IVF/ICSI deel 12

Wij mogen dinsdag testen, het is zo spannend. De dagen duren enorm lang, en het ene moment denk je iets te voelen en het volgende moment weer niet.

:hug: :hug: lieverd je weet het hé…nog bijna meer als mijn eigen wens ( of soms zelfs eht meer :shifty: ) …hoop ik voor jou en sjoerd dinsdag … :pray:

Owwww, dinsdag testen !!! Kriebelsss, spanning, zenuwen !!!

Echt jammer dat ik weg ben op reis en dus op het resultaat zal moeten wachten tot volgende week vrijdag ! Maar ik hoop dat het onderschrift zijn werk gaat doen ! :-* :pray:

Juudje: spannend meid… de duimpies draaien … :thumbup: :thumbup:

Groetjes

Mira

Ooh Juudje, je bent al over de helft. So far, so good.

Wat zou het vreselijk gaaf zijn!!

Ik stuur allemaal positieve energie jullie kant op.

Ik kan me die spanning heel goed voorstellen. Heb je wel een beetje afleiding?

angelbaby balen meid.

juudje spannend!!!

groetjes annie

Juudje: ik hoop het voor je! Dinsdag gewoon een dikke streep! Moet je dan ook al naar het ziekenhuis voor een bloedtest net als Jippie moest?

Gisteren heb ik maar flink veel afleiding gezocht en dat is gelukt moet ik zeggen. Ik heb een tuinspiegel gemaakt van gaas, mos, lood en hout. Ben er best trots op, hij is mooi gelukt al zeg ik het zelf. (foto’s staan op log)

Verder zakt de frustratie al een heel klein beetje weg. Blijft zwaar *** natuurlijk, maar het is gewoon niet anders.

Wij moeten gewoon een thuistest doen en de uitslag daarvan doorbellen naar het ziekenhuis. Ik heb helaas een schimmelinfectie opgelopen van die progestan bolletjes., dat is mooi balen. Was verder niet schadelijk, maar heeft ook weinig zin om er nu iets mee te doen, omdat na zo’n vaginaal tablet ik toch de progestan moet blijven gebruiken en dan zou de zuurgraad toch weer veranderen en moet je nog eens. Dus dan maar even met veel jeuk…

Verder is het heel moeilijk om afleiding te zoeken, het is de derde keer maar zeker ook wel de moeilijkste lijkt wel. Spuiten ging allemaal prima mar de punctie was zwaar en deze ww ook. :slight_smile:

Juudje, ik wens je veel succes meid! Even over die schimmelinfectie, ik had dat ook altijd van die Progestan en met het opspuiten van Gyno-daktarin creme ging die wel weg hoor… Misschien toch even overwegen want mijn gyn zei dat zo een infectie ook niet mocht blijven en ik kreeg er dan telkens een blaasontsteking van…

Nu, in de zwangerschap heb ik dat weer en spuit ik weer Gyno-Daktarin op… Misschien een tip! :wink:

Juudje Spannend, meid! Zit je dinsdag twee weken na de punctie of twee weken na de terugplaatsing? Wij mochten pas twee weken na de tp testen, maar achteraf was 'ie eerder al positief geweest. Wat voor gevoel heb je er deze keer over? Ik hoop echt zoooo dat het raak is bij jullie! Ik gun het je enorm! Binnenhouden die duivels en op naar een mooie positieve test! :pray:

Ikke Jij succes met de laatste wachtweek! Alvast een fijne vakantie en ik hoop dat je met supernieuws thuiskomt!

Angelbaby Ik had op het andere forum al gereageerd, maar echt kl*te dat de laatste IUI ook niet is gelukt. :frowning:

Ik had zo voor je gehoopt dat je niet door had gehoeven voor IVF/ICSI. Heel veel sterkte en ik denk aan je!

Maartje Heel veel succes, ik duim gewoon door!

Hoe gaat het met alle andere meiden?

Alvast een heel fijn weekend allemaal!

Liefs,

Jippie

Hoi

Mijn gevoel is het ene moment ja en het andere moment weet ik het gewoon echt niet en denk ik nee. Dinsdag is 15 dagen na de tp. We hebben de maandag 16 aug. de tp gehad.

Kan je die gyno-daktarin gewoon kopen, of moet je daarvoor langs de dokter?

Dat weet ik eigenlijk niet Juudje, ik heb die alleszins op voorschrift gekregen omdat ik er bij de gyn naar vroeg en gisteren zei mijn gyn nog dat Gyno-Daktarin en Canesten hetzelfde zijn, dus moest jouw dokter/apotheker het niet kennen…

Oooh, waaw, dinsdag al 15 dagen na de TP! Ik kan je vertellen dat ik op 29 april TP had (op 26 april PU) en op 9 mei had ik al een positieve urinetest (ik had niet zo veel geduld…) Dus 10 dagen na de TP. Volgens mij ben je zwanger meid… Alvast een voorzichtige proficiat.

(ben jij trouwens Juudje van de juli-2004 stoppers net zoals ik, toen “amidala”)

Succes!

Jaah die ben ik,

Ik ben zwanger geweest bij de eerste punctie maar onderweg naar Kroatië heb ik toen ik Oostenrijke een mk gehad, met heel veel bloedverlies moest toen met ziekenwagen naar het zkh daar en kreeg een curretage.

Bij mijn tweede inf, was ik op de dag van testen (ja keurig gewacht tot de testdatum) en ging er vanuit dat deze wel positief zou zijn. Maar helaas.

Ik werd toen pas een week later ongesteld dus ik ben nog wel positief maar ga er nu niet vanuit dat als er geen bloed in zicht is dat het een positieve test is.

Heb wel al een test klaarliggen hier…

Juudje, ik hou je in de gaten, dikke knuf en mijn duimen draaien overuren (moet ook nog voor heel veel anderen duimen, he Bianca :wink: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: )

Hey Nicje

Jouw ook al een tijdje niet gesproken. :-*

Nee, ben hier niet te vinden voorlopig.

Geen zin in alle medische rompslomp. Verder nog geen nieuws :wink:

Nee snap ik, maar zie je ook niet vaak op msn :mrgreen:

hey jullie 2 lieve meiden :-* :-* van mij :hug: :hug:

Ben er wel heeeeeeel vaak hoor… Maar sta vaak ‘afwezig’ maar ben er dan stiekem wel hoor :angel: Net al nu :mrgreen:

jippie, van harte gefeliciteerd!!!

Geniet ervan!!

Ik duim mee voor 14 augustus.

liefs Suzanne

p.s. Juudje, ook voor jou duim ik!!! (en voor alle anderen die ik vergeten ben) heb deze week 55 uur gewerkt, ben een beetje moe dus