IVF/ICSI deel 12

Haha jullie wisten het geloof ik al maar zal het hier ook even officieel melden.

Gisteren dus getest en een licht streepje maar positief.

Nu net weer getest met een Clearblue en nu een overduidelijke + :inlove:

Dus ik geloof dat ik kan zeggen dat het gelukt is :mrgreen:

Hoop dat er snel veel van jullie volgen!

Anoniempje: gefeliciteerd!!! Fijn dat het weer iemand gelukt is, dat geeft me moed.

Lees ik hier nu dat Riannon een miskraam heeft gehad? Wat erg! Heel veel sterkte hiermee :hug:

Ik ben weer terug na een weekje schoolkamp. Wat was het leuk, maar wel o zo vermoeiend…

Nog maar 1,5 week tot ons eerste gesprek. Ik hoop eigenlijk dat ik snel daarna kan beginnen. Ben klaar voor onze eerste poging.

Maaike: wat balen! Ik hoop dat je toch een leuke vakantie zal hebben :hug:

Maya: welkom hier!

Jippie: super hè, de tijd gaat snel, nu alweer 10 weken.

West: fijn dat het spuiten nu goed gaat! Op naar hele mooie eicellen!

Ja echt wel ben eigenlijk nu toch weer wl blij dat het me zelf lukt heb ik het ook zelf in de hand. Nu hopen dat er dinsdag goed eicelletjes zijn!

:-* Danielle

he jippie,

hier gaat het op en neer, ben flink met mezelf aan het werk maar ja de ene dag gaat dat beter dan de andere he.

ik denk dat ik voorlopig nog niet zwanger mag of zal worden dus vandaar dat ik hier wat minder dan anders kom omdat het soms best pijnlijk is maar helemaal weg blijven kan ik ook weer niet, raar he?

meid ik geniet via deze weg gewoon lekker met jou mee, mag wel he?

anoniempje:gefeliciteerd meid!!!

verdere meiden succes!!!

groetjes annie(op de wachtbank voor ze verder mag)

Ha meiden

Anoniempej gefeliciteerd , goed nieuws…

mouse hoe is het?

Maartje hoe voel jeje, gelukkig zo lekker op vakantie heb je wel verdiend!!

Zelf gisteren een evaluatiegesprek gehad.

Het was een goed gesprek, de gyn zag niet waarom het niet nog een keertje zou lukken. Hij raadde ons dus ook aan om verder te gaan. Hij zei de eerste 6 pogingen zijn de kansen gelijk dus ongeveer 35-40% per keer. Zelfs vertelde hij dat er verzekeringen zijn die(2 of 3) extra pogingen vergoeden, de aegon en unive wel tot een leeftijd van 40 jaar. Gelukkig ben ik 36 dus dat moet lukken. Kortom er is weer een nieuw schema opgesteld en we gaan er weer voor eind sept. gaat de eerste spuit er weer in . We zien wel hoe het gaat, heb er in ieder geval een goed gevoel over.

Groet Tans

hallo allemaal,

Anoniepje gefeliciteerd!! (hoop dat velen je zullen volgen :pray: )

Maya welkom! Ik hoop dat je hier wat aansluiting zult vinden

West, wat goed! Wees trots op jezelf!!!

Roheryn, Ik begin maandag al met de deca. Had me een dagje verrekend.

Ik heb afgelopen vrijdag een gesprek gehad met de IVF verpleegkundige, tenminste meer een uitreiking van de receptjes voor de medicijnen.

Gonal f blijft hetzelfde, dus 112.5 IE. Heb ik dan net zoals de vorige veel follikels of is echt elke poging anders??? Weet iemand dit?

verder vroeg ze of ik echt tegenop zie. Ik zei dat ik wel tegen de bijwerkingen opzag, de migraine. Blehhh…ik voel me dan zo lamlendig, kan niet werken etc. geen tv kijken enzo.

angelbaby, ik ben benieuwd naar je gesprek. Laat je even weten als je het gehad hebt?

Annue, succes. Ik weet zeker dat je het gaat redden. Volgens mij heb je veel wilskracht!

Ik ga zo even geld pinnen voor een verjaardag, fijne zaterdag gewenst allemaal.

liefs Suzanne ( die er stiekum wel tegenop ziet om maandag de eerste spuit te zetten)

@suzanne26 wrote:

hallo allemaal,

Anoniepje gefeliciteerd!! (hoop dat velen je zullen volgen :pray: )

Maya welkom! Ik hoop dat je hier wat aansluiting zult vinden

West, wat goed! Wees trots op jezelf!!!

Roheryn, Ik begin maandag al met de deca. Had me een dagje verrekend.

Ik heb afgelopen vrijdag een gesprek gehad met de IVF verpleegkundige, tenminste meer een uitreiking van de receptjes voor de medicijnen.

