Kim ik had je reaktie van gister toch zomaar gemist! Fijn dat het dit keer wat beter is gegaan qua gyn, wel jammer dat je ei nog niet zover is. MAar vandaag dus weer een kans! Sommigen zijn idd nogal kortaf, lijkt wel of ze soms best te lijden hebben onder giga werkdruk. Hier heb ik er nog weinig van gemerkt hooguit als het spreekuur uitloopt dat het allemaal wat sneller gaat. Maar ja dan weet ik dus ook waarom…
Ang lekker dat het allemaal steeds beter gaat! Daar neem je al die rust ook voor.
Chan spuit erbij, spuit erbij!! Jippie! Ik mag volgende week woensdag dus weer maar ik moet wel even opletten want het kan dus zijn dat ik dan moet werken. Dan wil ik toch even kijken of ze misschien mijn afspraak kunnen verplaatsen…Hopelijk lukt zoiets op zo korte termijn…en anders moet ik een andere oplossing zien te vinden.
Tjah en dan het gesprek. Er was door het UZB wel al gezegt dat ze redelijk informeel zijn daar, maar stel je daar maar eens op in. En hoe informeel zijn ze?? Nou het was de informele spijkerbroeken stijl…en zelfs in mijn rok met blouse voelde ik me nog overdressed! Nu ja gelukkig had ik niet een strak mantelpakje aan! :silenced:
Voor maandag weet ik hoe en wat dus niet al te lang in de stress. En als ik aangenomen wordt is het eerst 2 weken training in de ochtend en daarna tot januari werken! Denk dus zelf dat vrijdag ‘Judgement Day’ wordt.
meisjes!
Wat is het hier gezellig zeg! Moon heb het hartje geluisterd zoooo lief!
Ik kan me dat nog als de dag van gisteren herrinneren dat ik het hartje van mijn dochter hoorde …nu is ze 16 en rijdt ze op haar nieuwe scooter! 8)
Hier gaat alles zijn gangetje , gister de echo gehad alles was goed mijn eigen hormonen zijn op vakantie en dus mag ik vandaag eitjes gaan kweken! Volgende week woensdag de eerste fm.Hou jullie op de hoogte!
Hoe is het verder met iedereen?
Annie hoe gaat het ?
Kim had jij al een echo gehad en wanneer is de tp?
Angela wanneer heb jij weer een echo?
Dames na mijn (en mischien die van Rhi) punctie zullen we dan eens gaan bbqen? Gaan de ww nog wat sneller en kan ik mijn schilderij aan Moon geven!
heel veel suc6 iedereen met alles!
Liefs van mij
:mrgreen: ik heb weer werk… :mrgreen:
Vanaf maandag weer 20 uur per week aan de slag! Ik dacht dus echt dat ik pas morgen op zijn vroegst wat zou horen maar ze waren echt supersnel!
Dat wordt dus morgen bellen naar het ziekenhuis om te kijken of mijn afspraak verzet kan worden! Ow ik hoop toch zo dat dat mag en kan en lukt… :shifty:
Chan ja die BBQ is een toppie plan! Lekker en gezellig en superafleiding in de ww. Idd even afwachten wanneer we de punctie hebben en dan plannen we een concrete datum.
zo hier is ik weer
ik heb vanmorgen een weer een echo gehad en eindelijk zitt er schot in
ze konden de eitjes weer niet vinden dus hebben ze een echo op mijn buik gemaakt hihihi gek he ik voelde me meteen een beetje zwanger :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
ik moet vrijdag weer terug komen kijken of ze dan groot genoeg zijn
ik heb er op gestaan dat mijn vragen veantwoord werden en!!!ZE ZIJN BEANTWOORD…
als het vrijdag goed is mag ik de spuit nemen (pregnyl) dan worden de cryo’s ontdooid en worden ze 5 dagen later terug geplaatst dus als alles goed gaat worden woensdag de cryo’s teruggeplaatst
en dan die wacht weken nog
ik hou jullie op de hoogte
oh ik weer een bak met lucas net :shock: :shock: :shock:
hij heeft zo’n ontzettend rode billen en is behoorlijk aan de diaree
heel zielig, dus had ik hem de luier afgedaan en…hij plaste netjes uit de box door de spijlen op het laminaat
mijn hubbie en ik lagen helemaal in een deuk het was zo’n grappig gezicht
toen had ik alles opgeruimd en ik dacht nu de fles pyama aan en dan naar bed
NOU NIET DUS… na de fles was hij aan het spelen gegaan met zijn ark van pluizebeestjes rammelaars enzzz
maar hij was zoo stil , ik vroeg aan mijn hubbie wat is lucas aan het doen???
