Mouse gefeliciteerd meid!!!
Groet Tans
Nou ik ben ook voor een echo geweest vandaag en ik heb aan de rechterkant 3 goede eicellen van 16 en 1 van 13 en 1 van 8 en aan de linkerkant zaten er 3 kleintjes de maten ben ik even vergeten zat te veel op de monitor te kijken hahaha. En nu mag ik vrijdagmiddag weer terug komen voor een 2 de echo en alles was verders goed hoefde niet meer extra te spuiten!!!
:-* Danielle
Hier vanmorgen ook de eerste spuit gezet…nu gaan we echt beginnen :shifty:
West, goed nieuws! Ik duim dat ze vrijdag allemaal mooi zijn gegroeid!
Roheryn, succes deze ronde!
Mouse
west, wat goed, nu nog even groeien en dan oogsten :mrgreen:
Roteryn, viel het mee?
liefs Suzanne
p.s. hier gaat alles goed, had vanmorgen een beetje hoofdpijn, maar ben ook snotverkouden, dus kan ook daar van komen
Hoi meiden, even een vraagje. Ik krijg vrijdag mijn 1e IUI nu was ik vanochtend bij een andere gyn voor follikelmeting. Deze zei dat mijn ei qua vorm niet was zoals het hoorde en er was iets niet goed met de spanning. Omdat mijn eigen gyn IUI had ingezet ging hij hier toch maar mee door zei hij :'niet geschoten altijd mis…'zoals hij het noemde.
Nu voelt het voor mij niet goed, wat is er nu mis met mijn ei? Toen ik hier naar vroeg gaf hij geen antwoord op mijn vraag maar zei dat we dan toch maar voor IUI gingen.
Mijn vraag is of iemand van julli wel een bij een follikelmeting heeft gehoord dat de vorm afwijkend is o.i.d.
Mijn eigen gyn gaat de IUI doen en hem zal ik zeker nog vragen maar baal er enorm van. Had eindelijk weer wat hoop.
Gr.
ineke
Suc6 allemaal!
Ineke Ik heb zelf nog nooit gehad dat een follikel volgens de arts een afwijkende vorm had. Hoe zag dat er dan uit? Ze zijn meestal rond of ovaal, wel eens wat afgeplat aan beide kanten. Maar dat komt soms ook omdat ze het echo-apparaat dan weer bewegen. Eerlijk gezegd weet ik ook niet waar een afwijkende follikel op zou kunnen duiden… Misschien dat er minder vocht in zit? Maar of dat dan weer met het wel of geen eicel bevatten te maken heeft, zou ik niet weten. Kun je niets op internet daarover vinden? Moet je vandaag ook Pregnyl zetten om je eisprong op te wekken, of doe je het zonder Pregnyl? Anders je eigen gyn vrijdag maar even vragen of het iets te betekenenen heeft. Niet de moed opgeven, hoor! Een lichaam is een wonderlijk iets en de situatie kan inmiddels wel weer heel anders zijn, dokters hebben het ook niet altijd bij het rechte eind! Heel veel succes voor vrijdag alvast! :hug:
West Je had al een mooi aantal follikels gisteren dus! Dus vrijdag weer en hopelijk kan de punctie dan gepland worden! Je gaat best snel, hoor! Succes maar weer!
Suzanne & Roheryn Spannend dat jullie ook zijn begonnen!
Gaat het spuiten goed? Wanneer staat de eerste fm gepland? Zet 'em op, dames!
Mouse Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan, meis! :-*
Tans Jullie gaan in oktober toch weer beginnen? Ik was in de war, want ik dacht dat je deze week de eerste spuit weer ging zetten… Dus nog even wachten en er dan weer vol tegen aan! Hopelijk hebben jullie deze keer veeeeeel meer geluk! Kus voor jou!
Manon Alles goed met jou en de zwangerschap? Leuk dat je zo nu en dan hier nog eens komt kijken!
Pebble Ook erg lief van jou dat je iedereen zo blijft steunen, ondanks het feit dat bij jullie IVF nu op een laag pitje staat en je met adoptie bezig bent! Erg confronterend om de een na de ander zwanger te zien worden, lijkt mij… Extra knuf voor jou & heel veel succes met alles! :hug:
Maya Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Natuurlijk mag je zulk soort dingen hier ook vertellen, dat is alleen maar leuk!
Angelbaby Balen dat je weer ongi geworden bent!
Wanneer hebben jullie ook alweer de intake voor IVF? Ergens in september, toch?
Renoke Jij gaat ook als een speer, zeg! Super dat alles zo goed gaat met de zwangerschap!
Annie Red je het nog een beetje allemaal? Sterkte met alles!
Succes & sterkte voor iedereen die ik nog vergeten ben!
Wij zijn gisteren voor de tweede echo geweest. We waren toch weer erg zenuwachtig en gespannen, ookal zag alles er met 7w4d perfect uit. Je zit toch nog in de kritieke periode… Maar het kindje was goed gegroeid, inmiddels 3,6 cm lang. Je kon nu duidelijk het hoofdje, lijfje, armpjes en beentjes zien! Het hartje klopte ook weer mooi & duidelijk! :inlove: Dus weer helemaal door de keuring en alles zag er perfect uit! Over vier weken voor de volgende controle en echo, dan zijn we alweer bijna 15 weken. En ik moet zeggen: Toch blijft het onwerkelijk om zoiets dan eindelijk na vier jaar mee te maken! Je hebt nog steeds het besef niet dat je dan eindelijk na al die ellende en behandelingen aan de beurt bent! Natuurlijk zijn we dolgelukkig! Maar het is net of je met je hoofd nog midden in de behandelingen zit… Maar goed, iedereen dus de moed niet opgeven! Wij hadden er ook al niet meer op durven hopen, waren al met adoptie bezig, aan het vooruitdenken qua meer ICSI’s, extra verzekeren, enz. En ineens sta je aan de andere kant van de lijn! Zet 'em op allemaal & dikke knuf!
