IVF deel 5

het vervolg

ik wens jullie allemaal heel veel geluk !!!

Speciaal voor Angela:



Ik ga proberen om opnieuw mijn buikfoto’s op de kok te krijgen:

Jaaaaaaaaaa Moon

k zie ze. Wat een mooie buik heb je zeg. :clap: Echt geweldig hoor.

Dank je dat je ze nogmaals op de site hebt gezet. :thumbup: :thumbup:

Liefs Angela kus :inlove:

Morruge meiden,



Jaaaaaaaaaaaaa,Angela ziet het ook :dance: :dance: :slight_smile: :lol: !

Ik had mijn hubbie al de opdracht gegeven op de foto’s ook op onze homepage te plaatsen! Inmiddels zijn de foto’s ook zichtbaar op onze web-site!

En…wij hebben gisteren onze nieuwe auto opgehaald :slight_smile: Luxe hoor! Ik zit als een prinses (met haar bolle buik) in de auto! Wij hadden altijd een 3-deurs gehad, maar nu met de kleine op komst vond ik het wel handig om over te gaan op een gezinsauto, dus een 5-deurs!

Een zilverkleurige auto hyundai Getz :inlove: :inlove: :inlove:



Ang, hoe voel je je nu? Nog…13 dagen!!! Dan kan je je kleine garnaaltje zien! :dance: :dance: Pffffffffttt alweer 5 weken zwanger! Leuke banner heb je!



Chantalle, geniet je nog steeds van je vakantie? Ik wil ooooooookkkk!



Rhi, lukt het een beetje met de papierenwerk? Ennehh…laat de rode :twisted: maar komen, des te eerder kan je ook weer beginnen! Wat wij al in het begin hebben gezegd: 2005 is HET JAAR VOOR ONS IVF-ERS!



Tans, nog steeds goed met je en de kleine? Binnenkort mogen wij jou buikfoto’s bewonderen?



Alle andere meiden, sterkte met het wachten en hopelijk komen jullie allemaal met goed nieuws!



Liefs,

Moon

Poeh he wat ben jij vroegjes uit de veren zeg!

Een nieuwe auto; helemaal te gek en een getz, die zijn echt gaaf. Wij moeten ook op zoek naar een gezinsauto, en als het er dan 2 worden kunnen we aan de stationcar haha :inlove: :inlove:

Jaaaa meer buikfoto’s wil ik hier zien hoor. IS zo mooi een zwangere buik! :smiley: Nou ik heb weer weekend, ben er echt aan toe. Om 10:00 uur ffe koffie drinken met oud collega’s doen we altijd 1x per 6 weken. EN dan nog ffe een druk daggie. Nou meiden tot snel weer.

O ja verder met mij alles okee hoor.

Liefs Angela :angel:

Ik zal binnenkort ook buikfoto,s maken, maar je ziet nog niets hoor!!

We hebben het al aan een aantal vrienden verteld. Een vriendin moest zelfs huilen van geluk , leuk he zij is ook zwanger 28 weken alweer dus dat wordt straks gezellig!!!

Kan het bijna niet meer voor me houden wil het wel van de daken schreeuwen maar nog even geduld :inlove: :inlove: !!



Moet eigenlijk aan het werk maar wil niet heb geen zin maar goed zal wel moeten!!!

Mijn man heeft trouwens ook een andere baan. En daar kan hij in de toekomst 4 x9 gaan werken dus kan hij ook een dagje voor de kleine zorgen geweldig he!!



Ik hoop dat 2005 een echt IVF jaar wordt, er zijn er al 4 dus er kunnen er nog best een hele hoop bij!!! :-* :-* !!



Groet Tans

hee hallo



ik ga weer fanatiek mee schrijfen met dit topic

ik moet wachten tot ik weer ongie wordt en dan kan ik het zh bellen om voor de 9e dag een echo maken om te kijken naar de follikels

en dan gaat het weer beginnen we hebben er nog 2 (cryo’s)

dus dat wordt heeel spannend



iedereen succes en ik hoop dat idd 2005 een echt IVF jaar wordt



groetjes kim

Hoi meiden,



Hier ook weer eens een berichtje van mij.



Mooie buik, Moon!! Prachtig om te zien!

Waar blijven de foto’s van de andere zwangere dames?? :smiley:



Wij zijn nu aan het wachten op ons ivf intake gesprek, dat zal waarschijnlijk van de zomer plaats gaan vinden. Ik kwam er gisteren achter dat de wachtlijst verkort is naar 3 maanden (ipv 6) scheelt weer de helft. Dus waarschijnlijk kunnen we september of oktober beginnen met ivf. Intussen ben ik bezig met de ovulatietesten en zit nu weer in de ww.

