IVF/ICSI deel 12

Het gaat wel kan beter zo ver geen koorts en pijn. Nog wel heel erg moe enzo.

Meid balen dat de test negatief is kan me wel voorstellen dat je baalt meid.

hoi

ik heb nog wel aan je gedacht roheryn :think: , gaat het wel een beetje.

het is zo n domper je doet er veel voor en dan lukt het toch niet, hoeveelste poging was dit, nr 1 ook. :hug: :hug:

ik vind het knap dat je zo weer verder ging maar denk wel om jezelf. :wink:

ik ben nog aan het wachten en dat duurt mij veel te lang maar ik doe mijn best, heb een zeer kort lontje en erg wisselend van hum.

:frowning: :? :shifty: :cry: :x even wat gezichten van mij op rij.

tans succes met de echo en dat er een paar mooie follikels zitten. ik zal aan je :think:

danielle zie net je bericht, gelukkig dat het lichamelijk de goede kant op gaat. maar je krijgt na alles een dikke :-*

hoe gaat het verder met iedereen.

liefs sien

Wat jammer Roheryn. Kan het zijn dat je te vroeg getest hebt? :thumbup:

West fijn dat het weer wat beter gaat.

Jaja de echo was een beetje teleurstellend, 2 supergrote en een aantal kleintjes nu nog even doorspuiten in de hoop dat er meer eitjes meegaan doen duimen jullie mee…

Tans

@Tans wrote:

Jaja de echo was een beetje teleurstellend, 2 supergrote en een aantal kleintjes nu nog even doorspuiten in de hoop dat er meer eitjes meegaan doen duimen jullie mee…

Tans

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

ja Tans, ik duim ook heel hard! :thumbup:

Sien, hoe is het? houd je het nog een beetje? wanneer ga je zelf testen? of wacht je ook tot donderdag? voor jou ook een hele dikke :thumbup: !

lie

liefs maya

Tans ik duim ook heel hard!!!

liefs Suzanne

En ik ook.

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

hoi

tans ik zal ook hard :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

morgen heb ik test 1 en als die positief is dan moet vrijdag bij test 2 de waarde verdubbeld zijn.

ik ben nog steeds aan het hopen en aan het duimen, ik vind het heel erg spannend. :pray: :pray: :kaars: :kaars: :shifty: :shifty:

morgen aan het eind van de middag hoop ik meer te weten.

liefs sien

We duimen er wat af hier…

Ik kan vrijdag pas bellen over de nieuwe planning. Die dokter was er vandaag helemaal niet, was verkeerd doorgegeven. Nu maar hopen dat ze vrijdag dan ook gelijk de planning heeft anders weten we dan nog niks…

hoi

roheryn,

bedoel je wanneer je weer verder mag met de volgende poging.

Sien: ja dat bedoel ik. De wachtlijst voor PGD is veel langer als IVF, dus ik hoop snel weer aan de beurt te zijn eigenlijk. van PGD starten er elke week 2 stellen, terwijl er voor IVF 14 stellen per week starten…vandaar het verschil in wachtlijst.

hoi

roheryn

ik hoop ook voor jullie dat jullie weer snel aan de beurt zijn.

misschien dat je vrijdag meer weet, laten we daar maar vanuit gaan.

sien

Sien Heel veel succes met testen morgen! Mag je zelf een zwangerschapstest doen of moet je bloed laten prikken?

Ik hoop op een fantastische uitslag!

Roheryn Echt zwaar klte dat de test negatief was… :frowning: Heeft je ongi nog verder doorgezet? Hopelijk is de wachtlijst niet al te lang en mogen jullie redelijk snel weer verder! Knuf voor jou! :hug:

Tans Succes met je 2e fm morgen!

Suzanne Hoe gaat het nu met je? Kun je al merken dat je minder last krijgt van de overstimulatie?

Moet je ook nog steeds voor controle’s?

Danielle Hoestie daar nu? Gaat het weer wat beter?

Angelbaby Alvast succes donderdag met je intakegesprek! En ook alvast gefeliciteerd met je verjaardag! :-

Maya Wat was bij jullie ook alweer de planning?

Met alle andere meiden alles goed?

