hoi linda,
tomatensoep mag je gewoon eten hoor, dat je man suikerziekte heeft betekend niet dat hij nu ALLE suikers of zetmelen,want die doen ook de waardes stijgen hoeft te weren een aantal percentage heeft hij(zijn lichaam) zelfs nodig voor verbranding en werking ervan.maar heel verstandig dat je naar de dietiste gaat die kan je het een en ander aan eetschema’s etc mee geven.
toevallig moet ik zelf ook vandaag naar de dietiste,maar dat is voor mijn gewicht
(die weer gestegen is) en hier kookt mijn vriend het meest, wat voor hem soms ook best moeilijk is,maar daarom ga ik ook al steeds vaker koken zodat niet alle last op zijn schouders valt op dat gebied.
jullie komen er wel uit met zijn tweetjes.
het is nu de omschakeling en inpact van het suikerziekte hebben en nog is een bruiloft die heel dichtbij is waar ook de nodige zenuwen ntl van daan komen.
ik wens jullie sterkte met het op de rit krijgen van alles en succes,plezier met de bruiloftsplannen.
groetjes annie
Goedemorgen dames,
Ik zit nu een beetje te wachten tot ik weg kan naar het ziekenhuis.
Mijn man is net vertrokken naar zijn werk.
Dus ik ga strakjes maar eens even die kant (groningen) op.
Het is mijn eerste FM weer.
Dus er zullen de aankomende week nog meer volgen.
Dan als het kan nog een punctie en het zal helemaal mooi wezen als het ook eens een keer tot een terugplaatsing zal komen.
Groetjes Manon
(* ik lees nog steeds met jullie mee*)
manon succes voor straks bij de fm, laat er maar mooie eitjes groeien, en idd duimen en hopen dat het nu wel tot een tp komt
Vandaag was onze testdag, maar hij was negatief
2e poging mislukt.
Wanneer kan ik nu mijn menstruatie verwachten?
Lieve Juudje,
Het spijt me dat te horen.
Ik vind het echt heel jammer voor jullie.
Wannneer je je menstruatie nu kunt verwachten weet ik eigenlijk niet.
Maar dat kan toch niet wezen dat ie nog zo heel lang op zich laat wachten.
Ik wil je wel heel veel sterkte wensen!
Nog een :hug: :hug: :hug: van hier.
Wij mogen morgenochtend voor de 2de FM. Hij was nog niet groot genoeg.
Groetjes Manon
Juudje, knuf voor jou :hug:
Juudje :hug: ik bel je zo wel even meis,
:-* :-*
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor juudje
Juudje: erg jammer! :hug:
Echt klte, Juudje!!! :?
Heel veel sterkte!
Groetjes :-
Jippie
Juudje, wat een teleurstelling
een goeie fles wijn en even heel hard huilen en boos zijn met je hubbie
:hug:
ik denk dat je je ongesteldheid any time kunt verwachten, hoop voor je dat het snel is zodat je weer ‘schoon’ bent.
veel sterkte en knufs
manon, succes, hoe was fm2? beter?
Juudje, wat ontzettend jammer voor jullie. rust nu even lekker uit. (en idd trek een lekkere fles wijn open)
Manon succes morgem met de 2de FM
Hier hebben we gisteren de prikinstructie gehad, achteraf viel het mee, maar vooraf…
Nu mag ik a.s. dinsdag beginnen met spuiten. Ik hoop dat het een beetje meevalt.
ga zo eten bij vrienden, dus ben weer weg.
liefs Suzanne
Oh nee Judith, wat balen.
zoveel vertrouwen erin dat het goed zou zijn…
Je moet nu stoppen met Progestan (tenminste ik wel) en dan zou het op gang moeten komen.
Getver meis :hug:
judith oohh meid wat ontzettend balen hey :hug: :hug:
Hier nog geen enkele tekenen van de menstruatie, Ik “lek” alleen nog steeds progestan, terwijl ik daar vrijdagavond mee gestopt ben.
Verder gister echt een jank dag gehad, vandaag hoop afleiding gezocht.
Ik was er zo van overtuigd dat het goed zou zijn, zeker omdat er tot op de testdatum geen tekenen van menstruatie te bekennen waren, en nu dus nog steeds niet.
hey meid wat kl*te voor jullie, dikke :hug:
groetjes van linda (lipi)
jason heeft al van woensdag flink hoog oplopende koorts en ben gisteren met hem bij de nightcare geweest omdat ik het niet vertrouwde en omdat de dokter zei dat een kind maar maximaal 4 dagen koorts mag hebben, wat denk je dat ze op de nightcare zeggen? ga maar lekker naar huis en stop hem ieder uurtje in een bad met lauwwarm water en kijk het nog maar effe aan maar hij heeft nog steeds hoge koorts die al snel steeds net boven de 40 komt, hij krijgt nu zetpillen van 500 mg maar dat werkt maar een uurtje of twee en dan is het afgelopen en hij mag er maar maximaal 3 van hebben over een hele dag, ben dus een beetje einde raad en ga morgen gewoon weer terug. inmiddels heeft jason al 5 dagen niet gegeten en drinken is echt een hel want moet hem tot huilens toe dwingen en dan drinkt hij maar een paar slokjes. ook heeft hij over de hele dag vandaag maar drie keer geplast en dat was met het opstaan en vaniddag een keertje en vanavond voor het naar bed gaan. ik ben dus echt niet van plan om mij morgen weer te laten weg sturen, want ze vonden hem gisteren wel redelijk wakker toen we daar waren maar heb ook uitgelegt hoe jason is en dat een ziekenhuis erg spannend voor hem is maar ook daar werd geen rekening mee gehouden. hier thuis is helemaal niks met hem aan te vangen, hij hangt de hele dag maar wat op de bank en wil geen voet verzetten. hij geeft ook niet aan of hij ergens pijn heeft want iedere keer zegt hij weer iets anders.
groetjes van linda (lipi)
Juudje wat vervelend voor je zeg!!! Ik hoop dat het de volgende keer raak is voor je!!!
Groet Tans,
P.S> woensdag gaan we op gesprek en krijgen we als het goed is een schema mee, spannend…
linda, ik zou je echt de volgende keer niet zo maar weg laten sturen hoor. dit kan toch niet zomaar.
sterkte.
groetjes annie