IVF/ICSI deel 13

Ikke een spannende dag voor jouw, hopelijk is het snel 15 uur en weet je meer. Ik hoop zo op goed nieuws :-*

en we duimen enorm voor ikke :pray: :pray: :pray:

@ikke heel veel succes vandaag, je hebt hoop ik een mooie afleiding vandaag met het sinterklaasfeest!!!

@angelbaby en en? wanneer mag je voor je echo???

@malky succes met je punctie :wink:

Op 24 december om 15.30 :smiley:

Heb me vanmorgen ook aangesloten bij de augustus mama’s. Spannend hoor!

Ik :thumbup: natuurlijk dat jullie snel mogen volgen. Blijf hier natuurlijk ook gewoon kletsen!

dat is fijn zo voor de kerst nog!!!

mooier kerstkado kan je niet krijgen toch!!!

super!!!

die banner staat je echt super :thumbup:

Malky: succes met de punctie!!!

:pray: :pray: op een mooie oogst!!

Angelbaby, wat leuk zeg voor de kerst nog een echo!! :smiley:

Ikke, :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Maya: Ik heb niet echt tips, sorry :hug: :hug: . Ik hoop zo dat je volgend jaar ook een banner mag plaatsen onder je naam!!

Voor alle meiden die nog niet zwanger zijn hoop ik dat natuurlijk!!

Liefs, Dores.

Ow, en natuurlijk :oops: voor Optimist: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: op een paar hele mooie emmies voor je!!! Nog 1 nachtje slapen… Moet je bellen of bellen ze jullie?? En hoe laat??

Ik kom zeker nog even voor zeven uur terug om te lezen hoe het is gegaan met Ikke…

Ikke Over een paar uurtjes heb je de uitslag. Ik hoop echt dat je ook zo’n mooie banner onder je naam mag zetten!

Succes vandaag!

Angelbaby Dus over een kleine drie weken de eerste echo! Spannend, dan is er in elk geval duidelijk al wat te zien. Ik ben ook erg benieuwd of het misschien een tweeling is, aangezien je al zo vroeg zulke duidelijke positieve testen had. Mooie banner!!!

Malky Hoe is je punctie gegaan? Hopelijk is het je meegevallen en hebben jullie een mooie score!

Doe rustig aan vandaag!

Nikita Hoe was jouw uitgangsecho? Ziet alles er goed uit voor de komende cryo-terugplaatsing?

Optimist Morgen een spannende dag! Word je 's ochtends gebeld of er bevruchting was en is de terugplaatsing dan 's middags?

Alles goed met alle andere meiden?

Ik ben vandaag ongi geworden na de Primolutkuur. Mijn laatste ongi was ergens in juli. Ik moet zondag met de pil (Microgynon) beginnen en over een week of vier gaat de eerste spuit erin. Alweer een stapje dichterbij het traject dus! :shifty:

Liefs,

Jippie

Ikke,

Meis mijn duimpjes draaien ook volop hoor!! ik hoop zo op goed nieuws voor je…sterkte de laatste uurtjes wachten :hug:

Angelbaby,

Nou als dat niet een mooi kerstkadootje is… :smiley: :smiley: op 24 dec de echo, spannend hoor!!

Optimist,

Voor jou morgen alweer een spannende dag…hoop dat je twee mooie emmies krijgt en dat ze lekker lang blijven zitten…succes alvast.

Jippie,

Jeetje bij jullie gaat het nu ook al heel snel hé…alweer bijna met de meds beginnen.

Hoop dat het bij jullie weer gelijk raak is…

Ik ben vanmorgen naar het zh geweest en mijn lichaam gaat op het moment even lekker zijn eigen gangetje, links zit er een follikel van 18 mm (wat niet de bedoeling is dus), mijn baarmoederslijmvlies was wel boven de 8 dus dat was netjes.

Moest na de afspraak bloedprikken om te kijken hoe de hormoonwaarden zijn en afhankelijk daarvan word het schema aangepast. Ze vertelde dat als die follikel springt ze binnen 5 dagen de tp moeten doen, dus ze moeten het wel in de gaten houden.

Ik word vanmiddag gebeld voor het aangepaste schema dus dan weet ik meer…

Oké terwijl dit berichtje werd gepost werd ik gebeld…in de bloedwaarden zijn geen activiteiten te zien van een naderende eisprong dus ik moet vanaf morgen de utrogestan erbij nemen en dan is de tp aankomende woensdag al :shock: had niet verwacht dat het zo snel ging.

Nu maar hopen dat mijn lieve cryootjes ook goed ontdoooien :pray: :pray:

Nikita Dat gaat ineens snel dan! Dat overrompelt je wel, als je op de 15e hebt gerekend. Maar wie weet is het een goed voorteken en heb je over een week of drie een mooie positieve test!

Ikke Nog een uurtje en dan weet je of je zwanger bent! :shifty:

Ikke: ben zo benieuwd! Hoop echt voor je dat je ook een geweldig Sinterklaasgeschenk hebt gekregen!

Ikke…ik hoop dat je net heel goed bericht hebt ontvangen!!

We worden morgenochtend gebeld en dan zou 's-middags de terugplaatsing zijn. Nu had ik van tevoren gehoopt dat je de volgende dag (na de punctie) bericht zou krijgen of er sprake is van een bevruchting. Helaas, niet dus. En nu gieren de zenuwen door m’n keel! Word gestoord van mezelf. Naja, jullie kennen het waarschijnlijk wel.

Optimist Bij ons bellen ze ook niet de dag na de punctie. We horen pas op de 3e dag na de punctie of er bevruchting is geweest. Dus je zit dan drie dagen in spanning… Als er embryootjes zijn, hebben we diezelfde dag meteen de terugplaatsing.

Ikke En? :pray:

Nog niks van Ikke, misschien wel een feestje aan het vieren :pray: :pray: ??

ik hoop het… zag het mailtje binnenkomen dat er een bericht gepost was… Nog geen ikke dus… Hoop dat ze snel reageert met goed nieuws!

Dacht ga ook even kijken maar nog geen Ikke…hoop zo dat ze goed nieuws heeft… :pray: :pray: :pray: :pray:

Angelbaby,

Wat een mooie banner heb je onder je berichtje staan :wink: :wink: :smiley:

Hé, lief hoe jullie allemaal meeleven. Maar ik heb jammergenoeg geen goed nieuws.

Het zwangerschapshormoon was gedaald. Ze spraken aan de telefoon over ‘een vroege miskraam’.

Ik moet nu mijn ongi afwachten en dan begint het hele circus opnieuw… :cry:

O wat SH#T zeg!! :frowning: .

Ikke heel veel sterkte met deze teleurstelling. :hug: :hug: Ik weet even niet meer wat ik verder moet zeggen…

Liefs, Dores.

Oooow nee zeg!!! Ikke dit is nog erger dan dat je gewoon niet zwanger was geweest, meis een dikke knuffel voor jou :hug: :hug: en heel veel sterkte met het verwerken…doe rustig aan.