IVF/ICSI deel 12

Off toppic!

Nou,volgens mij ben ik de oudste hier op de KOK van de vrouwen? (43 jr)

Maarrrrrr ik voel mij nog zo jong, daar zorgt Jeroen wel voor :wink:

Wel met het resultaat dat ik 's avonds wel erg moe ben hoor…

Ik zit niet meer in de medische molen, maar ik klets en leef nog steeds met iedereen mee! Je voelt toch herkenning en je weet waar er over gepraat wordt.

Ik wens iedereen verder op deze toppic heel veel succes en sterkte met alles!

Liefs,

Moon

@maartje wrote:

Zojuist terug van terugplaatsing; 2 ā€œstuksā€ , van 6 en 8 cellen.

Er waren er van de 12, 10 bevrucht :shock:

(was ikzelf nogal van onder de indruk !)

We hebben met ivf nooit zo’n hoge ā€œscoreā€ gehad,

en dat voor zo’n oud besje als ik, haha

Nu 2 weken afwachten :pray:

Mouse, hoe ging de IUI ?

We lopen gelijk met de wachtweken he :wink:

(en in antw op je vraag;

dit is onze zoveelste punctie en ivf.

Ik ben echt de tel kwijt geraakt-

en wil er liever ook niet aan denken…

Maar tussendoor hebben we Eva gekregen

en dat houdt de moed erin :wink:

Mira, sukses met afvallen joh…

Ik hoop dat jullie in dec weer kunnen starten :thumbup:

Annie, ik vind dat je er dapper doorheen slaat hoor,

je weet altijd zo positief te blijven :thumbup:

Pebble, adoptietraject vraagt ook veel energie

(wij hebben het parallel laten lopen aan IVF

en was best zwaar af en toe)

Fijn dat jullie de tijd te hebben om later alsnog voor ivf te gaan,

dat geeft wel rust, denk ik ?

Tans, September komt ook steeds dichterbij :thumbup:

Angelbaby, klussen is altijd leuk toch :mrgreen: :wink:

Sukses met sporten ! (ook leuk :wink: )

Danielle hoe gaat het bij jou ?

Vandaag je 1e spuit toch ?

Sukses hoor :-

Jippie wat gaaf dat jullie beebje al knippert op het scherm :inlove:

Fijn dat jullie bij ZH kunnen blijven voor begeleiding

(kies je ook voor zh bevalling?

Heb ik wel gedaan bij Eva; vond ik een veilig idee.

Bij een evt 2e ( :pray: ) zou ik nu wel thuis ā€˜durven’ :mrgreen: )

Roheryn, jij ook weer in de startblokken, zet 'm op !

Sukses allemaal :-

Het is heel erg goed gegaan hubbie heeft hem gezet ik durfde niet zo goed maar zo gaat het ook goed komen!!!

:-* Danielle

Maartje, een geweldige score zeg, het duimen is hier weer begonnen!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!!

Zo moet het wel lukken!!!

Groet Tans

Maartje: het afwachten is begonnen!! Spannend hoor, we duimen hier zeker voor je :pray: :pray:

maartje:de :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: draaien weer vol op hier hoor.

en zo positief als dat ik hier klink ben ik echt niet altijd hoor.geef helaas soms de moed wel is op :oops: :oops: maar krijg het op de een of andere manier(ook door de meiden hier) weer terug. :slight_smile:

rohyn(ik heb steeds moeite met je naam typen sorry :oops: ):nog ff meid en dan is het spetember en dan ga jij ook van start.

spookyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy:lang niet meer gelezen.wat is die jeroen toch een cutyyyyyy :inlove: :inlove: :inlove:

jij bent ook 1 van de redenen waarom ik het nog vol hou meid.

ik wou dat de gyn in okt zegt we gaan weer verder meid, maar ik ben bang dat door mijn ā€œprobleempjesā€ dat nog wel een paar jaar gaat duren.

dames succes met alles :thumbup:

groetjes annie

maartje, ik duim heel hard en zal dat de komende weken ook blijven doen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

en voor alle anderen ook natuurlijk

liefs Suzanne

Maaike Dus twee mooie emmies terug gehad? Wij hadden ook een 6-cellige en een 8-cellige terug en je kent het resultaat! Hopelijk dus voor jullie over twee weken ook goed nieuws. Heel veel succes met de wachtweken en de duimen draaien hier volop!

West Gaat het goed met het spuiten? Succes!

Mouse Hoe is je IUI afgelopen vrijdag gegaan? Ik hoop dat we je hier niet meer hoeven te verwelkomen over een tijdje, omdat het gewoon raak gaat zijn met deze IUI! :pray:

Tans Fijn dat je weer terug bent! Heb je een leuke vakantie gehad?

Zie je de volgende poging weer met hernieuwde hoop tegemoet?

