IVF/ICSI deel 12

hallo,

vandaag weer terug geweest en ze dachten toch gewoon aan een griepje en ik heb gezegt dat ik het er helemaal niet mee eens was maar ze adviseerde mij om toch effe morgen naar de eigen huisarts te gaan want ze kunnen niks bij hem vinden en alles lijkt in orde behalve de koorts dan want die is er nog steeds en nu begon hij net al met overgeven na een flinke hoestbui. meiden ik ben het echt zat maar morgen ochtend sta ik bij de huisarts op de stoep en zal hem dit allemaal ook vertellen, ik ben eens benieuwd wat die hier van vindt. ik zit dus nu weer thuis met jason die dood en dood ziek is en er wordt gewoon niks aan gedaan en boos worden helpt dus ook geen moer want daar draaien ze het hoofd echt niet voor om, zijn longen waren schoon en hij kon de kin op de borst en keel en oren zagen er prima uit dus gewoon een griepje (not)

groetjes van linda (lipi)

linda, dit vind ik erg hoor.

echt zo snel mogelijk bij de ha aan de bel trekken hoor, je kind is goed ziek en daar moet bij geholpen worden klaar het is nu al bijna een week v erdorrie.

sorry als er kinderen in het spel zijn kan ik me er ook erg boos om maken.

sterkte bij de ha.

groetjes annie

Linda :hug: voor jouw, idd gewoon vol blijven houden. Als jouw gevoel zegt dat het niet goed is dan zal je zeker gelijk in hebben en moeten ze daar naar luisteren.

Hier ook een zware ochtend gehad. Eerst zkh gebeld om de uitslag door te geven. Ik moet aan het eind van de week terugbellen als de menstruatie nog steeds niet is doorgezet. Daarnaast moest ik de ha bellen omdat ik waarschijnlijk van die KlT bolletjes een schimmelinfectie heb overgehouden en dat moest dan weer via de ha. Ik had dus echt geen zin om daar naar te laten kijken. Heb de praktijk opgebeld en uitgelegd dat zkh dat aan schimmelinfectie vanwege die progestan en nu hoefde ik niet langs te komen kon ik gewoon een vag. zetpil ophalen bij de apotheek, zouden ze receptje doorsturen.

De kat is bij ons doodziek, zaterdag deed hij al vreemd maar waren toen vooral met onszelf bezig, zondag zat hij de hele dag op zolder. Maandagochtend overal plasjes bloed. naar de da geweest was een blaasontsteking kreeg hij een spuit ander voedsel en tabletten. nu hebben wij een eigenwijs beest dat die tabletten niet eet. We hebben alle trucjes al uit de kast gehaald maar hij weigert te eten.

Dus nu is mijn vriend weer terug met hem naar de da en moeten we waarschijnlijk elke dag terug omdat hij dan steeds een spuit moet hebben. Zielig voor de kat en voor onze portomonee. Hier dus echt een fijne week, NOT.

Zo moest het even van me af schrijven

hey lieve juudje wat een kloteweek voor jullie zeg,

verdorie meis,

gelukkig kreeg je zo een oplossing voor de jeuk hopelijk snel van de klachten af meis, beterschap,

en ook voor hobbes hoor :-*

Groetjes en een mega- :hug: van mij .

o, juudje wat vervelend voor jullie en de kat.

Hoop dat je menstruatie snel komt. Kan me trouwens goed voorstellen dat je geen zin had om naar de HA te gaan. Elke keer weer op die stoel :hand:

Lipi, wat vervelend, hoe is het nu met Jason?

liefs Suzanne

he juudje

ik had ook een schimmel infectie van die K*T progestron bolletjes, aleen nog voor het misging, dus ik ging dood van de jeuk omdat de arts me niets wilde geven om te voorkomen dat het daardoor mis zou gaan… btje onzin volgens mij maar goed, ik weet dus hoe naar het is! hoop dat je er snel van afkomt!

wat zielig ook van de poes. het zit allemaal niet mee voor je

veel liefs en sterkte!

Hey Juudje, wat vervelend allemaal.

Hoop dat je menstruatie gauw gaat doorbreken.

Linda, ik hoop dat er zo langzamerhand bij jullie ook wat meer duidelijkheid is ivm met de kleine.

Heel vervelend allemaal.

Hier een beetje positief nieuws.

Ben vanmorgen voor de 3de FM geweest.

Ik mag vanaf morgen beginnen met spuiten en hoef pas vrijdagochtend weer te komen.

Hoop dat ie dan groot genoeg is, en dat ze dan zeggen dat we van het weekend een punctie krijgen.

We zijn weer een beetje blij.