was hij met zijn eigen poep aan het spelen :shock: :shock: :shock:
alles zat er onder zelfs zijn haar nog, hij kon zo regelrecht onder de douche
we moesten er wel om lachen hoor maar toch vies was het wel
hihihihihi
Tjee meiden het gaat weer heel spannend worden hier!!!
Kim wat een ellende zeg alles onder de poep :shock: :shock: :shock: Maarre ik moest wel een beetje lachen toen ik het las hoor,is dat erg???Hoe is het nu met het ventje???
Liefs Urs :-*
Hoi allemaal,
Byou, toevallig zeg. Ik heb gisteren ook mijn eerste echo gehad. Alles was gelukkig rustig en ik ben ook sinds gisteren gestart met prikken. Gonal-f met een prikpen, hartstikke handig dat ding, vergeleken dan bij de pregnyl.
Ik heb volgende week dinsdag mijn eerste echo voor de FM. Leuk dat we gelijk opgaan
en Kim hoe gaat het met jou?
Rhiannon gefeliicteerd met je nieuwe baan!
Gerda ik las je berichtje een paar pagina’s terug. Volgens mij zijn wij ongeveer tegelijkertijd gestopt met de pil. Ik ken je nog van het forum zwanger worden
Succes allemaal de komende weken :thumbup:
groetjes Kaatje
hey RhiGefeliciteerd met je nieuwe BAAN!!!:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Toppie! 20 uur is net genoeg heb je lekker wat tijd over voor de rest van e eigen dingen!
Kaatje wat leuk dat we gelijk opgaan , ben benieuwd hoeveel eitjes jij hebt en hoe hard ze bij jou groeien! Is het jou 1ste keer?
De eerste fm is altijd spannend kijken hoeveel eitjes je hebt hoe groot ze zijn etc.
Dan is het om de dag naar het zh .duurt bij mij altijd maar 10 min.
Het ZH ligt vlakbij ons dus ik hoef er niet lang voor te reizen!
Ben er met de auto in 5 minuten.
Ben op dit moment snipverkouden en krijg er echt de :mrgreen: van.
Gisteravond al om half 8 naar bed heerlijk lekker lang geslapen!
SUC6 met alles iedereen!
Liefs van mij
Rhi gefeliciteerd met je nieuwe baan :lol: :lol: :lol:
En voor de rest van de dames schiet het ookal lekker op nog even en dan wordt het weer echt spannend hier
:thumbup: :thumbup: !
Ik was toch ongerust over de uitslag van 1:440. In procenten is de kans nu o,22% dus 99, 78% dat het goed is!!
Nu heb ik de verloskundige gebeld en zij zei ook weeer dat het wel een goed uitslag is en dat ik geen reden heb om te panieken!!
Dus ja als een gyn en een verloskundige zeggen dat het okee is moet ik mezelf maar een beetje vermannen en me niet aan stelllen maar gaan genieten dacht ik zo! :shifty:
Dus vanaf nu :mrgreen: :mrgreen: !!
Ik heb vandaag de zwanger kadoos van de etos op gehaald ga nu lekker kijken wat erin zit!!!
