IVF/ICSI deel 12

Sien: Joepie! Misschien zijn het er wel twee! Zou je dat leuk vinden, of lijkt je dat wel erg zwaar?

Angelbaby: Fijn dat je ht gevoel hebt dat het een medenkende arts is. Ik vind begrip en medeleven van een arts ook heel belangrijk. Je legt het hele probleem toch voor een groot deel in zijn of haar handen. Dan moet je er wel een goed gevoel bij hebben. En voor je het weet is het 2008!

Ik heb het programma niet gezien; wel de aankondigingen. Ik ben nog aan het overwegen of ik het via uitzendinggemist zal kijken, maar ik lees niet echt goede berichten erover hier. Geeft het voor buitenstaanders, bijvoorbeeeld mijn ouders, niet een goed beeld hoe zo’n proces gaat? Of eigenlijk niet? Mijn ouders zijn van mij en mijn broertjes heel snel zwanger geraakt, dus ze weten niet wat wij doormaken. Ik had gehoopt dat het programma misschien kon helpen…

Verder ben ik ongi :dance: ; alleen wel mooi te laat. Het kwam afgelopen donderdag. En nu mag ik van mijn gyn pas aanstaande vrijdag met de Gonal starten :? Dat komt omdat er alleen op vrijdag gestart mag worden ivm de planning van de punctie in Utrecht. En afgelopen vrijdag was te vroeg, omdat ze pas op z’n vroegst op de derde dag willen starten met de hormonen. (Snappen jullie het nog?) Eigenlijk best een teleurstelling even; ik had gedacht dat we nu wel van start konden gaan. Maar ach, 1 week later is nog te overzien. Al ben ik die decapeptyl wel zat, ik begin helemaal beurs te raken op mijn buik :x Nog even volhouden…

Nu eerst weekend! Allemaal veel plezier…

Ha allemaal

5 van de 8 zijn bevrucht, morgen om 1415 de terugplaatsing, spannend he. Ben al wel een beetje zenuwachtig!!!

Tans

tans

dat is een mooie score, veel succes bij de terugplaatsing morgen, ik zal aan je :think: .

verder met iedereen alles zijn gangetje…

x sien

Tans: Joehoe!! Dat klinkt goed. Veel succes morgen. Hopelijk zijn de restembryo’s goed genoeg om in de diepvries te mogen!

Tans: goed joh!! Spannend hoor!! Hier gaan de duimen paraat.

Tans: wat een goed nieuws! Op naar de terugplaatsing! :thumbup:

Hoi meiden,

Hier gaat het ff niet zo lekker. Heb heel het weekend de kinderen van mijn schoonzus te logeren gehad heel erg leuk en gezellig en lekker druk.

Maar nu ze weer terug zijn valt het me toch een beetje zwaar hoor nergens niks meer voor te zorgen en te genieten van de kids.

Donderdag hebben we het evaluatie geprek in tilburg pfffff

Sorry moest het ff kwijt.

Meiden succes die nog moeten en die zwanger zijn Gefeliciteerd heb even niet terug gelezen sorry maar het valt me heel erg zwaar op het moment.

:-* Danielle

Hey Tans, super! Veel succes morgen!

Danielle: :hug: Ik geef je een knuffel op afstand. Het zit jullie ook niet echt mee. Ik hoop dat het evaluatiegesprek een uitkomst heeft waar jullie verder mee kunnen. Gewoon weer een beetje vertrouwen krijgen in het hele proces, dat hebben jullie zeker nodig denk ik. Succes!!

