Manon, jeuk was bij mij vorige keer ook een goed teken, vooral op m’n borsten… :think:
Ik heb nog niet echt kwaaltjes, moet alleen zeggen dat m’n haren weer zo snel vetter worden dus dat is meestal een teken dat mijn ongi eraan komt … :wall: :wall:
Och ja, we zien wel, nog 6 dagen …
Vanmorgen was ik effe in de tuin bezig en kreeg rond een uur of 11 ineens helemaal uit het niets heel erg pijn in mijn onderbuik, ik zakte zowat bijna in elkaar en kon geen stap meer rechtop verzetten dus ben ik maar naar binnen gestrompeld en toen werd ik ook nog eens flink misselijk en moest daarna overgeven wat ook nog eens heel erg pijn deed en toen ben ik maar effe op bed gaan liggen. ergens in de middag werd ik weer wakker en de pijn bleef maar aanhouden ondanks de paracetamol en heb toch maar besloten om de huisarts te bellen en die vertelde mij dat het zeker wel blaas ontsteking zou kunnen zijn dus snel wat urine op gevangen en dat door mijn ventje naar de dokter laten brengen en jawel hoor het is een flinke ook en heb gelijk medicijnen meegekregen die ik al gelijk moest in nemen en het is een kuur van een week en dat 4 x daags, heb ik dit en ik ben nog wel zo druk met alles om het een beetje toonbaar en leefbaar te maken in het nieuwe huis en nu zit ik gewoon op de bank vast te roesten.
Sorry maar moest het effe kwijt, ik baal hier enorm van en vooral die pijn is echt heel erg vervelend. (zacht uitgedrukt) :thumbdown:
groetjes van linda (lipi)
Linda, wat rot voor je. :hug:
Kan me heel goed voorstellen dat je je hier niet lekker onder voelt.
Maar doe het rustig aan, anders heb je misschien alleen maar pijn, en daar heb je ook niets aan.
Hier heb ik de hoop nu toch echt opgegeven.
Ging mij vanmorgen (voor opstaan) temperaturen en deze was weer met 0,1 graden gezakt. Hij is nou dusdanig laag (36,8 graden) dat ik er niets meer van verwacht.
En ik constateerde dat ik ook best wel last krijg van buikpijn. :x
Ik hou jullie op de hoogte als het definitief voorbij is.
Iedereen een hele mooie dag toegewenst en geniet van de zon als je er de tijd voor kunt vinden.
Groetjes Manon
Linda, verzorg je meid, ik weet wat dat is. Voor ik zwanger was had ik er toch wel een keer of 4 per jaar last van. Had altijd Zoroxin (antibiotica) thuis liggen en als ik het voelde aankomen nam ik er al eentje.
Men zegt dat je tijdens een zwangerschap er meer last van hebt dus ik was echt wel bang maar neen hoor, heb het niet 1 keer gehad en nu, 19 maanden later nog steeds niet gehad!
Heeeeel veel water drinken helpt ook heel goed, zo is je urine geconcentreerder en gaat het sneller over (wel geen bruisende dranken hé!). Verzorg je maar, of beter … laat je verzorgen!
Manon, niet opgeven joh! Temperaturen doe ik niet want dat is echt niet betrouwbaar. Hier even mijn lijstje van toen ik het wel deed:
(de dagen zijn die na TP):
dag 5: 36,8
dag 6: 36,9
dag 7: 36,6
dag 8: 36,9
dag 9: 36,6
dag 10: 36,8
dag 11: 36,7
dag 12: 36,8
dag 13: 36,7
En ik was wel zwanger (liep wel mis maar dat was toen nog niet te merken…)
Ik vertrouw er dus helemaal niet op, bij mij is het althans niet juist!
Ik heb ondertussen, uit ervaring, geleerd dat geen enkel signaal bij mij goed of slecht is, het enige dat telt is de bloedtest! Nog 5 keer slapen …
Corinne: aan het genieten meid! Ben zo blij voor je, gisterennamiddag kreeg ik zomaar rillingen toen ik eraan dacht dat je Rik nu voor goed bij je hebt!
Tans: inderdaad, er moet maar 1 goede zijn, dat kan je wel uit mijn verhalen lezen hé, dat is bij mij bewezen! (mijn man zegt ook altijd: “bij ons moet het altijd moeilijk gaan, dan lukt het! Als het te gemakkelijk is, lukt het bij ons niet!” en daar heeft hij echt gelijk in…)
Groetjes
BL
hallo allemaal,
Ben ik weer!!
Tans, hoe is het met jou?
Heb je nog behoorlijk last of gaat het wel weer?
Wel rustig aan blijven doen he.
Hier word ik echt tussen emoties heen en weer geslingerd, zo makkelijk ging de eerste wachtweek, zo moeilijk vind ik deze week.
Wat stom eigenlijk, terwijl ik zeg dat ik er niet meer in geloof, zo hopen dat mijn gevoel het mis heeft. (Of is het toch mijn gevoel die zegt dat het nog niet mis is).
Ik weet het echt niet meer.
Wat ben ik toch een ontzettende (zeur) muts.
Sorry voor mijn gezeur.
