Nieuw deeltje, ben bezig weet nu denk ik hoe het moet, maar moet nu weg. Probeer het vanmiddag nog eens.
graag aanpassingen via pb
Ikke doe hem ffies sticky maken :mrgreen:
Prima krijg alleen het lijstje nog niet online
Oh das ook best lastig
Ik heb het zo gedaan:
Geopend (Excel), bewerken zodat de gegevens weer kloppen, opslaan, de lijst selecteren en kopieren
Een tekenprogramma geopend (weet even niet meer welke)
Daarin geplakt en de grootte aangepast (weet even niet welke max normen gehanteerd worden op het forum)
Opslaan als een JPEG.bestandje en dan kun je m invoegen als foto
ja dat aanpassen in de juiste normen weet ik niet hoe dat moet
Als je in Paint (ws ook het programma wat Nicje gebruikt ) kiest voor ‘opslaan’ dan slaat het op als .BMP standaard. Dat zie je dan ook achter het opgeslagen plaatje staan op je schijf.
Maar wanneer je kiest voor ‘opslaan als’ dan krijg je ook de keuze om er andere extensie (zo heet dat . BMP) mee te geven. In dat rijtje zul je ook .JPEG zien staan.
Als je het daarmee opslaat zie je bv de titel LIJSTJE.JPEG staan en die kun je ‘rechtstreeks’ hier op het forum zetten mits het niet te groot is.
Is het te groot heeft Ruud bij Hulp is Onderweg dat prachtprogrammaatje om te verkleinen neergezet :mrgreen: Want .JPEG kun je net als foto’s verkleinen omdat het dan een niet te wijzigen ‘plaatje’ is geworden.
Hoi allemaal,
Ik heb een hele poos geleden hier ook even geschreven, toen de twee IVF-topics werden opgesplitst. Ik zie dat ik nog steeds bij jullie in de lijst sta, dus vandaar maar even een berichtje.
Inmiddels hebben we de IUI-pogingen afgerond, zonder resultaat helaas. In december hebben we onze 10e en laatste IUI gehad. Sinds augustus staan we op de wachtlijst voor IVF/ICSI, en over twee weken is het dan zover. Uit drie zaadonderzoeken/bewerkingstesten is gebleken dat het in eerste instantie IVF gaat worden ipv ICSI. Ik moet de pil nog slikken t/m 3 februari en dan op 8 februari beginnen met Lucrin, en op 9 februari gaat de eerste Puregon erin. Ik moet zeggen dat ik het hele gebeuren doodeng vind… Niet de behandeling op zich, het spuiten ben ik wel gewend, dus dat scheelt alweer. Maar ik zie echt tegen het laboratoriumgebeuren op. Je haalt je van tevoren allemaal angstbeelden in 't hoofd: wat als er geen/amper eicellen worden gevonden, wat als er geen bevruchting plaatsvindt, wat als er geen goede embryootjes uit ontstaan, enz. Maar dat zullen jullie ook wel herkennen.
:shifty: Maar goed, er zit niks anders op dan afwachten. En aan de andere kant hebben we ook wel goede hoop en hebben we ook wel “zin” om met IVF te beginnen, allemaal heel dubbel.
Ik weet nog niet of ik hier erg actief ga meekletsen. Ik schrijf ook nog op wat andere topic’s mee en er kletsen hier zoveel meiden. Als ik meeklets, wil ik ook persoonlijk op iedereen kunnen reageren. Dus ik weet nog niet of me dat qua tijd gaat lukken, dat moet ik nog even bekijken. Maar zeker is dat ik wel meelees en jullie allemaal op de voet volg! Ik hoop echt dat 2007 het jaar gaat worden op dit topic, ik ken een hoop van jullie al (oa van het IUI-topic) en ik gun jullie het echt ongelooflijk!
Dus iedereen heel veel succes met de komende pogingen! Ik duim voor jullie allemaal! :thumbup: En misschien tot snel!
Groetjes,
Jippie
Hallo allemaal,
Super dat er een nieuw deeltje is geopend.
Was ook wel echt nodig he.
Maar hier een update van mij.
Vanochtend weer een FM gehad en de blaasjes waren nog niet voldoende gegroeid om te mogen gaan spuiten, dus ik mag vrijdag weer komen.
Verder geen nieuws van deze kant, hoop gauw een keer weer wat van de jullie te horen hoe als jullie er voor staan.
Groetjes Manon
hallo ik zag dat ik ook nog in het lijstje sta maar de info klopt niet meer, de tp van de emmy’s op 19 december is goed gelukt en ben nu zwanger en op 11 september uitgerekend en op 23 januari de 1ste echo.
groetjes van linda (lipi)
Zo heb even lijstje weggehaald, dit was inderdaad nog een oude. Helaas lukt het me nog niet om het nieuwe lijstje online te krijgen.
Ik zal vandaag nog eens kijken of het zal lukken.
Groetjes Juudje
Graag aanpassingen via pb, is wat makkelijker voor mij
hey dank je wel, ik zie dat het aangepast is helemaal super dus en petje af want zou echt niet weten hoe jullie zo’n lijstje maken maar ik ben ook zo’n leek met computers.
Haai,
Even iets van niet zwangere aard…wij gaan trouwen!!!
Wel grappig, we hebben al 4 x een datum geprikt en weer afgeblazen, maar nu is het ECHT!
We hebben zowaar al ringen laten maken en het vastgelegd bij de gemeente…
Voor ons een hele mijlpaal.
Weet iemand nog een goede drive-in omgeving arnhem-nijmegen?
(Liefst beetje jaren 70-80-90)
Dat wilde ik even melden…
He pebble, wat leuk
Wanneer gaan jullie trouwen, wij 31 aug. Ook nog maar pas echt besloten en ook gelijk vast laten leggen bij de gemeente. Kijk eens bij http://www.epoc.nl
en http://www.muziekverzorging.nl/.
Wij zitten ook in omgeving nijmegen, en zijn ook op zoek naar iets leuks.
hey pebble
van harte gefeliciteerd, wanneer gaan jullie trouwen? wij gaan op 07-07-2007 trouwen om 12.00 uur smiddags. ik ben eens benieuwd wanneer jullie gaan trouwen.
Hallo,
Misschien een domme vraag, maar hoe moet ik een pb-tje sturen?
Want ik meende dat ik je dat al gestuurd heb, maar blijkbaar is dat niet goed gegaan.
Groetjes Manon
Hallo,
Vanochtend weer naar het ziekenhuis geweest.
Het was behoorlijk positief, als het zo gaat als nu is de verwachte punctie maandag of dinsdag.
Vind het nu wel spannend worden, morgenochtend horen we meer.
Groetjes Manon
Manon, heel veel succes!!!
Groet Tans
manon veel succes.
dames die gaan trouwen gefeliciteerd.
ik kan denk ik nog lang wachten al heb ik om de een of andere het stomme gevoel dat hij me gaat vragen als we 5 jaar samen zijn omdat hij het steeds over een jubileum heeft en dat is dus volgend jaar 2 aug, maar ja zal wel weer een verkeerd gevoel van mij zijn ga er iig maar niet van uit ben te vaak teleur gesteld(wil wel graag trouwen hhihihi).
is het al april???(hoe bedoel je wordt ongeduldig denk dat ik in febr nog niet eens weer een goede hba1c heb maar ja)
groetjes annie
Vanochtend weer naar het ziekenhuis geweest.
En de punctie staat gepland voor maandagmorgen om 10.15 uur.
Begin er nu toch wel tegenop te zien!
Hoop dat het allemaal gaat meevallen.
Groetjes manon