IVF/ICSI deel 13

Anke Gefeliciteerd meid!



Geniet ervan!

Anke wat super!!! Dat is nog eens goed nieuws… was er even bang voor, omdat je maar geen bericht achter liet.



Gefeliciteerd!!!

Anke! Wat gaaf joh!! Geniet ervan meis!!

anke



wat een schitterend nieuws, geniet ervan…



x sien

:dance: :clap: Jaaah !!! Anke is zwanger!! Gefeliciteerd!! Wat leuk nieuws zeg om te lezen. Meid geniet er lekker van!!



Puck, weet je al wat meer over de folikels in je buik???



Gisteren had ik dus die punctie. Oef wat en spannend gebeuren zeg. Alles viel mee. Het waren dus twee folikels aan de linkerkant, dus ik was ook zo klaar. Ik had wel een roesje gekregen, wat erg fijn was. Echt een aanrader!!

Helaas van de twee folikels was er maar 1 met een eicel. Maar, we blijven positief natuurlijk: 1 is beter dan geen.

Nu ligt dat eicelletje samen met hubbies productie. Hopelijk klikt dat net zo goed als hubbie en ik samen en komt er een embryo. :inlove:

Gisterenmiddag lekker op bed gelegen en me laten verwennen met chocolade en boterkoek!! Tegen de avond ging het wel weer. Geen last meer van mijn buik en heel weinig bloedverlies. Dus nu gaat het prima.

Ik hoop dat het bij de rest ook zo gaat als jullie een punctie krijgen.

Vrijdag tussen negen en tien bellen ze ons of het gelukt is. :pray: :pray: :pray: En dan zaterdag de terugplaatsing…



Nu ga ik weer (wachten…en wachten en wachten…)in de zon met een puzzel boekje vol Sudoka puzzels…



Groetjes, Dores.

Owwww, wat een goed nieuws hier !! Gefeliciteerd, Anke !!



Dores, fijn dat de punctie je zo goed is meegevallen. Dat geeft mij meteen moed, want eind mei staat mij hetzelfde te wachten ( voor de eerste keer - dus onbekend en daardoor best wel onzeker… )



Deze namiddag heb ik echt genoten van het zonnetje- wat krijg ik daardoor veel energie ! Ik vind het zalig en heb meteen de ramen gesopt en het hele huis gedweild :smiley:

Gefeliciteerd, Anke! Super dat het gelukt is! Ik vreesde ook al het ergste omdat we maar niks van je hoorden en je het eerst over ongi-krampen had. Maar dus toch goed nieuws! :clap: Wanneer in december ben je uitgerekend? En ook nog even een mooie banner maken, hè? Geniet ervan! Wanneer heb je de eerste echo?



Dores Fijn dat de punctie je meegevallen is! Wel jammer dat je een lege follikel had, maar gelukkig dus nog wel een goede eicel gevonden! Het wordt allemaal wel heel erg spannend, ik hoop dat er een mooie bevruchte emmie uitkomt! Laat je vrijdag wel even weten wat de uitslag was?



Hoe gaat het met alle andere meiden?



Groetjes,

Jippie

Anke, wat lees ik nu? GEFELICITEERD!!!. Wat een geweldig nieuws! geniet ervan! Heb je al een afspraak voor een echo?



Dores, fijn dat het allemaal goed is gegaan. Ik duim dat er een mooi bevrucht embryootje uit mag ontstaan. En gelukkig viel de punctie mee.



Ikke, jij bent ook bijna aan de beurt dus. Wie weet kunnen we samen op, zou gezellig zijn :wink:



Hier gaat het goed. Na een hele labiele week met veel huilbuien heb ik deze week weer positieve energie gevonden en kan ik gelukkig weer blij zijn. Nee, ik heb geen stress voor de bruiloft. Maar wel een beetje voor ons nieuwe huis dat volgende week opgeleverd wordt. Maar ook wel weer zin om lekker aan het klussen te gaan en samen met hubbie in te gaan richten.

