hi Danielle,
Nee, de innesteling is niet zo snel na een eventuele bevruchting. Als je even google-t op innesteling en cyclus dan zie je dat de innesteling 5 tot 6 dagen na bevruchting plaatsvindt. Heb je niet gewoon last van je eisprong? Ik weet niet hoe snel je normale cyclus weer op gang komt na een IVF-poging…
Hier ook buikpijn, maar wel met duidelijke oorzaak 8) . Gisteren waren die verdomde :evil: :evil: :evil: zo erg bezig dat ik naar huis moest en in mijn bed moest gaan liggen. Vandaag red ik het gelukkig met een dubbele dosis ibuprofen. Toen ik nog aan de pil was had ik nooit zoveel kramp, maar ja, toen had ik wel heel vaak migraine en als ik dan moet kiezen tussen twee kwaden…
nou, ik ga nog snel even wat doen.
doei! maya
De punctie is nu een week geleden en ja bij alles wat ik voel denk ik is het een goed teken of juist niet, ahahah ik word er gek van!!!
Wie zit er nog meer op het wachtbankje, ik denk trouwens dat ik over een weekje ga testen de vrijdag ipv de dinsdag erop…
Gr Tans
Spannend hoor Tans!
Ik zit wel op het wachtbankje, maar dan dus nog niet van IVF. Verwacht mijn ongi dit weekend.
:thumbup: :thumbup: :thumbup: draaien volop!
Ben je volgende week vrijdag alle hormonen al kwijt die je test eventueel zouden kunnen verwarren?
hoi
tans
heel veel :thumbup: :thumbup: :thumbup: :kaars: :kaars: :kaars:
ik ken dat gevoel hoor in die wachtweken, ik dacht ook van alles te voelen maar ik ben nu ook eigenlijk nog een beetje aan het wachten, op duidelijkheid die ik met de echo krijg.
met ons verleden hoop ik op een zeer mooie echo, morgen nog 11 dagen.
voor iedereen een heel prettig weekend.
x sien
Tans,
Hier wordt aan je gedacht hoor
Sien, gefeliciteerd
en een mooie echo gewenst !
Zoen,
maaike
(nog immer on a ivf break :roll:
ben moed aan het vezamelen
om weer te beginnen… :eh: )
hoi
tans
ben benieuwd hoe het met je gaat.
ga je vrijdag nu testen.
ik blijf voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
x sien
Hai dames,
spannende tijden weer! :thumbup: Ik duim me wezenloos dat er weer veeeel beebjes gemaakt mogen worden.
En had even een vraagje of er hier nog iemand in Apeldoorn/Nijmegen in behandeling is op het moment. Er gaat nl jaarlijks een brief uit over de ‘winterstop’ maar wij hebben deze niet gehad. Nu ben ik reuze aagje tot wanneer de stop dit jaar is. Als iemand het weet lees ik het graag mag ook in een PBtje als je meer anoniem wilt blijven en niet wilt dat anderen weten waar je onder behandeling bent. Thnx alvast! :-*
hoi Rhiannon,
Ik heb de brief gehad, maar omdat ik het even helemaal zat ben, heb ik hem door de papierversnipperaar gehaald :oops:
Volgens mij was de winterstop tot begin december, maar ik weet het echt niet meer zeker. Ziou dat kunnenkloppen denk je? Qua punctie zou dat kloppen volgens mij.
liefs Suzanne
Oeh Suzanne… :silenced: maar groot gelijk hoor, als jij toch besloten hebt langer te stoppen dan de winterstop duurt. Ik dacht zelf eerder tot ergens eind nov…vorige 2 brieven heb ik nl nog. 2004 en 2005 was het 22 november en 23 november voor de eerste cyclusdag en aanmelden. Dus geen puncties in week 50-51-(52 als die er is) en week 1 van het nieuwe jaar.
Ik denk daarom dat wij hem ook niet hebben gekregen omdat we eig hebben afgesproken pas weer in december te starten. Maar ja toen begon het weer te jeuken…december aanmelden is bij mij pas eind januari starten, punctie ergens halverwege of eind febr en begin maart TP…komen we op ong dezelfde uitgerekende datum als van Bregtje* dat was dus niet de bedoeling . :shock: Vind ik nu ineens wel erg laat. :think:
Dus ik dacht zelf eerder aan nov aanmelden, december starten en ergens half tot eind januari punctie en begin februari TP.
Ja ja waar een mens allemaal wel niet over nadenkt tijdens een ‘pauze’.
Thnx ennieweey en succes met jullie eigen behandelpauze en moed en energie verzamelen!
