Nogmaals van harte gefeliciteerd !! Super nieuws is dit ! Geniet er maar van :-*
Jippie helemaal gewelidig. Gefeliciteerd meis :-*
Jippie … joepieeeeeeeee … Ben helemaal in de wolken voor je! Geniet ervan meid want dit is zo een mooie dag die je je hele leven bij zal blijven en de volgende 8 maanden … ga je met de dag meer genieten! :dance:
Voor alle andere dames: ik blijf voor jullie ALLEMAAL heel hard duimen! :thumbup: :thumbup:
Succes aan iedereen!
Jippie a jeeeeeeeeeee!!! WAT GAAF!!
Ik wist het!
Geniet ervan…enneee…vergeet ons niet
Wat een super goed nieuws! Ik wist het wel!!!
Van harte gefeliciteerd!!!
ik weet nog helemaal niets. Vandaag wat steekjes in mijn buik gehad, maar dat had ik de afgelopen dagen ook af en toe. Verder is het echt allemaal hetzelfde als de 29 hiervoor. Ga er dus toch eigenlijk wel vanuit dat ik ongi ga worden. Mijn lijf mag me hier natuurlijk in teleurstellen, dat vinden we helemaal niet erg
Angelbaby,
misschien kunnen we allemaal meeliften op de good vibes van Jippies geluk :thumbup:
we blijven voor jou duimen hoor !
:-*
maaike
Als dat zo werkt zit ik goed! Hoop en Jippie beide zwanger getest in 2 dagen :thumbup:
Jippie GEFELICITEERD meid!!!
:-* Danielle
Jippie GEWELDIG MEID!!!GEFELICITEERD het is je zo ggegund!!!
liefs Tans
Oh Jippie:
Kippenvel, dik op mijn huid en tranen in mijn ogen
Meis wat goed!!! :dance:
GEFELICITEERD!! :-*
jippie:GEFELICITEERD!!!
groetjes annie
Hoi lieve meiden,
Ontzettend bedankt voor al jullie enthousiaste en lieve berichtjes! Ik weet hoe moeilijk het is om blij voor een ander te zijn, als je het zelf zo graag wilt… Ik voel me best schuldig naar jullie toe, hoor! Natuurlijk blijf ik hier gewoon schrijven, als jullie daar geen problemen mee hebben. Hoe kan ik jullie nou vergeten, als je zelf vier jaar bezig bent geweest? Geen denken aan, hoor! :naughty: :-*
Angelbaby Hoe is het daar? Binnenhouden die rode krengen, hoor je?!
Ik hoop echt zo dat deze IUI raak is, dat zou helemaal fantastisch zijn!
Maaike Jij bent gisteren weer met de Deca begonnen? Gaat het spuiten goed? En vanaf wanneer moet je dan de Puregon erbij spuiten en voor de eerste fm? Ik had zelf Lucrin & Puregon, dus dan is het protocol wat anders dan als je Deca spuit. Heel veel succes, meid!
Juudje Voor jullie dus ook erg spannend! Je hebt nu één week om? Hebben jullie één emmie teruggeplaatst gekregen of twee? Helemaal logisch dat je helemaal op bent van de zenuwen, ik leef met je mee! Maar hou moed, meid! Je bent een keer zwanger geworden dmv IVF, dus het moet kunnen! Ik duim me helemaal suf dat het nu weer raak is! Gebruik je Progestan of moet je drie keer 1500 IE Pregnyl spuiten? Ik had gelukkig de Pregnyl, die bolletjes vind ik zoooo ranzig… En met de Pregnyl wist ik waar ik aan toe was, omdat ik dat met IUI ook altijd spoot. Van de Progestan krijg je meer vage kwaaltjes en het kan je ongi uitstellen, dus ook lekker dan… Heel veel sterkte & succes en ik duim & teen voor je! :hug:
Hoe gaat het met alle andere meiden?
Dikke kus voor jullie allemaal!
Liefs,
Jippie
OH jippie, je kunt dus ook nog eens zwanger zijn van een 2-ling?!?!?!? Wauw zeg, spannend tot de echo!
Hoi allemaal,
Ineke Inderdaad, dat kan. Er zijn twee embryootjes teruggeplaatst, de ene was wel wat beter dan de andere. Maar in principe hebben ze beide kunnen innestelen en doordelen. De kans op een tweeling is 25% en 75% op eentje. Ik denk zelf dat het er één is, omdat mijn hcg-waarde voor mijn gevoel afgelopen maandag dan al veel hoger had moeten zijn. Maar goed, de echo zal het moeten uitwijzen. We hebben de eerste echo op dinsdag 14 augustus, dus pas over drie weken. Ik ben dan 7 weken en 4 dagen (als alles goed mag gaan). Het maakt ons niet uit of het er één of twee zijn, als alles maar goed gaat! Hoe gaat het met jou? Wanneer had je je operatie ook alweer? Heel veel sterkte & succes met alles! :hug:
Hoe gaat het met alle andere meiden?
Liefs,
Jippie
@Jippie wrote:
Juudje Voor jullie dus ook erg spannend! Je hebt nu één week om? Hebben jullie één emmie teruggeplaatst gekregen of twee? Helemaal logisch dat je helemaal op bent van de zenuwen, ik leef met je mee! Maar hou moed, meid! Je bent een keer zwanger geworden dmv IVF, dus het moet kunnen! Ik duim me helemaal suf dat het nu weer raak is!Gebruik je Progestan of moet je drie keer 1500 IE Pregnyl spuiten? Ik had gelukkig de Pregnyl, die bolletjes vind ik zoooo ranzig… En met de Pregnyl wist ik waar ik aan toe was, omdat ik dat met IUI ook altijd spoot. Van de Progestan krijg je meer vage kwaaltjes en het kan je ongi uitstellen, dus ook lekker dan… Heel veel sterkte & succes en ik duim & teen voor je! :hug:
Liefs,
Jippie
Wij hebben ook twee eitjes terug laten plaatsen

Helaas, bij mij is de droom zojuist weer kapot geprikt. Het bruinverlies begint op gang te komen. Dat betekent uit ervaring dat ik morgen, uiterlijk vrijdagochtend, ongesteld ben.
Nu kom ik me dus echt definitief hier aanmelden voor het IVF/ICSI verhaal.
Juudje ik duim nu dubbel zo hard voor jou! (oftewel de duimen die ik eerst voor mezelf had) :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ach Angelbaby wat jammer :hug:
En we hadden er zo op gehoopt met z’n allen…
Jijzelf natuurlijk nog het meest…
Hoe voel je je ?
Juudje nou zijn alle ogen op jou gericht
(en alle duimen draaien jouw kant op )
:thumbup: :thumbup:
Hier beginnen de hormoonniveaus alweer toe te nemen :?
Ik spuit nu decapeptyl en begin staks aan de Gonal-F
(doet me steeds aan Gandalf denken )
Voor mij dus geen Lucrin of Puregon (?).
Oef ik hoop toch zo dat het hier ook (weer :shifty: ) een keer mag lukken…
Angelbaby, wat balen zeg. Zoals je bij iui ook schreef aantal zaadjes heeft er vaak weinig mee te maken. Wij zaten eens bij iui boven de 50 milj, maar ook niks. Het moet net dat ene zaadje en dat ene eitje zijn…
:hug:
Angelbaby, :hug: sterkte
Juudje, we gaan nog steeds voor 3x scheepsrecht!!! :thumbup:
Angelbaby: chipsssss… balen meid :hug:
Juudje: wanneer mag je testen?
Groetjes
Mira