IVF/ICSI deel 12

Ben vanaf vandaag weer aan de pil en ja 15 juni gaat de eerste spuit er weer in, ben nu wel blij dat wij besloten hebben weer een poging te gaan doen dus met volle moed voor nr 2!!!

Tans

He Tans en natuurlijk alle andere meiden,

Lief dat je vraagt hoe het gaat met eva en mij.

Hier gaat alles zijn gangetje.

Ben wel erg moe, maar dat moeten we maar voor lief nemen he? :think:

Ik lees nog wel mee hoor met jullie, maar reageer niet zoveel.

Misschien omdat ik denk dat het voor jullie wel moeilijk zou kunnen zijn dat ik zwanger ben en jullie niet. :eh:

Terwijl ik het voor jullie allen natuurlijk ook van harte hoop dat het snel een keer gaat gebeuren. :pray: :pray: :pray:

Ben afgelopen woensdag nog bij de gyn geweest. (nog een echo gehad en was hartstikke mooi om te zien, moest nog even een traantje wegpinken)

Dit was de laatste keer, en we mogen nu dus ook naar de verloskundige.

Heb een afspraak staan voor 5 juni.

Ben wel blij dat ik nu niet iedere keer weer zo ver hoef te reizen.

Dit vergt toch wel veel van je.

Ik blijf lekker met jullie meelezen en zal ook nog wel zo af en toe reageren.

Wens jullie heel veel succes en ik blijf hier ontzettend hard voor jullie duimen.

Heel veel liefs Manon

hallo manon,

wat toppie dat alles weer goed was met de kleine beeb en dat je nu gewoon naar de vk mag, heel erg veel succes en geniet van de zwangerschap.

hier nog steeds geen ongi en baal er enorm van omdat ik nu toch wel in de twijfel/onzekerheid zit, we weten dat de kans echt zo klein is dat het op de natuurlijke weg lukt maar iedere dag dat ik niet ongi wordt heb ik weer een beetje meer hoop en ben gewoon zo bang dat ik weer telleurgesteld wordt.

ik was trouwens vergeten te melden in dit topic dat wij vorige maand waren begonnen met de progynova maar moest voor een echo komen en toen zagen ze dat mijn cyclus niet plat lag maar in beide eierstokken een rijpe folikel zat dus ik werd naar huis gestuurd met het advies om per direct met alle medicatie te stoppen en er de eerste 5 dagen zowiezo flink op los te klussen en dat hebben we dus ook met alle plezier gedaan en als ik nu dus ongesteld wordt mag ik de tweede dag van de menstruatie weer beginnen met de progynova. ik heb wel al een ruime week het idee dat ik ongi moet worden qua lichte menstruatie krampen maar dat had ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook en ook heb ik behoorlijk last van mijn (.)(.) maar ook dat kan van de menstruatie komen dus het is allemaal zo dubbel,

hopelijk heb ik snel eens wat meer zekerheid en ik heb hier thuis al afgesproken dat als ik aanstaande dinsdag nog niet ongi ben dat we dan nog maar een testje wagen want dan ben ik precies een hele week overtijd en dat is voor mij toch echt uitzonderlijk.

nou meiden allemaal een fijne pinksteren en sorry vopor mijn zeur bericht maar ik snap er echt helemaal niks meer van en loop alleen maar de hele dag te broekloeren.

groetjes van linda (lipi)

linda ik ga ook zeuren hoor.

ik had al weer een tijdje “klachten” dus vanmorgen er een test door gegooid en ntl zo als altijd weer negatief .ow wat HAAT ik mijn lichaam niet te zuinig meer.

zou het liefst op rantsoen willen gaan om alle kilo’s er is af te krijgen, maar dat mag niet moet me aan een schema houden, maar ik oom alleen maar aan :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

dames ik weet het echt niet meer, weet niet meer wat ik moet doen.