Alleen sinds ik een kijkoperatie heb gehad is het alleen nog maar onduidelijker geworden voor ons. Ze hebben toen niet goed kunnen zien zien of mijn eileiders open waren of niet.

Volgens de gyn is dat niet belangrijk als we met ivf beginnen. Dat klopt ook, maar nu blijven we iedere maand hoop houden terwijl dat misschien voor niets is. Als jullie begrijpen wat ik bedoel. Want ja als het verstopt zit zal er nooit iets spontaans kunnen gebeuren en weet je waar je aan toe bent, maar nu blijf je toch stieken hopen.

We zitten er zelfs al over te denken om een tweede operatie te laten doen bij een fertiliteitskliniek in Belgie. Om toch wat meer zekerheid te hebben. Ze weten niet eens hoe het precies zit met mijn dubbele baarmoeder?! Dat is toch ook heel belangrijk om te weten bij een evt. zwangerschap? Er zijn namelijk zoveel verschillende vormen en bij de ene vorm is de kans op een miskraam wel aanwezig of groter dan bij een andere vorm.



Iedereen heel veel succes!!!



Liefs Heidi :-*

Spannend Kim! Hopelijk is de cryo behandeling genoeg voor dat brusje!

Succes alvast!



Heidi, binnenkort dus het gesprek. Ook spannend, wel heerlijk dat je eerst energie kunt opdoen en genieten van het mooie weer zonder spuitgaatjes/blauwe plekken op je zomersbruine buik. Geniet ervan en dan gaan jullie er ook voor! En hopelijk wordt het een doorslaand succes die eerste keer! En ik weet denk ik wel een beetje wat je bedoeld met die rare vage uitslag van de kijkoperatie. Om de een of andere reden geloof ik heus dat mijn eerste gyn wel goed gekeken heeft, maar ook blijft er de twijfel. Er zit in mijn eileiders veel vocht en ik denk nog altijd daar waar vocht zit en het opgeblazen is geweest tot ong 6 cm kan toch geen verkleving meer zitten?? Ach what the…piep ik zal toch moeten wachten tot over een weekje of 2 om te zien hoe of wat. Mijn NOD doet toch al raar sinds de laatste poging en is zomaar telkens 28 dagen. Dat zou dus morgen zijn, maar heb geen enkel PMS verschijnsel wat voor mij ‘normaal’ is. Geen buikkrampen, wel zere (.)(.), geen giga wallen onder mijn ogen, wel elke dag last van maagzuur. Als jij je er prettiger bij voelt om de artsen in Belgie er nog eens naar te laten kijken helemaal vanwege je dubbele BM dan moet je dat zeker doen hoor! Vraag desnoods een tweede opinie aan via je verzekering krijg je het mss ook nog vergoed.



Tans gewoon iedere 3 weken foto’s maken joh! Al zie je nu nog niets is het toch leuk voor later om een soort serie te hebben. Kun je de verschillen mooi zien! En natuurlijk zijn wij ook erg benieuwd! :mrgreen:



Moon!! NIeuwe auto! Met wel 5 deuren! Tof he dat zijn de dingen die het leven leuk maken! Geniet ervan en dat wordt de eerste dagen lekker rondrijden :mrgreen:



Ang hoe was het koffieleuten? Vast wel gezellig hahaha! Euh je hebt de tip gelezen he die ik Tans ook al gaf nietwaar… :angel: Doe je met ze mee?



Ow en by the way papierwerk… Ik kreeg een briefje van het UWV dat ze werkbriefjes misten. Dus ik denk al dat kan niet want ik ben uitgeschreven?! Dus gebeld legt die jongedame me uit dat dat helemaal niet zo is! Mijn WW loopt dus gewoon nog… Euh tja en nu? Haar gevraagt en ze raadde me aan naar het CWI te gaan, verhaal uit te leggen en nieuwe inschrijving te vragen. Zij stuurt me kopie-briefjes om in te vullen, die stuur ik weer terug, met uitleg en nieuwe inschrijving en dan gaat ze kijken of ze nog meer kan doen voor me!! Ik was helemaal happy dat er toch echt lieve mensen werken daar!! :smiley:

Ow en voor ik het vergeet.

Amidala jullie hebben rotnieuws te verwerken en neem er rustig de tijd voor om dat te doen. Het is geen einde verhaal voor jullie het wordt een andere weg en jullie gaan er ook komen hoor! Wil je even vanaf hier sterkte wensen en weet dat je ook welkom bent om je bij ons clubje te voegen en hier je verhaal kwijt te kunnen!

