IVF/ICSI deel 12

juudje:gefeliciteerd!!!

groetjes annie

Juudje GEFELICITEERD meid !!

:-* Danielle

Wauw, Juudje!!! Gefeliciteerd, meid! Wat super voor jullie!

Het is je heel erg gegund! Geniet ervan! :-* Wanneer ben je uitgerekend?

Liefs,

Jippie

Tataratatataaaaaaaaa …

Juudje, gefeliciteerd!

Geweldig nieuws, toch! Ik wens je het allerbeste en … zoals ik het eerder al zei … deze keer komt het allemaal goed!

Proficiat!

Juudje, GEFELICITEERD!!!

liefs Suzanne

Dank jullie wel allemaal :-*

Juudje !! :dance:

Geweldig !!

Gefeliciteerd met je zwangerschap meid,

het is je gegund ! :-*

Ik kan me geen beter nieuws wensen

om de ochtend mee te beginnen :smiley:

(ik hoop dat alle zwangerschappen hier besmettelijk gaan werken :wink: )

Ik ben gister voor “uitgangsecho” naar ZH geweest;

alles OK, mocht gisteravond met Gonal-F beginnen.

Dus ik zit ook weer officieel “in de race”.

Gelukkig stond al in mijn dossier dat de punctie

ditmaal ook weer onder narcose plaatsvindt :shifty:

Allemaal fijne (zonnige !) dag,

Maaike

Hoi, hoi,

Nou ik hoop ook, dat de zwangerschap-besmetting doorgaat!!! :wink:

Maaike: spannend hoor! :thumbup: :thumbup:

Groetjes

Mira

Maaike Fijn dat je met de stimulatie mag beginnen! Dus ergens volgende week de eerste fm? Ben erg benieuwd hoe enthousiast je gaat broeden! :wink: Is dit jullie tweede IVF, of hadden jullie eerst cryo-tp’s gehad en is dit nu de eerste standaard IVF voor een tweede kindje? Sorry, ik weet het niet meer zo goed…

Ik hoop ook dat het zwangerschapsvirus hier flink rond mag gaan! Ik gun het jullie allemaal ontzettend! :-*

Roheryn Wanneer gaan jullie ook alweer beginnen? Eind augustus, toch? Of was het ietjes later?

Hoe is het met alle andere meiden?

Liefs,

Jippie

Juudje: gefeliciteerd!!!

Wij hebben volgende week een info-avond, 17 augustus laatste controle en zo en 17 september gaan we echt beginnen…

Ook van mij gefeliciteerd! Hoop dat je vertrouwen in je lichaam zult hebben dat het deze keer goed zal gaan! Op naar de 1e echo.

liefs

Ineke

@Roheryn wrote:

Juudje: gefeliciteerd!!!

Wij hebben volgende week een info-avond, 17 augustus laatste controle en zo en 17 september gaan we echt beginnen…

Spannend, wij zijn nooit naar zo’n info avond geweest. mAar denk wel dat het een goede zaak is.

Ik weet ook niet zo zeer of het echt op ons zal slaan die avond. De meerderheid zit daar omdat ze vruchtbaarheidsproblemen hebben en ik heb dus zo’n vermoeden dat het meeste van de avond daar over zal gaan…maar ja we zien wel.

Ach Roheryn, je steekt er allicht wat van op.

Baadt het niet, dan schaadt het niet, toch??

juudje wat lees ik nou? van harte gefeliciteerd meid en wat toppie zeg?

geniet er van meid en hopelijk gaat dit inderdaad aansteken op de rest van de dames.

groetjes van linda (lipi)

Dank je

Hier alles ok, wel heel spannend omdat de eerste keer toch op een mk uitliep. Af en toe wat steekjes maar is denk ik meer spanning.

Juudje, die steekjes had ik ook hoor, ik was ongerust als ik ze had en weer ongerust als ik ze even niet had! :hand: Geniet maar meid, voor je het weet is het 21 augustus … :pray:

Linda, hoe is het nu met jou meid? Gaat het allemaal een beetje? Ben je 7-7-7 goed doorgekomen? :pray:

hey meiden ik vindt het zo lief dat jullie nog aan mij denken ondanks dat ik nog maar weinig schrijf gewoon omdat ik niet weet wat ik nog zou moeten schrijven omdat hier alles stil ligt. ik ben 7-7-2007 wel goed doorgekomen maar het blijft moeilijk, aanstaande woensdag trouwt mijn moeder en ik ben er natuurlijk de hele dag bij maar dan komt toch alles weer omhoog van wat ik zelf aan het regelen was voor mijn bruiloft en dat is niet makkelijk, verder werkt alles mij ook nog een beetje tegen wat betreft de zaken die geregeld moeten worden zoals alleenstaande ouderkorting en huurtoeslag aanvragen. dit alles is nog steeds niet rond en ze hebben alle tijd bij de belasting dienst terwijl ik het echt nodig heb om de maand door te komen en zit nu gewoon met een kleine 400 euro te kort in de maand doordat alles zo lang moet duren, en tja gelukkig had ik nog wel een klein beetje reserve maar dat raakt ook langzaam op.

ik probeer verder gewoon lekker positief te blijven denken en dat moet ook wel vanwege jason want ik kan mijn hoofd gewoon niet laten hangen en we moeten toch verder in het leven dus proberen we ook van alle dagelijkse dingen lekker te genieten.

meiden ik vindt het zo geweldig dat jullie allemaal zo goed vooruit komen qua ivf/icsi en sommigen zelfs zwanger. echt helemaal toppie en geniet er van en voor de gene die nog bezig zijn ook voor jullie duim ik op een heerlijke zwangerschap en een mooi en gezon kindje.

groetjes van linda (lipi)

Even voor Juudje - ik was een weekje op reis , dus zie het nu pas !!!

Helaas ziet het ernaar uit dat het weer mis gaat. Weer precies op hetzelfde moment als de vorige keer.

Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen :cry: