IVF/ICSI deel 12

Hey Juudje, lief van je dat je even bij het IUI topic kwam polsen hoe het met me gaat !

Ik ben wel erg benieuwd ook naar jou ! Verloopt alles goed? Heb je de IVF al achter de rug? Ik duim voor je mee :thumbup: :-*

Jippie: hoe is het met je/jullie?? :mrgreen: :mrgreen:

Gaat alles nog goed??

Ja jippie, laat eens iets van je horen, ben zo benieuwd en krijg kramp in mijn duimpjes hihi :mrgreen:

Tans

Tans, bij jullie weer wat rust teruggekeerd?

Hoi meiden,

Tans Hoe gaat het nu met je? Hoop dat het inmiddels weer een klein beetje met je gaat. Sterkte & een knuf! :hug:

Maaike Jij bent inmiddels toch ook weer begonnen? Spannend, zeg! Zat je nu nog aan de pil? Wanneer mag met het stimuleren beginnen? Ik hoop dat het deze keer allemaal mag lukken! :-*

Suzanne Even een extra knuf voor jou, omdat je het zo moeilijk hebt! Doe rustig aan & sterkte! :hug:

Hoe gaat het met alle andere meiden? De meesten van jullie zitten nu toch even in een pauze ivm de zomerstop of wachten op een nieuwe behandeling? Ik hoop echt dat iedereen het geluk nou eindelijk een keer toekomt! Nu is iedereen op dit topic dan eindelijk een keer aan de beurt, hoor! :? :pray:

Hier gaat alles nog goed, wonder boven wonder… De laatste tijd was mijn luteale fase behoorlijk kort, eerst altijd standaard twee weken daarna soms maar 9-10 dagen. Zelfs als ik extra Pregnyl had gespoten, heel vreemd. En nu zitten we morgen al twee weken na de punctie. Het duurt voor mijn doen dus al erg lang! Ik heb wel kwaaltjes: sinds vorige week woensdag steken in mijn buik, echt aan de voorkant. Heel anders dan ongikrampen. En dat straalt uit naar mijn liezen. Verder sinds een paar dagen ongelooflijk gevoelige en opgezette (.)(.), wordt ook met de dag erger. En sinds gisteren soms wat misselijk en last van het zuur. Maar goed, dat kunnen ook allemaal voortekenen van m’n ongi zijn, dus ik durf echt nog niet te hopen. Eerst maandag maar eens halen, dan mogen we zelf thuis testen en dan hebben we een bloedtest in het ziekenhuis. Het wordt dus een reuzespannend weekend! :shifty:

Zet 'em op allemaal & dikke kus!

Liefs,

Jippie

Oh Jippie: mijn duimen gaan hard in de ronte voor je! Klinkt allemaal erg goed.

Hier nog hard aan het duimen voor mijn eigen 2e wachtweek. (vorige week woensdag laatste IUI gehad)

Oooh Jippie, zat met ingehouden adem je stukkie te lezen. Wow, wat is het spannend! Heb je niet stiekum de neiging om al te testen???

Ik brand een kaarsje voor je vanavond!! Volhouden!

Pebble Ik moest afgelopen zondag nog een Pregnyl-injectie zetten, dus ik durf de gok nog niet te nemen. We mogen in principe maandag pas testen, dus 17 dagen na de punctie. Ik durf ook niet zo goed eerder te testen, misschien is het dan nog te vroeg? Ben toch wel een beetje bang voor de dreun als het niet raak is… Ik moet zeggen dat ik toch wel steeds meer hoop krijg, ook door de kwaaltjes die met de dag erger worden. Maar ik durf eigenlijk niet te hopen uit zelfbescherming. Maar hoestie verder met jou dan?

Angelbaby Voor jou dus ook een spannende week! Zou super zijn als het gewoon lekker raak is met de laatste IUI, dan blijft IVF je bespaard! Ik duim me helemaal suf, hoor! Heel veel sterkte met de laatste week!

Liefs,

Jippie

Met mij is het eigenlijk prima! In tegenstelling tot vorige berichtgeving IVF toch weer tot nader moment uitgesteld. Moeilijke beslissing, maar voor mijn gevoel is het goed.

Ga eerst andere baan zoeken, en weer regelmaat in mijn leven krijgen.

