Even een snelle van mij want op werk :oops:
maar wilde even kijken hoe het Jippie was vergaan
JIPIEIEIEIEIEE wat een goed nieuws meid :-
Nu maar goed broeden en de 23ste hopelijk goed nieuws :thumbup:
Tans ook jij in de wachtweken…
Stressen en hopen
en ik duim mee hoor !
Angelbaby jij sukses met laatste IUI !
Ik kan je weinig raad geven;
pauze inlassen of niet is m.i vrij persoonlijk.
Hier heb ik af en toe wel pauze ingelast tussen IVF-pogingen;
ik vind het een vrij zware belasting op lijf, psyche en relatie :? .
Wij gaan met hernieuwde moed deze maand
weer starten.
Ben er helemaal weer klaar voor
(maar zie er ook wel weer tegenop natuurlijk)
Iedereen sukses,
:-
Maaike
Jippie: goed joh!! Duimen dat het allemaal goed gaat en dat ze blijven zitten…ook al twee terug geplaatst…spannend hoor!!!
Jippie: wat spannend nu bij jou zeg wat lijken die wachtweken me zwaar zeg.
Maar veel afleiding zoeken denk ik.
Wij hebben vandaag ons startgesprek dus gehad, gaat echt allemaal erg snel.
Had me al voorbereid dat het september ging worden omdat ik dus veel mensen hoorde die eerst een maand de pil moesten slikken ofzo maar ik mag dus mijn eerstvolgende cyclus ( 31 juli/1 aug.) al beginnen.
Moet op de 1e dag gaan beginnen met Decapeptyl injecties, dan vanaf de 3e dag Puregon injecties erbij gaan spuiten ( prikpen)
Dan rond dag 8 een echo en dan kijken om de hoeveel dagen er weer een echo gemaakt moet worden en dan de dag voor de punctie nog de Pregnyl injectie dus dan wordt de punctie waarschijnlijk half augustus al :dance:
Hoop dat ik dus een beetje mee mag kletsen met jullie om ervaringen enz uit te wisselen?
Voor degene die al verder zijn: hoe hebben jullie het spuiten en de punctie ervaren?
Veel last gehad van de hormonen?
De verpleegkundigen die prikles gaf vertelde dat de Pregnyl injectie het vervelendst is dat het beetje branderig is.
Ik zie vooral op tegen de punctie moet ik eerlijk toegeven.
anoniempje,
dat is mooi snel zeg :thumbup:
Dat prikken heb ik nooit zo’n punt gevonden.
Soms niet helemaal goedgeprikt en een flinke blauwe plek :roll:
maar da’s alles.
Iedere keer bloedprikken en echo is tijdrovend maar te doen,
de hormonen hebben me af en toe flink van mijn padje gebracht.
Snel uit evenwicht, soms zwaarmoedig, opvliegerig soms :oops:
En de punctie…sjah…
Ik vond het geen feest, anderen hebben er weinig last van.
Ik heb al een keer of wat punctie gehad
(tel kwijt en ik wil het eigenlijk niet weten ook…)
en de laatste keer mocht ik het onder narcose doen en dat was :thumbup:
Ik heb nog meer terugplaatsingen gehad dan puncties
want af en toe konden er een paar embryos ingevroren worden.
We hebben er een mooie dochter aan overgehouden
en hopen dat het nog eens gaat lukken.
Tot zo ver heb ik na de geboorte van Eva (nov 2005)
al een cryo terugplaatsing en een IVF gehad.
Beide niet gelukt en nu voor ICSI, deze maand :shifty:
(klinkt misschien stom maar je went ook een beetje
aan de teleurstelling van een mislukte ivf;
eelt op je ziel ??)
Sukses, en als je wat wil vragen
(of lekker wil klagen mag ook altijd !)
horen we het wel !
Groetje,
maaike
jippie:GEFELICITEERD!!!ga heel hard :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
dat ze blijven zitten(al is het er maar 1)
groetjes annie
Zo hee Maartje, jij hebt ook al een heel traject achter de knopen zeg…lijkt me zwaar hoor…
@Roheryn wrote:
Zo hee Maartje, jij hebt ook al een heel traject achter de knopen zeg…lijkt me zwaar hoor…
Ach, ieder huisje heeft zo zijn eigen kruisje,
zeg maar :roll: , toch?
en het is misschien maar goed
dat je van te voren niet weet
dat het zo zou lopen.
