IVF/ICSI deel 12

Hoe is het gegaan Tans?

he fijn het is weer achter de rug, het ging erg goed. Heb er weinig van gevoeld… :lol: :lol: :lol:

De opbrengst 4 mooie eitjes, dat is 1 meer als de vorige keer. Mijn man had ook een goede opbrengst , ze zeiden hier kunnen we wel wat mee…

Nu maar hopen dat het weer zo goed gaat, alle bevrucht hopelijk !!

Duimen jullie weer even voor ons???

Woensdag worden we gebeld en hopelijk donderdag de terugplaatsing van 1 of 2 embryootjes afhankelijk van de kwaliteit.

Gr Tans

Hee Tans,

Mooie opbrengst, zeg! :thumbup: Natuurlijk gaan we voor je duimen dat er een aantal mooie emmies uit zullen komen!

Toch wel weer spannend de komende dagen, toch?

Wat je vraag over het terugplaatsen betreft: In ons ziekenhuis worden er standaard twee embryootjes teruggeplaatst. Dat willen wij op zich ook het liefst, ookal zou ik een tweeling-zwangerschap doodeng vinden… :shifty: Natuurlijk zouden we superblij met een tweeling zijn, maar ik zou het gewoon doodeng vinden en bang zijn dat er iets fout zou gaan tijdens de zwangerschap. Er zitten toch meer risico’s aan vast, kans op vroeggeboorte, enz. Dus stel dat het raak is van een tp van twee emmies, dan hopen we op één beebje ookal zijn twee meeeeerrrr dan welkom!

Succes de komende tijd & hier wordt in elk geval voor je geduimd! :-*

Groetjes,

Jippie

tans:de :thumbup: :thumbup: :thumbup: draaien hier weer vol op voor veel mensen dus ook voor jou.

hier van het weekend heel druk gehad.mijn stiefdochter was van de trap gevallen dus elleboog in het gips(nou ja hele arm zo wat) en aan de andere kant pols zwaar gekneusd, dus ik mocht weer ziekezorgende spelen en dan ook nog mijn stiefzoon en man + huidieren aandacht geven.

druk genoeg dus om niet te kunnen piekeren en teveel te eten.

al wel gister 2 gevoelige opmerkingen over een evt kindje tussen mij en mijn man gekregen maar ja het werd goed bedoelt dus we doen het er maar mee.

nog 2 weekjes en dan weet ik wat meer over een insulinepomp en hopelijk is okt een goede maand om weer te mogen starten ben er wel aan toe moet ik zeggen.

groetjes annie

Annue: ik hoop dat jij ook gauw mag starten.

In Maastricht bepaalt de kwaliteit van de embryo’s of er een of twee terug geplaatst gaan worden als ik het boekje goed gelezen heb. Hoewel ik net zo lief hebben dat ze er gewoon twee terugzetten…dan maar een grote kans op een tweeling. Wij hebben vandaag bloed laten prikken met ons drietjes om een goed DNA beeld te kunnen vormen. Aan de hand van die informatie kunnen ze een betere selectie van embryo’s maken zeiden ze… Ben nu wel heel benieuwd of Kelly ook drager is…zou frapant zijn als zijn geen drager blijkt te zijn…afwachten weer.

In utrecht mag je vanaf je 36ste kiezen, daarvoor 1 of afhankelijk van de kwaliteit en ja je 36 mag je dus wel kiezen voor 2. Wij laten het afhangen van de kwaliteit.

Jippe succes en Annie ik hoop dat jullie ook snel mogen starten!!

Tans

Ik schrijf hier niet zo vaak, is al weer een tijdje geleden maar weet nl niet hoe het voor jullie voelt om hier telkens te lezen van zwangeren… daarom dat ik vaak “gewoon mee lees” en niet schrijf.

Nu ja, we hebben ook de hele molen doorlopen en uiteindelijk is het dus wel gelukt, de moed noooooooooit opgeven zou ik zeggen … op het moment dat je het net niet verwacht is het positieve nieuws daar! Ik vond dat altijd zo cliché klinken, maar moet het toch wel bevestigen hoor. :wink:

Tans, ik duim voor je… Is toch al een goede opbrengst, al heb je er natuurlijk maar 1 (of 2) goede nodig hé!

Succes, ook aan al de anderen!

Groetjes

BL

Tans, spannend hoor, ik denk aan jullie !

Hoop dat er woensdag een terugplaatsing is van twee mooie minibeebs !

Beebjelief, fijn te lezen dat het goed gaat met je zwangerschap!

Altijd leuk berichtjes van je te lezen hier;

geeft ons toch ook weer hoop,

en het is je enorm gegund hoor meid :-*

Hier in de aanloop van weer een poging

(tel een beetje kwijt :oops: )

ws volgende week oid menstruatie dus dan kunnen we weer…

Sukses allen !

Maaike

Nou goed nieuws, morgen om 1450 de terugplaatsing, er waren 3 eitjes bevrucht dus we zijn heel blij. Of het er 1 of 2 worden gaan ze morgenvroeg bepalen. Stiekem hoop ik 2 , dan hebben we toch meer kans maar we zien wel!!!

Maartje fijn dat je ook weer gaat beginnen hopelijk, lukt het deze keer voor ons allemaal.

Jipppie hoe gaat het met jou?

Rhi hoe is ti?

Gr Tans

ooohhh tans wat geweldig nieuws :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Tan: goed he! Dat is zeker goed nieuws!!

:clap: :dance:

Tans dat is geweldig !!

Ik duim voor je morgen :thumbup: !

Tans, geweldig, wij duimen voor je!

