IVF/ICSI deel 12

Heel veel succes, Maartje! Ik heb ook wel een goed gevoel over jou! :wink:

De duimen draaien hier voor je, hoor!

Groetjes,

Jippie

ik duim heel hard mee, maar wel zonder geluid. (ik zit ook op mijn werk :oops: )

liefs Suzanne

:-* :-*

( :shifty: )

Nog maar 2 uur wachten :wink:

(Sneakt even naar binnen)

Maaike ik ben gewoon met jou aan het aftellen :shifty:

Ik hoop echt voor jullie dat je zometeen goed nieuws krijgt.

:-*

Nou, aan jullie medeleven en duimen

heeft het in ieder geval niet gelegen

en aan mijn motivatie ook niet,

maar de test was negatief :frowning:

Balen, ik had toch ZO het gevoel dat het goed zat…

(so much for intuition… :thumbdown: )

17 april evalueren :roll: pfffft

Doewie…

Maaike

Hè, potverdorie Maaike… :frowning: :wall: Ik had er echt een goed gevoel over, ook omdat je nog steeds geen tekenen van je ongi hebt.

Klo*te, meid! Heel veel sterkte! :hug:

Groetjes,

Jippie

Maaike

Wat k*t, kl**e … Getver, had zo het gevoel dat het goed zat bij jou? Hoe kan dat nu? Nog niet ongi en toch negatief! Getver getver getver, ben zoooo booooooooos!

:doh: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Maaike, wat vervelend!!!

Heel veel sterkte toegewenst.

Heb hier trouwens ook het gevoel dat het deze ronde niet goed gaat komen.

Moet nog wel een week, maar heb nu al ongie krampen.(af en toe)

Weet niet goed wat ik hier van denken moet.

Heb mijn mannetje al voorzichtig ingelicht. (kan ie er rekening mee houden)

Ben dus niet heel positief meer.

Beebjelief, hoe heb jij dat?

Groetjes Manon

Manon

Hier net hetzelfde maar dan toch ook weer andersom…

Heb echt het gevoel dat het deze keer niks geworden is omdat ik net GEEN ongikrampen heb! Dat had ik de vorige 2 keren dat ik zwanger was wel, net omdat de baarmoeder aan het uitzetten is dus … geef jij de hoop nog maar niet op hoor, komt wel goed! :wink: :thumbup: :thumbup:

Wat zijn wij vrouwen toch een stelletje mutsen hé! :hand: De ene vind dit goed, de andere net het andere, …

Ik blijf duimen, voor iedereen!

Nog wat van Corinne gehoord? Zou Rik al bij hen thuis zijn???

Groetjes

BL

Jeetje Maartje , ik had ook z’0n goed voorgevoel , jeetje wat vervelend zeg :sick: :twisted: :frowning: !!!

Nu duimen voor Beeblief en Manon hoop toch wel dat het bij jullie goed zit!!! dus :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: !!!

Hier gaat het prima, nog even en ja dan is het voor mij zenuwachtig en sspannend!!!

Corine hoe is het met je, is Rik al bij julllie!!!

Suzanne, hoe is het met je

gr Tans

Ik ben er wel weer bovenop hoor,

even slikken en weer doorgaan hè :roll:

Ik duim hard mee voor Manon en Beebjelief

en Tans natuurlijk ook !

Corine is vast veel te druk met gezinnetje om te KOKken :wink:

Geniet ervan meid :-*

Suzanne hoe is het met jou nu ?

Groetje,

maaike

Hoi,

Maartje, wat ontzettend vervelend dat het niet gelukt is. Je had zo’n goed gevoel. Heb je gisteren nog een lekker wijntje genomen?

Nicje, hoe gaat het met jou? Al uitslag? (net nog niet las ik)

Tans, hoe is het met je eitjes, zijn ze al bijna rijp? :mrgreen:

Corinne, waar ben je? Al aan het genieten.

Manon, hou hoop! Ik weet je een een “buffer” inbouwt, maar hetkan nog steeds!

Hier gaat het aardig. Meestal kan ik mijn broeken nu weer dicht doen :wink:

Ik ben sinds gisteren weer volledig aan het werk en dat was wel even lekker, was wel moe aan het einde van de dag.

Aankomend weekend gaan we even weg, naar het strand. Manlief moet werken, maar mijn vader heeft een bedrijfswoning in de buurt, dus lekkerrrrr…!

Heb net lekker pizza gegeten en ga nu even stofzuigen, geen zin…

liefs Suzanne

Hoe is het met iedereen Maartje wat ben je toch flink!!!

Hopelijk lukt het de volgende keer en krijg je weer zón mooi kindje net als Eva…

Manon en bbeeblief zijn jullie al zenuwachtig???

Ik wel, jeetje kom er net achter dat ik verkeerd gespoten heb, heb gonal en lucrin een dag te lang gespoten stom he.

Heb net gebeld en waarschijnlijk maakt het niets uit…

Stom he maar ik ben me toch zenuwachtig kan aan niets anders meer denken.

Groet Tans

maartje wat balen meid heb nog wel zo hard lopen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

helaas hoop dat het de volgende keer wel goed is.

manon en beebielief :thumbup: :thumbup: :thumbup: nog steeds heel hard voor jullie en mezelf dat ik maandag middag mischien toch weer verder mag,maar dan moet er een wonder geschieden :cry: .

iig iedereen heel veel sterkte en succes met alles!!!

groetjes annie

Hallo allemaal,

Annie, ik ga voor je duimen dat je groen licht krijgt.

