IVF/ICSI deel 12

Ooch nee toch…Jippie

Hoe kan dat nou??? :cry:

Zoveel mooie eitjes en geen bevruchting… jeetje, wat zullen jullie je rot voelen… :cry:

Hele dikke knuf meis!!

Linda, spannend, jullie gaan er dus weer voor. Duimen draaien volop…

Manon duim voor je dat het ei mooi bevrucht raakt!! :pray:

Roheryn jullie moeten nog even wachten, spannend zeg!

Hoop dat jullie ook snel mogen beginnen!!

Hier alles rustig, geen IVF, geen kansen, wel rust.

Het is wel moeilijk om te zien dat mensen om ons heen lieve kinderen hebben. Zwangere buiken, moeilijk om te zien…

Maar al met al voelen we ons gelukkig en kijken we vooruit. Niet te ver, want dat is wel beangstigend.

Mijn motto is: Alles komt goed!! :wink:

O Jippie wat een balen zeg, en dan wachten tot juli, meid wat een tegenvaller sterkte meid.

Tans

Jippie, das echt balen.

Vind het erg voor jullie, ben je al zolang bezig, mag je eindelijk beginnen, gaat het mis… en dan ook nog eens weer opnieuw op de wachtlijst.

Eigenlijk is het niet eerlijk!!!

Hier heb je dan ook een dikke :hug: :hug: :hug: van mij.

Groetjes Manon

P.s: nog 2 nachtjes, dan weten wij waar we aan toe zijn.

jippie de kogel is door de kerk, we hebben een hele leuke woning aangeboden gekregen die nog veel groter is dan wat wij nu hebben maar we hebben wel effe tijd nodig gehad om de beslissing te nemen maar we zijn eruit. we pakken de woning dus en krijgen per 7 maart als de sleutel en dan hebben we de hele maand de tijd om op ons gemak om te verhuizen en de verven eventueel. we hoeven eigenlijk erg weinig te doen want de woning is afgelopen zomer geheel gerenoveerd en de vorige bewoners hebben er net beneden een nieuwe parket vloer in laten leggen en boven ligt nog nieuwe vloerbedekking en zijl dus dat is toppie en benden hangen overal nog nieuwe lamellen en we hoeven niks over te nemen dus dat is ook weer mooi meegenomen, en dan zijn we ook nog eens qua huur veel goedkoper uit dus dat is ook een flinke meevaller. wij willen in het weeken van 17 maart volledig omverhuist zijn en dan heb ik dus nog effe de tijd om de slaapkamers te maken zoals we het graag willen dus hier is werk aan de winkel. het internet en telefonie abonnement kon pas per 30 maart omgezet worden dus misschien wel een twee weekjes niet op clubs,

groetjes van linda (lipi)

Goedemorgen meiden,

Ik heb een vraagje aan diegene die al eens een keer ivf hebben gedaan.

Zijn jullie ook (kilo`s) aangekomen.

Zo ja, viel dat mee of tegen.

Ik stond vanochtend namelijk op de weegschaal en die gaf aan dat ik 2 kilo zwaarder was. :cry:

Kan dit door de hormonen komen? (gebruik niet eens zoveel, en ik snoep eigenlijk ook niet)

Ben benieuwd.

Groetjes Manon

P.s. nog 1 nachtje slapen en dan krijgen we te horen of het gelukt is.

Hoi Manon,

Ik ben idd behoorlijk wat aangekomen door de behandelingen.

Heb er nu 2 achter de rug en er zitten bijna 10 kilo aan :?

Komt door alle hormonen, daardoor is waarschijnlijk mijn stofwisseling verstoord geraakt. En ik hield ook veel vocht vast.

Overstimulatie lijkt me onwaarschijnlijk bij jou, omdat je maar weinig spuit en weinig follikels had.

Hou het ff in de gaten zou ik zeggen.

jippie wat balen meid het lijkt je maar niet mee te zitten zeg.ppppf

sterkte en vol goede moed voorbereiden op de icsi hoor.

linda gefeliciteerd met de nieuwe woning!!!

manon duim voor een goed resultaat.

hier erg rustig wel een klein off dagje geen zin om ook maar iets te ondernemen.

groetjes annie

hallo,

ook ik ben zeker wel 10 kilo aangekomen met twee ivf/icsi behandelingen en drie cryo pogingen maar in het ziekenhuis zeggen ze dat het daar niet van komt. en ja bij mij valt het echt heel erg tegen want ik woog altijd tussen de 55 en de 60 kilo en nu weeg ik er 70 en daar ben ik dus echt niet blij mee en krijg het er ook niet vanaf en vindt mijzelf ook erg dik op dit moment en ook erg lelijk als ik voor de spiegel sta want ik ben alleen dikker geworden op de verkeerde plaatsen zoals boven benen, heupen en ja ik heb een echt buikje maar dat kan ook nog een na verschijnsel zijn van de zwnagerschap.

Hey meiden,

Wat ontzettend jammer van de mislukte pogingen! Jippie, echt giga balen dat er van zoveel eitjes niks bevrucht is geraakt.

