IVF/ICSI deel 12

Pebble, gefeliciteerd met je huwelijk, fijn dat je zo genoten hebt. Mira hoe is het nu met je, echt balen zeg.

Maartje ook weer in de startblokken spannend hoor!!!

Ik heb vrijdag mijn echo ben benieuwd de gonal is flink verhoogd omdat ik de vorige keer maar 3 eitjes had en ja dat merk ik wel. Ik zit zo op de kast…

gr Tans

Pebble: gefeliciteerd met jullie huwelijk!!! Een leuke dag geweest zo te lezen … nu alles nog terug kijken op de foto´s en video. :wink:

Het gaat weer wat beter met ons… mijn man en ik hebben “het filmpje” nog ff teruggedraaid en alles overdacht. Het positieve aan deze poging was dat ik 2 eitjes had, allebei bevrucht en beide teruggeplaatst zijn. Dat heeft ons wel aan het denken gezet.

Voordat we aan deze poging begonnen, hadden mijn lieffie en ik al afgesproken … bij geen bevruchting, dan stoppen we!

9 juli heb ik een controle bij de arts en dan zal ik ook zeggen, dat we een paar maanden pauze nemen. Ik heb inderdaad ook zin om me ff nergens druk om te maken, onszelf rust te gunnen en vooral weer mezelf te zijn. Hoe je het ook wendt of keert, ´het gebeuren´ heeft veel impact op je leven.

De duimpies draaien natuurlijk wel door voor jullie hoorrrrr. :thumbup:

Liefs

Mira

mira balen meid. ga :thumbup: voor de volgende keer ook al duurt dat nog 3 maanden.(mischien zit ik zelf dan langzaam aan ook wel weer in de race?)

pebble:GEFELICITEERD!!!

dames spannend allemaal succes en sterkte.

Hoi Meiden,

Mag ik me ook bij jullie aanmelden we hebben vandaag te horen gekregen dat we in aanmerking komen voor ivf/icsi. En we hebben volgende week woensdag 4 juli al een 1 ste intake gesprek in tilburg.

Ik ben West/ Danielle en ik ben 29 jaar oud en woon in roosendaal.

Als jullie verders nog iets willen weten hoor ik het wel hopelijk mag ik met jullie mee kletsen.

:-* Danielle

Uiteraard. Er zijn hier meiden volop in de race, maar ook meiden die wachten, niet verder kunnen, rust nemen, dus van alles wat.

Spannend, zo’n intake. Al wel lekker snel 4 juli.

Mag ik vragen naar de reden van IVF?

Wijzelf hebben momenteel een fase van rust ingelast. Veel gebeurd de afgelopen maanden, effe tijd nodig om weer tot mezelf te komen.

Wij klussen wel gewoon verder ,aangezien een spontane zwangerschap wel mogelijk is.

Maandag gaan we lekker 8 dagen naar tenerife…honeymoonen…

Tans, hoe gaat het met spuiten?

Jippie, jij was toch ook weer bezig…?

@pebble wrote:

Uiteraard. Er zijn hier meiden volop in de race, maar ook meiden die wachten, niet verder kunnen, rust nemen, dus van alles wat.

Spannend, zo’n intake. Al wel lekker snel 4 juli.

Mag ik vragen naar de reden van IVF?

Wijzelf hebben momenteel een fase van rust ingelast. Veel gebeurd de afgelopen maanden, effe tijd nodig om weer tot mezelf te komen.

Wij klussen wel gewoon verder ,aangezien een spontane zwangerschap wel mogelijk is.

Maandag gaan we lekker 8 dagen naar tenerife…honeymoonen…

Tans, hoe gaat het met spuiten?

Jippie, jij was toch ook weer bezig…?

Mijn hubbie zijn zaadjes zijn niet goed. Er is de laatste keer met opwerking van iui gedaan en daar kregen we vandaag de uitslag van en er zijn er geen 1 levende over gebleven. Er was in ieders geval 0,0 levenden. En zo ver wij weten is bij mij alles goed heb een nette cyclus van rond de 28 dagen dus dat is netjes.

Lekker zeg 8 dagen naar tenerife veel plezier alvast!!!

Danielle, welkom hier,

fijn dat je al zo snel mag voor een intake !

Zijn er bij jouw ZH geen wachtlijsten dan ?

