Jippie veel succes meid !!
:-*
Tans: spannend hoor…heel veel succes met wachten
Jippie: sterkte vandaag!
Hoi allemaal,
ik kom hier maar eens een kijkje nemen, gezien wij komende maand moeten gaat beslissen of we met IVF gaan beginnen.
Momenteel zijn we bezig met onze 6e IUI en dat wordt waarschijnlijk de laatste. IVF is dan dus onze laatste optie.
Ik vind het erg moeilijk om te beslissen of we al met IVF willen beginnen, of beter een rustpauze kunnen nemen of kunnen vragen naar meer IUI’s… Verwarring alom dus.
Vonden jullie het ook zo moeilijk om die beslissing te nemen?
Meiden ik denk dat het tijd is voor een nieuw deeltje met daarbij een nieuw lijstje.
Ik heb het bij dit deeltje gedaan, maar vond het erg lastig. Op dit moment kom ik hier ook te weinig om het up to date te houden, dus als er iemand is die het leuk vind om te doen. Doen hoor
Tans: joehoeeee 2 emmies teruggeplaatst!!!
Meid ik duim dat je over 2 weken een positieve test hebt :thumbup: :thumbup:
Jippie: meid je hebt de punctie nu achter de rug. Laat je maar lekker verwennen door je mannetje en doe rustig aan :-*
Liefs
Mira
Jippie hoe gaat het?
Hoi meiden,
Lief van jullie, dat jullie vandaag allemaal aan me gedacht hebben! :-*
De punctie is me ontzettend meegevallen, het was natuurlijk wel vervelend, maar pijn heb ik niet gehad! Helaas reageer ik wel heel heftig op de pijnstilling en de verdoving, want ik ben de hele dag al flink misselijk en duizelig! Echt heel vervelend, want voor de rest heb ik helemaal geen pijn. Maar ik kan gewoon niet zitten en staan, omdat ik dan echt beroerd word. Maar goed, hopelijk gaat het morgen weer wat beter! Er zijn uiteindelijk vier mooie eicellen gevonden en de zaadjes waren ook prima. Dus nu maar afwachten. Maandagochtend tussen 9 en 10 uur worden we gebeld of we mogen komen voor een terugplaatsing. Dat vind ik wel erg spannend en doodeng, aangezien we bij IVF dus helemaal geen bevruchting hadden… Je bent toch als de dood dat dat weer gebeurt. Maar goed, we blijven positief gestemd en hebben goede hoop. Maar een spannend weekend zal het zeker worden! :shifty:
Fijn weekend allemaal!
Groetjes,
Jippie
Jippie, ik had ook 4 eitjes en 3 bevrucht en nu hopleijk nog steeds 2 of 1 in mijn buikje, dus dat gaat met jou ook vast goedkomen meid. Ik duim voor je!!!
Tans
De duimen draaien overuren hier dames… Spannend hoor!!!
Allereerst: ik :thumbup: hard voor jullie allemaal op de wachtbankjes!
@angelbaby wrote:
Vonden jullie het ook zo moeilijk om die beslissing te nemen?
Toch nog een keer deze vraag aan jullie.
Hoi Angelbaby,
Je moet doen wat jouw gevoel zegt, en het hangt ook van je gyn af. De regels zijn overal weer anders. Soms mag je maar zes keer IUI doen en kom je daarna automatisch in aanmerking voor IVF/ICSI.
Toen wij zes keer IUI hadden gedaan, hadden we er niet echt vertrouwen meer in. We mochten 6-9 keer IUI doen. Dus we hebben toen gevraagd of we op de wachtlijst mochten voor IVF, we hebben toen ook de voorbereidende onderzoeken en de intake gehad. In augustus vorig jaar zijn we op de wachtlijst voor IVF gekomen. In de tussentijd hebben we nog vier keer IUI gedaan. Meer op zo’n manier van: Dan staat het zwanger worden niet een halfjaar stil en het zijn toch nog een paar kleine kansen. In februari dit jaar waren we aan de beurt voor IVF, helaas had ik toen overstimulatie (26 eicellen!), en is er geen enkele eicel bevrucht… Nu zijn we bezig met ICSI, ik heb gisteren de punctie gehad en hopelijk worden er maandag wel een/twee mooie emmies teruggeplaatst.
