nikita veel succes vandaag!
Optimist en Malky: hoe gaat het op de wachtbank? Wanneer mogen jullie eigenlijk testen?
Hier zenuwen we rustig door tot aan de echo…
Angelbaby, 20 december is het 2 weken na de terugplaatsing dus volgens mij kan ik dan testen.
Kan me zomaar voorstellen dat je uitkijkt naar de echo. Voel je je wel ok?
hoi , ik mag de 22ste voor een bloedtest gaan dus nog een klein 2 weken geduld
ik hoop zo dat de test positief is want men ventje verjaart de 24ste dus zou een heel mooi cadeau zijn maar ergens vrees ik er een beetje voor, nu ja kan er toch niets meer aan veranderen en moet gewoon afwachten
Hebben jullie na de punctie ook nog zolang last van je buik? Die blijft maar opgezet. Het is geen overstimulatie. (geen koorts of gewichtstoename)
Optimist, dat had ik ook de laatste punctie. Iets langer dan een week… Heel vervelend. Maar als je twijfeld dan zou ik gewoon even bellen als ik jou was. Voor de rest alles goed?
Nikita, hoe is het daar???
Liefs, Dores.
Nikita Is de terugplaatsing van je cryootjes doorgegaan? Ik hoop het!
December
1: Karin echo2
1: Ikke bloedtest = onduidelijk
5: Angelbaby positief getest!
5: Ikke 2e bloedtest… Helaas :hug:
5: Nikita uitgangsecho
6: optimist terugplaatsing
8: Malky terugplaatsing
10: Nikita terugplaatsing cryo
22: Malky bloedtest
22: Optimist testdag
24: Angelbaby eerste echo 7w+2dgn
Januari
22: Jippie FM1
Nikita: hoe is het gegaan? Ben erg benieuwd…
Optimist: ik had deze keer ook best veel last van mijn buik. Voelde mijn eierstokken ook nog erg lang. Ook al heb je geen overstimulatie, ze zijn wel vergroot en dat kan nog even gevoelig blijven.
Gaat verder wel goed hier. Ben wel erg onzeker. Weet tenslotte niet hoe het allemaal hoort te voelen. Als ik me dan een dag niet zo misselijk voel, ben ik meteen bang dat er iets is, maar als ik dan weer moet :sick: dan voel ik me weer een stuk zekerder
Hier ben ik weer een keertje.
Ik heb het best wel moeilijk gehad met de mislukte cryo poging.
Maar dat zullen jullie ook wel kennen…
Ik ga meeduimen voor de meiden op het wachtbankje.
Dat de twee weken maar snel voorbij mogen zijn, want het is geen pretje!
december
Januari
5: Ikke startecho ICSI 2
Dores en Angelbaby, dan was die opgezette buik bij jullie in ieder geval een goed voorteken! Laat dat bij mij dan ook maar het geval zijn
Hey meiden hier ben ik dan…tja ik moet een hele wereldreis maken voor zo`n simpel iets als een tp, dus ik ben meestal heel de dag onder de pannen bij mijn ouders, was ook pas om half 7 thuis.
Maar heb iig wel goed nieuws…ik zit op het wachtbankje…had zelf helemaal geen vertrouwen in het feit of ze wel goed zouden ontdooien maar er is er iig 1-tje goed ontdooid en teruggeplaatst.
Moest met een half volle blaas komen maar dat lukte niet helemaal…mijn blaas was zo vol dat ik bijna knapte :shifty: :lol: had 2 bekers water gedronken voordat ik wegging maar ik denk dat de thee en de melk van het middageten er ook nog bij zat… ze lieten mijn blaas even op de echo zien en zeiden zelf ook dat dat meer was dan 2 bekers water hahaha. Nouja ik heb het volgehouden en daarna een sprintje getrokken naar de wc.
En ik mag de 23e testen…bij ons is het bij een verse tp, 14 dagen na de tijd testen en bij een cryo (omdat die al verder is) 13 dagen na de tp…dus het word nog spannend tussen de 20e en de 23e.
Ikke,
Kan me je teleurstelling zo goed voostellen (zoals iedereen hier)…maar gelukkig gaat het weer beter met je.
5 Januari begin je weer…ga er vanuit dat jij het lijstje hebt aangepast, je naam staat er alleen niet bij. Ga iig dan weer heel hard voor je duimen.
Angelbaby,
Erg hé die onzekerheid nog…het enige wat je hebt is een test die zegt dat je zwanger bent maar je hebt verder nog niks gezien dus heel realistisch is het nog niet.
Hoop dat je straks helemaal zonder onzekerheden kan gaan genieten…nog even volhouden tot de eerste echo.
Optimist,
Ja je hoort op de dag zelf of er een tp is omdat ze dan ook de ontdooiing doen…heel vervelend ja. Heb tot het moment dat ik wegging gedacht “en nu gaan ze bellen”…echt niet leuk dus.
