Hier helaas niet echt goed nieuws meiden.
Hier de uitslag van het bloedondezoek gehad en de hcg waarden waren te laag. Ik ben dus wel nu nog zwanger maar grote kans dat het fout zal gaan. Mijn waardes waren 49 en die moest nu 100 zijn. Volgende week donderdag weer bloed laten prikken.
%$(&%$#(& wat balen zeg!!! Is er wel hoop dat het toch nog goed zit???
@Roheryn wrote:
%$(&%$#(& wat balen zeg!!! Is er wel hoop dat het toch nog goed zit???![]()
Weinig omdat het zo laag was kan het.
1 op een miskraam komen.
2 een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
3 een hele kleine kan op zwanger zijn maar dat moest ik maar uit mijn hoofd zetten dus ben ook helemaal onderste boven en heb nergens zin in en ikmoest me maar rustig houden.
Ooh Danielle, wat kl*te!
Ik kan me goed voorstellen dat je er doorheen zit.
Hoop dat je een fijn groepje mensen om je heen hebt, die je kunnen steunen. Sterkte :hug:
goh danielle wat erg, doe rustig aan en ik zal aan je denken.
x sien
Nee Danielle, wat naar!
Dikke :hug: voor jou. Ik denk aan je!
ooooooooh, nee toch! :hug: danielle, veel sterkte. Ik hoop echt voor je dat het nog goed komt…
Hoi Danielle,
Wat vreselijk kl*te, meis… Ben je eindelijk zwanger en dan is je HCG-waarde weer niet hoog genoeg. Ik kan me helemaal voorstellen dat je er totaal doorheen zit. Ik blijf stiekem nog duimen dat je HCG toch nog gaat stijgen, zoals het hoort. Je leest wel eens dat die stijging soms wat langzamer gaat en eerst op gang moet komen. Dus ik hoop dat dat bij jou ook het geval is. Ontzettend veel sterkte & een dikke knuf! :hug:
Liefs,
Jippie
en Sien, hebben ze er twee teruggeplaatst? Ben blij voor jullie dat de bevruchting nog gelukt is, wie had dat gedacht vorige week! In mijn boekje staat dat ze vanaf 36 altijd twee terugplaatsen, maar dat zal ook wel weer per ziekenhuis verschillen. en ik vind 36 niet oud hoor
Hoop dat je straks goed nieuws hebt.
Chantal, enschede zou in geval van IVF dan inderdaad een oplossing kunnen zijn, anders moet je voor die fm’s iedere keer helemaal naar Zwolle. Lijkt me nogal een gedoe. Of je moet net als roheryn een vakantiehuisje nemen;). Ik wens jullie in ieder geval succes met het maken van de keuze.
Hier verder geen nieuws. Fijn weekend allemaal! liefs maya
ps: roheryn, wanneer mag je gaan testen?
chantal, heb nog even gegoogled op ‘transportkliniek ivf’ en ‘hengelo’ en dan kom ik op een site waarop staat dat ze in hengelo ook gewoon ivf doen t/m de punctie. Misschien bedoelden ze dat je voor de bevruchting naar zwolle moet? (net als wij dus, hubbie een keer met de eicellen en om zaad te produceren, en samen nog een keer voor de terugplaatsing). Kan er op Freya verder niets over vinden. Gewoon aan de gyn vragen dus!
West: Ooh meid, wat een domper zeg…Ik ga heel hard voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: dat het hcg toch gaat stijgen.
Maya: Bedankt zeg voor je info!!! :-* :-* Super, ik ga dit straks ook aan hub vertellen.
Liefs, Chantal.
hoi meiden
vanmiddag 2 embryootjes teruggeplaatst, erg spannend allemaal.
ik heb al geen vingernagels meer dus ik begin nu maar aan mijn teennagels :lol:
17 en 19 oktober ga ik voor bloedprikken en dan moet hcg bepaalde waarde zijn, hoop echt dat ze lekker zitten en dat ze dat zelf ook vinden en blijven zitten.
maya
ik voel mij ook niet oud hoor maar hoor ook niet meer bij de jonkies volgens het ziekenhuis.
x sien
voor iedereen een fijn weekend en danielle :hug:
Sien: Gefeliciteerd met je twee emmies! Nu lekker broeden en ze goed warmhouden en dan hopen we dat er tenminste eentje blijft plakken de komende 38 weken! Succes met de wachtweken & hopelijk kom je daarna met goed nieuws! Zet 'em op!