(o meiden hoop zo dat iedereen snel zwanger is want het is jullie ook allemaal zo gegund, Rhi, Byjou, Annie ,Kaat en ik hoop dat ik nu niemand vergeet :oops: )
Groet Tans
Wowie elke dag naar het ziekenhuis vanaf de eerste FM?
Oeps daar heb ik nog geen rekening mee gehouden :?
Ik ben ook erg benieuwd hoe snel ze gaan groeien en hoeveel en hoe groot ze zijn. Ik woon gelukkig ook best dicht bij het ziekenhuis.
Alleen kan ik niet altijd vroeg terecht en dat is niet handig ivm met mijn werk want ik werk wel weer ver van het ziekenhuis vandaan. We zien wel. Hopelijk gaan ze goed groeien en dan zien we wel. Al moet ik de komende weken hele dagen in het ziekenhuis rondlopen alles voor het goede doel!
Heb je al een keer IVF gehad?
Sterkte met je verkoudheid. Maar goed dat je geen synarel snuift (neusspray), dat is heel lastig dan denk ik.
groetjes Kaatje
He Rhi gefeliciteerd meid,nu gaat het allemaal helemaal goed komen met jou :thumbup:
Chantalle,Kaatje en Kim heel veel succes meiden :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Urs :-*
Hoop ik ook Tans!
We hebben tegelijkertijd een berichtje gepost! Fijn dat de uitslag heel normaal is. :lol:
groetjes Kaatje
Hallo!
Niet iedere dag naar het zh .wel om de dag!
Ik heb al 2 keer ivf gedaan en 1 cryo terugplaatsing dus al 4 x eigenlijk.
Maar dat wil allemaal niks zeggen… soms lukt het de eerste keer soms de tweede bij Moon en Angela de derde keer! :inlove: :inlove:
Suc6!
Liefs Van Mij
gggggggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
voor lopig nog geen insuline dus ook nog geen zicht op het opnieuw starten met zwanger worden.
ze maken je soms blij met een dooie mus en word aub NOOIT chronisch ziek want dat kost je klauwen vol met geld en je krijgt niets terug dus verzekeren helpt geen …
sorry ik ben heeeel erg verdrietig en heeeeeeeel erg boos.
annie
Getsie Annie meis,
Wat ontzettend kl#te ik kan me helemaal voorstellen dat je hier heel boos en verdrietig om bent sterkte hoor meis!!!Ik hoop echt dat het allemaal snel goed gaat komen voor je,ik bedoel dus dat je je insuline krijgt en dat je mag gaan beginnen!!!Ik ga hard voor je duimen hoor meid! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs Urs :-*
Tjemig annie, wat ongelooflijk balen voor je! Waarom mag je voorlopig geen insuline? Het schiet ook niet echt op op die manier!
Ik hoop echt voor je dat er ook betere berichten voor je komen! En dat je groen licht krijgt.
Wees maar flink boos en verdrietig, dat mag je zeker wezen!
Sterkte!
Rhi, alsnog van harte gefeliciteerd met je job! Hopen dat de IVF-behandelingen nu niet in gevaar brengt! Want dat is toch ook je doel?
Chantalle en Kaatje, ik leef echt met jullie mee!!!
Angela, fijn meid dat het nu goed met je gaat! Ik ben zo trots op je!
Liefs,
Moon
hoi
ik mag nog geen insuline spuiten omdat mijn schildklier nog niet goed op orde is.dat moest eerst goed zijn voor ze willen beginnen met het andere.alleen ik heb het probleem dat ik moet bloedprikken om mijn suikers te testen en met tabletten word het niet vergoed en dat kost mij dus iedere 2 a 3 weken bij na 83 euro.ik heb dat niet!!!met insuline krijg ik het wel vergoed.zelf 1x clomid werd niet vergoed en ik weet waarom ggggrrrrrr.
ik wil ook zo graag weer verder,maar ja dat zet ik voorlopig maar weer uit mijn hoofd.
groetjes annie
Annie wat een vervelend nieuws zeg! En dan druk ik me nog zachtjes uit… :roll: Toch kan ik niet meer voor je doen dan hopen dat je schildklier snel weer zijn werk doet en je toch over mag op insuline. Ik :thumbup: ervoor.