Hey meiden,

Tans; ja buikfoto’s ik wil ze zien, je moet ze nu al maken omdat je dan het verschil per maand goed kunt zien. Ik heb me voorgenomen om de foto’s te maken vanaf de 8 weken. Maar ik kan nu ook al meedoen hoor, ik pas mijn eigen broeken haast niet meer. Zon opgezette buik, is nog echt van al dat vocht want dat had ik al na de punctie en na de tp is het alleen maar erger geworden. Maar ik ben niks aangekomen ook raar eigenlijk. Nou ik kijk uit naar de 8 weken hoor dan kan mijn buik ook op de foto :wink: Ja Tans, laten we duimen dat er snel meer meiden mogen volgen geweldig toch. We gaan weer meeduimen.

Kim; Hopelijk heb je snel resultaat, wanneer verwacht je je ongie? Ik ben benieuwd.

Heidi; jes nog maar 3 maanden wachten, zo schiet het lekker op zeg. Die maanden zijn zo voorbij en dan stappen jullie ook het traject in, zo te zien gaat hast iedereen weer bijna beginnen. JIPPIE

Rhi; Het is allemaal niet makkelijk die papieren rompslomp he, gelukkig ben je goed geholpen, i niet altijd het geval hoor ik wel. Nou meisje met mij alles ok. Nog even wachten en dan de 1e echo. Liefs Angela.

BTW; Hoe gaat het met Sam en Shouka?

Urs ook alles ok met jou meid?

Hoi meiden,

Ang alles goed hier hoor meis!!!Met jou ook???

Moon,echt een leuk buikkie hoor :thumbup:

Tans jij ook dalijk he???Foto,s van jou groeiende buikkie :thumbup:

Hoe is het met alle andere meiden hier???

Liefs Urs :-*

Hey Urs! Lekker aan het doortikken? :smiley:

Ang lukt het een beetje het genieten? Nog een paar daagjes tot je eerste echo, ik draai mijn duimen lekker aan gort hier en dan koop ik na je echo wel nieuwe! 8)

Chan komt morgen terug van haar vakantiebestemming!! Zo jammer he dat aan die lekkere vakanties een einde komt. Ze duren altijd te kort. Al zou het wel weer lekker zijn er weer een typer bij te hebben en dan ook nog zwanger worden als het ff kan! :o

Vrouw Holle; heb je nog nieuws? Hoe gaat het met het wachten? Kun je het nog volhouden?

Tans; ow wat vliegt de tijd toch! Straks gewoon al je eerste buikfoto’s hier!! Kom maar op!

Ik vergeet weer heel veel maar mijn tikarm is nogal warm van het typen wat ik vanmorgen moest doen voor een advocaat. Dus sorry maar ik draai dus fulltime duimen voor ons allemaal!

Hoi hoi



hier alles ok hoor heb alleen niet zoveel te vertellen, ben de maanden aan het aftellen. Is nu alweer juni dan juli nog en dan is het augustus spannend hoor. Op het werk een gesprek gehad en voorlopig mag ik onder werk tijd en in wrk tijd mijn afspraken maken voor in het ziekenhuis en ondertussen gaan we gezamenlijk op zoek naar een mooie oplossing. Echter als IVF valt onder ziek zijn dan zegt hij er gauw klaar mee te zijn dan is het duidelijk en dat gaat hij dus nu uitzoeken. In ieder geval kan ik nu mijn prikinstructie afspraak gaan maken en de recepten ophalen. Hihihihihi leuk hoor er komt nu schot in.



Fijn om te horen dat het met de zwangeren onder ons goed gaat. Urs hoe gaat het met jou en Rhiannon ik heb je al een tijdje niet gesproken, zullen we een afspraak plannen als onze badkamer klaar is???





Groeten

Hey Shou! Ja dat wachten he als we voor iedere dag een euro kregen waren we snel rijk…

Lijkt me een strak plan! Kunnen we gelijk het resultaat bewonderen! :smiley:

Ik zit nog steeds te wachten tot er bij mijn een bloeding doorbreekt want dan kunnen we ons weer aanmelden. Of we dan ook mee kunnen die ronde is natuurlijk niet duidelijk dan maar hey wie weet! En dan zijn jullie in augustus aan de beurt…wat gaat de tijd soms toch langzaam!

Zow vandaag weer gebeld of we weer mogen starten. Of ik hoor het morgen al of het wordt volgende week woensdag. Maar na 4 maanden ‘rust’ ben ik er wel weer aantoe! Vandaag mijn laatste pakje sigaretten gehaald en mijn eerste pakje nicotinepleisters als vangnetje voor morgen. Donderdagmorgen gaan we bloedprikken voor de standaard tests voor Daan en mij en dan voor mij gelijk weer FSH erbij om te zien hoe het daarmee staat. Hihi donderdag ben ik alweer 2 dagen niet roker! 8)

En we pakken de pillen er weer bij om iedere dag te gaan slikken. Ook nog wat belletjes naar de verzekering want die hebben nog 14 dagen om alles te regelen. En ik hoop toch echt wel dat we het dan rond hebben. Denk dat de bloedtesten nog wel voor te schieten zijn en heb nog voor 1 week Deca liggen maar de Gonal gaat echt niet lukken dat spul is echt zooo duur.