Maar na die 7 jaren “gedoe”
hebben we nu wel kleine eigenwijze eef :inlove:
dus achteraf kan ik zeggen dat het 't waard was
(maar ik had het liever makkelijker gehad, natuurlijk)
Naar wat ik zo heb kunnen lezen zitten Tans en Jippie in de wachtweken … succes meiden, ik duim voor jullie…
En euh … 2 emmies is super joh! Ik heb er ook telkens 2 teruggekregen en er is telkens 1 beebje uit voort gekomen (enfin, eentje is nog in de maak! ) Moet dus ook goed gaan bij jullie!
Aan al de anderen, evenveel succes natuurlijk hé!
Maartje ik baal er soms ook van waarom het niet normaal kan en ja het is een gedoe. Maar ja precies zoals je schrijft heb je eenmaal een klein lief schatje dan weet je waarom we het doen!!!
Het gaat prima hier, weet niet wat ik moet voelen of het nu gelukt is of niet heb geen idee dus nog maar even afwachten.
Hoe gaat het met de rest?
Doeg gr Tans
Tans, Jippie: heel gaaf dat er een tp is geweest.
Nu lekker blijven broeden en positief de wereld inkijken…komt vast helemaal goed.
Andere meiden, ook succes…en sterkte.
Wij zijn net terug van Tenerife…heeeerlijk…
Veel zon, mooie luxe acco, lekker genoten.
Wie weet wat er in zo’n ontspannen sfeer allemaal kan gebeuren??!!
Aan ons heeft het niet gelegen, haha :oops:
Wij hebben ook de knoop weer doorgehakt, ik wil weer gaan starten.
Ik voel me goed, ondanks dat ik nog geen andere baan heb en dus nu naar het UWV moet voor een ww, en ik heb er zin in om te beginnen.
Ik merk het gewoon aan het feit dat ik hier weer vaker kom, en er meer mee bezig ben. Voorheen had ik 3duizend redenen en excuses, maar het is zoo simpel eigenlijk, ik wil gewoon een kindje, met of zonder nieuwe baan. Die baan komt er wel weer. Ga bij het zh een afspraak maken voor eind augustus.
Jeempie, als ik dit zo opschrijf bemerk ik dat er bijna een jaar tussen zit, tussen poging 1 en dan nu straks poging 2…
Wat vliegt de tijd!!
:-*
Pebble
Pebble
Goed dat je even de tijd voor jezelf hebt genomen. Spannend dat je straks weer gaat beginnen. Het is inderdaad erg belangrijk dat je er voor de 100% achterstaat. En je zult zien, straks heb je een mooi kindje in je armen :thumbup: :thumbup: , het gaat voor jullie ook vast een keertje lukken!!!
Tans
Zit een beetje in een dipje, heb er geen vertrouwen in dit keer . Heb alleen pijn in mijn onderrug en verder eigenlijk weinig klachten.
Ben er wel humeurig onder , vandaag is 1 weekk voorbij hoop toch erg dat het toch stiekem gelukt is…
Tans
Hoi Tans,
Even een knuf voor jou! :hug: Balen dat je niet lekker in je vel zit en een dippie hebt! Ik heb vaak gehoord dat je niks hoeft te voelen als je zwanger bent, maar ik snap je volkomen! Ik doe ook niks anders dan denken: Voel ik al wat? Wat zou daarbinnen nu gebeuren? Alleen is dat zo moeilijk te zeggen als je nog Pregnyl moet spuiten of Progestan gebruikt! Maar is het dan deze keer anders dan toen met Stijn? Voelde je toen wel vanalles na een week? Heb je verder dan al ongi-voortekenen? Last van je rug kan ook een teken van zwangerschap zijn!
Ik zit nu op de 3e dag na de tp. De derde t/m de vijfde dag na de tp is de innesteling, dus ik zit wel een beetje in spanning. Je wilt toch iets voelen als bevestiging. Ik heb wel wat krampjes, steekjes, trekkerig gevoel aan de zijkanten van mijn buik, constant last van mijn liezen. Ik hoop maar dat het goede tekenen zijn! :roll:
Heel veel succes met de laatste wachtweek! Hopelijk ga je niet ongi worden & heb je over ruim een week een mooie positieve test. Ik duim me suf voor jullie, hoor! Kus voor jou! :-*
Groetjes,
Jippie
Tans en Jippie, ik duim echt voor jullie! kom op!
