Grappig dat er nog een paar zijn die in het bootje stappen…
Wij trouwen 23 juni om 15.00, dus ik ben lekker de eerste, nanananana!
Maar het zit niet mee…we kunnen dus echt geen lokatie vinden die bij ons past en betaalbaar is. Hadden we iets, is al geboekt voor die datum.
We blijven stug doorploeteren.
Morgen gaat ie aan mijn vader vragen of hij met me mag trouwen, hoe bedoel je burgerlijk???!! :mrgreen: Wel leuk.
Inmiddels ben ik ook 3 dagen overtijd??!! :shock: Ik ga niet testen ofzo, geloof er niet in dat ik zwanger zou kunnen zijn. Misschien over een dag of 4, dat ik een poging waag als de :twisted: er nog niet zijn.
Manon: super veel succes maandag. Ik :thumbup: voor je
Hallo allemaal,
Voor iedereen die gaan trouwen dit jaar. Van harte gefeliciteerd!!!
Vinden jullie het ook leuk om al die voorbereidingen te treffen?
Wij zijn op vrijdag 13 juni 2003 (vrijdag de 13de) getrouwd .
Maar ik vond die voorbereidingen maar helemaal niets.
Alleen de jurk uitzoeken vond ik natuurlijk wel leuk.
Maar de rest vond ik zo`n gedoe.
Hoop dat jullie het wel leuk vinden, alleen sommigen van jullie vinden het nog moeilijk om een locatie te vinden merk ik.
Ik wens jullie dan ook veel plezier toe met de voorbereidingen en hoop dat jullie een supermooie dag zullen beleven. (hebben wij wel gehad en er is niets misgegaan)
Groetjes Manon
Hai meiden,
eventjes kort want ja wij zijn dus ook nog niet bezig en ook de afspraak eind van de maand is nog niet geweest.
Pebble gefeli!! :inlove: Hopelijk vind je nog een mooie lokatie dat was hier ook het lastigste.
Helaas dus ook geen grandioze tip voor je.
Manon maandag! Spannend maar vooral ook fijn! Hoe ‘onplezierig’ die puncties ook elke keer waren, na de allereerste keer overstimulatie en geen punctie mogen was ik iedere keer zo blij en opgelucht dat we dat stapje mochten doen dat ik er naar vooruit keek. Hoop dat het je mee gaat vallen maandag! :thumbup:
Hier dus nog aan het wachten en wachten, lijkt wel soms alsof we vooral zitten te wachten. En we weten niet eens waarop. Maar vooruit kan de tijd niet sneller laten gaan. Daan is iig aan de beterende hand nu maar hopen dat we niet elkaar gaan ‘opvolgen’ want vaak is het zo dat eerst hij ziek is en daarna ikzelf. Ditmaal maar overslaan Iig wel 100% zeker haske ongesteld. Dus eind van de maand kan ze iig even kijken of er een follikeltje op ploffen staat. :mrgreen:
Moet toch eerst een ‘cyclus’ hebben voor we eskimootje mogen ontdooien.
Tot spreeks en tiks!
'ne goeie zondag :mrgreen:
Ik zal me me even voorstellen:
Mijn naam is Maaike, na 6 jaar uiteindelijk bij 3e IVF zwanger
van dochter Eva die nov 2005 geboren is.
(ik schrijf dus ook bij de nov 2005 mamma’s)
We zouden graag een tweede willen,
en hadden nog 4 cryo’s over van de laatste IVF
In verband met mijn leeftijd (ik ben 38,5)
besloten niet te lang te wachten met terugplaatsen.
Vrijdag 5 januari zijn ze alle vier ontdooid
en de 2 beste cryo’s zijn teruggezet
waarvan 1 een morula
dat bleek een embryo te zijn dat al 16 of meer cellen bevat
(had ik ondanks mijn vele gelees over IVF toch nog nooit van gehoord,
ik heb het de arts vier keer laten herhalen;
dacht dat hij ‘mola’ zei… :doh: )
en een viercellig embryo.
Was aanvankelijk redelijk “relaxed”
maar begin 'm toch steeds meer te knijpen voor morgen (testdag):shifty:
Had gister wat bruine “spotting” maar daar lijkt het vooralsnog bij te blijven…
Mocht dit niet lukken dan gaan we voor de 4e IVF
(maar ik hoop natuurlijk dat dat niet aan de orde zal zijn)
Manon, sukses morgen !
Groetje,
maaike
Hallo allemaal,
Maaike, welkom hier en ik hoop voor jullie ook dat het goed gaat komen.
bruinig verlies hoeft nog niets te zeggen, toch?
Nog bedankt voor jullie medeleven.
We gaan ervoor, :? :? .
Maaike jij ook succes morgen met het testen.
Groetjes manon
Heel veel succes met testen morgen
Hallo weer,
Hier was ik weer, de punctie achter de rug. Helaas zat er in dat blaasje geen eicel. Dus 2 de ivf poging is mislukt.
