Hè, wat hou je ons weer in spanning! :shifty: :wall:
Dus verder ook nog geen duivels te bekennen? Spannend!
vanmorgen mail gekregen van de huisarts: test is (voorlopig) negatief
Ik had je al even op msn geschreven, :hug: van mij en mijn van mijn man. Hij leefde ook erg met jullie mee
Ikke: balen zeg…maar hoezo voorlopig??
Ja, ik weet ook niet wat ermee bedoeld wordt.
Ik heb het ziekenhuis opgebeld, omdat ik denk dat ze me daar wel wat meer informatie kunnen geven, maar de resultaten worden pas vanaf 11.00u gegeven. Straks dus nog maar even terugbellen hé
wat een rare uitslag zo zeg, nu weet je nog niet zeker waar je aan toe bent. Voorlopig negatief. Daar zou je uit verwachten dat het dus nog wel positief kan worden…
Krijg je vaker zulke uitslagen via de mail?
Balen zeg, als het inderdaad echt negatief is. :hug: maar ik :thumbup: nog wel even door voor alle zekerheid!
Ikke Wat een vreemde uitslag, nu zit je nog steeds in onzekerheid… :? Hoeveel dagen zit je dan nu na de terugplaatsing? Ik hoop dat het alsnog positief gaat worden! Laat je nog even weten wat de gyn gezegd heeft over de uitslag?
Groetjes,
Jippie
lieve ikke, wat ontzettend jammer! :hug: Dat ‘voorlopig’ klinkt inderdaad supervaag en ook wel een beetje gek dat je dat via mail te horen krijgt of niet? Ik hoop dat ze jullie snel uit kunnen leggen wat dat ‘voorlopig’ dan precies inhoudt.
Hier gaat het goed. De buikpijn is behoorlijk gezakt. Gisterenavond deed het best pijn, maar met een paracetamol heb ik nog wel voetbal kunnen kijken. 4-1, mooi hoor, ik hoop dat hubbie’s zaadjes ook vier keer scoren ;). Morgen tussen 10 en 12 worden we gebeld, spannend!
Kletsmiep, wat een leuk kadootje heb je voor je ouders gekocht. Ze zullen vast heel blij zijn.
liefs maya
Nu weten we tenminste waar we aan toe zijn. Dat mailtje kwam van de huisarts en nu hebben we de fertiliteitskliniek ôpgebeld: het hcg is minder dan 1 dus ik ben zeker niet zwanger…
Het stomme was dat ik door het mailtje heen en weer geslingerd werd tussen het is niets en… het kan misschien toch…
Volgende afspraak hebben we op 8 september * zucht *
Hé ladies, vreemd dat jullie nog niks gehoord hebben. Bij ons werd er een tijd afgesproken waarop we moesten bellen voor de uitslag. In het Catharina in Eindhoven wordt ook gewoon in het weekend gewerkt hoor, dus ik neem aan dat dat ook in andere ziekenhuizen gebeurd. Als je wat meer zekerheid wil hebben, zou ik gewoon zelf even informeren daar.
Dat zullen ze echt niet erg vinden. Niet gaan tobben hoor!
Roheryn 4 eitjes is super! Je hebt er uiteindelijk maar 1 (of 2) nodig ;-).
Fijn dat je nog doezelig was van de meds. Ik wordt iedere keer zó high dat ik er ziek en misselijk van wordt, dus ik heb de punctie’s zonder
roesje of pijnstilling gehad. Ging gelukkig ook zonder al te veel pijn.
Ja, ik lijk wel gek. Heb net weer een testje gedaan. Ben bang dat het
streepje weer verdwijnt of zo :think: . Maar gelukkig weer lekker vet.
:inlove:
Ik zie straks wel of jullie al meer gehoord hebben. Suc6 :thumbup:
Toontje
Oei, ik had mijn pagina niet ververst en zie nu pas de andere berichtjes :shock: . Ikke, wat een raar iets “voorlopig”…
Hoeveel dagen na de punctie zit je nu dan? Pfff. wat een teleurstelling
zeg . :hug: . Ja je weet gewoon niet wat je moet denken en voelen
op zo’n moment. Ik was iedere keer helemaal van de sokken. Sterkte
allebei.
Maya, wat spannend. Al nieuws gehad?
Hoi Ikke,
Jakkes, meis… Heel veel sterkte en een dikke knuf! :hug:
Liefs,
Jippie
Ikke: he verdorie…ik had het je zo gegund. En inderdaad door dat voorlopig word je zo heen en weer geslingerd… Sterkte meid. :hug:
Ikke: verdorie zeg. Helemaal door die “voorlopig” houd je toch je hoop. Heel veel sterkte om dit weer een plekje te gaan geven. :hug:
he verdorie meis ik had zo mee gehoopt, rot dat het negatief it viel, ]sterkte en mn succes natuurlijk.
:-*
Ikke heel veel sterkte meid Het is echt balen zeg. :hug: :hug: :hug: :hug:
Ikke, nogmaals sterkte! jammer dat het niet gelukt is! :hug:
Wij hebben hier eindelijk eens goed nieuws gekregen: we hebben drie embryo’s! :dance: Dinsdag mogen we er eentje ophalen. Ik ben super opgelucht. Het KAN dus wel zonder allerlei ingewikkelde operaties.
liefs maya
maya Helemaal geweldig meid en lekker gaan broeden dinsdag! Jou vaderdag kan niet meer stuk vandaag!
ikke :hug: :hug: :hug: :hug:
Hoe is het met de rest van de meiden angelbaby hoe gaat het met jou meid kun je een beetje het een plekje geven!
Fijne vaderdag iedereen!
Maya: goed joh!! Heb je dan ook dinsdag de terugplaatsing?
Maya Goed nieuws, zeg! Worden er dinsdag dan twee embryootjes teruggeplaatst of maar eentje? Spannend!
Roheryn Ik hoop dat je morgen de uitslag van de vlokkentest krijgt!
Ikke Dikke knuf voor jou! :hug:
Liefs,
Jippie