Ik hoop dat het bij jullie alsnog met IUI zal lukken! :-*
Succes!
Groetjes,
Jippie
angelbaby:daar kan ik je nog geen antwoord op geven omdat ik nog geen ivf of zelfs nog geen iui doe, maar ik schrijf hier gewoon graag mee en de dames tolereren mij :lol:
Hallo allemaal:
Wilde even hier komen kijken aangezien wij morgen ons startgesprek hebben voor Icsi.
Heb niet alle pagina’s gelezen want dat was zoveel maar volgens mij zijn jullie al een tijdje bezig.
Ben heel benieuwd wat we morgen allemaal te horen krijgen en wanneer we eindelijk mogen gaan starten want ik lees overal zulke verschillende verhalen over de medicijnen enz.
De 1 moet eerst een maand lang spuiten om de eigen cyclus te onderdrukken en de ander mag gelijk beginnen met stimuleren, hoe is het bij jullie gegaan?
@anoniempje wrote:
Hallo allemaal:
Wilde even hier komen kijken aangezien wij morgen ons startgesprek hebben voor Icsi.
Heb niet alle pagina’s gelezen want dat was zoveel maar volgens mij zijn jullie al een tijdje bezig.
Ben heel benieuwd wat we morgen allemaal te horen krijgen en wanneer we eindelijk mogen gaan starten want ik lees overal zulke verschillende verhalen over de medicijnen enz.
De 1 moet eerst een maand lang spuiten om de eigen cyclus te onderdrukken en de ander mag gelijk beginnen met stimuleren, hoe is het bij jullie gegaan?
Heel veel succes vandaag meid.
Hoi meiden,
We hebben vanochtend een terugplaatsing gehad van twee embryootjes, een 6-cellige & een perfecte 8-cellige! Van de vier eicellen waren er drie bevrucht, twee emmies dus teruggeplaatst en helaas was de derde niet goed genoeg om in te vriezen. Maar goed, we zijn al reuzeblij! Jeetje, we hebben heel wat peentjes zitten te zweten de afgelopen dagen! Na een IVF zonder bevruchting zit de angst er goed in. Maar gelukkig met ICSI dus wel een paar mooie (hopelijk) beebjes in de maak! Nu eerst maar genieten van het goede nieuws en dan vanaf volgend weekend duiken we de stress weer in!
Groetjes,
Jippie
Goed nieuws!!!
Nu 2 weken duimen dat ze blijven waar ze zijn.
Ik heb woensdag mijn laatste IUI. AFspraak gemaakt om even pauze te nemen en dan mogen wij zelf bellen als we toe zijn aan IVF. Dan hebben we meteen het intakegesprek en de prikinstructie.
Wie weet, slaat IUI 6 wel ineens aan…
Ik moet even Jippie feliciteren!!
WOW wat goed zeg! Heerlijk moet jij je nu voelen, zo euforisch :mrgreen:
Duim heel hard dat het zich positief doorzet en je over een week of 2 een hele mooie stip/plus/zwanger in beeld mag zien
Jippie fantastisch nieuws !! Volgens mij gaat het lukken wacht maar af!!!Al is dat soms wel moeilijk dat wachten…
Tans
Spannend jippie :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Dat ze blijven zitten.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! :-* We zitten hier inderdaad hyperactief en super-euforisch te stuiteren! We waren echt zoooo zenuwachtig gisteren en vanochtend, zaten gewoon beide te trillen op de bank. Toch nog wel even een tijdje nagetrild en een traantje gelaten na het telefoontje van Groningen. Gelukkig weten we nu dat het met ICSI kan, dat is een hele opluchting! Heb je tenminste weer wat vertrouwen en hoop voor de toekomst!
Anoniempje Heel veel succes met het intakegesprek voor ICSI. Ik ben benieuwd wanneer jullie mogen beginnen!
Angelbaby Heel veel succes met de laatste IUI!
Ik hoop dat het deze keer raak is & dat je hier niet meer hoeft mee te kleppen!
Tans Jullie hebben alweer een paar wachtdagen om, of alweer bijna een week? Spannend, ik hoop dat het deze keer raak is!
Nicje Alles goed met jou? Lief dat je hier even post! :-*
Hoe gaat het met alle anderen?
Liefs,
Jippie