Nou Malky en optimist ik zit bij jullie op het bankje en zal zorgen dat jullie er niet afvallen oké…
december
23: Nikita testdag
Januari
5: startecho ICSI 2
Dat is goed nieuws Nikita, kom er gezellig bij! Zou wel super zijn, als we alledrie zwanger het nieuwe jaar in gaan…
Jippie, weet jij of je van Pregnyl een opgezette buik kan krijgen en misselijk bent? Die buik is echt niet normaal, ik kan geen enkele broek op m’n joggingbroek na meer aan. Ik begin me er echt een btje zorgen over te maken. Maar aangezien ik geen gewichtstoename of koorts heb zou er niks aan de hand moeten zijn. 's-Nachts blijf ik naar de wc lopen en de laatste 2 dagen word ik steeds misselijk wakker. Zit me niet lekker.
Optimist Op zich kun je inderdaad wel misselijk worden van Pregnyl, en een opgeblazen buik kan nog door de punctie komen. Hoe ver zit je nu na de Pregnyl en terugplaatsing? Het is al een poosje geleden dat je Pregnyl gespoten hebt, dus die kwaaltjes zouden juist moeten afnemen. Neem je ook Progestan/Utrogestan of een andere vorm van extra progesteron? Als je erg veel last hebt van je buik, dan zou ik het ziekenhuis even bellen voor de zekerheid. Wie weet heeft het toch nog te maken met een vorm van overstimulatie, of dat je eierstokken nog opgezet zijn of dat je wat vocht in je buik hebt. Je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen, wie weet krijg je zo wat meer duidelijkheid of kunnen ze je geruststellen. :hug:
Jippie, ik gebruik Pregnyll ter ondersteuning. Dus vorige week heb ik 3 injecties gehad en eergistern 1, en dan morgen de laatste. De terugplaatsing was afgelopen zaterdag. Nouja, ik wacht anders het weekend wel even af.
Spuit je 1500 IE op dag 5,7 en 9 na de punctie? Ik heb dit zelf met de ICSI gehad. Ik kan me zo niet herinneren dat ik er veel last van gehad heb, maar je spuit natuurlijk wel puur zwangerschapshormoon. Dus de misselijkheid zou er in elk geval door kunnen komen. Als de terugplaatsing zaterdag was, dan zou de innesteling ongeveer 5 dagen later zijn. Dus op zich zou je daar nog niet echt misselijk door kunnen zijn, daarvoor zou je HCG nog veel te laag zijn.
Nee ik spuit 5000 eh. Da’s wel veel meer. Volgens mij komt het gewoon daardoor. Ik ben er toch al gevoelig voor.
Malky en Nikita, hoe gaat het?
Ikke, :hug: …
Liefs Optimist
goedemorgen,
nikita, welkom op het wachtbankje, ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je!
optimist, hebben ze zelf voorgesteld om pregnyl te blijven spuiten? na de tp? neem je ook nog utrogestan?
hier gaat het wel, nog steeds een beetje opgeblazen, vooral na men eten, krijg zelf moeilijk men lucht dan maar ja dat betert wel
ik durf er niet meer op te hopen, dus probeer rustig af te wachten tot de 22ste
groetjes
Nikita, jij ook op het wachtbankje!! Geweldig zeg :dance: :dance: !!
Nu zitten er drie meiden op het wachtbankje:
!!
Optimist, Ik had na de punctie ook een opgeblazen buik, maar dat is helaas niet goed gegaan. Ik had wel positief getest, maar halve dag daarna ging het mis… Ik heb een cryo tp gehad en dat is nu gelukt. (Nou ja op dat moment was het natuurlijk geen cryo meer )
Maar ik denk ook dat je lijf gewoon op die hormonen een reactie geeft, maar als je twijfeld gewoon bellen met je arts!!
Fijn weekend allemaal en voor die gene die het nodig hebben: :hug: :hug: !
Liefs, Dores.
Optimist Oke, elke keer 5000 IE is een flinke hoeveelheid, natuurlijk. Dan is het ook wel logisch dat je daar last van hebt!
Ik hoop dat je nog heel lang last van kwaaltjes mag blijven houden!
Malky Spannend, de wachtweken schieten niet op, hè?
Dores Alweer 12 weken zwanger! Gefeliciteerd!
Wanneer heb je de termijnecho? En doen jullie ook de nekplooimeting?
Nikita Fijn dat er een mooie cryo overgebleven is! Nu maar lekker broeden en hopelijk ga je zwanger de kerstdagen in!
Zou wel erg bijzonder zijn!
Ikke Hoestie nu met jou? Ga je in januari weer met een volledige ICSI beginnen?
Hopelijk zitten we dan tegelijk op het wachtbankje!
Hoe is het met alle andere meiden?