juudje, was eigenlijk benieuwd hoe het bij jullie is? Ben je al aan de 3e poging begonnen?
Ja wij zitten nu in de wachtweken. Hele zware punctie achter de rug, ik heb verder de hele dag niet kunnen lopen van de pijn. En duurde aantal dagen voordat ik weer iets kon.
Maar ook deze ww zijn weer vreselijk, alleen al als ik eraan denk voel ik de zeunwen door mijn buik heeb gaan, en bij elk krampje denk ik ojee zal het nu mis gaan :?
Juudje, veel succes hopelijk gaat het deze keer lukken!!!
Hoe zou het toch met Jippie zijn??? :thumbup: :thumbup:
Tans
jeetje Juudje, 3x scheepsrecht!
Ik kan me voorstellen dat de spanningen hoog oplopen.
Juudje Hoever ben je nu in de wachtweken dan? Ook bezig met de laatste dagen? Ik hoop echt dat het deze keer weer raak is bij jullie, en dat dan wel alles goed mag gaan! Ik gun het jullie ontzettend! Heel veel succes & sterkte, en ik duim me suf! :-*
Tans Hoe gaat het nu met jou? Gaat het weer een beetje? :hug:
Maartje Dus morgen met de Deca beginnen? En wanneer dan met de Puregon? Ik moest zelf Lucrin spuiten, daarmee begon je op cyclusdag 1-2 en dan op dag 2-3 de Puregon erbij. Dus weet niet helemaal hoe het gaat als je Deca moet spuiten. Wanneer heb je de eerste fm dan? Ook weer spannend! Hoop dat het deze keer allemaal mag lukken! Heel veel succes!
Hoe is het met alle andere meiden?
Hier nog steeds niet ongi, ben nu twee dagen overtijd. Zit op de 16e dag na de punctie. De kwaaltjes nemen alleen maar toe, dus we beginnen nu lichtelijk te hopen. Normaal werd ik vaak al de 10e dag na een behandeling ongi en nu nog steeds helemaal niks te bekennen. Wel nog steeds die gevoelige (.)(.), soms misselijk, geen trek, ontzettend slecht slapen, ben vandaag duizelig, nog steeds die steekjes in mijn buik & liezen. Het kan toch bijna niet anders? Maar uit zelfbescherming ga je allemaal andere redenen bedenken behalve een zwangerschap. Dat zou echt veel te onwerkelijk zijn na vier jaar! Zoveel geluk kunnen we niet hebben, hoor! Zeker bij de eerste tp meteen raak? Duuhhh… :roll: Ik heb vandaag dus ook nog niet durven testen. Morgenochtend ga ik zelf testen en dan daarna naar het ziekenhuis voor een bloedtest. Daarvan krijgen we morgenmiddag de uitslag. Dus het gaat een spannende dag worden! :shifty:
Liefs,
Jippie
Ik duim zo hard dat ze bijna pijn doen
Klinkt echt goed jippie! Ik hoop het echt voor je.
Duim ook voor jou, Angelbaby! Ga je over drie dagen ook meteen testen?
Heel veel succes & sterke met de laatste wachtdagen!
Liefs,
Jippie
Ik ga denk ik proberen te wachten tot het weekend… Vorige maand was ik ook 2 dagen over tijd en ook niets… (dat was mijn recordlengte aan lange periode na eisprong)
Als ik woensdag ook nog geen bruinverlies heb gehad, misschien donderdag of vrijdag al… eerst maar eens niet ongesteld worden en geen bruinverlies krijgen. Heb jammergenoeg alleen zo’n voorgevoel dat dat niet goed gaat komen… helaas.
Bij jou denk ik ook echt dat je morgen een dikke posi test hebt!
Hoop houden, meis… Wie weet heb je een mooie positieve test aan het einde van de week!
