IVF/ICSI deel 12

Hier even een stukje wat ik Bianca op msn net heb gestuurd:

Lieve Bianca, het moet even op deze manier. Bellen doet gewoon echt veel te pijn en er zou geen woord over mijn lippen komen. Afgelopen zondagavond kreeg ik ineens heel veel pijn aan de rechterkant van mijn navel. Maandagochtend ineens ook heel licht bloedverlies. Zkh gebeld maar die konden niks doen, we moesten afwachten. De pijn werd steeds heftiger en we zijn 's avonds toen ikhet bloedverlies toenam toch naar de hap gegaan. Deze vertrouwde het niet en wilde dat we naar het zkh gingen om een bbmzwangerschap uit te sluiten. Uiteindelijk moesten we naar het zkh en na lang wachten en de een na de andere assistent, co-assistent te hebben gezien hebben ze de gyn. van thuis gebeld en is die gekomen. Ook deze is niet zeker van zijn zaak, maar omdat het avond was en ik dichtbij woonde mocht ik naar huis en moet ik om 8 uur bellen met de ivf en weer opnieuw langskomen. Ik denk dat het voorbij is… Alles

zie msn toppertje van me… mijn reactie…

:cry:

Juudje , Bianca bracht me op de hoogte :cry:

Ik weet niet goed wat te zeggen :hug:

Juudje sterkte meid :hug: :hug:

:-* Danielle

pb gestuurd meis… :hug: :cry:

Juudje het zal toch niet!!!

:hug:

Juudje meid… heeeel veeel sterkte!!! :hug: :hug:

Liefs

Mira

Juudje meid, sterkte met alles… :hug:

juudje sterkte meid :hug: :hug:

o, juudje wat erg voor jullie. Heb je nog een heel klein beetje hoop?

Ik denk aan jullie…

liefs Suzanne

Oh nee, Juudje… Niet weer! :cry: *^$#@ Ik weet niet wat ik moet zeggen!

Ik hoop zo dat het loos alarm is en dat we nog een beetje hoop mogen hebben!

Ik denk aan je & heel veel sterkte! :hug:

Liefs,

Jippie

Juudje

jippie, hoe gaat het met jou dan?

Wordt je al geteisterd door allerlei kwaaltjes??

@bianca81 wrote:

zie msn toppertje van me… mijn reactie…

lieverd net je reactie gelezen ik baal er van dat je mijn reactie van vanmorgen niet hebt kunnen lezen… jammer , ik weet ws al wel wat er mis is gegaan…

je weet toch wel dat ik aan je denk en zeker ookhoe verdireitg ik er om ben …

dikke knuf meis :-*

Dames,

Ik breek even in. Ik ben Mouse en al drie jaar bezig voor een 2e kindje (1e mbv clomid is nu 3,5). Ben sinds zaterdag begonnen met mijn 1e ivf-poging en heb een vraagje. Ik spuit ivm risisoc op overstimulatie 2x per dag 75 ie Menopur. Vandaag dag 7 en nog geen actie te bespeuren op de echo. Grootste follikel is 8 mm. Gyn wil het aankijken tot zaterdag. Als er dan nog weinig actie is wordt de medicatie gewijzigd. Mijn vraag is of een van jullie hiermee ervaring heeft?

Juudje, ik ken je niet, maar wens je veel sterkte.

Mouse

Hallo dames even een berichtje van JUUDJE via mij…

Ze komt ws komend poosje niet veel op KoK…daar heeft ze geen zin in en begrijpelijk ook…

Gisteren is er kontakt met het ZKH geweest …

bloedbepalingen hebben uitgewezen dat er geen hcg in het bloed ( meer)aanwezig was…de GYN/Arts vermoed dat er geen sprake zou zijn geweest van een zwangerschap…

Juudje zegt en ervaarde het van wel… wb de kwaaltjes én natuurlijk de duidelijk positieve test…en de zolange weggebleven menstruatie…

Hoe het precies zit is dus beetje onduidelijk, maar laten we wel zijn… het zit hem in het nieuws , de teleursteling en het feit dat ook poging 3 van IVF de laatste niet geslaagd is… ( met een positief eindresultaat) :cry: :cry:

Ze is zelf erg sterk…houdt zich sterk… zei en Sjoerd hebben gisteren dansles voortgezet en ook werkt ze vandaag weer…pff knap hoor…maar ik heb duidelijk gezegd… denk om jezelf dame!

Sjoerd wist het nu ook even niet meer… het moet verwerkt worden natuurlijk… en een gesprek in het zkh volgt nog… alhoewel Juudje er geen zin in heeft…

Liefs bianca :-*

Juudje als nog heel erg veel sterkte meid en denk goed om jezelf wat bianca ook al heeft gezegt.

Ik mag vanmiddag om een baarmoederopmeting en zie er wel een beetje tegen op eerlijk gezegt maar vol goede moed gaan we er heen.

Ik had gisteren nog gebeld met hoe of wat en nu zei dus de assistente andere die ik eerst had gesproken dat we nu pas na onze vakantie kunnen beginnen dat is dus oktober wat een domper is dit en ik laat het hier niet bij zitten dat vertel ik ze dus wel mooi vanmiddag eerst iemand blij maken en zeggen dat het augustus word dus voor onze vakantie en nu zeggen ze dit weer. En ik krijg ook al gelijk prik instructie’s Sorry voor mijn geklaag even hoor.

:-* Danielle

Mouse, bij mijn IVF poging heb ik tot 2x toe de dosis moeten verhogen omdat er niet goed op gereageerd werd. Ben tot 5x toe terug geweest naar zh voor echo, uiteindelijke 1,5 week later dan gepland wel een punctie geweest…

kan niet veel kwaad volgens mij. Ik geloof dat als het langer als 30 dagen duurt voor er een punctie is, dat de behandeling wordt afgeblazen…