Ooow Juudje, wat een pech gehad meid, daarom moet het deze keer goed gaan … Heb jou en Ikke nog een tijdje gevolgd bij de juli-2004-stoppers maar zag dat dit topic uitdoofde vandaar dat ik blij ben je hier nog tegen te komen.
Bianca81 en Nicje, jullie ken ik ook nog maar vraag me niet van waar…
Ik schreef altijd als Amidala maar heb m’n naam bij de geboorte van onze zoon gewijzigd.
Ik wens jullie allemaal heel veel geluk, het moet gewoon lukken dames!
Owwww ja amidala ja joh haha das bekende naam heb je idd na of eig tijdens de zwangerschap niet meer gesproken voortijds wel… toen typtje je meen ik bij zwnagerzijn mee in het tpicmet gyn en nannietje of niet ?
Nu ja iig klopt wel hoor van heel het begin je had een avtar metrood popje erin meen ik zo ( iets roods iig) :think:
Ja jou ken ik ook nog, je hebt idd ook met ons meegetypt in een ver geleden. :mrgreen:
Was me even ontgaan dat jij zwanger geworden bent mbv IVF…
Zelf hebben we 2 poging achter de rug en ik heb even geen zin in de medische toestanden.
Gaat het nog goed, Juudje?? :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Juudje: elke dag is het weer spannend meid… ik moet ook constant hier ff spieken.
Hier nog niks te melden, so far so good .
Dat is al goed nieuws juudje! Duim bijna het vel van mijn duimen voor je! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Spannend, Juudje! Ik hoop echt zooo dat het deze keer gelukt is! Dan ben je een begin april-mama!
Weet je al wanneer je gaat testen, of wacht je keurig tot dinsdagochtend? Heel veel succes met de laatste wachtloodjes & ik duim me suf!
Liefs,
Jippie
wat geweldig dat je zwanger bent JIppie…Ik lees over het hele forum altijd reacties van jou zo super adt je overal op reageerd…wat zul je blij zijn en andere meiden natuurlijk ook die zwanger zijn… en wie die nog even wachten moeten heel veel sterkt. en geduld toegewenst!!
maanden geleden heb ik ook mee geschreven met deze toppic. ben 26 jaar,vriend ook ik heb PCOS en mijn vriend heel slecht zaad. weinig minder dan 100.000 en ook nog heel traag
We zeten dat we afhankelijk zijn van icsi maar zitten nu al een jaar in de mediche molen van het ziekenhuis in de buurt. ze wilden mijn vriend eerst helemaal onderzoeken hoe het kan dat het zaad van slechte kwaliteid is. hij heeft twee keer een liesbreuk gehad dat zou een oorzaak kunnen zijn. testosteron gechect. elke keer als ik dacht dat we eindelijk een verwijs brief zouden krijgen om naar het ziekenhuis in groningen te mogen gaan was er wel weer iets wat ze wilden onderzoeken. ze moeten echt alles uitsluiten en ons kant en Klaar
doorsturen
Ik denk dan een jaar geleden was het al duidelijk dat icsi de enige mogelijkheid zou zijn. waarom dan niet meteen een verwijsbrief.dan staan we in ieder geval op de wachtlijst. dat afwachten vind ik zo erg. je kunt niets doen. maar goed 9 augustus moeten we weer naar het ziekenhuis. nog 1 keer de uitslagen bekijken en als het goed is mogen we dan een afspraak maken in groningen…Weet iemand de wacht tijd in groningen.???
Hoi Puck,
Helaas welkom hier… Jij hebt toch een tijdje meegeschreven op het topic Meiden met een lange cyclus?
Daar hebben we je de laatste tijd niet meer gezien.
Wat vreemd dat ze steeds nieuwe onderzoeken willen doen en jullie niet meteen op de wachtlijst plaatsen voor ICSI. Wat doet het er toe wat de reden is voor de slechte zaadkwaliteit? Er is immers toch niks aan te doen, cru gezegd. Ik weet wel dat als de zaadkwaliteit heel slecht is, dat ze dan nog wel eens een DNA/genetisch-onderzoek doen voordat je met ICSI begint. Maar waarom kun je in de tussentijd dan alvast niet op de wachtlijst? Wat de wachttijden in Groningen betreft: Ben je bij het UMCG? Volgens mij zijn de wachtlijsten voor IVF/ICSI bij het UMCG hetzelfde als bij ons in Leeuwarden, namelijk een halfjaar. :? Het MCL in Leeuwarden werkt samen met het UMCG, vandaar. Maar misschien is het anders als je doorverwezen wordt via een ander ziekenhuis? Dat zou je na moeten vragen.
Succes met alles!
Groetjes,
Jippie
Juudje Alles nog steeds goed daar? Ga je morgen testen?
Ik duim nog steeds op volle snelheid!
Maaike Hoestie daar? Gaat het spuiten goed?
Heel veel succes de komende tijd!
Hoe gaat het met alle anderen?
Liefs,
Jippie
Juudje succes met testen meid!!
Hier alles zo zijn gangetje en nog niet veel nieuws mag 8 augustus voor een baarmoeder opmeting en dan gelijk de prik instructie’s dus het gaat hier spannend worden.
:-* Danielle
Juudje: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Juudje: Ben zo benieuwd… :thumbup: :thumbup: :thumbup:
West: bij jullie gaat het dus bijna echt beginnen. Spannend hoor.
De moeder van mijn beste vriendin gaat mijn spuiten hoogst waarschijnlijk zetten. Zij heeft een verpleegkundige diploma, maar is daar eigenlijk niet actief mee. Ze heeft haar zus en schoonzus ook gespoten toen die voor IVF gingen (beide meerdere kinderen)
Het verlossende antwoord, moest eerst nog even paar andere mensen van kok op de hoogte stellen. Zou het niet leuk vinden als die het hier zouden lezen. Maar dat is nu gebeurt en de test was positief.
Het streepje was eerst nog heel licht na 3 min. maar na 10 min. was het echt duidelijk. Het zkh zei al een beetje zwanger kan je niet zijn :dance:
Over drie weken hebben we een echo, moest alleen daar het afsprakenbureau weer voor bellen.
Gefeliciteerd!!!
Jij bent er snel bij. Ik vind het wel super spannend zeker omdat de eerste keer een mk is geweest, maakt het nu heel spannend allemaal.
Ik wilde mijn comp eigenlijk uit gaan zetten en toen kreeg ik de mail. Hoopte al dat jij het was met goed nieuws
Juudje: Gefeliciteerd !!! Ik kan me voorstellen dat je het superspannend vindt. Jullie dag kan niet meer stuk!
Groetjes
Mira
WOW!! HEEL GAAF! HET KOMT DIT KEER VAST HELEMAAL GOED. GEFELICITEERD!