Ik ga voor je duimen! :hug: :-*
Liefs,
Jippie
@Jippie wrote:
Juudje Hoever ben je nu in de wachtweken dan? Ook bezig met de laatste dagen? Ik hoop echt dat het deze keer weer raak is bij jullie, en dat dan wel alles goed mag gaan! Ik gun het jullie ontzettend! Heel veel succes & sterkte, en ik duim me suf! :-*
Hier nog steeds niet ongi, ben nu twee dagen overtijd. Zit op de 16e dag na de punctie. De kwaaltjes nemen alleen maar toe, dus we beginnen nu lichtelijk te hopen. Normaal werd ik vaak al de 10e dag na een behandeling ongi en nu nog steeds helemaal niks te bekennen. Wel nog steeds die gevoelige (.)(.), soms misselijk, geen trek, ontzettend slecht slapen, ben vandaag duizelig, nog steeds die steekjes in mijn buik & liezen. Het kan toch bijna niet anders? Maar uit zelfbescherming ga je allemaal andere redenen bedenken behalve een zwangerschap. Dat zou echt veel te onwerkelijk zijn na vier jaar! Zoveel geluk kunnen we niet hebben, hoor! Zeker bij de eerste tp meteen raak? Duuhhh… :roll: Ik heb vandaag dus ook nog niet durven testen. Morgenochtend ga ik zelf testen en dan daarna naar het ziekenhuis voor een bloedtest. Daarvan krijgen we morgenmiddag de uitslag. Dus het gaat een spannende dag worden! :shifty:
Liefs,
Jippie
Zitten nu bijna halverwege de ww.
Jippie spannende meid, ik hoopop goed nieuws.
@Tans Bij mijn tweede poging werd ik pas 6 dgn na de negatieve teste ongesteld, kan dus best nog even duren

Ik zit echt op het puntje van mijn stoel.
Jippie: jij krijgt echt een positieve test! Dat moet gewoon…
En Juudje: jeeeeemig, wat gun ik jou ook die positieve test straks!!!
Deze 3e ronde lijkt me echt 1 van de moeilijkste…
Nog geen nieuws van Jippie? Pffff, wat spannend zeg !
Jippie, ik hoop dat je goed nieuws hebt gehad ?
Hoe is het met je, meissie ?
Ook ongeduldig, Maartje?
Moest Jippie nog eerst langs het ziekenhuis voor een bloedtest?
Ja, zo’n zelftest kan een vertekend beeld geven
ivm de hormonen die je gespoten hebt.
Dus een bloedtest van het ZH is dan de enige betrouwbare.
Ze hoort vanmiddag de uitslag…
knaag knaag
Spannend hoor
Ik ben er! Heb net een ticker aangemaakt en mijn onderschrift veranderd! We zijn zwanger!!! Vanochtend zelf al getest en die was dik positief, daarna wezen bloedprikken. Ik heb net de uitslag daarvan gekregen en ik had een mooie hcg-waarde! Dus we zijn helemaal in de wolken en totaal verbijsterd! Over drie weken hebben we de eerste echo, dus het blijft spannend! Maar voor nu eerst lekker genieten!
Liefs,
Jippie
JIPPIEYAJEEEEEEEH !!!
Jippie, wat geweldig !!!
Gefeliciteerd, ik wens je een fijne zwangerschap !
Dikke kus !
:-*
Maaike
ps moooooie ticker ! :mrgreen:
YEAHHHHHHHHHHH, ZWANGER!!
VAN HARTE GEFELCITEERD!
Meid ik heb helemaal kippevel! Kom je nu ook bij ons kleppen?
Tjonge, ik was helemaal niet nieuwsgierig hoor :liar: :liar:
Geniet ervan!
Liefs,
Moon
Lieve Jippie en mannetje!!!
Hartelijk gefeliciteerd !!!
Meid geniet ervan!!! Lekker feestje bouwen vandaag!!!
Knuffel Mira :-*
WOEHAAAA jippie wat een geweldig nieuws, meid van harte gefeliciteerd