Hoe graag ik ook weer wil beginnen, mijn gevoel zegt dat ik eerst nog even andere prioriteiten heb.

Ik had dus allang getest. Ik ben echt heel slecht in dit soort dingen, kan dan niet wachten, want stel je voor dat ie toch stiekum al positief is???

Maar ik vind het wel goed van je. En wel beter misschien, je kan weer nasleep hebben van de pregnyl.

Als ik het zo lees, ziet het er heel goed uit voor jullie! Je mag best hoop hebben, positieve energie in je lijf is goed!

Toitoi

Ik geloof ook niet dat ik die volle twee weken zou kunnen wachten met testen hoor…spannend!! Als ik volgende week van vakantie kom, ga ik eerst hier kijken hoor!!! :pray: :pray: :pray:

Nog twee maanden en dan zijn wij ook bezig…begint nu toch wel heel spannend te worden hoor.

Roheryn Ik moet wel wachten, want Pregnyl is pure hcg (zwangerschapshormoon). Dat heb ik na de punctie nog drie keer moeten spuiten om mijn bmslijmvlies in stand te houden. Dus als ik te vroeg ga testen, dan is 'ie sowieso vals positief door de Pregnyl. Het duurt even voordat dat weer uit je lichaam is. Dus eerst wachten tot de Pregnyl eruit is! Alvast een fijne vakantie! :-*

Groetjes,

Jippie

O Jippie het wordt echt spannend, volgens mij is het gewoon raak hoor!!!

Gr Tans

Jippie: :pray: :pray: :pray:

Liefs

Mira :-*

Tans, ik sluit me bij jou aan wat betreft Jippie! Heb ook zo’n gevoel.

Jippie, volgens mij zit het bij jou nu wel goed!

Ik volg/lees hier vaak en ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat het voor jou nou ook eens raak is! Jullie zijn immers ook jaaaaaaaren bezig met proberen zwanger raken!

Ik blijf :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Enneh…ik kijk maandag 23 juli of je een positieve test hebt!

Oeffffffffff zo spannend…

Liefs,

Moon

jippie spannend!!! ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je.

groetjes annie

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes, meiden! :-* Echt super zoals iedereen meeleeft!

Nog steeds niet ongi… :roll: Ik had gisteravond wel even een dippie. Ik voelde mijn buik echt heel erg, best steken en krampen. Dan heb je zoiets van: zijn het nou ongikrampen, of niet? Zag mezelf vannacht al helemaal dubbelklappen van de krampen en in een rooie plas wakker worden. Maar gelukkig is dat niet gebeurd! Ik vind het vandaag wel extra spannend, omdat we nu precies twee weken na de punctie zitten. Als we vandaag en morgen overleven, dan durf ik stiekempjes een beetje te gaan hopen. Maar ik zou het me niet voor kunnen stellen, hoor! Geloof ik er nog helemaal niks van dat het heel misschien toch raak kan zijn… Eerst maar weer eens afwachten, zuuuccchht! :shifty:

Kus voor jullie allemaal!

Groetjes,

Jippie

Jippie, ik krijg er zelf helemaal de kriebels van !!

Ik hoop en duim mee voor je ! :thumbup: :pray:

spannend alom dus… eng hé dat wachten en voelen en hopen en tegelijkertijd vrees hebben.

Er van uit gaan… het zal niet… en denken te voelen ja misschien…

Pfff stees 2 uitersten kwa gevoel inleving …

succes en sterkte met het wachten

ooooooh Jippie wat een spanning !! :mrgreen:

We leven allemaal met je mee hoor…

pffffft het hele weekend nog wachten :thumbdown:

We duimen mee :-

Angelbaby, ook spannend voor jou !

We hopen, duimen en wensen mee :-

Suzanne veel sterkte meid :hug:

Hier sinds vorige week weer aan de pil :roll:

en mag de 23ste beginnen met decathepyl (of hoe je het ook schrijft).

Ook al is het de zoveelste keer :eh: ,

toch weer spannend en vol goede hoop;

betrapte me er gisteren op dat ik enthousiast was

dat het kindje in mei zijn verjaardag zou gaan vieren :oops:

(hoezo 10 stappen te ver vooruit denken :eh: :roll: )

Anyway; hoop doet leven, nietwaar :mrgreen:

en dat geldt voor ons hopelijk letterlijk :pray:

Een fijn weekend !

:-*

Maaike