Linda; :hug:
Jippie: de punctie is niet mislukt, de poging is mislukt.
linda: :hug:
manon:balen zeg
pebble:ik ga als ik ooit ga trouwen ws ook niet in een jurk,alleen mijn vriend voorspelde dat al en dat vind ik minder is het geen verrassing meer he :wall:
nou ik vandaag niet naar afspraak dietiste geweest,want het geluid van mijn mobiel stond uit dus geen wekker gehoord :doh: :doh:
echt weer een stunt voor mij(ben de laatste tijd weer zo heerlijk moe(pppfffff)
dames succes verder ,ik ben bang dat het bij mij op uitstel/afstel draait.
groetjes annie
Hoi meiden,
Linda, wat een naar bericht…
Het leek zo goed te gaan :hug:
Sterkte en ik hoop dat een curretage niet nodig zal zijn.
Manon, ook geen goed nieuws…
Ik vind je dapper dat je zo vol goede moed al uitkijkt naar de volgende keer.
(Hoe zit dat trouwens met ivf in eigen cyclus; telt dit voor de verzekering als volledige poging ?)
Nou ik sluit me aan in het slecht nieuws rijtje;
negatief getest…
Ik wist het eig. al want na de bloedafname (nog in in het ZH)
zag ik bij het toiletbezoek al dat de menstruatie begonnen was
Ik was (toch) enorm teleurgesteld en verdrietig,
temeer omdat we nu OPNIEUW het hele IVF traject in moeten (willen :eh: )
na deze relatief onbelastende cryo-poging.
We zijn even gaan uitwaaien op het strand
en besloten voor de volgende poging te gaan.
We staan op de wachtlijst en kunnen in maart al beginnen.
(Moet wel weer even de moed en energie bijeenrapen)
Rhiannon wanneer gaan jullie voor de cryo terugplaatsing ?
Groetje,
maaike
ps Pebble heb je al getest ?
Hey, eindelijk zijn ze er!!! In alle hevigheid!! :twisted:
Ik wist dat het zou komen, dus ben wel opgelucht nu. Begon toch alweer wat te hopen enzo en was er erg mee bezig.
Vanochtend was het bingo, zooooo en ik ben me nu een potje lamlendig.
Ga dus lekker op de bank hangen en zappen.
Pebble: Toch balen dat je ongi geworden bent! Een wondertje was ook erg welkom geweest, toch?
Ga maar lekker bankhangen, meid! :-
Maaike: Knap klte dat de cryo-poging niet gelukt is! Wel een moedig besluit om opnieuw in het IVF-traject te stappen. Gelukkig hoeven jullie niet eerst op een lange wachtlijst. Ik hoop dat die poging maar een fantastisch resultaat mag hebben. Heel veel sterkte! :hug:
Annie: Moed blijven houden, hoor! Hoe gaat het verder met je?
Fijn weekend allemaal!
Groetjes,
Jippie
he hallo
ben na 2 weken gereisd te hebben voor werk weer back on the web.
wat een boel rotberichten hier Linda, wat afschuwelijk voor je meis, ik begrijp zo hoe je je voelt, durf je eindelijk blij te zijn, gaat het alsnog fout, hoop voor je dat je snel die rot bloeding achter de rug hebt. heel veel sterkte!
Maartje, ook vervelend dat het niet is gelukt.
Manon, wat shot dat het blaasje leeg was, shit dat ze dat niet op de echo kunnen zien, ik weet er alles van, bij mij zijn de meesten ook leeg altijd. rotdingen!
Peble, gefeliciteerd! :dance: heel gaaf voor je! weer wat leuks om naar uit te kijken! gaat het verder goed met je?
Rhi, het wachten al zat lijkt me…?
Hier niet zo veel nieuws op IVF gebied, nog niet echt een plan, en wordt ook maar niet ongesteld.
Er lijkt heel misschien btje vooruitgang in ons adoptieverhaal te zitten. durf nog niet te veel te gaan hopen, weet maandag meer en zal dan ook even wat uitgebreider verslag doen.
fijn weekend!
hey corine
nou het wilt hier niet doorzetten maar dinsdag mag ik weer terug naar het ziekenhuis en als er dan niks gebeurt is gaan ze curreteren dus dat wordt echt spannend, gelukkig heb ik veel steun en probeer ik nu toch weer wat positiever in het leven te staan maar ik geef toe het is zeker niet makkelijk allemaal en ben gewoon zo super bang om dit nog een keer mee te maken en kan het gewoon ook niet goed uitleggen wat ik voel, maar gelukkig heb ik het op dit moment aardig druk dus heb ik wat afleiding en ik denk dat de echte klap pas komt als het er eenmaal uit is en dan afwachten totdat we weer mogen starten met icsi en we gaan tot het uiterste dus doorzettings vermogen is geen probleem,
meiden allemaal heel erg veel succes.
groetjes van linda (lipi)
Linda ik weet wat je doormaakt. Bij ons is het uitgelopen op een spontane mk, maar ook niet zoals het hoort.