Roheryn Nog eventjes en dan gaan jullie ook beginnen… Spannend!

Hoe gaat het met de rest?

Groetjes,

Jippie

Maartje: Ik heb mijn duimen in werking gezet :thumbup: :thumbup: Super score zeg! Nu maar hopen dat de innestelling net zo super is!

@Jippie wrote:

Maaike Dus twee mooie emmies terug gehad? Wij hadden ook een 6-cellige en een 8-cellige terug en je kent het resultaat! Hopelijk dus voor jullie over twee weken ook goed nieuws. Heel veel succes met de wachtweken en de duimen draaien hier volop!

West Gaat het goed met het spuiten? Succes!

Mouse Hoe is je IUI afgelopen vrijdag gegaan? Ik hoop dat we je hier niet meer hoeven te verwelkomen over een tijdje, omdat het gewoon raak gaat zijn met deze IUI! :pray:

Tans Fijn dat je weer terug bent! Heb je een leuke vakantie gehad?

Zie je de volgende poging weer met hernieuwde hoop tegemoet?

Roheryn Nog eventjes en dan gaan jullie ook beginnen… Spannend!

Hoe gaat het met de rest?

Groetjes,

Jippie

Ja hubbie heeft hem vandaag weer gezet en het ging weer goed dus ik denk dat het helemaal goed gaat komen als hij het doet hahaha.

Hier gaat het voor de rest wel goed heb vandaag lekker niks gedaan als geluierd :oops:

Gisterenavond een parfumavondje gehad dus lekker wat afleiding en dat was erg gezellig En het mooi is ik ga het ook doen dus als jullie zin hebben in een lekker geurtje !!!

Jippie hoe is het met jou gaat het goed niet ziek of andere kwaaltjes?

:-* Danielle

Maartje: :dance: en een :clap: voor de geweldige opbrengst!

Nu lekker warm houden en er veel tegen praten… :wink:

Idd, nu wij vol weer voor adoptie gaan, geeft het zoveel rust dat ik niet hoef te stressen m.b.t. IVF.

Ben momenteel mijn ā€œnieuweā€ leven aan het uitstippelen, (ben Burn-out geweest) en ondanks dat een eigen kindje via IVF de grootste wens is, belemmert het mij momenteel ook om bepaalde keuzes te maken.

Je zit toch altijd weer in je achterhoofd met de IVF en houd je er rekening mee.

Nu krijg ik de kans om de stijgende lijn door te trekken, een baan of eigen bedrijfje te zoeken die bij me past, mijn vrijwilligerswerk bij Vluchtelingenwerk door te trekken en zo lopen er meerdere projecten…

en dat terwijl ik in mijn achterhoofd weet dat er wel aan een kindje gewerkt word, hetzij op een wat andere manier…en dat is heeeeeeel fijn en geeft innerlijke rust en kracht.

Er gebeurt weer een hoop op dit topic, fijn dat er weer zoveel activiteit is!

Meiden: volg Jippie’s voorbeeld en alles komt goed! :wink:

Hoi,

Maartje, WOW! :dance: geweldig resultaat zeg! Ik :thumbup: volop voor je. We gaan idd gelijk op qua wachtweken. Vind jij dat ook zo moeilijk?

West, het spuiten gaat dus goed! Fijn dat hubbie dat kan doen als je het zelf maar niks vindt. Hier valt hubbie flauw als ie een naald ziet, dus ik moest wel zelf. Zat echt te bibberen de 1e keer. Wat leuk zo’n parfumavondje. Je hebt jezelf dus lekker verwend!

Annue, moeilijk hoor als er zo veel opstakels zijn voor je met je behandeling mag beginnen. Ik duim dat je binnenkort groen licht krijgt.

Roheryn, voor jou dus een spannende tijd binnekort beginnen!

Mira, hoe ben je het weekend doorgekomen? Lijnen is bij mij ook zo’n issue. Sterkte!

Pebble, succes met het adoptietraject. Dat lijkt me zwaar en een moeilijke beslissing.

De iui is vrijdag goed gegaan, we stonden zo weer buiten :wink: Manlief was meegegaan en heeft het zelf ingespoten, gezien zijn absolute angst voor spuiten/naalden een hele overwinnen! :inlove: En nu dus wachten. Zou de tijd wel vooruit willen duwen, maar ja dat gaat niet hè.

Mouse

Mouse: wat leuk dat je man dat zelf heeft mogen doen! Heeft hij ook echt zelf het slangetje op de juiste plek gezet of heeft je gyn dat deel gedaan?

Ook voor jou: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ik merk zelf dat ik echt steeds uitstel om met het ziekenhuis te bellen voor de afspraak… Was eigenlijk vorige week al van plan om te bellen, maar heb het steeds voor me uitgeschoven… Misschien deze week.

