Probeer me te focussen op de vakantie naar Menorca
vanaf a.s. zondag :dance: .
Dat lukt vrij goed hoor :mrgreen:
Mouse, hoe gaat 'ie bij jou ?
En Danielle, waar sta jij nu in de procedure
Anoniempje; :thumbup:
Suzanne, nog 1 weekje en dan ben jij ook weer “aan de slag”… :thumbup:
Net heerlijk eind gefietst met man en kind en ergens gegeten.
Nu even lekker bankhangen met Zomergasten.
Ciao,
Maaike
Ik ben dus zaterdag ongie geworden en nu heb ik gisteren de gonal f erbij gespoten en nu heb ik knallende hoofdpijn. En ik heb vanmorgen het ziekenhuis gebeld en 4 september om 14.15 krijg ik mijn 1 ste echo en dan aan de hand daar van de 2 de en dan de punctie ik zal rond de 11 a 12 of 13 september ongeveer de punctie krijgen. Dus het gaat dus nu al wel opschieten.
Spannend voor Maaike, Mouse & Anoniempje! Hopelijk mogen jullie allemaal met goed nieuws komen aan het eind van de week! Hier draaien de duimen volop! Succes met de laatste wachtloodjes!
West wat vervelend dat je zo’n last hebt van de gonal F. Succes met je poging!
Hier kijk ik de klok nog steeds vooruit (lukt niet :wall:). Voelde me gisterochtend echt erg beroerd en dacht toen als dit de voorbode is . . . .Bij Brent ben ik 16 weken af en aan misselijk geweest. Maar goed dat heb ik er natuurlijk wel graag voor over. Deze week voel ik veel minder, dus dat maakt me wel onzekerder nu. Ik heb overigens maar 5.000 pregnyl gespoten, dus dat zou dan nu toch wel uit mijn lijf moeten zijn denk ik dan. Nou gaan maar weer snel aan de slag.
Maaike Ik las in een ander topic dat je morgen mag testen en een bloedtest hebt! Spannend! Dus inmiddels niet ongi geworden of nog ongikwaaltjes? Heel veel succes met testen & ik hoop dat de test positief is. Laat je het wel even weten?
Mouse Hoestie daar? Nog geen duivels in zicht?
Anoniemje Ook nog alles goed?
West Gaat het goed met spuiten? Volgende week voor de eerste fm, toch? Succes met alles!
Roheryn & Tans gaan volgende week weer beginnen, toch? Alvast heel veel succes & doe jullie best met broeden!
Maaike Ik las in een ander topic dat je morgen mag testen en een bloedtest hebt! Spannend! Dus inmiddels niet ongi geworden of nog ongikwaaltjes? Heel veel succes met testen & ik hoop dat de test positief is. Laat je het wel even weten?
Mouse Hoestie daar? Nog geen duivels in zicht?
Anoniemje Ook nog alles goed?
West Gaat het goed met spuiten? Volgende week voor de eerste fm, toch? Succes met alles!
Roheryn & Tans gaan volgende week weer beginnen, toch? Alvast heel veel succes & doe jullie best met broeden!
Hoe gaat het met de rest van de meiden?
Liefs,
Jippie
We gaan vanmiddag bij een maatschapelijk werker praten want ik zit er ook een beetje door heen met alles en daar weten ze het ook precies te vertellen allemaal. En het gaat wel niet om naar huis te schrijven maar je moet verder he. En ja dinsdagmiddag heb ik de 1 ste echo dus best wel spannend allemaal. :-* Danielle
West, hoop dat je gesprek vanmiddag je helpt. Kop op meis. Met al deze toestanden is het af en toe ook heel moeilijk om er niet doorheen te zitten. VOlgens mij kent iedereen dat wel. Spannend dinsdag je eerste fm. Ik duim voor een mooi ei!
Tans & Roheryn, succes volgende week!
Maaike, hoe is het?? Jij mocht vandaag al testen toch? Ik duim nog steeds voor je! :-
Anoniempje, hoe is het bij jou? Mag je al testen of moet je nog 1 of 2 dagen? volgens mij liepen wij redelijk gelijk op. :thumbup:
Jippie :- Had in ons andere topic al gereageerd
Hier nog niets te bekennen, begin nu wel een beetje hoop te krijgen heb nog pijnlijke boobs en ben moe, maar heb ook regelmatig steken en krampen en dan twijfel ik weer. :wall: Nog 2 dagen . . .