En op het werk is het ook al zo lekker druk. Dus daar ga ik nu snel mee verder :oops:

doei! maya

Wauw Anke: wat een super nieuws! Heel erg gefeliciteerd hoor! Als ik zo de banner van Floris zie, dan zijn ze vlak na elkaar jarig, of niet? Geniet ervan en hopelijk blijft misselijkheid je een beetje bespaard. Voel je je nu nog goed?



Maya: Leuk een nieuw huis! Dat kost jullie vast veel tijd, maar als het meezit levert het je ook energie op. Ik vind zo’n “project” in ieder geval altijd wel leuk!



Dores: Ik duim heel hard dat er een mooi embryootje mag groeien en dat het zaterdag teruggeplaatst kan worden. En daarna duimen we natuurlijk gewoon door dat het mag blijven zitten :thumbup:



Ikke: Ik vind het zonnetje ook héérlijk. Ik kan er zo van genieten en het geeft inderdaad veel energie. En dat kan ik nog steeds wel wat extra gebruiken.



:-* Engel

Hey Dores, ik was nieuwsgierig, is het gelukt?? :pray:



Hier is het nieuwe schema weer binnen, 12 mei gaat de eerste deca er weer in en dan hebben we begin juni de fm’s. spannend!



fijn weekend allemaal! liefs maya

Das al best vlot Maya…spannend weer :smiley:

even gauw een berichtje…net een weekje naar drenthe geweest even e tussenuit. maar geen internet…



Afgelopen maandag bleken de eitjes helemaal niet gegroeit te zijn. na bloedprikken bleek dat de eitjes nauwlijks reageerden op 125…nu naar 175 en afgelopen vrijdag waren ze gegroei…een paar van 12…morgen ochtend weer naar het ziekenhuis. ben zo benieuwd…moregen meer…liefs

Meiden dank jullie wel voor jullie steun, maar helaas…



:cry: :cry: :cry:

Vrijdag dus de uitslag gekregen: geen embryootje…

Ik wist niet dat ik zo kon huilen zeg!? Moest ook meteen weer een afspraak maken voor de ivf arts. Ze gaan eerst overleggen hoe het nu verder moet. Operatie of toch nog een keer het risico nemen?(bij een operatie zijn er ook natuurlijk risico´s…) Nou ja, het is pas 5 mei die afspraak, dus we kunnen er even over na denken wat wij eventueel willen…



Puck wat spannend zeg!!! Wie weet mag je wel je punctie deze week?

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Maya, dat schiet lekker op!! Nu nog minder dan een mnd! (Wij zijn OOK bezig met een nw huis by the way… alleen zijn wij afgelopen 25 oktober al bij het gemeente huis geweest :inlove: :inlove: )



Ik ga nu snel mijn ramen dicht doen, brrrrr en een kop thee zetten.



Groetjes, Dores

Dores, Balen zeg ik had toch een hele goede hoop voor je!



:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

oh Dores, wat ontzettend jammer. Dikke knuffel voor jou :hug: . Keuze voor een operatie is niet gemakkelijk. De risico’s zijn laag, maar ja, ze zijn er natuurlijk wel weet ik helaas uit ervaring.

Onze situaties lijken wel erg op elkaar ja, grappig. Ik heb vrijdag weer een gesprek gehad met de ontwerpster van mijn jurk. Over een paar weken mag ik een proefmodel komen passen. Het wordt een enorm strakke jurk (ja, als ik dan toch geen dikke buik heb met de bruiloft kan ik ook een jurk nemen die dat niet verhult :mrgreen: ). En woensdag krijgen we dus de sleutel van het huis, heb er zin in.



Puck, ik hoop dat er wat te zien was op de echo :thumbup: :thumbup:



Kletsmiep, jij bent ook weer bijna aan de beurt toch?



Nou, ik ga snel aan 't werk. Moet de hele middag lesgeven.



veel liefs maya



ps: Roheryn, wat zie ik op je banner… overtijd?? :pray:

Ja als ik deze cyclus ongie word mogen we beginnen!!



