hey meiden,
wij hebben gisteren ook weer fm gehad, so far so good (is ook wat de gyn zei). De grote zijn een klein beetje gegroeid en de kleintjes blijven vooralsnog klein. De grootste was nu 17 mm. Ik moet gewoon 75 IE blijven spuiten. Als er een punctie komt dan is dat waarschijnlijk woensdag of vrijdag, omdat het allemaal zo langzaam gaat. Nou, ik begin weer een beetje hoop te krijgen dat het misschien toch nog eens tot een punctie komt.
dames op het wachtbankje: lekker doorbroeden! :thumbup: :thumbdown: (en niet de vriezer open laten staan ).
fijn weekend allemaal! liefs maya
Hoi,
bedankt voor de meelevende berichten!
Het gaat op het moment wel. Iedereen die wist dat we bezig waren weet nu zo ongeveer dat het niet gelukt is. Verder zijn mijn tranen wel weer op, dus gaan we ons nu lekker op de zomer richten. We gaan namelijk niet volgende maand alweer beginnen, maar we slaan in ieder geval nog een maand over. Dus op zijn vroegst weer in augustus beginnen met spuiten, dan in september alle echo’s, puntie en tp.
Eerst maar eens 6 weken gewoon genieten van onze vrije tijd. Niet gebonden aan de spuittijd, gewoon er op uit kunnen, gewoon mijn ontstekingsremmers/pijnstillers slikken, lekker paardrijden. Even allemaal niet…
Angelbaby :hug: :hug: :hug:
Hier vandaag een brief gehad van het ziekenhuis en er zijn er 3 de vriezer in gegaan!!!
Verders geen nieuws alles goed nog zo ver ik kan zien!
Fijn weekend allemaal!
lieve angelbaby, nog een dikke knuffel voor jou. :hug: Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie een kleine pauze nemen. Ik heb mezelf ook al voorgenomen om misschien maar een pauze te nemen als de punctie wel lukt maar het toch niet aanslaat. Ik ben erg toe aan rust in mijn lijf en hoofd. En dan heb jij nog het probleem erbij dat je tijdelijk niet je medicijnen mag nemen. Rust lekker uit!
Kletsmiep, gaat de goede kant op he? Succes met de laatste dagjes op het wachtbankje! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ikke, hoe is het met jou?
Hier lekker twee dagen in huis gerommeld. Het begint steeds meer ergens op te lijken. De meeste dingen zijn nu uitgepakt. Dat is wel fijn, want ik was echt alles kwijt en door de hormonen werd dat er niet beter op… Morgen weer fm, ben benieuwd…
Fijne week allemaal! liefs maya
Maya Succes met je fm morgen! Ik hoop dat je dan weet wanneer de punctie is!
Kletsmiep Spannend, nog een paar dagen! Heb je er een goed gevoel over?
En fijn dat jullie drie cryootjes hebben!
Ikke Hoe gaat het daar? Nu ook de laatste wachtdagen in gegaan?
Zie je het allemaal nog een beetje zitten? De duimen draaien hier volop, hoor!
Angelbaby Heel begrijpelijk dat jullie nu even een rustpauze inlassen, is niet niks allemaal…
Ik hoop dat je in de tussentijd van leuke dingen en elkaar gaat genieten. Dikke knuf voor jou! :hug:
Alles goed met alle andere meiden?
Groetjes,
Jippie
Jippie ik heb er geen idee van of het wel raak is wel soms dat ik alles vind stinken enzo maar verder houd het eigenlijk wel op dus we zullen zien van de week! En ja vind het toch weer wel leuk dat we nog 3 cryootjes over hebben.
hallo allemaal,
mijn eierstokken blijven gestaag groeien. Rechts zijn er nu vijf follikels van 20 mm en links zitten er nu ook vijf van maximaal 17 mm. Dat wil zeggen: dat zijn de grote. Er zitten ook nog ontelbaar veel kleine follikels dus het blijft spannend. Omdat links nog niet groot genoeg is en het heel langzaam groeit moet ik woensdag nog een keer en dan waarschijnlijk vrijdag de punctie, spannend!. Wel jammer, ik zou vrijdag eigenlijk trouwschoenen gaan kopen met mijn vriendin, maar ja, liever eitjes dan schoenen .
Verder gaat het wel ok, als ik me rustig houd heb ik niet veel last van mijn buik. Ik was vanochtend wel op de fiets naar het werk gegaan, maar dat voelt toch niet zo lekker dus morgen maar met de auto.
Fijne week allemaal en Kletsmiep en Ikke, zet hem op! :thumbup: :thumbup:
Spannend, Maya, ik hoop echt voor je dat het verder goed mag blijven gaan :thumbup:
Enne, Kletsmiep, hier vandaag ook een brief gekregen: wij hebben ook 3 eskimootjes in de vriezer :mrgreen:
hey goed nieuws ikke, mooi zo meis, spannende dagen die komen gaan zeg
toytoytoy :thumbup: :-*
Helemaal toppie ikke!!
ik heb opgezette borsten en ik ruik alles beter maardat was het eigenlijk wel voel jij je anders ikke of niet?
