IVF/ICSI deel 12

Daniëlle: nee toch! Ben een aantal dagen niet geweest en nu dit! Ik hoop heel hard voor je dat alles toch nog goed zou mogen zijn!

Tans: spannend om weer te beginnen.

Sien en Roheryn: hoe gaat het wachten bij jullie?

Hier duurt het wachten inmiddels al behoorlijk lang… Morgen of overmorgen weer bellen.

Op wat pijnlijke borsten na gaat het hier prima…al wordt het wachten al wat minder makkelijk hoor :wink:

Sien: hoe’st bij jou??

Danielle: Ach nee hè, kom je eindelijk zo ver en dan dit :hug: Ik blijf duimen voor de kleine kans dat het toch nog goed komt!

Roheryn en Sien: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Anke: Ik ben ook geen lid van Freya; ik kijk wel af en toe op de website; erg informatief! Leuk dat je een stukje in hun blad heb geschreven. Kunnen wij het op een andere manier lezen? Dat zou ik wel leuk vinden.

Tans: Succes meid; ik duim voor mooie eiblaasjes!

Ik start vandaag met de decapaptyl; volgende cyclus is het zover!

danielle, een hele dikke :hug: Wat vervelend dat je nu weer zo lang moet wachten voor de volgende test.

Roheryn, sien, begint nu goed spannend te worden! :pray: Lekker blijven broeden!

Tans, succes met de (hopelijk) laatste spuitjes :thumbup: En Engel succes met de deca! :thumbup:

Angelbaby, hoop dat je snel wat meer info krijgt. Die onzekerheid he, aaargh!! :shifty:

Hier geen nieuws, lekker rustig weekend gehad en nu weer hard aan de slag.

Fijne en vruchtbare week allemaal! liefs maya

hoi

engel

succes met de deca en binnen nu en een aantal weken weet je weer meer en ga er vanuit dat het allemaal goed gaat verlopen :slight_smile:

angelbaby

ik hoop dat je snel wat hoort want wachten duurt lang.

tans

heel veel succes en dat er mooie follikels mogen groeien, ben je bezig met de eerste poging na de geboorte van je zoontje, heb geprobeerd het terug te vinden in je berichten maar kon het niet vinden.

danielle

wat je ook meemaakt, je doet er al die weken alles voor en dan denk je dat het eindelijk zover is en dan wordt je weer in onzekerheid gebracht, ik snap dat de moed je nu ook even in de schoenen zinkt, neem de tijd een ieder doet dit op zijn eigen manier.

maya en anke

ik hoop voor roheryn en mij dat ze lekker zitten en dat zelf ook vinden en daar dus blijven zitten en uitgroeien tot een lief klein wonder.

roheryn

wanneer mag je nu testen, ik heb zitten rekenen dus ik dacht zaterdag, ik

17 oktober, ik vind het allemaal erg spannend, morgen ga ik weer werken na de punctie heb ik een weekje rust genomen, alle gesprekken

die tijdens onze procedure plaats vonden, hadden mij een beetje de das om gedaan.

mag ik vragen aan ieder die progestan gebruikt, hoe doen jullie dat op het werk en blijft het dan zitten.

liefs sien

Helaas is hier de werkelijkheid waar geworden ben naar de ha geweest omdat ik erge buikpijn had en moest gelijk komen. En mijn baarmoedermond stond open dus dit is het einde. Moet nu donderdag nog wel bloed laten prikken voor het zekere dat alles eruit is en als ik volgende week donderdag nog vloei dan moest ik terug komen. Dus ik meld me bij deze heel even af. Voor degene die nog moeten veel sterkte.

:cry: Danielle

:hug: :hug: :hug:

heel veel sterkte danielle

dikke :hug:

sien :-*

Sterkte Danielle :hug:

Sien: ik mag de 16e testen, wordt al wel spannend hoor. Met alles wat ik voel denk ik er wat bij. Hier gebruik ik ook die Progestan. Ze komen er zelden weer uit hoor en als dat toch gebeurt was het niet zo erg volgens de verpleegkundige omdat ze er dan toch al een tijdje ingezeten hebben en er toch voldoende is opgenomen omdat je er twee inzet.

Danielle, het is niet eerlijk!

Veel sterkte :hug: voor jou.

Danielle jeetje wat een domper zeg. :-* :-* :-* voor jou!!

Tans

Danielle :hug:

Danielle Dikke knuf voor jou! :hug: Heel veel sterkte, meid!

Liefs,

Jippie

Daniëlle: :hug:

Hier eindelijk weer een positief IVF nieuwtje. Mijn intakegesprek staat vast! Aan de telefoon zei die assistente dat mijn gesprek op 18 oktober om 15.30 is en dat ik snel de brief thuis heb.

Dat is op mijn verjaardag :slight_smile: Misschien niet helemaal handig, maar ik ga hem echt niet meer verzetten!!!