Veel succes en sterkte de komende tijd. :hug:
Lieve Linda :hug:
Ik had ook enorm veel afleiding en gekte op kantoor, toen dat over was en de hormonen + vrucht langzamerhand verdwenen viel ik echt in een enorm gat en leegte, toen kwam de teleurstelling er pas uit. Het is zo’n K*Te proces en zeker als je dan hoopt hebt na een positieve test komt het nog weer wat harder aan.
Veel liefs en sterkte
Corine
hallo meiden,
vanmorgen voor de echo naar het ziekenhuis geweest en tja alles zit er nog en het ziet er ook zeer zeker naar uit dat het voorlopig nog wel zal blijven zitten maar het vruchtje leeft niet meer en daarom hebben ze besloten om aanstaande vrijdag een curretage uit te voeren en kon al gelijk mij gaan melden bij de narcotiseur en de opname balie en alles is na gekeken zoals bloedprikken en bloeddruk en dergelijke.
vrijdag moet ik mij om 10.00 uur melden op de afdeling a2 in maastricht en krijg dan al vast medicatie en tussen 13,30 en 16,00 uur wordt ik dan geholpen en moet ik daarna nog een aantal uurtjes in het ziekenhuis blijven en mag ik als het goed is sávonds weer naar huis.
ik ben vandaag dus druk bezig geweest met alles regelen zoals opvang voor jason en het vrij vragen van jason op school en van leon zijn werk en natuurlijk alles wat daar omheen draait.
verders voel ik mij wel prima en we wisten dat het mis was dus verder geen tegenslag, ben ergens wel blij dat het vrijdag eindelijk afgerondt gaat worden zodat we dit alles kunnen verwerken en weer met een schone lei kunnen gaan beginnen want nu zitten we alleen maar in afwachting van wat er gebeuren of komen gaat
groetjes linda (lipi)
Linda veel sterkte meid
ook namens mij Linda. Sterkte!
liefs Suzanne
linda heel veel sterkte!!!
Linda nogmaals :hug:
Meiden ik had niks te doen :liar: , dus het lijstje even aangepast en veranderd.
Hoi dames,
Hier ben ik weer even, lees nog steeds hiermee met al jullie verhalen.
Was eigenlijk even benieuwd hoe de afspraak van Rhi was verlopen, maar ze is hier zo te zien nog niet geweest. Dus Rhi hoe was je afspraak in het ZH.
Iedereen succes verders en de duimen draaien voor jullie nog steeds volop.
Liefs Es
rhiannon heeft een opdat gedaan in het topic van haarzelf bij vlinderpraat die mariëlle destijds voor haar heeft geopend, ms als je wilt kun je daar lezen shouka, ze zal ongetwijfeld ook hier haar verhaal doen,
liefs bianca
Hihi meiden ik was zooooo ongelofelijk vermoeid na gisteren. Was weer extra ‘druk’ in mijn hoofd en de beste manier om dat aan te pakken hier is te gaan slapen. Dus dat heb ik gedaan en lang ook :oops:
Maar kort door de bocht, goeie afspraak. Moeten minstens 3 cyclussen overheen zijn gegaan voor we aan terugplaatsen mogen denken. De frust heb ik in het Vlindertopic al beschreven, nu wordt het langzaamaan wat rustiger in mijn hoofd.
Es ik hoop dat jullie heel hard aan het genieten zijn
Linda heel veel sterkte!! :-*
Corine welkom trug! Had je PBTje gelezen en beantwoord dus we hebben elkaar al een beetje gesproken.
Thnx Bianca! Kom zo daar nog eventjes schrijven! En jij bent nu op pad dus de duimen draaien hier! :thumbup:
Kan me voorstellen Rhi dat het ongelooflijk vermoeiend gister was, alle toch weer nieuwe informatie, planningen en dergelijke.
Jeps en ach als voordeel daarvan haal ik er maar weer uit dat ik ws ook vannacht weer als een blok in slaap ga vallen :oops:
Manlief is thuis dus wij zijn ffies pleitos.
Juudje hoe gaat het bij jullie? Ik loop grandioos achter hier in het topic dus ik weet alleen dat je bezig bent met poging 2. :oops:
Hallo dames,
Hier niet zoveel nieuws, het wachten is op de menstruatie voordat we ons weer kunnen aanmelden voor de nieuwe poging.
Maar lees wel mee hoor. 8)
Rhi, kan me voorstellen dat je er heel druk mee bezig bent.
Groetjes Manon