Word gek van mezelf. hihi…
Groetjes Manon
Hier is de twijfelachtige periode voorbij. Belde gisteren toevallig naar de gyn voor een vraagje en toen zij hij dat ik eigenlijk al mocht testen en niet moest wachten tot woensdag. Dit was op dag 10 na terugplaatsing en op dag 14 na eisprong. Ik heb dit dan ook onmiddellijk gedaan en het was negatief, niet zwanger dus!
Ben ook onmiddellijk gestopt met Progesteron en wacht nu op die vreselijke duivels!
Dan mogen we starten aan een verse poging, ik kijk er al naar uit want ik had toch weinig hoop op deze cryo poging gevestigd.
Het gaat eigenlijk vrij goed met me hoor, ik sla me er wel doorheen!
Manon, al mijn duimen staan nu voor jou omhoog.
Groetjes
BL
Ha Beebjelief jammer dat het niet gelukt iis zeg, begrijp wel dat je uitkijkt naar de verse poging.
Manon hoe is het, ga jij nu ook al eerder testen…
Bij ons ging net de telefoon, omdat ze ons mobiele nummer zouden gebruiken voor de uitslag durfde ik wel op te pakken. Dus toen was het toch het ziekenhuis en ja er zijn er 3 bevrucht wij helemaal blij. Dus duimen jullie ma om 1400 voor ons.
Gr Tans
Sjee Tans :thumbup:
een 100% score qua bevruchting :dance:
heel veel sukses maandagmiddag, ik zal aan je denken :thumbup:
Beebjelief… :hug:
Ook al had je er al geen goed gevoel over,
toch echt jammer dat het niet gelukt is
Wanneer is jullie volgende poging ?
Manon; alle duimen zijn nu op jou gericht hoor
(en we zijn hier echt toe aan wat positief nieuws… :shifty: )
Sukes meid :thumbup:
Corine, gefeliciteerd metde komst van jullie zoon :inlove:
(begrijpelijk dat je er even een tijdje niet bent :mrgreen: )
Linda, voel je je al beter ?
Het klonk wel als een zeer heftige blaasontsteking zeg :shock:
Rustig aan doen hoor :hug:
Hier is life weer back to normal :roll:
Menstruatie weer bijna voorbij,
dinsdag a.s. evaluatie met gyn.
Weet niet zo goed wat er over te zeggen valt, maar ok.
En dan waarschijnlijk in mei op voor de volgende poging.
Pfffff, word er een beetje moedeloos van hoor,
waarom is zo’n natuurlijk proces voor ons toch zo ingewikkeld ??
Nou, inieder geval is het lekker weer
en daar ga ik vandaag eens heerlijk van genieten
Dames,
nog een fijn weekend !
Maaike
Tans, goed joh! Geweldig!
Hoeveel ga je er morgen laten terugzetten?? Spanneeeeeeeend!
Onze volgende poging kan onmiddellijk wanneer de duivels doorkomen starten, ik mag dan bloed laten nemen en onmiddellijk starten met de Puregon. Is de eerste keer dat ik dat met Puregon moet doen? Met welke medicatie moeten jullie dat?
Ben benieuwd en vind het wel tof dat ik al zo snel weer voor een nieuwe poging kan hoor!
Groetjes aan iedereen en geniet van het mooie weer!
BL
Hallo allemaal,
Beebjelief, wat vind ik dat ontzettend jammer.
Komt het door de hormonen dat je ongie nog niet is doorgekomen?
Tans, wat ontzettend goed nieuws.
Hier gaan de duimen dan ook ontzettend hard draaien voor jou. :thumbup: :thumbup:
Hier gaat het eigenlijk wel, ben er in mijn gedachten veel mee bezig.
Heb niet echt het gevoel dat het voorbij is. (zere borsten, opgezette buik, temp weer hoog)Ik weet het niet.
En mijn man zegt ook dat mijn borsten groter zijn. hihi
Maar ik ben niet van plan om eerder te testen, (als ik dat tenminste volhoud).
De vorige keer had ik de 4 en 1 dag van te voren getest.
Je dan wel waar je aan toe bent…
Maar ik durf het niet, te bang dat ie negatief is.
Misschien doe ik het nog wel, maar dan horen jullie van mij.
Iedereen een hele mooie dag toegewenst.
Groetjes Manon
hallo allemaal,
Ik had net een heel stuk tekst getypt, gaat er iets mis :evil:
Beebjelief, wat jammer dat het niet gelukt is. Balen hoor. Ik baal met je mee.
Manon, ik duim nog steeds.
Maartje, ongi al bijna weg, gelukkig! Gaat het een beetje met je, durf je alweer een beetje vooruit te kijken? Mag je in mei alweer starten, ik moet ongeveer 3 maanden wachten, welk ziekenhuis loop jij?
Corinne, lekker aan het genieten. laat je even weten hoe jullie weekendje al gezin was :inlove: Ben erg nieuwsgierig. Dit ook omdat wij “zwanger” zijn van een BKA-nummer voor adoptie
Tans, fijn dat ze alledrie bevrucht zijn. laat je er 1 of 2 terugplaatsen? Ik duim voor je maandag.