Juudje, ook voor jou heel jammer.

Manon, ik duim voor je dat hier iets heel moois uit komt!

Hier geen nieuws, IVF staat in de ijskast. Ben druk aan solliciteren, heb 6 maanden, dan word mijn contract ontbonden. Dus behoorlijke noodzaak dat ik andere job vind. Voel niet zo voor een uitkering…

Echt een hoop gezeur met mijn werkgever, komt niet echt ten goede van mijn welzijn/gezondheid.

Vandaar de beslissing om IVF voorlopig te parkeren en zelf het ritme weer op te pakken. Ga zo ff ovutesten kopen en daar voorlopig weer mee aan de slag.

Meiden, succes!

Linda gefeliciteerd met je nieuwe huis!!

Manon ben benieuwd hoe het met je is en of het duimen geholpen heeft.

Gr Tans

Ik zou ook graag in het lijstje willen wie moet ik daarvoor een berichtje sturen? :lol:

Tans

Hallo meiden,

Hier is er tot nu toe eindelijk goed nieuws.

Vanmorgen hebben ze gebeld dat er bevruchting had plaatsgevonden.

Dus wij onze spullen gepakt en naar het ziekenhuis.

We hebben de terugplaatsing dus al gehad.

Nu gaan we 2 weken afwachten, Ga in ieder geval flink duimen.

Heb ik nog 1 vraagje aan de meiden die al eens zwanger zijn geworden door ivf/icsi.

Wanneer hadden/kregen jullie de eerste zwangerschapsverschijnselen?

Laat het even weten.

Groetjes Manon

hallo manon,

achteraf heb ik toch wel al snel duidelijke tekens gehad van een zwangerschap en heb ook veel eerder positief getest dan de gebruikelijk 2 weken. als ik zo alle notities terug lees had ik wel al rond de 10 de dag wel een degelijk vermoeden door steekjes in de onderbuik, borsten, en andere kwaaltjes.

Wow Manon, spannend hoor! Ik ga zeker voor je duimen!

Ik hoop toch zo dat we niet nog twee en een halve week hoeven te wachten op de uitslag van de hormoonspiegel. Ik wil weten wanneer we aan de beurt zijn!!! (en dan maar hopen dat het niet in de zomer pas gaat worden of zo)

Manon, ik zal voor je duimen meid :thumbup: Zijn er 2 eitjes teruggeplaatst?

Ik had een paar dagen voor dat mijn NOD zou zijn af en toe een wat missleijk gevoel. Maar verder helemaal geen tekenen verder van een zwangerschap. Die kwamen later pas. En ik was ook ongeveer 2 kilo aangekomen na 2 pogingen (1e poging bbmzw en 2e poging ons prachtige zoontje Thijs :inlove: ) Je gebruikt zoveel hormonen tijdens zo’n poging, dus het is niet raar dat je dardoor wat aankomt. En het zal toch per persoon verschillen.

Succes met de 2 wachtweken.

Groetjes Heidi :-*

ps. binnenkort wil ik ook weer op het lijstje maar eerst hopen en oefenen voor een spontane zw.

Goed nieuws Manon, we gaan duimen hoor!!!

Enne, ik voelde wel in de tweede week af en toe steken onder in de buik maar voor de rest niets de eerste paar weken.

Gr Tans

hallo allemaal,

Beetje laat, maar wel gemeend. Wat jammer dat er geen bevruchting is ontstaan Jippie. Wat moet je trouwens lang wachten op een nieuwe poging.

Manon, ik duim voor je!

Tans, welkom weer (?) Volgens mij doet doet Nicje de lijst.

Pebble, hou vol, fijn he sommige werkgevers :snooty:

Lipi gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.

Hier gaat het redelijk. Ik heb veel hoofdpijn en ben zo moe. Hadden jullie daar ook zo’n last van? Ook heb ik inmiddels 2 blauwe plekken op mijn buik :? , ben dus nu maar rechts aan het spuiten.

Volgende week woensdag uitgangsecho, ben benieuwd.

liefs Suzanne

Hallo meiden,

Nu heb ik nog een vraagje over de teruggeplaatste embryo.

Misschien kan 1 van jullie hem beantwoorden.

Er is bij mij een 4 cellige teruggeplaatst, nu lees ik ook over 8 cellig of 10 of 12 of meercellig.

Maakt de kans groter als het meercellig is of maakt dat niet uit.

Ze zeiden alleen dat de kwaliteit goed was.

Het maakt me een beetje onzeker.

Hoop dat 1 van jullie gauw antwoord heeft.

Groetjes Manon

Hoi Manon,

Bij mij is vorig jaar ook een 4 cellig embryo terug geplaatst en er is een prachtig kereltje uit voort gekomen. :inlove: Ik :thumbup: en :pray: dat het gaat lukken. Succes met w88

Liefs Heidi :-*

Manon! Goed nieuws. We gaan veel :thumbup: :thumbup: draaien hierzo!