Liefs,
Jippie
Volgens mij zag het er net zo uit als anders, rond, beetje ovaal… 19,4 cm. wat wil je nog meer zou je denken. En waarom laat hij de IUI dan wel doorgaan?? Probeer er vanuit te gaan dat het gewoon goed zit en ga inderdaad mijn gyn nog even vragen vrijdag!
Vanavond moet ik naar het ziekenhuis voor de pregnyl. We zijn beide verpleegkundige dus zouden het zelf ook moeten kunnen maar alles werd gereld dus maar zo gelaten.
Laat wel even weten wat de gyn vrijdag zegt!
Fijn dat jullie echo weer oke was!!
haha ik hoop dat die niet 19,4 cm was, maar 19,4 MM.
Ineke ik denk dat je gewoon een botte arts had en dat je vrijdag gewoon te horen krijhgt van je eigen arts dat het goed is.
liefs Suzanne
p.s. ik denk FM rond 2 oktober, maar heb er denk ik maar 1. Vorige keer had ik 25 follikels.
:lol: :lol: ja 19,4mm. moet er nog even inkomen :oops:
26 is ook wel errug veel zeg, dat komt wel op 19,4 cm?? suc6 alvast.
Weet iemand van jullie waneer je dan ongeveer de punctie krijgt na de 2 de echo?
Denk dat dat af zal hangen van je 2e fm… Als ze goed gegroeid zijn misschien al 2 dagen erna. Anders langer…
Mijn afspraak is nog maar 1 week wachten! Volgende week woensdag weet ik meer… Ik ben benieuwd wat meer. Ga komende week een vragenlijstje maken en die dan volgende week meenemen, zodat ik zeker alles beantwoord krijg. (vooral praktische zaken)
Jippie: fijn dat je echo weer super was. Wat lijkt me dat een prachtig gezicht om zoiets te zien op de echo ipv baarmoederslijm of follikels…
Ik moet nu 17 september terugkomen en dan krijg ik een echo…dan begin ik ook met de puregon(geloof ik dat het die was) en dan als het goed is aan het einde van week 24-28 september een punctie…
Nou, wat een dagje. In het ziekenhuis net wisten ze niet dat ik kwam…met elkaar overleggen hoe of wat. Ben er maar even bij gaan staan (mocht wachten voor de babykamer…) zei dat ik sub-cutane naalden had gekregen dus dat het dan in de buik moest waarschijnlijk (zoals ik op het forum enzo al had gelezen) en dat het waarschijnlijk 1 ampul moest zijn. (in het doosje zaten er 3 x 2 ).
Dus zo hebben we het maar gedaan en kreeg ik de inctie toegediend in de verloskamer…
Bedankt voor jullie reacties, zal weer verder meeklesten op het IUI-forum. Nogmaals heel veel suc6 allemaal!
Dank jullie wel meiden ben nu wel erg zenuwachtig hoor ook wat er nog meer komen gaat maar we houden maar vol he.
Pebble Ook erg lief van jou dat je iedereen zo blijft steunen, ondanks het feit dat bij jullie IVF nu op een laag pitje staat en je met adoptie bezig bent! Erg confronterend om de een na de ander zwanger te zien worden, lijkt mij... Extra knuf voor jou & heel veel succes met alles!
Jippie: en jij dan? Jij struint hier ook gewoon lekker door om iedereen te ondersteunen met je a.s dikke buik :thumbup:
Ik vind het zeker confronterend, bij deze dames is het slagingspercentage veel hoger als bij de vorige klup. Uiteraard super, maar soms zeker pijnlijk. Als ik er niet mee om kon gaan, dan nam ik wel afstand.
Vind het gewoon leuk om op de hoogte te blijven.
Maya: gefeliciteerd!
West: succes, net als de rest. Dat er maar veel mooie beebs uitkomen!
hoi jippie,
ik lees hier rustig mee en met vallen en opstaan kom ik een heel eind.
toppie dat de echo zo super was en het besef komt denk ik goed wanneer de kleine een druktemakertje begint te worden :lol: :lol: :lol:
iedereen succes verder en de zwangere gefeliciteerd!!!
groetjes annie
Hier weer geweest en ik moet maandag terug komen voor een 3 de echo want ze waren niet hard gegroeit en nu moet ik ook 225 spuiten in plaats van 150 dus hopelijk zijn ze maandag weer heel hard gegroeit!!!
West Hoe groot waren je follikels dan nu en hoeveel waren het er?
Succes maandag met je 3e fm en hopelijk kan dan de punctie gepland worden!
Hoestie met Suzanne & Roheryn? Gaat alles goed met spuiten?
Angelbaby Dus woensdag heb je de intake en dan krijg je ook te horen wanneer jullie mogen beginnen? Is er ook een wachtlijst, of kun je beginnen met spuiten als deze cyclus voorbij is? Succes voor woensdag!
Succes voor alle anderen! En alvast een fijn weekend!
Groetjes,
Jippie
dat hoor ik juist woensdag. Geen idee of we al op de wachtlijst staan of niet. Als we er wel al op staan dan hoop ik dat we na deze cyclus mogen beginnen. Maar het kan dus ook zijn, dat we een paar maanden moeten wachten…
West: duimen voor maandag dan maar weer!