Spannend hoor een maar wel leuk een strakke trouwjurk!!!



En dus ook weer spannend voor jullie ander huisje!!!



Roheryn bij jou is het ook spannend zie ik!!



:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Dores Wat vreselijk balen, zeg… Eerst al die afgebroken behandeling ivm de overstimulatie en dan nu geen embryootje, het zit jullie wel ontzettend tegen! Kan me voorstellen dat je een piep weekend hebt gehad. Heel veel sterkte & een dikke knuf! :hug:



Kletsmiep Nog eventjes en dan mogen jullie ook weer beginnen! Spannend!

Maar ik duim natuurlijk gewoon door dat je niet ongi gaat worden!



Maya Ik ben heel erg benieuwd naar je jurk, dus ontzettend strak! Ik hoop dat je jurk lekker niet meer past op je trouwdag! :mrgreen: Kom je wel showen als 'ie af is? En woensdag dus de sleutel van jullie nieuwe huis. Moet er veel aan gebeuren, of kunnen jullie binnenkort al verhuizen? Fijn dat je het schema voor de volgende IVF binnen hebt, dan weet je in elk geval waar je aan toe bent!



Puck Hoe was de fm deze keer? Hopelijk was er vandaag wel groei te zien!



Alles goed met alle andere meiden?



Groetjes,

Jippie

Ik heb trouwens nog even een vraagje aan jullie



Ik mag dan als 1 ste de gonalf gaan spuiten maar die moet in de koelkast liggen en dat ligt hij hier ook.



Maar moet die gelijk van uit de koelkast in mijn buik gespoten worden of moet je die een half uurtje of zo er uit halen en dan pas spuiten kan daar namelijk niks over vinden?



Groetjes,

Kletsmiep!

Volgns mij mag dat best even liggen om op te warmen hoor…koud spuiten is niet echt lekker…

hallo allemaal, de meesten van jullie zullen mij wel niet meer kennen maar ik heb ook een tijdje in dit forum mee geschreven. na een hele lange pauze sta ik nu op de wachtlijst voor KID (donor) en zoals het er nu naar uitziet zou ik wel eens bijna aan de beurt kunnen zijn dus vandaar dat ik weer terug ben in dit topic als dat mag.



voor iedereen die nieuw is of vergeten is wie ik ben hier nog een keertje mijn verhaal:



in 2004 leerde ik mijn toenmalige partner kennen en die had zeer slechte sperma waardoor het onmogelijk was om op een normale manier zwanger te raken, onze enige optie was icsi. wij hebben twee pogingen gedaan en nog een cryo poging. van die cryo poging ben ik zwanger geweest maar dat liep helaas fout af, na een lange rustpauze moest ik een nieuw uitstrijke laten maken en die was zo slecht dat we op dat moment niet meer verder mochten en heb ik allerlei behandelingen ondergaan om die waardes omlaag te krijgen en dat is toen gelukt. daarna liep mijn relatie stuk maar ik moest ieder half jaar terug komen voor een nieuw uitstrijkje en iedere keer had ik hogere waardes waardoor ze mij nu voor de keuze hebben gesteld, ik zit nu op een pap waarde van 4b en dat is erg hoog. voor het ziekenhuis reden om eigenlijk alles te verwijderen maar ik zou heel erg graag nog een kind willen krijgen en ben ook pas dertig dus vond het echt te vroeg, na heel wat gespreken met zowel ziekenhuis als familie zijn we het erover eens geworden dat ik KID ga doen. dit betekend dat je sperma van een donor krijgt, dit omdat ik niet nog jaren zou kunnen wachten is er een versnelde procedure gestart. sommigen van jullie zullen dit een hele rare oplossing vinden maar voor mij is er geen andere mogelijkheid omdat ik alleenstaand ben en geen relatie wil om zo snel mogelijk zwanger te raken doe ik het dus op deze manier,



zo dat was weer een lang verhaal, hopelijk snappen jullie mijn bedoelingen en accepteren jullie mijn keuze.



groetjes van linda (lipi)