hier ook een voorzichtig gefeliciteerd met je Z…
liefs Suzanne
Sien gefeliciteerd meid, zelf een goede echo gehad er zaten nu 10 eitjes dus maar even doorduimen aub.
Gr Tans
Sien Gefeliciteerd meid
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Ik duim even mee!!!
Hè wat fijn! Goed nieuws zeg!!! “gefeliciteerd” fluister ik je dan nog toe :dance: (klein dansje alvast)
Tans: dat is al een beter aantal toch, we duimen verder! :thumbup:
Morgen is de dag, dat ik mijn vragen beantwoord krijgen mag! + de dag dat ik dus 29 word, ik hoop dat ze een leuk cadeautje hebben. Een mooie startdatum of zo… :kaars:
Sien Gefeliciteerd! Wat een hoge HCG-waarde al! Heb je twee embryootjes teruggeplaatst gekregen of eentje?
Wanneer ben je uitgerekend, eind juni ongeveer?
Tans Fijn dat er nu veel meer follikels zaten! Gaan die allemaal meedoen met de punctie?
Kan de punctie al gepland worden of moet je nog een keer voor een fm?
Angelbaby Succes morgen!
Maya Balen dat het zo lang duurt voordat je weet wanneer de operatie is! Al dat wachten steeds… :?
Maaike Dus jullie gaan wel weer verder met IVF/ICSI?
Hopelijk mag de volgende behandeling jullie meer geluk brengen! :hug:
Groetjes,
Jippie
hoi
bedankt voor jullie leuke berichten :-*
jippie
ik heb 2 embriootjes teruggeplaatst gekregen. nu 303 maar hij moet vrijdag dan 600 zijn en dat vind ik toch wel weer spannend :? , maar ik hoop dat het of zij lekker zitten en daar willen blijven zitten.
tans
ben blij voor je dat de meting er nu goed uitziet, 10 gescoord zijn ze allemaal van dezelfde grote. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: maar
wanneer ga je nu weer voor meting.
angelbaby
heel veel plezier morgen met je verjaardag vieren op school en met fam. en dat je eindelijk de antwoorden kan krijgen waar je op hebt gewacht. ik ben ook jarig dus ik verjaar met je mee. :dance:
roheryn
gelukkig dat je weer snel verder mag want er mogen maar 2 stellen toch.
januari/februari is te overzien. :thumbup:
maya
ja zo n wachtlijst om geopereerd te worden is lang en dat is zeker frustrerend. :wall:
maartje
hoi nog nooit gesproken maar kan mij heel goed voorstellen dat je het even in de kast hebt gezet, het doet niet niks met je en met je vriend.
misschien is het brutaal, moet je dan gewoon zeggen hoor, maar ik weet niet beter dat je maar 3 pogingen mag.
succes 5 nov bij gyn. :thumbup: :thumbup:
suzanne
hoe is het met je… :think:
liefs sien
Sien: Het duimen heeft toch geholpen: eindelijk weer een zwangere in dit clubje :dance: Gefeliciteerd!! (ik ga er gewoon vanuit dat ze blijven zitten)
Angelbaby: succes vandaag en gefeliciteerd met je verjaardag!
Tans: 10 mooie exemplaren; dat geeft de burger moed! Wanneer moet je naar het ziekenhuis?
Roheryn: mooi dat je in 2008 al direct weer kan beginnen. Zo begin je het jaar :thumbup:
Verder heb ik even geen tijd om bij te lezen; ik hoop dat het goed gaat met iedereen.
Ik wacht nog steeds op de rode duivels. Ze zijn te laat :wall: Grmpfffff… ik ben altijd zo mooi op tijd, of te vroeg. Maar nu ik erop zit te wachten komt er niets…
dames, gefeliciteerd met jullie verjaardagen!! :-* :-* :-*
sien, wat een mooie dag is het zo! ik hoop op heel veel hcg voor je morgen!
angelbaby, succes vanmiddag bij de gyn. Als het goed is weet je dan eindelijk wanneer je mag beginnen, spannend hoor!
een fijne dag allemaal! liefs maya
(ps, sien: volgens mijn gyn gaan ze in principe door met ivf totdat het raak is zolang het paar het emotioneel en financieel op kan brengen en ze verder gezond zijn. Hij had het over een vrouw die pas de zevende keer zwanger raakte. Maar ja, na drie keer wordt het financieel natuurlijk wel een stuk minder leuk en emotioneel is het toch al pittig :? )
Ha allemaal
Vrijdag is de punctie om 900 , fijn dat jullie allemaal zo meeleven. Sien ik hoop je te volgen. Maartje ik snap het volkomen even rust. Roherijn fijn dat je in januari weer kunt beginnen.
