Janineb welkom terug alleen jammer dat ze dan hier in nederland zo moeilijk doen dan. Hoe veel moet je dan nu nog afvallen? Jij ook heel erg veel succes wat er staat te gebeuren bij jullie!
chippoa: wat goed zeg!!! Gefeliciteerd. (ik had eigenlijk jullie snoetjes wel eens willen zijn bij het bekijken van die positieve test :mrgreen: )
Als ze deze keer dezelfde planning aanhouden als de vorige keer, zou ik volgens de wet van Bartje morgen uitslag moeten hebben van de vlokkentest… :shifty:
chippoa Wat leuk Gefeliciteerd zeg gaan we samen naar de februarimama’s?
Roheryn wat spannend zeg ik duim voor je voor een goede uitslag!
Angelbaby, :hug: :hug: . Wat verdrietig. Neem de tijd om weer in je
kracht te komen en heb vertrouwen dat het goed komt… :-*
Roheryn, :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor een goeie uitslag.
Dapper dat jullie voor de vlokkentest gegaan zijn.
I have some catching up to do, als ik de laatste berichtjes zo lees. We zijn zo geleefd de laatste tijd dat er geen bijhouden meer aan was. Is.
Want we lopen de komede tijd op onze tenen, maar dat gevoel zal jullie ook wel bekend zijn.
Maya Heel erg veel succes met je punctie morgen! Ik hoop op een mooie uitslag!
En daarna lekker rustig aandoen, hoor! :-*
Roheryn Ik hoop dat jullie morgen de uitslag van de vlokkentest krijgen. Hopelijk is alles goed!
Janine Dus opnieuw eerst weer allemaal onderzoeken? Dus IUI of IVF/ICSI is nog lang niet aan de orde?
Veel plezier bij Bon Jovi morgen!
Ikke Succes met het bloedonderzoek morgen! Ik hoop dat je dezelfde dag de uitslag nog krijgt.
Dus je gaat zelf niet testen? Hier draaien de duimen op volle toeren!
Chippoa Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, super zeg! Wanneer heb je de eerste echo?
Tweelingmama Welkom hier!
Met alle andere meiden alles goed?
Groetjes,
Jippie
Ikke mijn duimen draaien meee, succes :thumbup: :-*
Maya suc6 met de punctie vandaag. Ik hoop dat het een goeie opbrengst wordt ;-).
Jippie, hoe gaat het met jou? Van de ene kant baal ik enorm dat ik KOK zo versloft heb, maar er is zoveel gebeurd. Dan zijn de normale dingen die je op je automatische piloot doet al teveel…
Ikke: nog 1 dagje, en dat is zo om ;-).
Heey ladies,
Nou heb net de dsw gebeld, ik moet de verklaring van de gyn opsturen en mijn motivatie, en dan heb ik binnen 2 a 3 weken een accoord of niet.
Kletsmiep, de gyn wil dat ik binnen 3 maanden 5 kilo kwijt ben en binnen 6 maanden 10.
Jippie, inderdaad is ivf of icsi nog niet aan de orde, ze wil eerst mijn baarmoeder weer op orden hebben. Zij denkt dat als ik afval en mijn baarmoeder weer in orde is, dat ik dan dmv clomid waarschijnlijk weer zwanger kan raken.
Maya, succes vandaag! Ik ben benieuwd hoe het gegaan is!
Ikke, mijn duimen draaien nog steeds! :thumbup:
Janineb Dat is nog al een hel gedoe dus als ik het goed begrijp en denk je dat je dat gaat lukken die kilo’s er af te kunnen krijgen?
Ikke spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Maya Succes met de punctie vandaag en doe naderhand rustig aan hoor want het vergt veel van je lichaam heb ik zelf wel gemerkt!
tweeling mama welkom hier!
Toontje, wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd!!! Fantastisch dat het zo onverwacht dan toch nog gelukt is. Ik hoop dat je zwangerschap verder goed zal verlopen :thumbup: :thumbup:
Ben net terug van de punctie en het viel ontzettend mee. Het deed wel even zeer, maar hij deed het heel snel. bovendien was ik heerlijk sloom van de morfinespuit en de slaaptablet. Daarna heb ik lekker twee uurtjes geslapen terwijl hubbie de eitjes naar zwolle bracht en zijn goedje ook moest inleveren.
Score is vier eicellen. Niet heel veel, maar we zijn nu al een stuk verder dan de vorige keer! . zondag krijgen we te horen of de bevruchting gelukt is
doei! liefs maya
Roheryn, ik hoop nog steeds op een hele mooie uitslag voor jullie!
ikke, heb je al nieuws???
Maya Fijn dat het je, ondanks de pijn, toch meegevallen is. En vier is best een mooie score, hoor! Lianne is het resultaat van een punctie van 4 eicellen. Moet je nu dan ook nog extra rustig aandoen en veel water drinken ivm een eventuele overstimulatie?
Ikke :shifty:
Groetjes,
Jippie
hi Jippie, fijn te horen dat uit een nestje van vier ook mooie meisjes als Lianne kunnen ontstaan . Ja, ik zit inderdaad in de risicozone voor overstimulatie. Ik moet daarom maandag voor een extra echo en ook bloedprikken. En veel water drinken natuurlijk. En zometeen moet ik de eerste progestan inbrengen :? .
Fijn weekend! liefs maya
Ikke duimen draaien hier nog steeds volop, hopelijk krijg je snel uitslag
Ikke hopelijk krijg je gelijk de uitslag want wij zijn denk ik nog nieuwsgieriger als jij zelf denk ik dan hahaha
Wij willen het zondag met vaderdag aan de ouders vertellen ben benieuwd hoe ze reageren! Heb net in de winkel 2 grote mokken gekocht met 1 daarop voor de allerliefste oma en de andere een blauwe en daar staat op voor de allerliefste opa en die mokken heb ik gevuld met chocolade en daar zitten dan rose en blauwe muisjes op verwerkt erg leuk moet ik zeggen!!!
Ik vrees dat ik ook jullie nog wat langer in spanning zal moeten houden.
Ik ben net terug van de ha. Hij zei dat ze hun best zouden doen in het labo om nog vanavond het nieuws door te bellen :shifty:
Nou, dan hoop ik dat jij nog wel vandaag bericht krijgt. Hier vandaag niks gehoord…kunnen we verdorie maandag pas weer wat horen. Neem namelijk niet aan dat die lui in het weekend ook werken.
Roheryn Dat is in ieder ziekenhuis verschillend bij de mijne werken ze wel in het weekend!
Oh nee, Roheryn, dat is echt wel balen zeg ! Pfff wat rottig dat je nu nog het weekend moet wachten tot maandag :hug:
Volgens mij zal het resultaat toch voor morgen zijn…
Hier nog geen telefoontje gehad.