Ik ken overigens het gevoel waar je het over hebt: vorig weekend hebben wij op twee kids van mijn vriendin gepast. Heerlijk druk; je komt gewoon nergens aan toe :? Maar dat geeft wel positieve energie; je gaat gewoon doooor :slight_smile: En dan daarna; gewoon weer samen. Toch wel moeilijk, want je realiseert je weer hoe graag je dit gevoel altijd wilt en dan met eigen kids. Maar ja, die weg is lang en soms met hobbels en teleurstellingen. Maar we komen er wel; allemaal hoor. Daar zet ik op in! Wij hebben gewoon wat langer geduld nodig… Dus voor iedereen :hug: en ook natuurlijk :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@engel1 wrote:

Danielle: :hug: Ik geef je een knuffel op afstand. Het zit jullie ook niet echt mee. Ik hoop dat het evaluatiegesprek een uitkomst heeft waar jullie verder mee kunnen. Gewoon weer een beetje vertrouwen krijgen in het hele proces, dat hebben jullie zeker nodig denk ik. Succes!!

Ik ken overigens het gevoel waar je het over hebt: vorig weekend hebben wij op twee kids van mijn vriendin gepast. Heerlijk druk; je komt gewoon nergens aan toe :? Maar dat geeft wel positieve energie; je gaat gewoon doooor :slight_smile: En dan daarna; gewoon weer samen. Toch wel moeilijk, want je realiseert je weer hoe graag je dit gevoel altijd wilt en dan met eigen kids. Maar ja, die weg is lang en soms met hobbels en teleurstellingen. Maar we komen er wel; allemaal hoor. Daar zet ik op in! Wij hebben gewoon wat langer geduld nodig… Dus voor iedereen :hug: en ook natuurlijk :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ja ik weet het moet positief blijven maar nu lukt het op 1 of andere manier ff niet. wij willen trouwens wel naar een ander ziekenhuis over gaan. Zijn hier niet echt zo tevreden meer over na water is gebeurd en hoe ze ons naderhand hebben geholpen. Ik wil dan naar rotterdam gaan. Daar doen ze dus de punctie ook onder narcose!!!

Danielle Ik kan me het helemaal voorstellen… Toch moeilijk als je dan ineens weer samen bent en zo graag zelf kinderen wilt, toch erg confronterend zo’n “leeg” huis. Hoe voel je je lichamelijk nu verder? Heel veel succes met het gesprek donderdag! :hug:

Tans Wat een mooie score!!! Hoeveel emmies laten jullie deze keer terugplaatsen?

Heel veel succes morgen en zet 'em op tijdens de wachtweken! :pray:

Engel Balen dat je ongi op zich heeft laten wachten! Dus vrijdag gaat de eerste stimulatie erin?

En dan volgende week voor de eerste fm? Spannend! Alvast heel veel succes met alles!

Hier alles goed. Volgende week woensdag weer naar de gyn voor de standaard-controle & echo.

Volgende week vrijdag de 20 weken-echo. :shifty: Toch weer erg spannend!

Groetjes,

Jippie

@Jippie wrote:

Danielle Ik kan me het helemaal voorstellen… Toch moeilijk als je dan ineens weer samen bent en zo graag zelf kinderen wilt, toch erg confronterend zo’n “leeg” huis. Hoe voel je je lichamelijk nu verder? Heel veel succes met het gesprek donderdag! :hug:

Tans Wat een mooie score!!! Hoeveel emmies laten jullie deze keer terugplaatsen?

Heel veel succes morgen en zet 'em op tijdens de wachtweken! :pray:

Engel Balen dat je ongi op zich heeft laten wachten! Dus vrijdag gaat de eerste stimulatie erin?

En dan volgende week voor de eerste fm? Spannend! Alvast heel veel succes met alles!

Hier alles goed. Volgende week woensdag weer naar de gyn voor de standaard-controle & echo.

Volgende week vrijdag de 20 weken-echo. :shifty: Toch weer erg spannend!

Groetjes,

Jippie

Lichamelijk wel goed gelukkig ben minder moe dus denk dat ik weer snel de oude zal zijn!!

begrijpelijk dat je je zo voelt Daniëlle! Maar ja, dat zijn dingen waar je op zich weinig aan hebt. In ieder geval een dikke :hug: voor je. Hoop dat jij en je mannetje veel steun aan elkaar hebben in deze toch echt zware tijden.

Ik :thumbup: voor je gesprek donderdag!