Gr Tans
hallo,
Ik zal toch maar weer eens reageren. Het gaat hier redelijk. De ene dag beter dan de andere. Ik merk wel dat mijn weerstand niet zo denderend is, ik ben verkouden, hoest als een zeehond en ben al een paar dagen schor.
Licghamelijk gaat het wel wat beter (qua buik enzo) ik merk minder van de hormonen en ben sinds deze week ook weer aan het werk. ik had namelijk toch een overstimulatie (ondanks dat google zegt dat dat niet kan zonder punctie) ik ad namelijk vrij vocht in mijn buik en mijn eierstokken zijn vergroot. En omdat ik met 200 kinderen werk overdag mocht ik dus niet werken. Dit omdat een bal of elleboog in mmijn buik ervoor kon zorgen dat mijn eirerstokken die onder invloed van dat vovht en de grootte dan zouden kunnen kantelen. Dit geeft natuurlijk veel pijn en problemen dan. gelukkig heb me redelijk gehouden aan het advies van de arts en heb ik veel kantoorwerk gedaan.
Waar ik wel ontzettend tegenop zie zijn de komende maanden, mijn licghaam heeft altijd beel moeite met de hormonen die langzaam aan uit mijn lichaam verdwijnen en dat gaat dan gepaard met veel depressieve buien.
HTans, ga zo door… (broedse kip :lol: )
Sien, Toppie
Engel, ga een ongesteldheidsdansje doen ofzo…
Angelbaby succes vandaag en gefeliciteerd
Maaike ik vind je dapper, je krijgt mij voorlopig met geen stok naar het ziekenhuis…
Liefs Suzanne (die moet opschieten voor haar werk)
hoi
tans
morgen heel veel succes en ik zal aan je :think: , ik zit op dat moment ook in het ziekenhuis. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
angelbaby
hoe is het gesprek gegaan en heb je nog een leuke dag gehad.
suzanne
ik vind het echt rot voor je maar ik begreep dat je 112,5 spoot toch, kan je dan niet naar de 75 dat gebruiken ze bij de iui ook… als jij zo snel reageert… doe rustig aan het valt ook allemaal niet mee :-*
jullie horen het morgen weer, fijne avond
hoi
uitslag nu 824. :dance: :dance: :dance:
erg blij, ben er onderste boven van.
liefs sien
Goed nieuws Sien :dance: :dance: :dance: ZWANGER! Ik ben blij voor je!
Tans, hoe is het met jou gegaan vanochtend?
Hier gaat het goed.
Zit nog steeds op de rode monsters te wachten, komt maar steeds niet door. Ik had wel verwacht dat ik deze week ongi zou worden maar nog steeds niet. :twisted:
Heeft een van jullie het programma Babyboom gisteravond gezien?
Ik heb het via uitzendinggemist gekeken net. Weet niet wat ik er van moet vinden, van dat programma :? .
Sien fantastisch nieuws!!!
En de punctie viel wel tegen maar wel 8 eitjes dus we zijn erg blij!!!
Sien hoeveel eitjes had jij?
Anke al ongesteld, hopelijk duurt het nog 8 maanden :lol: :lol: !!
Tans
sien, wat geweldig!!! :dance: Wie had dat drie weken geleden gedacht ;), maar zo zie je, altijd de moed erin houden. Ik wens je in ieder geval een hele fijne zwangerschap toe en over 38 weken een heel gezond kindje/ kindjes:). Blijf je hier wel gezellig op het topic langskomen?
Tans, bij jou ook goed nieuws dus. Nu maar hopen dat de eitjes goede ‘glassex’ hebben;).
Suzanne, fijn om van je te horen. Wat vervelend dat de hormonen zoveel invloed hebben op je humeur. en het is al zo’n teleurstelling… Dikke :hug: en sterkte. ik hoop dat je er snel weer bovenop bent.
Anke, Engel, zitten jullie nou allebei op de duivels te wachten? Is toch idioot he, als je het niet wilt dan komen ze en als je ze dan wel eens een keertje graag wilt laten ze lekker op zich wachten :evil: .