Groetjes Manon

Hallo allemaal,

Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen maar wil graag even een vraag stellen.

Tot een half jaar geleden zat ik regelmatig te lezen op KOK. Ik ben in maart 2005 gestopt met de pil en we hadden verwacht snel zwanger te worden maar helaas… :?

In november 2006 zijn we naar de fertiliteitsarts geweest, zijn er wat onderzoeken gedaan (alles oke, iets traag zaad) en zijn we op de wachtlijst gezet voor IUI.

Week later kregen we bericht dat we mee konden doen met een onderzoek. We zouden dan meteen mee kunnen doen voor IVF. Dat hebben we gedaan en ik had er een goed gevoel over.

Na 14 dgn Puregon spuiten had ik 15 follikels waar bij de punctie 12 eitjes uitkwamen. Helaas zijn er daarvan maar 3 bevrucht en zouden er 2 terug geplaats worden op 23 januari. Na de TP had ik helemaal geen zwangersschapsgevoel en heb zelfs getwijfeld of dat ze ze wel echt hadden teruggeplaats.

9 dgn na de TP (op 1 feb) had ik bruinverlies en toen een hele dag niks had dus weer hoop dat het innesteling zou zijn maar helaas de dag daarna mijn menstruatie.

Wanneer kan ik nu weer mijn menstruatie verwachten? is dat gelijk weer op orde of moet ik nu weer eerst van alle hormonen af net als bij ontpillen?

Ik ben altijd heel regelmatig om de 28 dgn. En moet ik dan van het bruinverlies uitgaan of van het echte rode?

29 feb weer terug naar zhs maar hoop dat ik kan afbellen omdat ik toch nog spontaan zwanger ben! :smiley:

Ik hoop :pray: dat dit jaar jullie en onze wens nou eindelijk eens mag uitkomen.

PS.Sorry voor het lange verhaal!Maar moest het even kwijt, niemand weet dat we hiermee bezig zijn namelijk!

Groetjes Tinkerbel

hallo meiden,

gisteren ben ik weer terug geweest met jason en heb gewoon brutaal gevraagt om een andere arts van de nightcare want onze eigen huisarts is gesloten deze week i.v.m de carnaval hier. nou de andere arts kreeg ik dus en hij keek jason na en ik heb hem het hele verhaal uitgelegt en ze hebben hem helemaal onderzocht maar konden wederom weer niets vinden wel was de koorts op het moment dat ik daar was al weer flink omhoog gegaan en hebben een echo van zijn buik gemaakt maar ook dat was perfect in orde. nu heeft hij een anti-biotica kuur gekregen en moet ik hem wel in de gaten houden, en bij eventueel twijfel gewoon gelijk terug komen. jason zegt ook nergens pijn te hebben maar intussen eet hij gewoon helemaal niks en drinken is ook minimaal na flink dwingen krijg ik er wel een slokje in en dan alleen maar wat hij echt lekker vindt en dat is cola dus krijgt hij dan ook cola want alles wat er naar binnen gaat is weer iets. het is vandaag de tweede dag van de anti-biotica en als het goed is moet er de derde dag al iets verbetering in komen dus we zijn eens benieuwd,

linda,

er is iig iets gebeurt en nu maar4 hopen dat je morgen ook echt verbetering gaat zien, want leuk is het niet en dat hij cola drinkt so waht hij krijgt vocht binnen en dat is nu hij koorts heeft het alle belangrijkste hoor!!

sterkte er mee.

juudje wat naar zeg voel je jezelf al niet op en top is de kat ook nog is ziek, beterschap voor de kat en hoop dat jullie je snel weer wat prettiger voelen.

tinkebel welkom ,maar helaas kan ik je met je vraag niet helpen daar ik nog geen ivf doe.

hoop dat de andere dames je wel kunnen helpen.

manon hoop voor je dat de punctie door gaat in het weekend.

Hier begin ik langzaam aan weer wat grip op mijn suikers te krijgen en de rest er om heen,maar ja ws moet ik toch weer 9 maanden me best gaan doen voordat ik bij de gyn de deur weer plat mag walsen.

ach we zien wel ben op de goede weg en dat is voor nu voor mij het belangrijkste.

dames succes en sterkte met alles.

groetjes annie

hoi,

Even kort, heb vandaag voor de 2de keer gespoten voor de IVF en het ging al beter dan gisteren. Ik ben helemaal trots op mezelf :shifty:

Annue, fijn dat het beter gaat met je bloedsuikers, zet hem op!

Juudje, hoe gaat het met je?