Tans, ik doe een rondedansje voor je en ga morgen heel hard :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je.

Danielle, :hug: voor jou. Je geduld wordt op de proef gesteld he… Ik hoop voor je dat je geduld ooit dubbel en dwars wordt beloond.

Hier gaat het goed. Ben erg druk met werk dus ben hier niet zoveel.

Ben naast mijn baan bezig met het opstarten van mijn eigen zaakje en dat vergt veel tijd en energie. Maar ik voel me er wel goed bij.

:-* :-* :-* aan iedereen.

Tans, een bijzondere dag vandaag! Succes met de terugplaatsing en daarna lekker broeden he? :smiley:

Danielle, ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. Ik vind het ook altijd heel leuk om op te passen en dan daarna is het zo stil… Nou, succes donderdag. Ik hoop dat jullie eruit komen. Als je echt een slecht gevoel hebt bij dit zh kan ik met voorstellen dat je liever naar een andere locatie gaat. Sterkte in ieder geval!

Jippie, jeetje, schiet al op zeg! voel je het kindje al?

Sien, hoe is het met jou? wanneer moeten jullie voor de echo?

Hier alles goed. Ben vandaag wel erg sjagrijnig, maar dat zal wel van de ongi komen. De :evil: zijn sinds zondag weer op bezoek en vandaag of morgen zal wel de doorbraakbloeding komen, blll. Volgende week ga ik bellen om te vragen of ze al iets weten van de operatie. Ik merk dat ik er toch alweer een beetje nerveus :shifty: voor begin te worden, heb er al twee keer over gedroomd… Op zich heb ik niks tegen ziekenhuizen, maar stiekum ben ik bang dat ze straks per ongeluk meer wegsnijden dan de bedoeling was. Nou ja, slaat natuurlijk nergens op. Het is een routine-klusje zeggen ze. Maar ik zal toch blij zijn als ik er vanaf ben!

nou, nu aan 't werk. Fijne dag allemaal! liefs maya

hoi

6 november gaan we voor echo, kijk ik erg naar uit.

dan weet je weer wat meer daarom vind ik het nog wel erg spannend.

ik heb er 2 teruggeplaatst gekregen en ben gewoon bnieuwd als de echo goed is of het er 1 of 2 zijn.

met allebei ben ik erg blij.

de vraag of ik 2 teveel vind, nee hoor want ik wilde eigenlijk altijd een groot gezin, dus ik wacht de echo af, maar heb wel veel positieve hoop.

ik ga mij straks even weer helemaal inlezen, jesse is niet lekker verkouden en daardoor weer veel last van zijn astma, dus niet veel tijd gehad om alles te lezen.

x sien

tans

hoe is de terugplaatsing gegaan, de kwaliteit goed genoeg voor een latere poging als dit nog nodig mocht zijn, ik hoop dat het goed gegaan is en dat ze het heerlijk bij je vinden en daar lekker doorgroeien.

:-* sien

De terugplaatsing ging prima, twee emmies helaas net geen toppers maar subtoppers zei de arts. Mooi emmies dus nu hopen dat ik Sien mag volgen. En ja 2 is wel extra druk maar ook extra gezellig zeggen we maar. :wink: Ik zou wel heel erg blij zijn als het gelukt is dus duimen maar… please…

Jippie met jou gaat het volgens mij ook prima, gaat al lekker hard nog even en dan de 20 weken echo spannend hoor.

Sien zit je al lekker op een roze wolk…

Danielle en West begrijp jullie gevoelens ook dus een dikke knuffel!!!

Tans

Tans: :thumbup: :thumbup: Lekker broeden!

FF een vraagje aan jullie afgelopen maandag zat ik dus op dag 14 en we hebben het er nog ff goed van genomen maar nu heb ik vandaag heel de dag al zeurende buikpijn iemand enig idee wat dit kan zijn?? Die krampjes voelde net zo als bij de innesteling vorige keer maar ik denk dat een innesteling een beetje vroeg is of zou dit wel kunnen???

:-* Danielle