Hier moet ik de dingen nog even op een rijtje zetten…

Er is nog niets ernstigs aan de hand.

Ben vandaag bij iemand geweest die aan handoplegging doet.

Misschien hebben sommigen van jullie hier geen geloof in, maar ze heeft me toch al van mijn hoofdpijn afgeholpen die ik veel had de laatste weken.

Nu heb ik vanmorgen dan ook mijn twijfels op tafel gelegd over deze poging.

Ze zei me aan het eind van deze behandeling dat ik nog niet te negatief moet zijn en dat zij gematigd positief is over deze poging.

Nu heb ik het gevoel dat ik met haar mee moet gaan in haar mening.

Misschien is het deze poging wel goed.

We moeten nog een weekje afwachten, morgen mijn laatste pregnyl spuit zetten. En dan is het echt afwachten tot woensdag.

De natuur moet dan echt zijn gangetje gaan.

Hoe is het met de rest?

Corinne hoe is het bij jullie?

Ga even eten koken, moet straks nog werken.

Groetjes Manon

Ik ben er nog wel, maar enorm druk laatste daagjes, veel werken omdat vandaag (om precies te zijn over 2 uur) Rik thuis komt! we mogen hem straks gaan ophalen! enorm spannend! gisteravond met veel vriendjes naar de kroeg geweest (de laatste avond kinderloos…) en nu dus een beetje een houten hoofd :oops:

Maaike, wat shit dat het niet gelukt is, met name omdat je nog niet ongesteld bent geworden, krijg je toch veel hoop!

beebjelief en manon, spannend! hoop enorm met jullie mee!

Tans, dat heb ik ook wel eens gehad, die spuiten verwisseld, zal wel meevallen met de gevolgen, maar je voelt je inderdaad wel shit en enorm dom (ik tenminste) :doh:

dames, morgen gaan we met zijn 3tjes (hihi dat klinkt grappig) een weekendje weg, doe uitgebreid verslag daarna en duim ondertussen mee!

:dance:

Corinne, wat enorm spannend!!!

Maar vind het fantastisch voor jullie. :dance: :dance: :dance:

Laat gauw weer wat van je horen hoe het weekendje is gegaan.

Heel veel liefde en geluk toegewenst in de toekomst.

GEFELICITEERD!!!

Hier op het moment geen last meer van ongie krampen, weet dus niet zeker of het dat wel is geweest. We wachten gewoon af.

Groetjes Manon

Manon, ongikrampen die komen en gaan zijn volgens mij echt wel geen ongikrampen maar een uitzetting van de baarmoeder! Bij mij was dat telkens een goed teken! Toi toi toi meid, ik duim haast meer voor jou dan voor mezelf! :oops:

Corinne, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaw, alvast hartelijk gefeliciteerd, straks zijn jullie een echt gezinnetje! Krijg er zomaar even kippenvel van! Geweldig!

Maartje, alles OK daar?

En Suzanne? En Tans? En de rest?

Ik was er net aan aan het denken of het niet aardig zou zijn om een lijstje te maken en dit op de eerste pagina te plaatsen? Zo kunnen we toch een beetje volgen wie wat wanneer heeft, lijkt jullie dat niets?

Enfin, is maar een ingeving hoor…

Groetjes

BL

Oh Corinne wat fijn dat Rik thuis is gekomen!!! Hiep hiep hoera en jja natuurlijk gefeliciteerd met jullie mooi zoon, foto foto graag!!

Manon je wordt natuurlijk heen en weer geslingerd in de emoties maar meid vertrouw op jezelf het kan gewoon goed gegaan zijn hoor!!Beeblief voor jou hoop ik hetzelfde hoor!

Maartje hoe is het ben je al ongesteld, hoe voel je je nu?

Suzanne hoe is het met jou?

Het lijkt me wel heeerlijk om zoals jullie nog genoeg tijd te hebben, want jullie zijn nog zo lekker jong dan moet het wel goed komen :-* .

Maar goed ik begrijp natuurlijk wel dat je daar niets aanhebt als je graag een kindje wil het het lukt niet dan baal je ontzettend hoe oud je ook bent.

Nou hier gaat het eigenlijk wel goed ben net uit bed, de punctie viel heel erg mee . Een eitje vergeleken bij 2 jaar geleden. Heb bijna geen bloedverlies enz. Maar ik doe het wel rustig aan hoor.

De opbrengst was helaas niet zo goed 3 eitjes maar mijn man’s sperma waswel goed dus nu maar hopen dat ze allemaal bevrucht raken. Maar ja 1 goeie is genoeg.

Gr Tans

Beebjelief, je moet ook voor jezelf blijven duimen hoor!!! :thumbup: :thumbup:

Doe het in ieder geval ook nog voor jou.

Heb jij trouwens niet ook al kwaaltje w.b. zwangerschap of ongie?

Ben ik wel benieuwd naar.

Hier alleen steeds meer jeuk overal, weet niet of dit ermee te maken heeft, maar ja. Het zij zo.

Wat kun je jezelf toch gek maken! :wall: :wall:

Groetjes Manon