Groetjes,

Jippie

Hey meiden,

Hier ben ik ook nog weer even … :eh: :wink:

Ik heb ivf even op een laag pitje gezet

(drie mislukte pogingen in een jaar is wel even genoeg)

maar ik lees af en toe wel met jullie mee hoor… :-

Helaas nog weinig goede berichten te lezen hier,

Roheryn, Danielle :hug:

en Tans ik hoop op een gunstige FM vandaag voor je :-

Ik heb niet heel veel tijd want op werk,

kan ook niet op iedereen reageren, sorry :oops:

wil nog wel even zeggen dat ik het opmerkelijk

(en dat bedoel ik in positieve zin) vind

dat meiden hier zo’n rekening houden met hun ouders/moeder…

Ik herken het heel erg

en heb er ook mee geworsteld,

maar uiteindelijk besloten haar niet “te sparen”’.

Per slot van rekening is het hele ivf

(en de periode daarvoorafgaand ook !)

al heel zwaar voor onszelf,

en om dan ook nog eens te zwijgen over bv. een neg test

lijkt me wel heel zwaar om mee rond te lopen, toch?

Ik kan me zo voorstellen dat onze moeders

het liever meteen willen weten om ons te kunnen troosten

(dat zou ik als moeder in ieder geval wel willen

als ik wist dat mijn dochter in dit traject zit…)

Anyway, ik veroordeel niemand natuurlijk,

en respecteer ieders keuze;

het is allemaal al ingewikkeld genoeg… :?

Ik ga nu weer snel aan werk :shifty:

iedereen sterkte en zoen !

Maaike

ps ik heb 5 nov weer een afspraak by gyn.

om te kijken wanneer we weer gaan beginnen.

Sien: en? en? en? Spannend hoor!!

Hier goede berichten…ze hebben van het ziekenhuis gebeld en ik kan in januari alweer starten. Het enige nadeel is dat we dan geen carnaval hebben…nou ja… Ik begin 9 januari met Decapeptyl, 21 jan met Puregon en dan als het goed is 4 februari de punctie. Daar gaan we weer…

Sien…??? :pray: :pray: Ik hoop op goed nieuws hier op het forum!

Roheryn, fijn dat je al een datum hebt om opnieuw te beginnen. Heb je weer iets om naar toe te leven. Tja, en van die carnaval… Kan ik niet over meepraten, ben niet katholiek ;). Maar is wel lastig plannen ja. Wij gaan waarschijnlijk ook rond die tijd beginnen en ik moet nu al rekening houden met dat ik dan bijvoorbeeld niet kan reizen voor mijn werk (vind ik ook niet erg hoor, ben niet zo’n reiziger;))

Maartje, leuk van je te horen. Ik kan me voorstellen dat je er even genoeg van hebt. Het is ook niet niks :hug: , maar binnenkort wel weer naar de gyn dus. Begrijp ik goed dat jullie nu drie pogingen gedaan hebben? Weet je al hoelang jullie doorgaan? (sorry, ik weet dat dat een moeilijke vraag is). Ik begrijp je verhaal over het vertellen aan je ouders trouwens wel hoor. Maar mijn band met mijn moeder is niet zo heel hecht (ook niet slecht hoor) en ik verwacht meer troost bij mijn vrienden te halen dan bij familie. Maar ik zal er nog eens goed over nadenken.

Hier ben ik het wachten nu al moe, en we zijn nog niet eens begonnen! ik mag pas over drie weken bellen om uberhaupt te mogen vragen wanneer misschien de datum van de operatie is… aaargh! :frowning: Ik snap wel dat ze die OK niet ver van tevoren kunnen plannen, maar vier of acht weken is nog wel een groot verschil. Maar vind het wel leuk dat ik in de tussentijd hier mee kan kijken. Dan gaat het toch wat meer leven.

Nou, nu weer aan 't werk… doei! maya

hoi

eindelijk heb ik de uitslag en de test is positief, mijn hcg waarde 303.

de assisitente feliciteerde ons en we wachten nu de uitslag vrijdag nog af en dan durf ik het Z woord pas uit te spreken.

de uitslag moet vrijdag verdubbeld zijn.

hij was nu al hoog want moet tussen de 50 en de 100 zitten.

ik ben heel erg blij maar nog steeds erg onzeker en durf het bijna niet te geloven.

YEAH EINDELIJK WEER EEN POSITIEVE TEST.

:smiley: :smiley: :smiley:

liefs sien

Nou, een heel voorzichtige gefeliciteerd dan!! :wink:

ook een voorzichtige ‘joepie!!’ en ‘gefeliciteerd!!!’ van mij. Dit ziet er goed uit, ben heel blij voor jullie!