IVF/ICSI deel 12

Ik hoop het wel, meid!!! :-*

Jij begint dinsdag dus met spuiten? Wanneer moet je voor de eerste fm?

Groetjes,

Jippie

Mijn eerste fm meting is meestal ook de laatste omdat ik al twee pogingen gehad heb weten ze waarschijnlijk precies wanneer alles zal verlopen en heb ik 29 juni de meting en waarschijnlijk 2 of 3 dagen later de punctie.

Gr Tans

Okee, dat gaat lekker snel dan! Ik ben de vorige keer ook maar twee keer voor een meting geweest, de punctie had ik op dag 15. Maar deze keer moet ik een veel lagere dosis spuiten, omdat ik toen overstimulatie had (26 eicellen!). Dus misschien dat het nu wat langzamer gaat? Ik ben heel erg benieuwd, ik hoop maar dat ik op de lagere dosis ook goed ga reageren en dat ik toch nog een flink aantal eicellen ga kweken! Ik hoop toch op een stuk of 10! Alvast succes met spuiten dinsdag!

Groetjes,

Jippie

Vanmorgen naar Maastricht gebeld…we kunnen 17 september beginnen met IVF…komt dan ineens toch wel heel dichtbij. Kunnen gaan aftellen. Als alles dan goed gaat hebben we 1 oktober de punctie, en heel misschien op Ryan’s verjaardag de terugplaatsing. Zou wel heel bijzonder zijn…

Het gaat weer druk worden hier meiden! Ik lees dat er deze maand/begin volgende maand weer puncties op komst zijn! :thumbup: Jippie en Tans super veel succes!

Roheryn jullie in september aan de beurt! Fijn om te horen dat het niet toch pas eind van het jaar is geworden zoals eerst gedacht. :dance: En dan nog zo getimed dat jullie misschien wel op Ryan’s* verjaardag een prachtig en perfect embryootje terug mogen krijgen! Tegen die tijd de duimen goed gesmeerd in turbostand brengen. :mrgreen:

Hier vandaag gehoord dat we zo rond het einde van deze maand de eerste spuit er weer in mag. Dus maar zien dat we zsm die verhuizing achter de rug hebben zodat we in alle rust kunnen gaan starten met stimuleren daarna. :dance:

Roheryn: Fijn dat jullie in september mogen beginnen! Kunnen jullie inderdaad beginnen met aftellen. Maar goed, wachten duurt altijd lang… Het zou inderdaad wel erg bijzonder zijn als je op Ryan’s verjaardag de terugplaatsing zou hebben! Ik ga voor je duimen, hoor!

Tans: De eerste spuit is er vandaag weer in gegaan?

Rhiannon: Fijn dat jullie aan het eind van de maand ook alweer mogen beginnen. Nu gaan jullie toch weer een volledige IVF doen? Erg spannend allemaal, dan loop je dus net iets achter op Tans en mij. Met z’n drietjes zwanger worden dan maar?! En natuurlijk alle andere meiden op dit topic! :-*

Groetjes,

Jippie

Rhi, gezellig dat je er ook bij komt, gaat helemaal goed komen dat voel ik!!!

Tans

Zo pppppffffffff ben weer boven water.

Lees goede dingetje volgens mij gaan er heel wat weer starten.super!!!

groetjes van een pasgetrouwde muts annie

Annie,

Nog van harte gefeliciteerd !!!

Voel je je anders???

Liefs

Mira

Annie nog gefeliciteerd meid,

Mira hoe voel je je?

Tans

Hee meiden, ik lees wel mee, maar schrijven doe ik niet.

Even een vraagje, zin om mee te kletsen?? http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=40457

Ben erg nieuwsgierig naar jullie meningen :mrgreen:

Meiden die gaan starten: ik duim voor jullie.

Bedankt, Pebble! :-* En wanneer is jullie grote dag? Ik hoop dat je een beetje goed weer mag hebben & dat jullie volop zullen genieten! Gaan jullie ook nog op huwelijksreis, of dat niet?

Groetjes,

Jippie

Dank jullie wel :smiley:

Mira:ik voel me niet echt anders dan alleen als ik de telefoon oppak en een andere achternaam dus zeg.

Leuke is dat ik nog niet alle instanties etc veranderd heb en als ze mij nodig hebben altijd vragen van is die en die er?

ik heel nuchter ja hoor dat ben ik ben alleen sinds deze week getrouwd hihihihihihhi.

pebbles nog een paar weekjes en dan ben jij aan de buurt meid. :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor prachtig weer.

dames succes met alles.

groetjes annie

Hey Mira, wat spannend…je mag bijna testen?

Heb je al een bepaald gevoelletje?

Hoi Pebble,

Inderdaad! :shifty:

Ik heb krampies, steekjes, soms misselijk, erruggggg moe en vaak warrum.

Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Je hoopt natuurlijk dat dit zwangerschapsverschijnselen zijn. Ik ben voorzover ik weet nog nooit zover gekomen… tis heeeel spannend.

Meid hoe gaat het met jou? Ik zie dat je 23 juni gaat trouwen meid??? O wat spannend???

Vinden jullie het goed, dat ik hier ook af en toe kom buurten?

Liefs

Mira

tuuuurlijk!

Nou, ik hoop dat 23 juni net zo’n mooie dag voor jou gaat worden als voor ons…

23 juni, moet wel een hele mooie bijzondere dag worden… :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Tans

Spannend, Mira! We duimen hier!

Tans: Hoe gaat het met jou? Jij bent alweer een week aan het spuiten, heb je ook last van bijwerkingen of voel je al wat?

Ik begin morgen met de Lucrin & donderdag met de Puregon. Volgende week donderdag de eerste fm. Spannend! Leuk dat we een beetje gelijk opgaan!

Succes allemaal!

Groetjes,

Jippie

Okidoki… dan kom ik vaker buurten hier :wink:

Pebble: ben je zenuwachtig??? En gaan jullie daarna op huwelijksreis?

Tans: :-* wanneer is jouw 1e FM? Of heb je die al gehad?

Jippie: spannend zeg… die 3 maanden zijn voor mijn gevoel omgevlogen… voor jou natuurlijk niet :wink: :-*

De duimpies draaien voor iedereen hier hoorrrrr :thumbup:

Liefs

Mira