ach gossie, wat is lianne een schatje! een heerlijk lachebekje en ook al zo groot! :inlove:
kletsmiep, je mag al over een week testen dus, spannend joh! Ik duim gewoon hard door :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: ook voor Ikke en Angel natuurlijk!
malky, fijn dat jullie voor de zomerstop nog twee cryootjes kunnen krijgen. hoop dat je cystes snel verdwijnen. Wat een gedoe allemaal he? :hug:
heb hier al mijn afspraken voor morgen gecanceled. Ik moet echt even energie opdoen. Alle spanningen, pijntjes, onzekerheden, drukte, ik moet eventjes op adem komen… pfff
liefs maya
Maya Is het vreemd dat je zo moe bent? Je hebt het onwijs druk gehad met de verhuizing, de bruiloft en dan nog even de IVF erbij… Niet meer dan logisch, hoor! Doe maar even lekker rustig aan morgen!
Kletsmiep Je hoeft de innesteling niet persé te voelen, hoor. Ik heb hem dan toevallig wel heel duidelijk gevoeld. Maar het kan best zijn dat die krampjes een goed teken is, afwachten maar.
Malky Balen dat er twee cystes zitten. Ik hoop dat ze over een week of drie beide weer weg zijn. Dus dan worden er twee cryootjes teruggeplaatst? Hoeveel cryo’s hebben jullie in totaal?
Angelbaby Hoe gaat het daar? Hopelijk heeft het niet doorgezet!
Groetjes,
Jippie
Jippie: Lianne is echt :inlove: om op te vreten zeg
Lief van jullie! :-*
Het zet nog niet echt door (lees: het zet helemaal niet door) Dit is echt zo verwarrend. Huilen - hoop - huilen - hoop…
jippie, we hebben 9 cryotjes in de vriezer dus hopelijk overleven er 2 bij de ontdooing
angelbaby, ik blijf duim, die onzekerheid is moordend he, hele dikke knuffel
maar de moed nog niet opgeven he!!! blijf erin geloven!!
Angelbaby: bij zoveel tranen vermengd met hoop horen nog een paar extra duimen hoor meid! Dus daar komen ze:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ohhh Anbelbaby het is ook zooo spannend :hug: maar ik stop ook niet met duimen hoor tot je komt melden dat het of helemaal doorzet of helemaal positief is! Gooi je tranen er iig maar uit al die spanning moet ook ergens heen.
Malky wat een score!! 9 zeg wauw! :shock: :thumbup: :mrgreen: Hopelijk gaan de cystes snel het hazepad kiezen. Op naar een terugplaatsing! :thumbup:
Maya goed dat je weer eitjes aan het kweken bent! En ik duim ook mee dat het er niet teveel worden. 1 keer overstimulatie is al teveel hoor.
Roheryn morgen voor de test. Hopelijk ook bij jullie alles helemaal in orde! :thumbup:
Kletsmiep je baarmoeder wordt een stuk zwaarder ook door de progestan. Alles om maar een lekker plekje voor je emmie te maken en hopelijk blijft die ook lekker een maandje of 9 op de plek :thumbup: Ha bedenk me ineens dat je voor vaderdag weet hoe het ervoor staat! Zou wel een prachtig kado zijn zeg :mrgreen:
Oi ik duik mijn bedje in al duimend natuurlijk. Anders val ik morgen om van de slaap. Succes allemaal!
Roheryn Hoe is je vlokkentest vandaag gegaan? Hopelijk krijg je snel een goede uitslag!
Angelbaby Hoe gaat het nu met je? Hopelijk heeft je ongi niet doorgezet…
Maya Succes met je fm morgen!
Groetjes,
Jippie
Helaas, ben weer van de wachtbank afgedonderd…
he, getver angelbaby, ik had zo voor je gehoopt dat het deze keer goed zou gaan. Een heeeeeeeeeeeeel erg dikke knuffel voor jou en je hubbie :hug: :hug: Sterkte!
Angelbaby Hè jakkes, meid… Ik had zo voor je gehoopt dat het deze keer gelukt was.
Wat vreselijk kl*te!!! :wall: Heel veel sterkte & een dikke knuf! :hug:
Liefs,
Jippie
Ah nee toch he Ik had nog zo voor je gehoopt :hug: :hug:
Argh nee he Angelbaby… Eerst idd maar eens flink uithuilen en bijkomen want het hakt er in. :hug:
Maya jij mag vandaag toch weer? :thumbup:
oh angelbaby, had het nog zo gehoopt voor je!! een hele dikke knuffel, evnetjes verdrietig en teleurgesteld zijn en dan vol goede moed op naar de volgende poging!!
rhiannon, ja wij waren ook blij met de score, vooral ook omdat de eerste keer er maar 1tje bevrucht was en dus niks in de vriezer en nu hadden we er 12 vd 14 bevrucht , 1 tp en 9 in de vriezer, ik hoop ook dat de cystes hier weg zijn en dat we nog voor de zomersluiting een poging kunnen ondernemen, ben zelfs al aan het dromen van een tweeling nu we weten dat we er 2 tp krijgen, maar zou al supergelukkig zijn moest er zich al eentje innestelen
vanavond weer naar de accupunctuur, en ik krijg kruiden bij om onze volgende poging te ondersteunen
maya, vandaag terug fm?? ik :thumbup: :thumbup:
ikke, en hoe voel jij je??
en jij kletsmiep?? hoe voel jij je
hier al 4 dagen van de 17 dagen pil voorbij, ben aan het aftellen hoor
:thumbup: :thumbup: :thumbup: voor iedereen die het kan gebruiken en ook een dikke :hug: :hug: :hug: voor degene die het kunnen gebruiken
Angelbaby: &^$(&^$ wat ontzettend *@!%$^ voor je zeg. :hug:
Hier inderdaad nog even afwachten, vorige keer hadden we binnen een week uitslag, maar dat konden ze niet weer garanderen. Zowiezo binnen twee weken.
Angelbaby :hug:
ikke hoe is het met jouw?
Angelbaby zwaar k#ote zeg balen :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Malky hier voel ik me wel goed ene keer denk ik ja het is raak en andere keer heb ik dit niet maar heb gisteren al een blunder gemaakt met de diepvries op te laten staan terwijl ik hem altijd netjes dicht doe en sommige dingen stinken heel erg werk bij een bakker dus dan is dat al snel!
Verder wachten we rustig af tot woensdag!
Hoe is het met de rest?
Wat een geduldige meiden hier op ons topic !
Hoeveel uren van ons leven zouden we eigenlijk spenderen aan ‘wachten op…’ ? PFhewwww, misschien zou het beter uit te drukken zijn in dagen of weken :roll:
Hier nog een weekje op de wachtbank. Gelukkig viel het de voorbije week wel mee. Het was druk op het werk, dus minder tijd om eraan te denken…