IVF/ICSI deel 12

Jippie ik heb pas de 29ste een fm maar goed begin vrijdag pas met gonal dus verder gaat het prima. Geen last van bijwerkingen en ben er erg rustig onder. Nu maar hopen dat het met iedereen gaat lukken .Mira houd je het nog een beetje vol?

Gr Tans

He Mira wacht je echt met het testen tot de 23 ste of probeer je het al eerder volgens mij zou het nu al kunnen?

Net bericht dat we 17 augustus moeten komen voor een gesprek met de laatste dingen en uitleg over de medicijnen en zo. Wordt wel spannend allemaal…

Spannend, Roheryn! Dan komt het allemaal ineens erg dichtbij en kun je gaan aftellen!

Zie je erg tegen de IVF op, of heb je er “zin” in?

Tans: Dus we starten beide ongeveer tegelijk met de stimulatie. Ik begin morgen met de Puregon. Ik moet dus ook een dag eerder voor de fm dan jij. Ik hoop dat we beide een mooie oogst mogen hebben en een nog veel mooier testresultaat! Succes & we houden elkaar op de hoogte! :-*

Pebble: Alvast een hele fijne huwelijksdag zaterdag! Ik hoop dat jullie ervan zullen genieten en dat het weer een beetje goed is! Heel veel plezier, meid!

Succes voor alle anderen!

Liefs,

Jippie

Jippie: ik zie er best wel tegen op hoor. Al dat gedoe, en dat gecross naar Maastricht op en neer iedere keer…ik laat het maar gewoon op me af komen en dan wachten we wel af. Kan me wel druk lopen maken, maar dat heeft toch geen zin.

Hoi, hoi,

Ben een beetje verdrietig vandaag. :cry: Vannacht werd ik met ontzettende krampen wakker en toen ik naar de wc ging veegde ik bloed af… oooooh neeeee, dacht ik. Toch weer mislukt??? :roll:

Op dit moment komt het druppelsgewijs, normaal zou het nu gewoon een normale ongi zijn. Vanochtend heb ik gelijk de kliniek gebeld. Op hun verzoek doe ik zaterdag gewoon een zwangerschapstest. Het zou een beginnende ongi kunnen zijn, een innestelingsbloeding… en misschien wel een korte menstruatie nog tijdens de zwangerschap. Toch zegt mijn gevoel dat onze wens neergestort is. Ik laat het zeker van het weekend aan jullie weten.

Sorry dat ik niet met een leuk berichtje kom…

Liefs

Mira

He getver Mira: ik hoop voor je dat het loos alarm is… :pray:

Breek ff in om mira een :hug: te geven.

Meis ik duim voor je.

Wat ontzettend kl*te, Mira! Ik hoop dat het niet gaat doorzetten en dat je alsnog positief test zaterdag!

Heel veel sterkte & een knuf! :hug:

Liefs,

Jippie

he bah mira ik hoop dat je een positief bericht krijgt zaterdag.gun het jullie zo hard :hug: :hug: :hug: :hug:

groetjes annie

Mira,…echt zwaar ships!

Ik had toen precies hetzelfde, helaas zette het bij mij door.

Toch zal ik nog voor je duimen, wie weet…

Jippie: of ik zenuwachtig ben? Ben echt mega relaxed. Maar wat niet is kan uiteraard nog komen…

Heb gewoon vet zin in een goed feestje.

he Mira

hoop echt dat het vals alarm is! de moed nog niet opgeven!

Pebble: heel veel plezier zaterdag! geniet er enorm van!

tans, rhi en jippie, heel veel succes!

Corine

(lees nog wel af en toe mee en DUIM heel hard mee!)