Spannend Angelbaby: dan gaat het voor jou nu ook echt beginnen

Alvast een fijn verjaardagskado!! Een jaar ouder en een nieuw jaar om eindelijk jullie wens eens in vervulling te zien gaan?! Symbolischer kan het toch niet?

lieve danielle, wat balen!! stomme :twisted: :twisted: veel sterkte!! :hug:

angelbaby, fijn dat je toch al zo snel op intake mag komen :slight_smile: . Is niet erg toch op je verjaardag? Nu gaat het hopelijk snel echt beginnen!

hallo allemaal,

Hier weer even een kattenbelletje van mij.

Het gaat zo zo, de ene dag beter dan de andere. Ik was eigenlijk vorige week donderdag aan het werk gegaan. Kom ik vrijdag bij de arts, nee dat vond ze dus geen goed plan. Echo gemaakt, nee kijk maar vocht in mijn buik en eierstokken vergroot en de follikels zaten er nog. Grrr :wall:

Dus gestopt met behandeling en dan toch nog echt verschijnselen krijgen alsof je wel een punctie hebt gehad.

Ben ook nog steeds decapeptyl aan het spuiten om de boel tot rust te krijgen. Volgens mij kan ik beter slaapliedjes gaan zingen ofzo, worden ze misschien wel rustig van :lol: :?

Moet dus morgen weer op controle, word er wel een beetje moe van.

Danielle wat ontzettend balen voor jullie. Ik snap dat je even afstand neemt.

Roheryn, aftellen of niet, ik denk aan je…

Sien, hoe is het met jou?

Angelbaby spannend. Op je verjaardag nog wel.

Tans ook succes. Op voor een broertje of zusje.

Ik ga weer even werken, sjjjjtttt niet zeggen tegen mijn arts :shifty: :shifty:

liefs Suzanne

Hier ben ik ook weer even ben bij de ha geweest en die vond dus dat ik niet alleen naar tilburg mocht rijden donderdag omdat ik nog bloed moet laten nemen.En ze vond ook dat ik gelijk daarna een echo moest krijgen daar waren ze het in tilburg dus niet mee eens want je zag toch niks volgens die assistente en toen zei ik van nou toen ze die embrio hebben terug geplaatst daar heb ik een mooi echo van gehad en dat kun je dus wel zien.Zegt ze ja maar zo werken wij hier niet en als je ha dit zegt enzo je moet maar kijkenn dan welke keuze je neemt die van je ha of die van ons dus ik kies voor die van de ha dus donderdag hier bloed laten prikken en donderdag laat in de middag bellen en als ik dan als nog een curretage krijg wil de ha dat hier doen zodat ik niet eerst zo’n eind hoef te rijden. Verders heb ik pilletjes gehad voor de buikpijn en dat neemt ook gelijk op dat die pillen het een beetje schoonmaken van binnen uit en ik moest nu appelstroop gaan eten en roosvice ferro gaan drinken ze wilde nog geen staal pillen in nemen ze wilde eerst kijken of dit goed genoeg zou hebben anders krijg ik vrijdag als nog staal pillen na het bloed onderzoek. De ha is heel meegaant met mij en dat vind ik erg toppie!!! En ben ook bij mijn werk geweest en ik krijg nog 1 weekje vakantie en als ik denk van ik wil een ochtendje proberen dan hoef ik maar te bellen!!

Lang verhaal maar zo weten jullie nu hoe het even gaat gebeuren deze week.

:-* Danielle

hoi

dat is goed nieuws angelbaby :smiley: , een mooi kado op je verjaardag.

het is wel grappig, ik ben die dag ook jarig en voor mij is het net tussen de 2 bloed geef dagen in (woe en vrij) om te kijken of de poging geslaagd is en wij over 9 maanden een kindje in onze armen kunnen sluiten.

spannend morgen suzanne, dus toch aan het werk, kan je niet beter echt rustig aan doen, ach misschien hangt het ook van het soort werk af dat je hebt en waar bemoei ik me mee :oops: , maar uit mijn werk weet ik dat het beter is rustig aan te doen. :zzz:

danielle dat de huisarts je goed begrijpt is erg belangrijk en :thumbup: in deze situatie en gewoon je gevoel volgen.

ik ben vandaag ook weer gaan werken na alle moeilijke gesprekken tijdens de procedure en de punctie onder narcose heb ik even een pas op de plaats gedaan.

was wel weer prettig op het werk, alleen dan kan ik alweer woensdag en vrijdag niet volgende week ivm het bloedprikken en dan voel ik mij zo schuldig.

mijn collega s vinden dat ik mij dan ziek moet melden want ik ben dan niet in staat om te werken dus dat doe ik dan maar weer.

ik ben verpleegkundige in een verpleeghuis dus ben alleen en kan op niemand terug vallen, dus ik heb mij afgemeld voor die 2 dagen.

goh roheryn, hou je het nog een beetje, ik moet zeggen dat ik het wel spannend vind en wat je zegt bij alles wat je voelt, heb je alweer een gedachte. :?

liefs sien x