richt me maar op de bruiloft(waar ik ook niet aan mag doen,maar oke).

zo ik moest ook ff zeuren.

groetjes annie

nou hier nog maar weer een hoop gezeur, wat heb ik mij toch weer voor de gek laten houden door mijn lichaam en mijn gevoelens want ik ben gisteravond dan toch ongesteld geworden en mijn eerste reactie was dat ik heel erg boos werd en toch moet ik natuurlijk weer positief blijven en morgen weer braaf met de progynova beginnen in dubbele dosering. ik baal echt als een stekker en ga dadelijk maar effe hier naar pinkpop om van de geweldige muziek te genieten dat tot bij ons binnen te horen is en waardoor de tv een stuk harder moet en wat snachts nog tot na 3 en door blijft gaan. hopelijk brengt dit mij wel een beetje in een betere stemming en kan ik de frustratie hopelijk goed van mij afzetten door effe flink door het lint te gaan.

Linda, balen dat de :evil: toch nog langs zijn gekomen,

wat een teleurstelling moet je dan weer verwerken he :hug:

Nou…pfff… aan de progynova dan :eh: en we voelen met je mee meid :-

Annie :hug: :-

Verheug je inderdaad op de bruiloft,

dat wordt JOUW dag en je kan er nu alvast van genieten :-

Tans, toch begonnen voor een brusje voor Stijn :thumbup:

Kan me je gevoel van er tegenop zien ZO voorstellen…

Ik mocht deze maad ook weer beginnen maar heb er ook even vanaf gezien;

even geen gedonder aan mijn lijf…

(stiekem denk ik ook dat ik erg bang ben dat het weer mislukt;

we hebben na Eva alweer een cryo- en een “verse” poging gedaan;

ik wordt in juni 39 en heb soms het gevoel dat het water me steeds meer

aan de lippen gaat staan :frowning: …)

Ik wens jullie alle sukses en lees en duim mee ! :-

Juudje :shock:

wist niet dat dat ook nog bijwerking van #$%$ medicatie kon zijn :frowning:

Hoe is het nu met je tandvlees- of moet dat heel langzaam beter gaan ?

Michelle: welkom hier :hug:

Zoals je leest ben je zeker niet de enige

Je zal hier veel herkenning vinden en oogsten…

Sukses meid, geef de moed niet op ! :-*

Manon fijn dat het zo goed gaat ! :dance:

Geniet ervan hoor, en voel je om ons niet schuldig;

jij hebt lang genoeg aan deze kant van het hek gestaan;

we gunnen je het enorm

(het is iedereen gegund natuurlijk hoor)

Ik moet afsluiten want mijn man moet nog ff werken op de laptop :roll: :roll:

Ik spreek jullie snel !

ps hier dus even een maandje poging-pauze … :wink:

Zoen,

Maaike

Ha Maaike

Fijn dat je reageert, ik vroeg me al af hoe het met je ging. Ik schreef Eva maar bedoelde jou…

Maar goed we zullen zien hoe het hier allemaal verder gaat…

Tans :thumbup: :thumbup: :thumbup:

hallo meiden,

helaas moet ik jullie melden dat wij na ruim drie relatie er een punt achter hebben moeten zetten omdat we alleen marr stres hebben de laatste tijd en omdat ik hem steeds maar weer betrap op onbetrouwbaarheid heb ik gisteravond de knoop doorgehakt en dat 4 weken voor ons huwelijk maar ik zie er geen heil meer in en ben gewoon al dat geruzie en gekibbel zat en de dag erna komt hij weer met sorry en weet ik voor wat nog meer maar na een week is het weer hetzelfde liedje en niet echt een goede basis dus om een huwelijk achteraan te laten komen. helaas is dat al een hele tijd weer aan de gang en zijn er inmiddels al heel wat gesprekken hier geweest maar die hebben niet mogen baten, dit betekend dus ook dat het ivf/icsi traject stop komt te liggen en dat ik zal moeten melden dat we uit elkaar gaan en dat de ingevroren emmy’s dus vernietigd gaan worden. het klinkt allemaal heel erg hard nu en onverwachts maar het zat er al een tijdje aan te komen en heb mijzelf dus al een beetje voor kunnen bereiden hierop maar eens is de maat echt vol en is er geen andere uit weg meer,

moest effe mijn verhaal kwijt :roll:

Jeetje, Linda… Dat is wel heftig allemaal! :frowning:

Heel veel sterkte en ik hoop dat het zonnetje snel weer voor je gaat schijnen! :hug:

Groetjes,

Jippie

heel veel sterkte linda.

Linda, heel veel sterkte. Wel goed dat je de knoop hebt doorgehakt! Ik heb 6 jaren geleden hetzelfde meegemaakt, ook nadat onze trouwplannen vast stonden. Heb er toen heel lang over nagedacht en heb m’n kop stijf gehouden, ondanks de vele sorry’s en het gezeur van hem en ik kan je zeggen … Nu ben ik inmiddels 5 jaren samen met m’n man, waarvan 3 jaren gelukkig getrouwd en ik ben zoooooo blij dat ik toen de knoop heb doorgehakt! Ben nu zo gelukkig en besef pas wat ik vroeger allemaal moest missen… Ik weet het, het is een zure appel waar je door moet maar na regen komt zonneschijn, echt waar!

:cry:

Ik wens je veel sterkte en weet dat ik aan je denk!

Groetjes

BL

linda, veel sterkte. Echt heel dapper van je! Je kunt trots op jezelf zijn dat je voor jezelf kiest.

:-*

Linda :hug:

Goed dat je de knoop hebt doorgehakt,

ik begrijp dat je er al een tijd mee liep…

Wel heftig allemaal, ook mbt cryo’s,

maar als rust weder is gekeerd

zal je je vast veel beter voelen.

Hoe dan ook ; je kan op KOK altijd terecht :-*

Sterkte,

Maaike

Beebjelief,

Ik zie dat je zwanger bent !!

Gefeliciteerd meid,

ik had het hier nog niet gelezen, geloof ik,

maar ik kan me ook vergist hebben :oops:

In ieder geval wens ik je een fijne, onbekommerde zwangerschap !

Zoen,

Maaike

Lipi, wat een moeilijke maar dappere keuze, veel sterkte erbij :-*

beebje lief, gefeliciteerd meid .

fantastisch nieuws het is jullie gegund!!

is dit je eerste poging voor nr 2, had je 1 of 2 eitjes terug laten plaatsen, wij twijfelen namelijk vandaar…

Gr Tans

Hoi Tans en Maaike

Hartelijk bedankt voor de felicitaties! Had het hier ook nog niet expliciet vermeld omdat ik het allemaal nogal wat onwerkelijk vind.

Dit was onze derde ICSI voor de 2de maar wel pas de 1ste verse, begrijp je? De vorige 2 pogingen waren met cryo’s. Nu hadden we er 2 laten terugplaatsen en er is er dus eentje blijven zitten (hopen we toch nog…)

Groetjes en veel succes aan iedereen!

BL

Zijn er nog meiden die net als ik binnenkort weer gaan beginnen, lijkt me gezellig om samen te kletsen en af te wachten. Ik begin de 12de met mijn eerste spuit!!!

Gr Tans

Hoi Tans,

Ik ben gisteren met Primolut begonnen om mijn ongi op te wekken. Op woensdag 20 juni gaat de eerste Lucrin erin en vanaf donderdag 21 juni de Puregon erbij spuiten. Dus ik begin een weekje later.

Groetjes,

Jippie

Tans en Jippie,

Veel succes de komende tijd! Laat het niet voor niets zijn!

groetjes Pebble

Ha Jippie gezellig gaan we samen op naar de dikke buikjes!!! :shock: :shock:

Tans