In Nijmegen is de afdeling tussen kerst en nieuwjaar dicht. Ze beginnen dus niet met hormonen etc voor die tijd, zodat ze zeker weten dat je dan geen echo’s of puncties/terugplaatsingen hebt. Tot wanneer ze op zijn laatst beginnen met hormonen weet ik niet…
Tans: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Oh angelbaby voor die tijd beginnen doen we zeker niet hoor dan had ik me nl al moeten aanmelden
Ik weet uit de oude brieven die ik heb dat ze rond eind november de behandelingen weer opstarten, ach ik denk dat ik tegen die tijd (over een dagje of 27 hoezo nu al aan het aftellen? :oops: ) gewoon bel dan hoor ik het wel.
Ook bedankt iig!
He meiden,
Wij zijn een heerlijk weekendje weg geweest, samen met ouders en broers en aanhang. Vandaar dat ik even off-line was. We hebben ontzettend genoten; buiten en binnen spelletjes gespeeld, lekker gewandeld door de bossen en gefietst. En natuurlijk geborreld en gegeten :drool: Niet echt lekker voor de lijn :oops: Maar ach, het was heel gezellig!
Inmiddels ben ik met Gonal begonnen; ik merk er nog niets van 1e FM aanstaande vrijdag. Spannend!
Tans: mijn duimen draaien hoor!
Maaike: Succes met moed verzamelen :thumbup: Kun je meteen starten als je zou willen? Of moet je eerst (weer) op een wachtlijst?
Sien: Spannend! Voel je je al een beetje zwanger? Of is het allemaal nog errug spannend…
Alle andere meiden: :hug: en :thumbup: :thumbup:
Zo nu ga ik maar eens aan het werk; er moet ook brood op de plank komen
Heyy Meiden.
Hier heb ik vanmorgen gebeld voor een afspraak te maken in rotterdam en we mogen 19 november al komen snel he!!!
Vandaag buikpijn gehad. Verders gaat het wel redelijk soms gaat het nog wel eens moeilijk voor al moeder met kleine kids en vrouwen die zwanger zijn maar ja dat slijt hopelijk met de tijd wel.
Meiden die w8 veel wacht plezier ik wacht nu ook even hahaha. En hoe gaat het met de rest?? Ben het wer even kwijt mijjn geheugen is een zeef de laatste tijd.
:-* Danielle
hee meiden!
Er wordt een boel gewacht hier dus. Inclusief ikzelf… zucht. Heb nu al het gevoel dat IVF een grote aaneenschakeling van wachtmomenten is. Heb net naar het zh gebeld, maar ze hebben nog geen datum voor de operatie. Zou als het goed is vanaf nu tussen de 2 en 6 weken moeten zijn. Misschien ook wel goed dat je het kort tevoren weet, dan heb je minder lang de tijd om je zenuwachtig te maken;).
Tans, voor jou wordt het nu echt spannend, broed ze! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Danielle, fijn dat jullie al zo snel terecht kunnen zeg. Daar heb je tenminste iets aan. Ik weet niet of ik het gemist heb, maar hoe was het gesprek in Tilburg? Fijn dat je weer wat opgeknapt bent. Ik kan me wel voorstellen dat het extra moeilijk is, al die dikke buiken om je heen, na een mk :hug: . Ik ben zelf wel blij dat het weer winter wordt, dan zie je ze tenminste niet zo goed
Maaike, ik wens je alle moed toe. Jullie hadden begin november een afspraak toch? :hug:
Rhiannon, al plannetjes aan het maken voor het nieuwe jaar dus? Lijkt me een goed voornemen;)
Engel, hoop dat je follikels goed groeien. Spannend lijkt me, zo’n eerste fm. Heb je verder nog bijwerkingen van de Gonal?
Sien, ik duim met je mee voor een heeeeeele mooie echo! Volgende week wordt het dus weer flink spannend op het forum!
Suzanne, :hug:
Fijne week allemaal! liefs maya
@maya75 wrote:
hee meiden!
Er wordt een boel gewacht hier dus. Inclusief ikzelf… zucht. Heb nu al het gevoel dat IVF een grote aaneenschakeling van wachtmomenten is. Heb net naar het zh gebeld, maar ze hebben nog geen datum voor de operatie. Zou als het goed is vanaf nu tussen de 2 en 6 weken moeten zijn. Misschien ook wel goed dat je het kort tevoren weet, dan heb je minder lang de tijd om je zenuwachtig te maken;).