Linda, hoe gaat het met je, voel je alweer wat beter?
Ik ga weer in de zon zitten. Ben een weekendje weg en ga zo met o.a. mijn zwager en neefje en nichtje naar het strand bij Katwijk.
Fijne zondag allemaal
liefs Suzanne
Manon het is bijna de 18de dus nog even volhouden, ik durfde ook niet eerder te testen, begrijp je wel!
Nog even duimen voor ons allemaal…
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Gr Tans
Hallo dames,
Hier was ik weer.
Ik ben vanmiddag heel stout geweest.
Ik heb een test gedaan.(het is eigenlijk te vroeg, dat weet ik)
Maar ik kon het niet meer laten en had er nog eentje liggen.
Van clearbleu.
Deze gaf een heel licht streepje,(nu kan het dus zijn dat het van de hormonen komt of dat ik zwanger ben)
Ik weet het niet.
Dus eigenlijk ben ik geen steek verder, (dom he) :wall:
Maar ik had beloofd dat ik het zou vertellen als ik een test had gedaan.
Ik wacht nu dan toch maar gewoon af tot woensdag.
Prettig dag allemaal!!!
Groetjes Manon
Ha Manon
Ik hoop dat je gauw een dikke streep krijgt, ik duim voor je.
Tans
hallo meiden,
manon, mijn duimen draaien volop. ik heb heb toen te vroeg getest en een dun streepje gehad en was toen wel degelijk zwanger en die test werd alleen maar duidelijker, ik heb toen op 02 januari getest maar mijn testdag was eigenlijk 04 januari. ook ik kon het niet laten en had er van te voren al een goed gevoel over want ik voelde mij zo anders dan na de andere pogingen en had op oud jaarsdag al mijn vermoedens maar durfde nog niet te testen,
meid ik duim voor jou en voor de rest natuurlijk ook en gelukkig voel ik mij ook al weer prima hoor, ik heb dus weer veel geluk gehad dat het toch geen nierbekken ontsteking is geworden want dan was het weer ziekenhuis voor mij geweest maar de pillen doen het prima en heb nu geen pijn meer.
meiden geniet lekker van het geweldige weertje, wij hebben het zwembad al opgezet want dit laten wij ons niet langs de neus gaan. het wordt hier vandaag volgens de nieuwsberichten 29 graden maar daar moeten wij altijd 2 graden bij tellen hier dan klopt het wel.
groetjes van linda (lipi)
Hallo allemaal,
Hier gaat het goed, heb een goede nachtrust gehad.
Vroeg mijn man gisteravond toen we in bed lagen wat hij dacht toen ik zei dat ik een test had gedaan en er een heel licht streepje stond.
Hij zei: eindelijk, na al die ellendige jaren!!! Maar hij vond het ook wel weer eng, al die jaren kijk je er na uit en dan is het misschien zover.
Ik heb wel verteld dat dit dus nog niks zegt, kan nog steeds mis gaan.
Maar ik vond het wel lief dat ie zo reageerde.
Hij is geen praterd, maar dat ie dit mij vertelde vond ik heel mooi.
Ik hoop dan ook zo dat het raak is, anders ben ik bang dat ik een beste klap voor mijn kop krijg deze keer.
Heb verder geen verschijnselen van ongiekrampen etc.
Dus ik hoop het zo!!!
Lipi, geniet er vandaag nog even lekker van in je zwembad, wou dat ik dat kon.(moet helaas werken)
Maar wel lekker koel in de auto. hihi…
Ik ben blij dat je geen nierbekkenontsteking hebt opgelopen.
Prettige dag allemaal.
Groetjes Manon
Manon, spannend hoor nog even en dan een positieve test hoop ik!!!
De terugplaatsing is goed gegaan een mooie embryo teruggeplaatst dus nu maar afwachten…
Tans
Manon, dit is wel degelijk zwanger hoor, je bent even ver als ik en ik mocht zaterdag al testen dus … van harte gefeliciteerd meid! Geniet er maar van…
Groetjes
BL
hallo dames,
Tans, super dat er eentje is teruggeplaatst!!!
Succes met je wachtweken.
Dat je ze maar snel mag doorkomen.
(ellendige rotweken)
Heb hier vanmiddag nog een test er tegen aan gegooid.
En deze werd weer positief. Het streepje is al iets duidelijker dan gisteren.
Vind het zo eng, bang dat het nog misgaat en ik woensdag toch nog te horen krijg dat ik niet zwanger ben.
Aan de andere kant stiekemd heel blij.
Misschien doe ik morgen nog wel een testje. (heb er nog eentje)
Ben zo onzeker.
Hoe is het met de rest???
Beebjelief, is bij jou al de menstruatie doorgebroken?
Groetjes Manon[/b]
Manon: spannend hoor…en inderdaad, twee streepjes zijn twee streepjes. (heel voorzichtig alvast gefeli)
Tans: succes met wachten…zeg maar dag tegen je nagels…
Hier aftellen tot het vooronderzoek op 16 mei…ik hoop ook dat we dan eindelijk een definitieve datum krijgen. Juli is zo…onduidelijk…