De punctie op zich is mij reuze meegevallen.
Alleen bleef het wondje in de baarmoeder waar ze doorheen geprikt hebben maar bloeden.
Dit heeft wel een half uur aangehouden.
Maar nu gaan we dus volgende maand weer verder.
Maaike heb je al getest?
Groetjes Manon
he bah manon, dat is geen leuk nieuws :hug: :hug: :hug:
heb nog zo voor je geduimd
Hoi Manon
Dat is wel heel jammer zeg, maar waren er door de stimulatie niet meerdere eitjes dan?
Maaike heb je al getest?
hallo meiden
hier een minder goed bericht, ik heb vanmorgen twee keer veel vers bloed verloren en de ivf afdeling is er ook niet echt positief over en ben dus bang dat ik met de echo van morgen slecht nieuws zal krijgen dus waarschijnlijk weer terug bij af en weer opnieuw beginnen met ivf/icsi. ik ben er helemaal kapot van en hoop toch zo op een positieve echo maar de kans is erg klein dus zal ik maar proberen om aan het idee te wennen dat ik een miskraam heb gehad.
groetjes linda (lipi) :wall:
Manon; das mega balen dat er niks inzat Sterkte meis!
Linda: jemig dat is schrikken! Ik blijf nog even haard doorduimen voor je en hoop dat er morgen toch nog wat et zien is!
Linda :hug:
He Linda, dat is echt balen!
Je hebt eindelijk positief getest en dan dit.
Ik ga toch nog hard voor je duimen.
Een hele dikke knuffel van mij.
Juudje, nee er waren niet meer eitjes gerijpt.
Dat komt doordat wij ivf in eigen cyclus doen.
Dan gaan ze alleen maar aan de gang met het eitje (blaasje) dat elke maand rijpt, ik heb dan ook deze keer maar anderhalve dag moeten spuiten.
In totaal maar 4 spuiten gehad. Zat de pregnyl ook al bij.
Dus stelt niets voor.
Maar de punctie is het zelfde maar het gaat dan maar om 1 eitje (blaasje)
Nu is het dus wachten op de volgende menstruatie en dan gaan we weer verder.
Dat is het voordeel. Je kunt maand naar maand achter elkaar door.
Verder hier wel wat last beetje beurs .
Maar dat gaat wel weer over.
Heb vanmiddag een paar uur gewerkt en ben nu vrij.
Lekker bankhangen.
Groetjes Manon
Hoi meiden,
Ik heb eigenlijk een vraag, en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
In december hebben we onze 10e en laatste IUI gehad en meteen na die poging ben ik op dag 3 met de pil begonnen (Microgynon 30) als voorbereiding op onze eerste IVF-poging in februari. Dus dat was ongeveer half december. Ik ben nu bijna klaar met de tweede strip, en ik heb ze doorgeslikt zonder eerst ongi te worden (op instructrie). Maar nu heb ik sinds een paar dagen bloedverlies. Ik weet dat je last kunt krijgen van spotting of een doorbraakbloeding als je de pil doorslikt of er nog niet aan gewend bent. Maar dit heeft wel heel erg veel weg van een echte ongi… Het begon met bruinverlies, maar sinds vandaag zit er ook helderrood bloed bij, soms ook met stolseltjes. Ook heb ik de laatste dagen last van ongikrampen. Ik voel me eigenlijk gewoon ongi. Weten jullie misschien of dit door het pilgebruik komt, en moet ik gewoon doorgaan met slikken? (ik moet nog 1,5 week en dan stoppen) Of is het beter om even de gyn te bellen?
Manon: Balen dat er geen eicel uit de punctie gekomen is!
Mag ik vragen waarom jullie IVF in eigen cyclus doen ipv met hormonen? Sterkte!
Juudje: Wanneer gaan jullie met de 2e IVF beginnen? Hoestie verder met jullie?
Zorro: Balen dat jouw IVF-poging afgebroken is. Wat zijn de plannen nu verder?
Lipi: Wat vreselijk voor je, meid! Ik hoop echt dat je morgen alsnog een goede echo hebt, en dat het bloedverlies inmiddels gestopt is! Heel veel sterkte!
Kimmetje: Ik hoop dat jullie snel jullie 3e wondertje mogen verwelkomen! Succes!
Maaike: Heb je al getest? Ik hoop op een goede uitslag!
Rhiannon: Ik heb een hoop respect en bewondering voor je, meid! Heel veel sterkte met alles!
Ik denk nog steeds aan jullie! :hug:
Pebble: Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! :-* Heb je al een jurk uitgezocht? (SHOOWWWUUHHH)
Ben je inmiddels ongi geworden? Ik hoop stiekem van niet!
Annie: Hoe gaat het met jou? Leuk dat je zo nu en dan even komt kijken hier! Succes met alles!