Roheryn Hoestie daar in de wachtweken? Kun je de dagen een beetje om krijgen? Ik vond de eerste week altijd wel gaan, maar de tweede week… echt killing! :?
Tans Ben je inmiddels met de stimulatie begonnen of ben je nog Deca aan het spuiten? Heel veel succes!
West Nog even een knuf voor jou! :hug:
Fijn weekend allemaal!
Liefs,
Jippie
Ik hoor trouwens iedereen over een bloedtest, maar in Maastricht doen ze gewoon een urinetest (die ik nu dus gewoon thuis mag doen) Zou dat verschil maken??
En inderdaad hevig aan het terugtellen hoor…jammer dat het niet zo snel gaat. Maar wel druk met van alles en nog wat dus op zich valt de spanning tot nu toe wel te houden
hoi roheryn
ik denk dat ieder ziekenhuis zijn eigen regels heeft, ik heb 1 bloedtest is deze positief dan moet ik 2 dagen daarna nog een test doen.
lijkt mij niet uit te maken want met de urine test, wordt ook alleen maar hcg waargenomen, alleen bij bloedtest hebben ze de hoogte van het hcg.
ik leef met je mee want ik zit sinds vandaag in hetzelfde schuitje.
x sien
Mijn ervaring is ook dat er gewoon een urinetest wordt gedaan, thuis.
Ik heb nooit bloedtesten gehad. Toen mijn urinetest positief was heb ik het zkh gebeld en een afspraak gemaakt voor de eerste echo (rond de 6 weken).
Ik vond die wachtweken erg lang! Knap dat het nog meevalt met de spanning bij je Roheryn. Lekker bezig blijven met van alles helpt iig .
Sien, lekker broeden nu, nu je 2 emmies hebt! :hug:
Hoe is het verder met de anderen?
Ik heb nog niet helemaal in mijn hoofd waar iedereen nu zit in de mmm.
Ik wil, zodra ik weer ongesteld word (maar dat is alweer 2 maanden geleden en lijkt nog even te blijven duren) met Clomid beginnen. Op die manier weer een cyclus opwekken en dan hopen dat de emmies goed ontdooien :? .
Is een van jullie overigens lid van Freya?
Ik kreeg vandaag hun blad weer in de bus. Ik heb er dit keer een stukje in geschreven.
@sien wrote:
ik leef met je mee want ik zit sinds vandaag in hetzelfde schuitje.
x sien
Sien en Roheryn, gezellig samen op het wachtbankje…sterkte meiden!
Roheryn Ik denk dat het inderdaad van het ziekenhuis afhangt. Bij ons doen ze standaard twee weken na de terugplaatsing een bloedtest. Die moet je ook laten doen als je gewoon ongi bent geworden. Ze willen op deze manier een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uitsluiten. En aan de hand van je HCG-waarde kunnen ze zien of het in eerste instantie een goede zwangerschap betreft of niet, als je positief hebt getest. Wij mochten zelf twee weken na de tp testen mbv een gewone zwangerschapstest. Die ochtend hebben we positief getest en daarna meteen bloed laten prikken. 's Middags kregen we de uitslag van de bloedtest en wisten we dat het in eerste instantie goed zat. Het is een stukje extra bevestiging, vind ik. Dus op zich wel goed dat ze dat zo doen.
Anke Ik ben niet lid van Freya, dus ik ken het blad niet. Leuk dat je er wat in geschreven hebt!
Groetjes,
Jippie
Helaas gaat het niet zo lekker met me.Alle kwaaltjes nemen af en me buik is zo opgezet vandaag dat het net een ballon is wat op klappen staat. Ik en hubbie zijn vanavond lekker uit eten geweest Heb goed zitten eten meer gegeten als anders daar had ik zin in en nu weer thuis gaat het weer wat minder. Ik wil morgen een afspraak maken bij de ha ik kan heel erg goed met haar praten dus wie weet lucht dat bij me op. En als het dan toch fout zit mag het van mij nu wel gebeuren dan ben ik uit die onzekerheid. Want ik weet vrijdag dus pas meer. Donderdag weer bloed prikken.
Sorry dat ik niet op iedereen reageer.
Lieve Danielle
Heel veel sterkte meid hopelijk komt het toch nog goed…
Zelf ben ik vandaag aan de stimulering begonnen en volgende week de echo, ga zo rustig lekker bijslapen heb een druk weekend gehad.
Gr Tans