IVF/ICSI deel 13

Gefeliciteerd meid!!! Ga er lekker van genieten :smiley:

kletsmiep, oh meid fantastisch nieuws!!! van harte gefeliciteerd!!

en je moet tellen van je ongesteldheid en niet van je punctie

Je moet tellen vanaf je punctie +2 weken. Als vandaag de punctie 2 weken geleden is, ben je dus al 4 weken zwanger.

Kletsmiep gefeliciteerd :smiley:

Gefeliciteerd, Kletsmiep! Inderdaad terugtellen naar de punctie en dan twee weken erbij op, dat is je zwangerschapsduur.

Groetjes,

Jippie

Jeeeejjjjj, goed nieuws, Kletsmiep !!! Gefeliciteerd !!! :dance:

En hoe gaat het met jou, Ikke? Ook de laatste wachtdagen, spannend!

Ga je overmorgen zelf ook eerst testen of wacht je de uitslag van het bloedonderzoek af?

:o :mrgreen: :dance: Supernieuws Kletsmiep! Gefeliciteerd!! En ook fijn dat je met onze tere zieltjes hebt rekening gehouden door eerder te testen :wink: :lol:

Ikke jij komt hopelijk ook snel met goed nieuws!!

Maya de punctie in de planning! Ook helemaal top! :thumbup:

En wat Janine ook al aangeeft, het aanprikken van kleintjes is even vervelend (laat ze dat zsm na de morfinespuit doen :wink: ) maar is het dubbel en dwars waard ivm de mogelijke voorkoming van OHSS. :thumbup:

En helemaal goed van je dat je je lijf meer rust gunt. Je doet niet ‘even een IVFje’ tussendoor want het hakt er best in.

Met mij gaat alles goed, maar het is pas de laatste dagen dat ik nu veel zenuwen heb gekregen…

Ik voel eigenlijk nog steeds niks speciaals… ( ben nog steeds bang dat dat geen goed teken is )

Ik vroeg me ook af of een urinetest niet beïnvloed kan worden door die utrogestan hormonen, of heeft dat geen effect?

Nu ja, ik denk wel dat ik gewoon de bloedname ga afwachten.

Gelukkig is het nu niet lang meer, want mij geduld is toch wel bijna op !

hey ikke morgen de bloedtest al meis , ik kan me helemaal indenken dat er nu zenuwen komen ,

succes en sterkte en nog 2 dagen te gaan eer het 5 uur morgen is…

:-*

Ikke de utrogestan beinvloed een urinetest helemaal niet hoor. Er zit nl alleen maar progesteron in en de testen voor urine meten hCG. :thumbup:

Maar nog 1 nachtje slapen en dan gaan ze bloed afnemen. Doen ze er daarna lang over voor je antwoord krijgt? :shifty:

Ikke ik heb ook niet echt kwaaltjes dus dat hoeft niks te zeggen zie je wel!

Net het ziekenhuis gebeld en ik krijg 4 juli de 1 ste echo al!!

Kletsmiep, GEFELICITEERD!!!. Geweldig nieuws, eindelijk weer eens raak op dit topic, joepie!

liefs maya

Ow ja, dus in feite zou een urinetest ook wel kunnen dus…

Ik weet nog niet precies of ik morgenavond al het resultaat zal weten of misschien zaterdagvoormiddag… dat hangt er een beetje vanaf…Maar in ieder geval zal ik het hier ook snel komen vertellen !

Kletsmiep, ik had al eventjes teruggekeken op dit topic. Jij schreef namelijk dat je sommige dingen vond stinken en dat je wat krampjes had.

Dat zijn toch wel typische kwaaltjes? Of waren die niet zo overheersend aanwezig?

Ik heb wel vandaag wat last gehad van mijn darmen, maar dat zullen de zenuwen wel zijn, ik heb namelijk altijd een rommelende buik als ik stress heb.

Ikke ja dat klopt dat heb ik geschreven maar dat heb ik dus ook als ik ongie had moeten worden. Dus die buikpijn kon ook dus ongie zijn snappie

Knap hoor dat je eerst de bloed test afwacht en dan pas test ik zou eerst testen en dan het bloed onderzoek doen! Maar ja ik ben zo’n zenuwpees die dit dan niet laten kan hahaha. Succes morgen meid!