Gonal f blijft hetzelfde, dus 112.5 IE. Heb ik dan net zoals de vorige veel follikels of is echt elke poging anders??? Weet iemand dit?

verder vroeg ze of ik echt tegenop zie. Ik zei dat ik wel tegen de bijwerkingen opzag, de migraine. Blehhh…ik voel me dan zo lamlendig, kan niet werken etc. geen tv kijken enzo.

angelbaby, ik ben benieuwd naar je gesprek. Laat je even weten als je het gehad hebt?

Annue, succes. Ik weet zeker dat je het gaat redden. Volgens mij heb je veel wilskracht!

Ik ga zo even geld pinnen voor een verjaardag, fijne zaterdag gewenst allemaal.

liefs Suzanne ( die er stiekum wel tegenop ziet om maandag de eerste spuit te zetten)

Dankje wel meid vandaag is het weer gelukt maar alleen is het erg rood geworden en nu nog steeds en het gloeit helemaal erg vreemd heb dat nog nooit gehad? Iemand ervaring hier in? Net de ha post gebeld het kan een ontstekingzijn moet nu koelen en anders terug bellen en naar de ha post.

Meid ik zag ook zo op tegen het spuiten eerst heeft mijn hubbie het gedaan en nu doe ik het al 3 dagen zelf zonder dat het zeer doet maar nu vind ik het wel mee vallen eerlijk gezegt.

En ik heb gelukkig geen last van migraine aanvallen of iets dergelijks afkloppen maar tot nu toe dan ben er ook nog niet he.

Succes meid met de 1 ste spuit zetten maandag.

Anoniempje, gefeliciteerd meid! Geniet van je zwangerschap …

Voor de anderen, NOOIT de hoop opgeven, veel succes en denk maar aan wat je na deze poging(en) in de plaats kan krijgen!

Toi toi toi!

Dames,

Ook ik heb goed nieuws! Vanochtend een dikke vette plus op de test. Ik ben zwanger :dance: Zaterdag was het nog onduidelijk, dus vandaar dat ik niet eerder heb gereageerd.

Maaike, geniet van je vakantie!

Danielle super stoer dat je nu zelf spuit! Ik duim voor mooi gegroeide eitjes!

Maya, welkom klinkt heftig zeg. Succes met je 1 ivf!

Jippie, :-*

Anoniempje, gefeliciteerd! Dus ook een mei-mama!

Suzanne, hoop dat het meegevallen is je 1e spuit!

Roheryn, succes deze ronde

Hoop dat ik niemand vergeten ben!

Kus Mouse

Mouse: jij ook van harte gefeliciteerd zeg.

Tot bij de mei mama’s :wink:

Meiden jullie zien het he, geef niet op komt allemaal goed.

Nog even en iedereen komt aan de beurt :pray:

mousse:gefeliciteerd!!!

Mouse, gefeliciteerd meid. Gaat ineens snel hier, nu de rest van de dames hé, hoe meer er zwanger worden, hoe meer duimpjes vrij om voor jullie te duimen … :pray:

Mouse: gefeliciteerd!! (hopelijk is het besmettelijk :wink: )

Mouse: Gefeliciteerd!! Hopelijk volgen er snel meer!!!

Ik heb dus morgen mijn eerste echo spannend dus!!

Mouse: gefeliciteerd! Super nieuws, dat geeft me inderdaad moed!

Mouse gefeliciteerd!!!

liefs Suzanne

p.s. spuiten ging goed vananvond

Wow, wat een leuke nieuwtjes! mouse en anoniempje, allebei gefeliciteerd! ik wens jullie allebei een hele fijne zwangerschap toe.

Ik heb ook nog een leuk nieuwtje, want ik ben dit weekend ten huwelijk gevraagd :smiley: :smiley: :smiley: ! ja sorry, heeft niets met ivf ofzo te maken, maar vond het gewoon leuk om te vertellen, ik ben echt heel blij! De grote vraag is nu wanneer we gaan trouwen. We hebben geen haast en met ivf weet je natuurlijk helemaal niet wanneer het uitkomt, maar ja, ik heb ook geen zin om nog twee jaar te wachten. Nou ja, jullie horen het wel als we eruit zijn;).

jippie, bedankt voor je tip. Ja, misschien moet ik ook van die klipjes. Ik zal rhiannon er tzt naar vragen. En de gyn natuurlijk, maar dat duurt nog drie weken.

doei! maya

Dames, bedankt voor de felicitaties!

West, ik duim voor je dat je al een aantal eitjes in de groei hebt vandaag!

Maya, gefeliciteerd! Huwelijksaanzoek is toch ook geweldig nieuws! Was het nog erg romantisch??

Angelbaby, de moed erin houden is af en toe lastig hè, wij zijn voor dit beebje 3 jaar bezig geweest en ik had ook echt momenten dat ik er niet meer zo in geloofde, maar gelukkig is het toch gelukt! IK duim voor je :-*

Mouse

Gefeliciteerd allemaal…!!! Die zwanger zijn dan… :dance:

Voor diegene die zwanger zijn geworden, van harte gefeliciteerd!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Zo zien jullie maar weer, hou goede hoop voor diegene die nog bezig zijn en nog gaan beginnen.

Groetjes Manon