Laat deze keer het geluk aan jouw zijde staan … :pray: :pray: :pray:

Tans Wat goed, zeg! Super, drie bevruchtingen! :clap:

Ik ben vanochtend voor de 3e fm geweest. Ik heb vier follikels van 20-24 mm, de rest is nog kleiner. Misschien zijn die vrijdag net 18 mm en kunnen er nog een paar extra gaan meedoen. Vrijdagochtend hebben we de punctie en dan horen we maandagochtend of er embryootjes zijn ontstaan en of er een terugplaatsing is. Ik schreef eerder dat er bij ons standaard twee worden teruggeplaatst, maar de regels zijn pas geleden veranderd. Als er een topemmie bij zit, plaatsen ze er maar één terug. Zijn ze wat minder van kwaliteit, dan twee. En zijn er meerdere topemmies, dan worden die ingevroren. Maar goed, eerst maar eens afwachten of we deze keer wel bevruchting hebben. Ik vind het doodeng! :shifty:

Succes allemaal!

Groetjes,

Jippie

Tans wat een goed nieuws meid!!!

Hier zijn we gisteren dus voor een intake geweest in tilburg en we hebben ook al onderzoeken gehad gisteren. En ik heb een echo gehad en mijn baarmoeder lag er rustig bij en me eierstokken ook was allemaal prima zei die gyn. Alleen bij hubbie was het niet zo goed hij moet dus nu losser ondergoed gaan dragen en ook de bovenbroek want die zat volgen de arts te strak. En nu moet ik over 12 a 13 dagen als ik ongie ben terug komen en dan gaan ze me baarmoeder opmeten en hubbie moet in augustus weer een potje vullen. En we mogen in augustus/september al gaan starten!!! En we hebben ook allebei al boed moeten laten prikken op hebetitus b en c en op hiv.

:-* Danielle

Jippie, ik ga voor je duimen hopelijk gaat het allemaal goed :-*

West spannend nu gaat er echt wat gebeueren hopelijk voor jullie ook met een moooi resultaat!!!

Maartje hoe is het met je ?

Gr Tans

Tans Succes met de terugplaatsing straks! Ik hoop dat je een paar mooie emmies terug krijgt!

West Fijn dat jullie al zo snel mogen beginnen! Maar weet je dan al of het IVF of ICSI gaat worden, of hangt dat nog van het zaadonderzoek in augustus af?

Maaike Dus jullie gaan ook alweer snel beginnen! Nu weer met een nieuwe IVF, toch? Alvast heel veel succes!

Roheryn Nog een paar weken en dan gaan jullie toch ook van start? Zijn verder alle voorbereidende onderzoeken afgerond?

Heb je ook al prikles gehad? Spannend, allemaal!

Rhiannon Jij bent inmiddels toch ook weer met de Deca begonnen? Hoop dat je snel mag gaan stimuleren.

Op naar een brusje voor Bregtje!

Mira Hoestie nu met jou? Zie je alles weer een beetje zitten?

Nog niet opgeven, hoor! We duimen dat het de volgende keer raak gaat zijn! :-*

Hoe gaat het met alle anderen: Pebble, Annie, Corine, Manon, Juudje, Nicje?

Wij hebben morgenochtend de punctie, ik ben erg benieuwd hoe groot de oogst gaat zijn. Hopelijk toch nog een paar eicelletjes meer dan verwacht! Spannend, allemaal! Duimen jullie even voor ons dat we deze keer wel een terugplaatsing hebben? :shifty:

Groetjes,

Jippie

@Jippie wrote:

Tans Succes met de terugplaatsing straks! Ik hoop dat je een paar mooie emmies terug krijgt!

West Fijn dat jullie al zo snel mogen beginnen! Maar weet je dan al of het IVF of ICSI gaat worden, of hangt dat nog van het zaadonderzoek in augustus af?

Maaike Dus jullie gaan ook alweer snel beginnen! Nu weer met een nieuwe IVF, toch? Alvast heel veel succes!

Roheryn Nog een paar weken en dan gaan jullie toch ook van start? Zijn verder alle voorbereidende onderzoeken afgerond?

Heb je ook al prikles gehad? Spannend, allemaal!

Rhiannon Jij bent inmiddels toch ook weer met de Deca begonnen? Hoop dat je snel mag gaan stimuleren.

Op naar een brusje voor Bregtje!

Mira Hoestie nu met jou? Zie je alles weer een beetje zitten?

Nog niet opgeven, hoor! We duimen dat het de volgende keer raak gaat zijn! :-

Hoe gaat het met alle anderen: Pebble, Annie, Corine, Manon, Juudje, Nicje?

Wij hebben morgenochtend de punctie, ik ben erg benieuwd hoe groot de oogst gaat zijn. Hopelijk toch nog een paar eicelletjes meer dan verwacht! Spannend, allemaal! Duimen jullie even voor ons dat we deze keer wel een terugplaatsing hebben? :shifty:

Groetjes,

Jippie

Dat hangt af van de zaadjes dus nog even afwachten wat het gaat worden.

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:- Danielle/ West

Nou meiden er zijn er twee teruggeplaatst, ze liepen wel iets achter maar goed. Nu afwachten, ben blij dat er twee in mijn buikje zitten!!!

Jippie ik denk aan je morgen veeeeeeeeeeeeeeel succces!!!

Liefs Tans

jippie veel succes vandaag.

tans:spannend in de wachtweken.

hier min wachten tot okt en dan wacht ik al weer 3,5 jaar. ik wil ook weer verder :cry: :cry: :cry:

groetjes annie