Hub en ik hadden even een pauze ingelast van een paar maanden,

maar gaan in juli weer van start met ivf; ICSI deze keer.

We hebben met ivf in 2005 een dochtertje gekregen,

en daarna alweer paar pogingen ivf gehad, zonder sukses;

nu door met ICSI …

Ik ben deze week 39 geworden dus ik krijg steeds meer het gevoel

dat ik “haast” heb :eh:

We hopen maar dat het nog een keer mag lukken.

(Bij ons is overigens geen duidelijk aanwijsbare reden gevonden voor

verminderde vruchtbaarheidmaar ik ben DES dochter

dus dat zal er wel wat mee te maken hebben)

Sukses alvast !

Groetje,

M.

@maartje wrote:

Danielle, welkom hier,

fijn dat je al zo snel mag voor een intake !

Zijn er bij jouw ZH geen wachtlijsten dan ?

Hub en ik hadden even een pauze ingelast van een paar maanden,

maar gaan in juli weer van start met ivf; ICSI deze keer.

We hebben met ivf in 2005 een dochtertje gekregen,

en daarna alweer paar pogingen ivf gehad, zonder sukses;

nu door met ICSI …

Ik ben deze week 39 geworden dus ik krijg steeds meer het gevoel

dat ik “haast” heb :eh:

We hopen maar dat het nog een keer mag lukken.

(Bij ons is overigens geen duidelijk aanwijsbare reden gevonden voor

verminderde vruchtbaarheidmaar ik ben DES dochter

dus dat zal er wel wat mee te maken hebben)

Sukses alvast !

Groetje,

M.

Of er wachtlijsten zijn geen idee we zijn gisteren in ons eigen ziekenhuis geweest en de assistente van de gyn die belde naar tilburg voor een afspraak heb het niet zelf hoeven te doen en zo doende volgende week al maar wachten lijsten geen idee zal vast wel hoor ze zullen heus wel met vakantie gaan denk ik we zullen zien!!

Hopelijk ben je snel zwanger meid net zo als de rest hier :hug: :hug: :hug:

Ha meiden

Hoe is het met iedereen? Hopelijk mag ik vandaag de laatste 2 spuiten er in zetten want morgen heb ik een echo, meestal kreeg ik dan te horen wanneer de punctie zou zijn enzo. Dus maar hopen dat dat morgen ook zo is…

Gr Tans

Ooh Tans, het begint op te schieten.

Spannend!!

Hoop dat je goede eitjes hebt en dat de punctie ook meevalt.

Succes, zet 'm op, creeer een lekker warm nestje voor je emmies… :mrgreen:

Tans Succes met de fm morgen! Ik hoop dat de punctie meteen gepland kan worden! Ik ben vandaag geweest. Helaas alleen nog maar kleintjes, de grootsten waren nog maar 11 mm. Ik heb deze keer ook lage dosis gespoten, omdat ik de vorige keer overstimulatie had. Het is nog even afwachten hoeveel follikels er uiteindelijk gaan doorgroeien, er zaten wel heel veel kleintjes. Ik moet maandag weer voor een fm en verwacht de punctie pas eind volgende week. Dan heb jij 'em vast al gehad!

Groetjes,

Jippie

Tans en Jippie :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Liefs

Mira :-*

Ha meiden

Zondag de punctie, waarschijnlijk 5 eitjes jeetje nu gaat het weer echt beginnen…

Jippie jij ook veel succes en Maartje zet hem op!

Rhi hoe is het?

Tans

Mooi zo, Tans! Vijf is ook een mooi aantal, toch? Alvast heel veel succes zondag & ik hoop op een aantal mooie emmies volgende week. Weet je al hoeveel jullie er gaan terugplaatsen?

Zet 'em op iedereen! :-*

Groetjes,

Jippie

Tans: succes zondag!!

Dank je waarschijnlijk 2 tenzij de kwaliteit helemaal top is dan wordt het er 1 tje, julllie dan…

Tans

Tans: veel succes, maak er mooie emmies van!!!

Jippie en Maartje: ook veel succes.

Ik zal een kaarsje voor jullie branden.

tans,maartje,jippie succes!!!

Tans, heel veel succes vandaag bij de punctie.

Groetjes Manon

Dames succes voor degene die weer mogen!!