Maya beter langzaam dan te snel te snel is ook niet goed! Hopen voor jou ook op een mooie oogst!
En nu ga ik naar bed lekker na genieten van de voetbal hahaha
Nee, ik voel helemaal niets speciaals… daarom ook niet zo’n hoop dat het gelukt zou kunnen zijn :?
Deze nacht zelfs gedroomd over een negatieve test
Hai dames,
het wachtbankje zit vol hier! Succes voor de dames die deze week mogen testen!
Maya idd beter langzaam en goed dan stressen omdat het te snel gaat toch? :thumbup: Op naar een mooie punctie met een goeie oogst!
En kletsmiep en ikke alletwee 3 in de vriezer! :dance:
Angelbaby soms is het voor je lijf ook even goed om rust in te lassen. Een soort zomervakantie. En voor je hoofd is het helemaal goed. Sterkte en vooral ook succes met weer energie en moed verzamelen! :thumbup:
Hier heb ik dus echt niet het gevoel dat het is gelukt heb net allemaal wat buik krampjes gehad dus ik ga er maar niet meer van uit dat het is gelukt.
Kletsmiep Krampen kan ook een goed teken zijn, hoor! Zolang je geen bloedverlies hebt, blijven we duimen!
Ga je morgen testen of pas over 3 dagen?
Ikke Ook voor jou blijven we hoop houden, hoor! Nog even volhouden, meid! :hug:
Fijn dat julie ook nog drie cryootjes hebben!
Maya Het kan maar beter langzaam gaan dan dat het te snel gaat en je overstimulatie hebt, toch?
Tien grote follikels is wel een mooi aantal! Succes met je hopelijk laatste fm morgen!
Hoestie met de rest?
Groetjes,
Jippie
Oke geen bloed verlies hier maar omdat ik morgen om 7.00 al moet gaan werken heb ik geen zin om alles rap rap te moeten doen dus als er dan geen ongie is dan test ik donderdag!
Spannend, Kletsmiep! Ik hoop dat je donderdag met goed nieuws komt!
Kletsmiep, nog niet stiekum een test er tegenaan gegooid?
Ikke, wanneer mag jij testen?
Hier een beetje goed nieuws: de punctie is a.s. vrijdag! Helaas waren de linker follikels niet heel goed meegekomen. De grootste was 18 mm en rechts waren ze al gigantisch, de grootste 27. Het slechte nieuws is dat ze ook alle kleintjes gaan prikken. Die tellen ze al niet eens meer omdat het er zoveel zijn. Zie er wel een beetje tegenop hoor… Maar ben ook wel opgelucht dat we nu weer een stapje verder zijn. Volgende week moet ik dan extra controles en bloedprikken om evt. overstimulatie in de gaten te houden en ik moet volledig rust houden.
Verder heb ik me nu helemaal ziekgemeld. Ik had gisteren een leuk congres op het werk. Met ibuprofen heb ik het uitgezeten maar het was geen succes. Ik baal zo dat ik me iedere keer weer ziek moet melden, bah! Nu maar hopen dat het niet voor niets is
Dores, hoe is het eigenlijk met jou? Heb je je evaluatiegesprek al gehad?
liefs maya
hoi allemaal,
ik lees net een beetje wat er allemaal gaande is in deze draad. Spannend allemaal hoor.
Ik ben Janine, net 15 weken geleden bevallen van een tweeling uit de eerste ICSI-TESE poging (Duesseldorf), in totaal de 4de ICSI. We hebben nog een cryo in Duitsland in de vriezer…
Ik wilde even schrijven om Maya sterkte te wensen met de punctie. Het is goed dat ze ook de kleine follikels aanprikken, dit geeft minder kans op OHSS, omdat de kleine follikels anders hormoon blijven aanmaken. Bij mij is dat de eerste poging gebeurd, en was mijn bloed zo dik dat ik bijna geen tp gehad had. De grond ging onder mijn voeten weg toen ik dat hoorde. Achteraf is die poging toch mislukt, maar ik ben wel altijd angstig gebleven voor de eerste dagen na de punctie.
Kletsmiep: ik voelde me ook helemaal niet zwanger, had al in mijn dagboek geschreven dat de poging mislukt was. En ja, de progestan hield bij mij altijd mijn menstruatie tegen tot 5 dagen nadat ik het laatste bolletje gebruikt had. Grote verbazing dus bij de positieve zwangerschapstest. Ik heb het tot aan de bevalling niet durven geloven… Ik hoop dus dat het bij jou nu positief is.
Iedereen op het wachtbankje: heel veel succes!
groetjes,
Janine
Hier vanavond getest en hij was vet positief lady’s!!! Weet alleen niet of ik mijn banner zo goed heb staan! Moet je rekenen van af je ongesteldheid of vanaf de punctie?
Gefeliciteerd! Goed nieuws! (eindelijk weer)