Zou best kunnen dat ik dat gehad heb, maar het is nooit baarmoederopmeting genoemd. Er is wel gekeken of mijn baarmoeder goed va vorm etc was. Dit hebben ze tijdens mijn HSG gedaan.
West Ik heb ook geen baarmoederopmeting gehad, wel het beruchte hsg-onderzoek. Bij de terugplaatsing hebben ze mijn baarmoeder ook niet opgemeten, tenminste niet waar ik bewust van ben. Neem aan dat ze gewoon een slangetje je baarmoeder induwen en dan voelen/meten tot hoe ver ze kunnen? Spannend dat alles over een paar weekjes al gaat beginnen!
Tans Hoe gaat het met je, meid? Alles nog in orde daar, nog geen tekenen van de duivels? Ben erg benieuwd!
Binnenhouden die krengen & dan over een week een mooie positieve test! Ik duim me suf!
Fijn weekend allemaal!
Groetjes,
Jippie
Ja Jipie ik duim ook voor jou, hier nog geen duivels dus … verder nog wel rugpijn maar ja nog even en dan weten we het…
Tans
meiden, wat maken jullie het spannend…
Kom op, :thumbup: :thumbup:
Spannend hier! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Tans Hoe gaat het nu met je? Ik las op het andere IVF/ICSI-topic dat je gisteren wat bloedverlies had?
Hopelijk heeft het niet doorgezet! Succes & sterkte!
Hier is het broekloeren officieel ook begonnen… :roll: :? Zit morgen op de 10e dag na de punctie, dus een spannende week voor de boeg. We mogen pas morgen over een week testen (zowel thuis als een bloedtest), eerst maar eens hopen dat we dat gaan halen!
Groetjes,
Jippie
Helaas het heeft niet zo mogen zijn, zit te huieln achter de computer ben erg verdrietig…
Tans
PS Jippie nu duimen we met zijn allen voor jou, hopelijk heb jij wel een mooie positieve test binnenkort!!
@Tans wrote:
Helaas het heeft niet zo mogen zijn, zit te huieln achter de computer ben erg verdrietig…
Tans
PS Jippie nu duimen we met zijn allen voor jou, hopelijk heb jij wel een mooie positieve test binnenkort!!
He sh#t zeg kan me voorstellen dat je aan het huilen bent je wilt het zo graag en het mag niet zo zijn.
:-* :-* Danielle
Lieve Tans,
tranen springen me in de ogen
Ik had het zó gehoopt…
Dikke knuffel,
en kruip lekker op de bank
(we weten hoe je je voelt )
Zoen :-*
Maaike
Oh Tans…wat balen zeg…zo gehoopt dat het goed zou gaan. Sterkte meid :-*
tans:sterkte! :hug:
Tans: balen zeg! Heel veel sterkte!
Lieve Tans,
Getverdemme, meid… Ik had het zo gehoopt voor je! Je had er zelf ook best een goed gevoel over in het begin, wat kl*te allemaal! Ik jank met je mee! Hele dikke knuf & veel sterkte! :hug:
Groetjes,
Jippie
Jippie hoe is het met je? Ik heb toch goede hoop dat het jullie wel gegund is. Dus ik duim voor je hoor!!!
Hier gaat het wel weer, even een dagje lekker janken helpt wel, ik ga zo het ziekenhuis bellen even horen wat zij er van vinden.
Gr Tans
Ja Jippie,
We blijven hoopvol gestemd,
en al onze energie is nu op jou gericht :thumbup:
Hoe voel je je ? :-*
Tans,
goed om te lezen dat het wel weer een beetje gaat…
goed uithuilen is idd remedie;
(wegstoppen heeft geen zin
want het komt er dan wel een ander keer uit :shifty: )
Was dit nou ook jouw eerste ivf weer na bevalling ?
(Ik was erg teleurgesteld dat het bij mij toen niet lukte;
dacht dat mss na bevalling ivf “makkelijker” zou gaan.
Helemaal not dus )
Maaike
(die zelf nu ook weer begonnen is; lange protocol dus eerst aan de pil;
hormonen gieren nu al door mijn lijf;
ik reageer daar altijd zo heftig op :? )
o, Tans wat ontzettend verdrietig voor jullie. Probeer een beetje bij te komen en laat die tranen de vrije loop hoor.
liefs Suzanne
p.s. ik lees nog wel mee hoor, maar heb momenteel een hele moeilijke periode. Hoop dat jullie me vergeven
Tans: K*T!
Jippie, nu zijn alle ogen op jou gericht!!! Kom op!
Tans: veel sterkte meid! Ik weet verdomd goed hoe je je nu voelt maar … ooit gaat de zon ook weer voor jullie schijnen … daar ben ik zeker van!
:thumbup:
Jippie: bij jou al nieuws? kwaaltjes of zoiets?
Is er toevallig iemand van jullie onder behandeling in het Radboud in Nijmegen en kan die me dan vertellen hoe het daar zit met een wachtlijst?
Ik ben bij het radboud
Toen wij ons aanmelden was de wachtlijst een maand of 3, en na 2 maanden konden we al terecht alleen zaten we toen nog in het iui traject.
Ze hadden ons in het Radboud aangemeld toen we met de derde behandeling van de 6 bezig waren.