Angelbaby,

Nee, hubbie hoefde alleen eht spuitje maar leeg te duwen :wink:

Even moed verzamelen en dan snel bellen :-* sterkte

Mouse

pfff zit op werk maar kan me maar moeilijk concentreren hoor … :oops:

En ik moet nog 10 dagen tot de test… :thumbdown:

knaag knaag

:lol:

Maartje: nog 9 daagjes… ik tel met je mee hoorrrr :pray: Tis ook zo moeilijk dat wachten meid …

West: tis idd leuk, zo’n parfumavondje… altijd gezellie met meiden onderling en tutten met elkaar :lol: In het begin prikte ik mezelf ook niet (mijn lieffie deed het), maar omdat het altijd op het dezelfde tijdstip moet … kwam het op een gegeven moment niet meer uit met het werk van mijn man. Dat was ff balen :? dus toen ben ik mezelf gaan prikken.

Succes nog meid :thumbup:

Mouse: spannend zeg… ze hebben het destijds ook aan mijn lieffie gevraagd of hij wilde spuiten… maar toch maar niet gedaan. Ik heb liever zijn hand stevig vast. :mrgreen: Ook de duimpies draaien hier voor jullie hoor :thumbup:

Ik ben het weekend redelijk doorgekomen met lijnen… vanochtend wilde ik op de weegschaal, maar ut batterijtje was op… :?

Angelbaby: je moet alleen maar bellen als je er 100% achterstaat meid. Succes!

Lieve groetjes

Mira

Maartje, kom op!! De tijd kruipt, ik weet het, probeer beetje afleiding te vinden.

Angelbaby, ben het met Mira eens, alleen bellen als je er 100% achterstaat. In situaties als deze laat het zich toch niet afdwingen!

Mouse: :thumbup:

Tans: heb je alweer een afspraak in het zh?

Ik stond er ook al 100% achter hoor… durfde alleen nog niet :slight_smile:

Vanmorgen wel en dus heb ik vandaag gebeld :lol:

De afspraak staat voor 12 september om 2 uur bij mijn eigen gyn. Ben benieuwd wat er dan nog allemaal te vertellen/testen is.

Daarna kunnen we weer beslissen wanneer we willen dat het echt gaat beginnen, dus het betekent nog niet dat we dan echt meteen van start gaan. Alles gaat wat dat betrefd gelukkig op onze tijd. Erg fijn, moet ik zeggen.

Maartje: wat gaat dat wachten toch altijd langzaam hĆƒĀØā€¦

Word idd niet goed van mezelf;

probeer afleiding te vinden

maar lukt niet altjid :eh:

Voel me 100 % zwanger

(ik heb referentiekader…)

maar weet dat dat zeer waarschijnlijk

de pregnyl en anders wel de progestan is … :shifty:

Probeer mezelf dus vnl te behoeden voor teleurstelling.

Om toch alvast uit te zien naar eind van de wachtweken

hebben we voor 2-13 sept een (luxe :dance: :oops: )vakantie naar Menorca geboekt !

Al 3 jaar niet op vakantie geweest dus het kon er wel vanaf :mrgreen:

en ook als de test straks (misschien) negatief;

we hebben ieder geval iets om naar uit te kijken :stuck_out_tongue:

Angelbaby; :thumbup: dat je gebeld hebt !

Mira, batterijtje al vervangen :wink: ? :-*

Mouse, hoe kom jij de tijd door ?

Fijne dag !

Maaike

OH Maaike, zo herkenbaar wat je schrijft. Heb gisteren de hele dag zitten verdoen op werk. Wordt gek van mezelf! :roll: Bij alles wat ik voel denk ik zou het of is het juist niet goed? Ik weet ook niet meer hoe het bij Brent was, dus kan niet vergelijken. Ga er wel vanuit dat mijn gevoelige boobs van de pregnyl komen. Maar steken in je buik/schaamstreek?? :wall: BEn net als jij bang om enorm teleurgesteld te worden. Wel grappig want wij hebben net van 23-30 september een weekje Kreta geboekt om nog even met z’n 3-en (of misschien 4?)weg te zijn. Helemaal gaaf luxe app. en zwembad met kinderspeeltoestellen. Volgens mij gaat Brent zich erg vermaken want hij is een echte waterrat :smiley:

Kan je dus ook geen tips geven . . . . . nog 11 dagen. . . .

Angelbaby, :clap: goed zo! Natuurlijk moet je alleen bellen als je echt zelf wil, maar had al zo’n gevoel dat dat neit het probleem was :wink: Fijn dat je bij je eigen gyn terecht kunt.

Mira, :thumbup: knap hoor het weekend lijntechnisch goed doorkomen, da’s bij mij altijd het moeilijkste.

Mouse