Dames wat is het rustig ineens hier! Iedereen aan het bijrusten nu het weer minder is geworden? Ik merk wel dat ik als een blok slaap op de Deca. Nog maar een paar daagjes spuiten en dan alweer de uitgangsecho. Nu hoop ik dan ook een beetje dat het drukkende gevoel in mijn buik een fijne vooraankondiging is. Zonder bloeding wordt er niet gestart met de nieuwe spuiten.
Shou en mannetje! Whaaa wat was het gister laat. Ik sliep al bijna in de auto :D. Was zo gezellig dat zelfs Daan de tijd is vergeten hahaha. Rond zijn verjaardag doen we het gewoon hier dunnetjes over en dan maakt Daan wat lekkers!
Ang iedere keer als ik je naam op MSN voorbij zie komen kan ik niet anders dan een big smile krijgen! Zo fijn om te lezen dat alles goed gaat!
Moon wauwie wat een geld! Maar iedere cent waard
Nog maar even en dan zitten we hier met zijn allen te duimen tot jullie ukkie is geboren zeg…wat vliegt de tijd soms toch!
Kim wat een ventje hebben jullie zeg! Hij bezorgt jullie maar een pleur werk Mooi dat er nu wel wat groeit en de gyn wat ‘netter’ was. Toi, toi voor het laatste stukje van jullie behandeling! Krijg je trouwens nog wat om je baarmoeder te ondersteunen na het terugplaatsen? Progestan of Pregnyl of zo?
Chan, spuit ze!! Ik heb mijn eerste kleine blauwe plekje ook al… :eh: Nu ja alles voor het goeie doel!
hier ben ik weer
gisteren weer bij de echo geweest en die was nog niet goed
ik moet maandag weerkomen!!!
nu zijn ze 18mm dus maandag zijn ze hoop ik toch echt goed
dan moet ik waarschijnlijk vrijdag naar zwolle toe
ik moet ook gelijk weer gsaan want ik ben harstikke druk
toedelssss
Dames!
Rhi ik ben ook kapot! gaaaaaaaaaaaaaap! Sinds de deca heb ik echt veel slaap nodig…gaaaaaaaaaaaaaap maar ach voor het goede doel he?
Annie wat een vervelend nieuws zeg…ik wens je suc6 en liefs …
Ang hoe is t?
Kim maandag weer terug ach het houdt je van de straat he? hahahahah
Ikke heb echt last van alle hormonsters maar heb het er graag voor over!
Alles komt dichtbij nu en ik begin het toch wel spannend te vinden , heb al een beetje raar gevoel links en rechts dus dat zit wel goed hoop ik!
Woensdag de echo en dan weten we meer!
Ga genieten van mijn weekend en spreek jullie snel weer!
Liefs van mij
hey meiden,
ben ik weer even. Vandaag is het lekker zondag. Ik vind dat de weken voorbij vliegen nu ik thuis ben. Hopelijk ben ik snel weer de oude en kan ik alles weer lekker hervatten en doen waar ik zin in heb. pfff dat niksen gaat je echt tegen staan.
Annie; Meis wat een vervelend nieuws, zacht uitgedrukt. hopelijk gaat je schildklier snel beter werken, daar duim ik voor mee.
Rhi; alles nog ok meid met de deca? WOrd nu wel tijd voor de 2e fase.ik blijf duimen hoor jullie moeten snel volgen.
CHant en kim; jullie schieten ook al lekker op. Straks weer extra duimen inzetten. Echt waar er zijn meiden in de aantocht die me gaan volgen. YOEHOE leuk weer, we kunnen we wel weer een aantal zwnageren bij hebben hoor.
Nou meiden, ik ga er weer vandoor, neem weer een andere positie op de bank in hihi
doegie xxAngela en UKKEPUK