Net gebeld met Maastricht. Ik moest de pil zo uitkienen dat ik uiterlijk 20 aug met een nieuwe strip begin. Beetje gevogeld en we zijn eruit…2 x doorslikken en een keer een stopweek, dan komt het precies mooi uit. Goh toch wel raar dan, om er eigenlijk nu al mee bezig te zijn…al is het maar voorbereiding…:smiley:

Pebble is zaterdag de bruid :dance:

Foto’s :smiley:

Pebble heel veel plezier en ja we willen natuurlijk wel graag een foto zien, annie dat geldt ook voor jou!!!

Mira hoe gaat het nu? Hopelijk goed!!!

Tans

Weet iemand wat zo;n informatieavond voorafaand aan de behandeling in houdt?? Ik heb namelijk niet echt zin om 6 uur in de auto te moeten zitten voor een of ander dom verhaal wat precies zo ook in de boekjes staat…

hallo roheryn

ik liep ook in maastricht voor de ivf/icsi en het is eigenlijk gewoon hetzelfde als wat er in de boekjes staat, ze leggen een beetje uit wat er te gebeuren staat en wat de kansen zijn en de plus en minpunten en wat je verwachten kan en verzekeringen en vergoedingen en medicatie en alles wat je moet weten van ivf en een beetje de geschiedenis van de onderzoeken die er in het verleden gedaan zijn.

het is wel erg interresant maar ook dat alles staat wel in de boekjes en dus niet echt iets nieuws, het enige voordeel was dat de hele ruimte vol met mensen zat die ook vruchtbaarheids problemen hebben met verschillende oorzaken en dat het toch als een grote familie voelt omdat je er zelf ook midden in zit en toch allemaal de zelfde wens hebben. de meeste mensen die je dan daar ziet zijn ook in maastricht voor de behandeling en je komt ze ook nog wel eens tegen ook als je een afspraak hebt, maar of je daar nu echt 6 uurtjes voor in de auto moet zitten? ik zou het in ieder geval niet doen maar ik heb makkelijk praten want ik woon er nog geen 20 minuten vanaf en ben wel geweest maar doe het ook zeker geen tweede keer meer omdat alles al bekend is.

groetjes van linda (lipi)

Hoi lieve meiden,

Wat lief dat jullie zo meeleven. :-* Woensdag nog steeds niet heftig ongi, donderdag werd het ietsjes meer…anders dan een normale ongi en vrijdag werd het iets heftiger. Zoals verwacht is deze poging weer niet gelukt!!! :cry: Vanochtend een testje gedaan en negatief.

We balen wel ontzettend. Mijn man en ik lassen nu een lange pauze in… ook overdenken wat we nu gaan doen. Eerst gaan we op vakantie (26 september) en daarna beslissen we. Ik heb ook helemaal geen zin in ziekenhuisbezoeken op dit moment of gepruts aan mijn lichaam.

9 juli ga ik wel naar de kliniek voor een controle en dat is voorlopig het laatste bezoekje aan de kliniek… nu eerst 3 maanden rust. Heeeeeerlijk :wink:

Nu ff bijkomen hoorrrr…

Liefs

Mira

Mira, wat ontzettend jammer.

Neem je tijd en je rust, volgens mij maken jullie verstandige keuzes.

Is ook wel lekker om even niets te hoeven. Suc6.

JAAAAA, ze is getrouwd.

Lichte kater, maar een gezellig feestje gisteren.

Mijn broertjes hadden als verrassing nog een mooie suite geboekt op een landgoed, dus wij sliepen vannacht in tussen de rozenblaadjes, en toen we aankwamen lekkere champie, oesters( :? ) en meer lekkernijen.

Was erg geslaagd. Morgen even langs het reisburo en dan op naar de zon.

Groetjes

Mira wat rot dat het niet gelukt is… :frowning:

Een pauze zal zeker wat rust geven;

even je lijf weer voor jezelf …

:hug:

Pepple, gefeliciteerd met je huwlijk ! :-*

Hier net terug van een weekje Texel,

en staan in startblokken om weer te beginnen met IVF/icsi

Ws half juli beginnen met medicatie.

We hebben een break gehad va 3 maaden ofzo,

en was wel even fijn,

wat rust in de tent.