Knap? Neeee hoor, ik ben gewoon een schijterd :mrgreen:

Ik durf het gewoon niet :roll:

Kletsmiep gefeliciteerd

Ikke ik ga de hele dag voor je duimen, spannend zeg.

Ik had trouwens geen bloedtest in zkh maar moest gewoon een urine test thuis doen na 15 dgn na terugplaatsing

Heeee Kletsmiep!

Gefeliciteerd meid! We zijn allebei even ver, bijna 4 en 3 dagen!!!

Dit weet ik pas sinds gisterochtend, en we zijn het nog even aan het

verwerken allemaal… Al een tijdje heb ik niet veel van me laten horen. Onze 3e poging mislukte ook jammerlijk en dat terwijl we een top emmie hadden. Maar goed als je bijna 43 wordt, durf je bijna niet veel meer

te verwachten…

Om met poging 4 te starten zitten we dus op de RDD te wachten, en te wachten. Zoals de meesten wel weten, raakt je hele cyclus in de de war door de behandelingen, dus oke, duurt het deze keer wat langer. Toch maar ff een testje en ja hoor ZWANGER. We snappen het echt niet. Dat

wat eigenlijk met een eileiderdefect bijna onmogelijk is, is dus echt waar. Zonder IVF… En dan te bedenken dat we in totaal al 6 goeie emmies

teruggeplaatst hebben gekregen. Toch niet normaal… :roll:

Meis, gefeliciteerd en ik vind het echt super toevallig dat we zo dicht bij elkaar zitten. Mijn uitgerekende datum is 16 februari 2009. Dan ben jij dus een dagje eerder ;-). Mijn eerste afspraak is op 20 juni. Dit in verband met een eerdere complexe miskraam en de uitzonderlijke

EUG. Die zat wel in de baarmoeder maar niet op de goeie plek, dus daar

heb ik toen een speciale behandeling voor gehad. Daarna staat er nog

een afspraak bij de kliniek gepland.

Wat is het spannend he, soms hou ik het niet meer :wall:

Gefeliciteerd meid en :thumbup: zet m op!

groetjes

Toontje

Zat net nog een berichtje van Ikke te lezen. Behalve dat ik doooooddmoee ben, heb ik geen enkele zw.schapsverschijnselen. Gewoon alleen moe, en het gaat met slapen NIET over… :?

Het wil dus allemaal niks zeggen. Ik duim voor je hoor. Maar schijterd of niet, je kan er altijd een testje tegenaan gooien. Clear Blue hoef je zelfs niet met ochtendurine te doen, die pakt super goed en snel :slight_smile:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hai hai

Allereerst, kletsmiep, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd!

Angelbaby, kl*te zeg dat de tweede keer mislukt is! Hele dikke :hug:

Maya, hoe is het met je eitjes? Ik ben benieuwd. Heb je geen last van je buik?

Ikke, mijn duimen draaien!! :thumbup:

Tweelingmama, welkom!! En nog een Janine erbij!! Gezellig!

Nou het weekje euro disney was me wat zeg. Wat pech gehad onderweg en in het park maar al met al super gezellig en natuurlijk een hoop gekocht!

Nou ik ben vandaag naar Belgie geweest.

Alles doorgenomen en ze vond het ships, dat waren ook haar woorden.

Ze heeft een echo gemaakt en ze zag toch iets in mijn baarmoeder wat er niet hoort.

Ze wil dus eerst weer een hysteroscopie uitvoeren. In Belgie gaat dat anders dan als in Nederland. Je krijgt gelijk een roesje maar je bent wel bij. Als je dan pijn hebt wordt er meer sedatie toegedient.

Zij denkt dat ik teveel gecuretteerd ben toen der tijd. Zij denkt ook dat als ik afval (10% minstens) en mjin baarmoeder weer in orde is, dat ik via clomid weer zwanger kan raken.

Ze vond het raar dat ik Puregon moest spuiten terwijl een ander soort, weet de naam ff niet meer, hetzelfde doet en goedkoper is.

In ieder geval moeten mijn man en ik bloedprikken.

Ik ga nog even na hoe zo een behandeling vergoed wordt in het buitenland en dan gaan we de scopie plannen. Ook moet mijn man zijn zwemmertjes weer inleveren.

Wat ik wel raar vind is dat ze dit in Nederland dus niet meer wilde doen, ze vonden dat onzin.

Morgen ga ik informatie verschaffen en 's avonds naar Bon Jovi!!

Groetjes van Janine