Hoi hoi,
Hier ben ik net weer ongie geworden moest nog 5 dagen grrr dus nu een cyclus van 23 dagen gehad. Dus ik ga zo het ziekenhuis bellen omdat ik moest bellen als ik ongie was en dan krijg ik een baarmoeder opmeting heeft iemand dit gehad en hoe ervaar je dat?
:-* Danielle
Jippie, dat klinkt erg posiitief hoor. De vorige keer had ik wel last van mijn bortsen heb ik nu nog niet… vandaar dat ik een beetje negatief ben. Als in dinsdag nog niet ongesteld ben krijg ik weer hoop, ach het blijft afwachten en duimen … Tans
Mijn laatste IUI is eergisteren dus geweest. We hadden verbazend genoeg echt een recordscore aan zaadcellen, dus nu heb ik toch nog een klein beetje hoop gekregen. Over 2 weken weten we het weer.
Iedereen hier op de wachtbank: ik duim nog steeds hard voor jullie! Dat alle emmy’s maar mogen blijven waar ze zijn.
West: balen van je ongi. Nu gaat het dus echt allemaal beginnen. Spannend hoor!
Gisteren had ik zoiets raars. Ik had ineens onwijs erge krampen, daar binnen zogezegd. Nog nooit meegemaakt. Kon niet meer gewoon zitten of staan/lopen en ben uiteindelijk maar in bad gegaan. Daar zakte het iets, 2 paracetamollen geslikt en toen afwachten. Na een hele tijd begon het iets te zakken. Omdat ik het zo vreemd vond, heb ik net de gyn maar even gebeld. Daar dachten ze dat het waarschijnlijk niets was om me druk om te maken. De assistente heeft even overlegd met een gyn en zal vandaag ook met mijn gyn nog even overleggen. Mocht mijn gyn wat anders denken, dan bellen ze me nog terug, maar hoogst waarschijnlijk dus niet meer.
Ik heb het ook eens gehad, was eenmalig, daarna nooit meer. Liep krom van de pijn, heel vaag.
Weet tot op de dag van vandaag niet wat het is geweest, maar het zal niet iets ernstigs zijn.
Is het nu wel weg?
Tans, Angelbaby en Jippie:
Kom op hoor meiden!!!
West: kl#$te zeg meid, dat die :twisted: zijn gearriveerd. Ik weet niet wat een baarmoederopmeting is. Hebben ze het niet gezegd in het ziekenhuis? Ik ben ook wel benieuwd.
Pebble: wat kan de tijd omvliegen he? We gaan ook alweer ruim 1,5 jaar naar de huidige kliniek. Maar je hebt een leuke bruiloft en honeymoon achter de rug. Heb je al foto´s?
Allemaal een heeeeel fijn weekend!!!
Lieve groetjes
Mira
@Mira_007 wrote:
Tans, Angelbaby en Jippie:![]()
![]()
Kom op hoor meiden!!!
West: kl#$te zeg meid, dat die :twisted: zijn gearriveerd. Ik weet niet wat een baarmoederopmeting is. Hebben ze het niet gezegd in het ziekenhuis? Ik ben ook wel benieuwd.
Pebble: wat kan de tijd omvliegen he? We gaan ook alweer ruim 1,5 jaar naar de huidige kliniek. Maar je hebt een leuke bruiloft en honeymoon achter de rug. Heb je al foto´s?
Allemaal een heeeeel fijn weekend!!!
Lieve groetjes
Mira
Ze gaan dan kijken of mijn baarmoeder groot genoeg is om de embriootjes terug te plaatsen. Maar ik dacht misschien heeft iemand van jullie dit gehad.
Ik ben nu vandaag gestart met ethinlestradiol levononrstrel dat is dus de pil zal ik maar zeggen en nu moet ik 8 augustus terug komen voor die baarmoeder opmeting en dan krijg ik gelijk instructie’s voor te prikken. Het gaat nu dus opschieten !!
:-* Danielle