Ja, ik heb ook net babyboom gekeken. Ik heb er ook een beetje gemengde gevoelens over :? . Dat ze stellen volgen die zwanger willen raken is op zich wel interessant, vooral die in hetzelfde schuitje als wij zitten natuurlijk. Omdat ik nog maar net aan de mm begin vind ik het wel interessant om te zien hoe dat allemaal gaat. Maar straks gaan ze natuurlijk ook al die vrouwen volgen die wel meteen zwanger zijn geraakt en ik weet nog niet of ik dat leuk ga vinden. Maar ja, ik zie wel. Als ik het niet leuk vind zet ik hem gewoon uit;).
Fijn weekend allemaal!! liefs maya
Sien Super, meid! Gefeliciteerd, nu is het helemaal echt! Hopelijk mag alles voorspoedig verlopen en heb je een fijne zwangerschap! Nu nog wel even een ticker aanmaken, hè? Wanneer mag je voor de eerste echo?
Tans Wat een goede uitslag van de punctie! Ik hoop dat het een goed teken is & dat alles nu als een speer mag gaan! Hoor je maandag hoeveel er bevrucht zijn en heb je dan ook de terugplaatsing? Wij hadden ook de punctie op vrijdag en de tp op maandag en je kent het resultaat! Ik duim me suf dat het deze keer gaat lukken!
Anke & Engel Balen dat de ongi juist nu op zich laat wachten… Hopelijk komt het snel en kunnen jullie ook beginnen! Sterkte!
Suzanne Vervelend dat je zulke nare klachten hebt en dat het toch nog overstimulatie geworden is.
Ik hoop dat de hormonen snel weer uit je lichaam zijn en dat je er niet zoveel last van zult hebben. Knuf voor jou! :hug:
Angelbaby Heb je een leuke verjaardag gehad gisteren? En hoe is je intakegesprek gegaan, weet je al wanneer jullie mogen beginnen? Hoop snel wat van je te horen!
Maya Hou je al dat wachten nog een beetje vol? Kl*te als je niet weet waar je aan toe bent, hè?
Danielle Hoe gaat het nu met jou?
Ben ik nog iemand vergeten, ik hoop het niet!
Ik heb Babyboom gisteren ook gekeken. Ik vond het programma te veel een show-element hebben, ik had het graag wat meer docu-achtig gezien. Ook vond ik dat ze teveel op mensen in gingen wat hun privé-leven betreft, de filmpjes over de verschillende stellen hadden wel wat korter gekund. De massale zwangerschapstest vond ik ook wat overdreven en voor veel mensen erg confronterend. Maar aan de andere kant geeft het wel een goed beeld, want als je in de mm zit word je ook geconfronteerd met andere mensen die wel zwanger zijn en jij niet. Ik heb wel even een traantje moeten wegpinken door de reactie van sommige stellen op de test: Ons eigen verdriet en alle negatieve testen die ik vier jaar lang gehad heb, kwamen weer even naar boven. Dan merk je toch dat je zoiets niet verwerkt hebt, ookal zijn we nu zwanger.
Groetjes,
Jippie
Ja, ik vind het ook nogal erge emo-tv. Caroline Tensen die heel onhandig al die verdrietige vrouwen staat te troosten… :sick: Zo’n show er omheen is niet echt gepast vind ik, daar is het toch veeeeel te persoonlijk voor?
Ik deel je gevoel jippie, een test doen en geen streep zien is gewoon iedere keer kl*te en al die beetjes verdriet bij elkaar vergeet je niet zomaar…
Verder gaat het wel ok met me hoor. Ik ga over twee weken bellen en dan weten we meer. Vandaag viel het geboortekaartje van de tweede van de ex van mijn hubbie bij ons in de bus. Ik vind het fijn voor haar, maar wel jammer dat ze mijn naam er niet bij had gezet… ik voel me nu wel erg buiten spel gezet Bij de eerste hebben we nog wel samen een kaartje gestuurd (ik ken haar niet zo goed, maar verder no hard feelings)… Nou ja, flink zijn en gewoon weer een kaartje sturen (dan zal ik mijn naam er wat groter opzetten, haha)
Hoi allemaal,
gisteren geen tijd meer gehad om een berichtje te posten, gezien het werken, naar het ziekenhuis en daarna mijn verjaardagsbezoek. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden, maar ik kopieer even een stukje uit mijn log…
“Weer een jaartje ouder en met het intakegesprek achter de rug!
Wat voelde ik me misselijk voordat we het gesprek binnen mochten! Zoveel zenuwen voor een gesprek… Gelukkig blijken we een hele aardige, vriendelijk (lieve) gyn te hebben. Toen we eenmaal zaten voelde ik me dus al snel op mijn gemak. Gelukkig maar!