Tans, voor jou wordt het nu echt spannend, broed ze! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Danielle, fijn dat jullie al zo snel terecht kunnen zeg. Daar heb je tenminste iets aan. Ik weet niet of ik het gemist heb, maar hoe was het gesprek in Tilburg? Fijn dat je weer wat opgeknapt bent. Ik kan me wel voorstellen dat het extra moeilijk is, al die dikke buiken om je heen, na een mk :hug: . Ik ben zelf wel blij dat het weer winter wordt, dan zie je ze tenminste niet zo goed
Maaike, ik wens je alle moed toe. Jullie hadden begin november een afspraak toch? :hug:
Rhiannon, al plannetjes aan het maken voor het nieuwe jaar dus? Lijkt me een goed voornemen;)
Engel, hoop dat je follikels goed groeien. Spannend lijkt me, zo’n eerste fm. Heb je verder nog bijwerkingen van de Gonal?
Sien, ik duim met je mee voor een heeeeeele mooie echo!Volgende week wordt het dus weer flink spannend op het forum!
Suzanne, :hug:
Fijne week allemaal! liefs maya
Oja dat van tilburg ja dat was 10 min kort maar krachtig zal ik maar zeggen. Ze wilde me al gelijk alweer inplannen ik zo nou dat dacht ik niet. Ik wil naar een ander ziekenhuis zei ik en ze kraakte gelijk rotterdam al af dat het daar met als het mis gaat niet zo meelevend zijn dus mijn man in eens en jullie wel dan? Toen stond ze met haar mond vol tanden en hebben we het gesprek afgerond.
:-*
Rhi,
Radboud ziekenhuis in Nijmegen: winterstop begint 1 nov. (dus aanmelden voor 1 nov)
Duurt tot 29 nov. dan kun je je weer aanmelden. De behandeling begint dan in januari, zodat ze geen puncties en behandelingen in december hebben.
He meiden,
Wat is het hier rustig. Nog geen nieuws van iemand?
Tans, hoe gaat het?
Maya: Het is inderdaad wachten, wachten en nog eens wachten. Ook niet mijn sterkste kant. Ik hoorde dat de uitspraak in de film “Alles is Liefde” iets is als “Ik wacht op de ware; maar de vraag is wat doe je in de tussentijd?” Dat vond ik wel treffend, want wij wachten op een zwangerschap/kindje, maar zorg er voor dat je iets van je leven maakt tot het zo ver is! Deze uitspraak zette mij in ieder aan het denken. Soms ben ik wat al te gefocusd op die zwangerschap en vergeet dan even dat het leven uit nog meer bestaat…
Kennen julie overigens de film? Volgens mij is het zo’n echte feel-good-movie. Het lijkt mij erg leuk. Love actually is net zo’n film en die vond ik ook erg leuk!
Verder alles prima hier; ik merk niets van de Gonal. Van de deca des te meer. Allemachtig wat heb ik een kort lontje! En ook nog behoorlijk wisselende stemmingen. Ik vind er niets aan; het is dat het voor het goede doel is… Vrijdag de eerste meting; ik hoop dat er een paar mooie exemplaren zijn :dance:
Liefs Engel
Engel, ik ben het echt helemaal met je eens. In een vorige relatie ben ik ook veel te erg bezig geweest met het stichten van een gezinnetje. Toen die relatie stukliep kwam ik er pas achter dat ik veel te veel bezig was geweest met ergens naartoe te leven in plaats van het leven zelf te leven. Toen heb ik een tijdje behoorlijk met mezelf in de knoop gezeten. Des te meer ben ik me er nu bewust van dat het belangrijk is zoveel mogelijk te genieten. Want ook al ligt die grote wens voor ons niet direct binnen handbereik, ik heb wel een vreselijk leuke verloofde, heel lieve vrienden en familie, leuk werk en de vrijheid om te doen wat ik wil doen, dus… tel je zegeningen. Bedankt dat je me er nog even aan herinnert .
Ik ga snel weer verder met mijn leuke werk ipv op telefoontjes van het zh wachten doei! maya
Inderdaad rustig…
Tans: hoe is het met je?
Maandag ongesteld geworden en dus heb ik gisteren bloed laten prikken, zodat ze kunnen zien hoeveel eicellen ik nog in de wacht heb. Volgende week donderdag krijgen we alle uitslagen :kaars:
Ha Meiden
Het gaat wel weer. Ben niet meer zo giganegatief, begin weer een beetje te twijfelen of het misschien toch niet gelukt is. Heb last van steken , mijn borsten groeien weer dus dat geeft hoop. Maar ja het kan ook van de progestan zijn natuurlijk.
Ik heb wel even opgezocht hoe het de vorige 2 keer ging toen het fout ging werd ik namelijk beide keren na 11 dagen ongesteld dus zaterdag zou dat moeten gebeuren en ja dat is het zo dus het schiet al op!!!
Duimen helpt altijd dus please…
Groetjes Tans