Tans: Jullie gaan binnenkort toch voor de 2e? Alvast heel veel succes!
Nicje: Hoe gaat het met jullie? Wat vreselijk balen dat de 2e IVF ook niet is gelukt… :wall:
Groetjes,
Jippie
Even wat snelle reacties.
Linda :hug: hopelijk gaat de echo jullie toch gerust stellen en is je lijf een ‘beetje eigenwijs’ bezig.
Zorro ook back in town! zwaai
Manon raar vraagje misschien maar bij ons met niet natuurlijk IVFcyclus kunnen ze bloedprikken om te kijken of er ‘actieve eitjes’ zijn, kan dat bij jullie niet? Vroeg ik me zo af omdat ondanks dat je wel minder spuiten zet die punctie toch best een ‘belasting’ is en zwaar is. Iig ook :hug: en succes met de volgende poging!
Maaike ben je een feestje aan het vieren?? Ik hoop het voor jullie!!
Jippie het kan misschien zijn dat de hoeveelheid hormonen in de microgynon wat aan de lage kant is? Jouw hormonen dus sterker zijn dan die van de pil? Bij twijfel…niet blijven twijfelen gewoon je gyn bellen! Of tussenbloedingen ook helderrode bloedingen kunnen zijn weet ik niet. Al in geen 10 jaar meer een pil geslikt dus mijn geheugen is wat vaag op dat gebied. Morgen dus bellen en dan natuurlijk ook even hier komen melden
Spannend hoor zo voor een nieuwe poging staan! Kan amper wachten om ook te beginnen! :oops: Volgende week zullen we wel horen hoe of wat en misschien ook een indicatie van het wanneer. :dance:
He Rhi,
Bij mij wordt er ook iedere keer dat ik een FM krijg ook bloed geprikt.
En er zal ook heus wel wat gezeten hebben.
Maar het kan zijn (dat zeiden ze) dat het eitje is achter gebleven.
Of, ja…
Ik weet het eigenlijk ook niet.
Heb niet alles meegekregen.
Maar we gaan gewoon weer op naar de volgende ronde.
Linda, heel veel sterkte vandaag!
Groetjes Manon
Hey Linda, jemig, wat k*t zeg! Het ging net zo lekker. Dikke knuf van mij.
Manon, bij jou ook al niet veel goeds…jammer zeg.
Jippie; ik weet niet hoor. De assistente van het zh zal wel weten wat je hier mee aan moet, ik zou ff bellen.
Wat betreft trouwen: ik ga dus echt niet in een jurk. Ben daar helemaal geen type voor, zou me heel ongemakkelijk voelen. Ik weet precies wat ik wil, een vet stoer broekpak met langere jas. Wel in champagnekleur ofzo, dus toch een beetje trouwerig.
En nee, ik ben ook nog niet ongi, ben inmiddels 5 dagen overtijd, en ook nog niet getest. Ben nog steeds overtuigd dat ik wel ongi wordt.
Maaike; al getest?
Linda; weet je al wat?
Rhiannon: zwaait terug ik sta nog beetje op de leesstand hoor hihihihi
Jippie: hij is niet afgebroken hoor, maar heb hem zelf uitgesteld, heb even wat meer tijd nodgi tussen de pogingen in voordat we weer verder gaan…
Voor de rest duim ik hoor!!! Alleen mega druk en even geen fut om regelmatig te schrijven, sorry!
helaas meiden
de echo was niet goed want het vruchtje was niet meer gegroeit en er was geen actief hartje te zien en we moeten nu wachten totdat het af gaat komen en volgende week dinsdag mag ik terug komen voor een echo en als er dan nog niks vanuit mijn lichaam in gang is gezet dan wordt er een afspraak gemaakt voor een curretage.
groetjes van linda (lipi)
Jeetje, Lipi… Ik vind het echt heel erg voor jullie! Is het eindelijk gelukt, en dan dit weer.
Ontzettend veel sterkte, meid! :hug: Ik denk aan je!
Zorro: Ik ken je verhaal niet helemaal, maar ik zag in je onderschrift dat de punctie mislukt is. Daarom dacht ik dat je poging afgebroken was. Alvast heel veel succes met de volgende poging!
Rhiannon: Bedankt voor je reactie! Ik heb even gegoogled en het blijkt dat een doorbraakbloeding net zo kan zijn als een ongi. Maar ik ga morgen toch de gyn maar even bellen, want soms wordt aangeraden om dan een stopweek in te lassen, maar ik moest 'em doorslikken t/m volgende week vrijdag. Dus voor de zekerheid maar even vragen. Wanneer moeten jullie weer naar het ziekenhuis?
Pebble: BROEKPAK SHOWUUHHH! :mrgreen: Ik ben wel heel nieuwsgierig, hoor!
En ga even een test doen, want je houdt ons wel in spanning! Wie weet…
Alle anderen: Veel succes!
Groetjes,
Jippie