Manon :pray: :pray: :pray:

Hoe gaat het verder bij iedereen?

liefs Suzanne

p.s. hoe snel kregen jullie last van bijwerkingen van de decapeptyl? (als jullie al last kregen…)

Nou, het begin is er…als het een begin is. Afelopen maandag heb ik bloed moeten laten prikken voor de hormoonbepaling. Zodra die uitslag binnen is, horen we wanneer we met de IVF kunnen beginnen. Alleen balen dat het wachten op die uitslag meer als vier weken moet duren…

Hier zijn de :evil: eindelijk gekomen, morgen gaan we weekendje weg.

Even kort berichtje heb helaas geen tijd om uitgebreid te reageren.

:-* Judith

He Juudje,

Eindelijk zijn ze dan toch nog doorgekomen.

Probeer zoveel mogelijk te genieten van jullie weekendje weg.

Ondanks alles natuurlijk.

Veel plezier!!!

Groetjes Manon

Hallo allemaal,

Hoe is het hier?

Het begint weer een beetje stil te worden hier.

Hier even een up-date.(kan namelijk niet slapen)

Ben vrijdagmorgen weer voor een FM naar het ziekenhuis geweest.

Het eitje was zodanig gegroeid dat wij zondagmiddag om 12.15 uur de punctie hebben.

1 nadeel heb net een uur geleden (02.15 uur) de pregnyl moeten spuiten.

En natuurlijk kan ik nu weer niet slapen.

Tot overmaat van ramp wil de hond net (3.00 uur) ook nog naar buiten.

Dus toen dacht ik, laat ik de meiden even berichten hoe als het er hier nu voor staat.

Hoop dat deze keer de punctie wel goed gaat.

En dat er misschien woensdag een terugplaatsing mag plaatsvinden.

Hoop het zo deze keer!!!

3 maal is scheepsrecht zeggen ze toch altijd.

Kijken of dat ook voor ons geld.

Ik zal eens even kijken of de hond al weer naar binnen wil.

Kan ik ook weer mijn bedje in.

Al heb ik het gevoel dat ik helemaal door mijn slaap heen ben.

Meiden welterusten, en laat gauw eens weer wat van jullie horen.

Groetjes Manon

Spannend Manon, hopen dat het deze keer wel lukt. Ik zal duimen!

Manon, veell sterkte , ik hoop dat de punctie meevalt en dat er een mooi kindje uit voort mag komen!!!

Gr Tans

Hallo meiden,

Bedankt voor jullie medeleven.

Vandaag dus geweest voor de punctie.

Deze is mij voor de 2de keer meegevallen. :slight_smile:

Maar er is vandaag iets goeds uit voortgekomen. :lol:

Ze hebben een eicel gevonden.

Nu krijg ik woensdagmorgen tussen 9 en 10 uur te horen of er bevruchting heeft plaatsgevonden.

Is dit het geval, dan krijgen we nog diezelfde dag de terugplaatsing.

Vind het nu toch wel spannend worden.

Je horen meer als het zover is.

Groetjes Manon

hallo allemaal,

met jason gaat het een stuk beter en de koorts is weg maar het eten blijft echt een probleem terwijl hij normaal als eerst aan de tafel zit zeg maar, voor morgen heb ik een afspraak met hem bij de huisarts gemaakt en smiddags moet hij naar de oogarts om de ogen te laten testen want volgens de ggd zag hij maar voor 40 % met beide ogen dus ben weer een benieuwd wat er weer op ons af gaat komen. morgen wordt dur weer een lange en drukke dag want moet ook nog tussen door bij de gemeente een uitreksel halen van de geboorte akte voor de ondertrouw en om half vijf naar een woning gaan kijken dus druk druk en nog eens druk.

verder ben ik eindelijk ongesteld geworden maar jemig wat heb ik deze keer veel pijn gehad zeg, dit was de eerste menstruatie sinds de curretage en ze hadden al gezegt dat het wat heftiger kon zijn maar dit had ik niet verwacht. ik heb zowat twee dagen op bed gelegen en was er echt beroerd aan toe, gelukkig voel ik mij nu al een heel stuk beter en ben ik sinds gisteren weer progyniva een het slikken en moet ik morgen effe het ziekenhuis bellen dat het doorgebroken is en een afspraak maken voor een echo om te kunnen bepalen wanneer er weer een terug plaatsing van een cryo kan plaats vinden.

Hoi meiden,

Juudje: Je mag me van de lijst halen. Gisteren hebben we te horen gekregen dat er van de 26 eicellen niet één bevrucht is, dus geen terugplaatsing. :cry: De tweede poging zal ICSI gaan worden, maar helaas komen we weer helemaal onderaan de wachtlijst. Pas ongeveer in september kunnen we weer verder. :wall:

Heel veel succes iedereen & ik blijf voor jullie duimen!

Groetjes,

Jippie