Eerst een tijd zitten praten over onze voorgeschiedenis etc. Ze wilde echt veel weten en had ook echt haar voorwerk gedaan, ze had al notities gemaakt om het over bepaalde dingen uitgebreider te hebben. Dat gaf al een goed gevoel, we voelde ons meteen serieus genomen, anders dan je weleens hebt, dat je gyn het dossier niet eens gelezen heeft (heb ik een keer gehad met een inval arts)
Na het praten weer een inwendige echo en heeft ze een uitstrijkje gemaakt. Dat schijnt routine te zijn, voordat je aan het IVF traject begint. Kan ik daar ook weer over meepraten, als mensen het daarover hebben. (dacht altijd dat dat zeer deed, n.a.v. verhalen, maar heb er echt niks van gevoeld) Toen de echo dan, nu werd mijn vriend ook echt meegevraagd om mee te kijken. Dat was in ons andere ziekenhuis niet zo, als hij dan meewilde, moest hij het echt vragen. Weer een pluspunt dus! Zag er allemaal goed uit, maar had ook niet andes verwacht.
Sinds gisteren staan we dus ook op de wachtlijst. 2/3 maanden inderdaad, er rekening mee houdend dat ze tussen kerst en nieuwjaar dicht zijn en dus ook een paar weken daarvoor niet meer met hormoonstimulatie beginnen. Mocht er niets tussenkomen, dan wordt het dus januari/februari 2008. Een nieuw jaar, met een nieuwe start dus.
Dit jaar worden alle onderzoekjes nog afgehandeld. Vriendlief mag zijn spulletje weer een keer in gaan leveren en tijdens mijn volgende ongi, moet ik bloed laten prikken om te kijken hoeveel eicellen ik nog heb. Verder hebben we gisteren beide weer bloed mogen laten prikken.
Het loopt nu dus! Over 3 weken hebben we een telefonische afspraak, waarin we de uitslagen van de testen krijgen.
Verder moet ik aan andere medicijnen voor mijn rug (ziekte van Bechterew, vorm van reuma) Deze medicijnen kunnen tot gevolg hebben dat ik een verhoogde kans op een miskraam zou hebben. Dat willen we natuurlijk niet! Ook wel lekker, want dat heb ik inmiddels al zo vaak nagevraagd en steeds is het antwoord anders. Nu heb ik zelf mee kunnen lezen op haar computer, dus weet ik het echt zeker.
Conclusie is dus een goed positief gevoel. We kunnen rustig naar kerst/nieuwjaar toe gaan leven, zonder ons druk te maken of misselijk te zijn van de hormonen. Dat zien we dan ook maar als positief punt.
De prikinstructie en informatie avond gaan we ook nog in 2007 krijgen.
Welke hormonen ik ga krijgen kon ze nog niet zeggen. Dat hangt nog van een paar factoren af, er loopt namelijk een onderzoek in onze familie, over iets erfelijks en daarna wordt bekeken welke hormonen ik kan krijgen. (vertel hier binnenkort wel een keer wat meer over)”
Beetje lang stuk, maar ik ben zo moe, dat ik echt even op de bank ga liggen, morgen reageer ik weer op jullie :-*
Sien: van harte meid, nu is het echt!! :-*
Angelbaby: dan gaan wij tegelijk lopen denk ik…wij beginnen als alles goed is 8 januari weer. Spannend he?
Oh, dat programma heb ik niet gekekenl. Ik vind zoiets prive, en dan zo’n show erom heen is ongepast…maar dat is mijn idee…
hoi
thanx voor alle felicitaties.
tans
ik had 4 follikels waarvan 2 kleinere, onder narcose punctie gehad.
alle 4 bevrucht en 2 tp s, de andere 2 waren niet goed genoeg om in de vriezer te gaan.
jij hebt ook een goede uitslag en dat ze nu maar goed hun best doen en het lekker met elkaar vinden, dat het resultaat :thumbup: is
angelbaby
blij dat jullie een goed gevoel hebben bij de gyn dat is zeker zo belangrijk.
dat programma, ik denk dat het voor mensen die er niet bekend mee zijn wel informatief is , wij zien het van een andere kant en ja de mensen geven zich er zelf voor op. ik had het niet gedaan, vind ik wel een prive iets ook. door de ivf procedure weet je fam + werk en vrienden al meer…
ik heb 6 november de eerste echo, gezien mijn voorgeschiedenis blijf ik het namelijk zeer spannend vinden.
ik blijf zeker met jullie schrijven, lijkt mij erg gezellig.
tot na die echo blijf ik ook alleen nog op deze topic als jullie dat goed vinden en daarna zie ik wel verder.
groet sien