Nu dus weer afwachten geblazen in de hoop dat we idd morgen al wat horen!! De zenuwen gieren alweer door mijn keel en dan ook nog erbij stoppen met roken…pffff.

rhiannon



meid ik vind het knap dat je wil gaan stoppen hoor.

ik wens je er heel veel sterkte bij.

ook hoop ik dat ze morgen bellen van het zh dat je verder kan en dat ook de verzekering laat weten dat het goed zit dat scheelt een hoop stress wat beter is om te stoppen he.

ik hoop voor je dat alles snel goed komt en dat je je bij de zwangere dames aan kan sluiten.

ik moet ws tot minstens augustus en miss wel langer wachten.maar ja is niet anders.straks is mijn lichaam weer beter en dan miss wel heel snel zwanger.



moon mooi buikje hoor.

waar zijn de andere buikjes van de zwangere dames?



ange nog een paar dagen en dan echo.spannend hoor.



hoe is het met de rest van de dames?



groetjes annie

:smiley: Dames! Weer terug van vakantie en jeeeee wat is het koud! :twisted:

Ik was net gewend aan zon zee strand en niks doen …heerlijk!

Vandaag bergen was…ach ja verveel ik me ook niet!

mooie foto’s Moon! Aan je buik te zien ga ik (ahummmm) weten of jij een jongen of een meisje gaat krijgen!!! :mrgreen: :mrgreen: tadaaaaaaaaaaaaaaaa

Meestal heb ik het bij het juiste eind … :dance: :dance: :dance: :dance:



Rhi , dat stoppen met roken moet toch zeker gaan lukken! Je weet toch waarvoor je het doet!



Ik ben alweer met de pil begonnen , ga vanmiddag bellen hoe en wat verder.heb alle medicijnen al in huis dus wat mij betreft mag ik weer gaan beginnen!



Mischien wel samen Rhi , wie weet!



Angela nog 2 weken en dan de ECHO! ben benieuwd of je er 1 of 2 gaan komen!





Hoe is het verder met iedereen???







Ga me eens op de was :thumbdown: :thumbdown: stroten…bleeeeeeeeeeeeeee











liefs van mij! 8)

Hey Meisjes!

Rhi; Goed zeg dat je gaat stoppen met roken. Lukt je wel hoor. Enne JIPPIE; je hebt je aangemeld. Ik ga mijn duimen in turbostand zetten zodat ze je morgen bellen en zeggen dat je kunt starten, zal geweldig zijn hoor; samen met chant.

Annie; Hopelijk is je lichaam snel in goede conditie zodat je gauw zwanger bent, tis je gegund meid, eerst het 1 en dan een ander. Dan komt het allemaal goed. Zo erg dat het geduld zo op de proef gesteld word he. Zo moeilijk

Chant; JE BENT TERUG! Jammer voor jou! Leuk voor mij hihihi.

Ik neem aan dat je een geweldige vakantie hebt gehad en dat je met een lekker bruin tintje terug in HOLLAND bent. Wanneer ga je weer? Verslavend he vakantie.

Nou je mag weer starten, bent al lekker met de pilletjes bezig en dan strakkies weer die spuiten erin en hup zwanger let maar op. Zou wel heel gezellig zijn als je samen met rhi op gaat. Nou mijn duimen hebben jullie weer. Zet hem op allemaal.

Ik moet nog een aantal nachtjes slapen tot het de 16e is. Pffff weer wachten, zijn echt verlengde ww hoor. Maar goed, aan alles komt een eind. Hoe ist met de andere dames ?

Nou spreek jullie snel weer.

Xx Angela

Lief hoor dames! Al die steun dat kan haast niet misgaan! Dat stoppen met roken ga ik maar zien als een knop omzetten; roker-nietroker en hopen dat dat de manier wordt! De meesten die al gestopt zijn en dat cold turkey hebben gedaan hebben toch het meeste succes gehad. Ik heb alleen voor de zekerheid wat pleisters achter de hand, want het vlees is zwak nietwaar.



Annie; laat het maar een hele mooie zomer worden dan gaat het des te sneller! Augustus is alweer dichterbij gekomen en iedere dag is er weer 1! En als een dag weer eens te lang duurt gewoon hier komen typen dat lucht iig een beetje op.



Chan’; weer trug, was toch net gister dat je op vakantie ging? :wink: Wij hebben natuurlijk het gevoel dat je al 4 weken weg bent…dus joepie voor ons dat je weer terug bent!! Oeh en wie weet mogen we nog een stuk samen opgaan!! Dat zou wel fijn zijn! Succes met de was!



Ang; oef nog een heel lang weekend te gaan. Ik duim dat het mooi weer wordt want op de een of andere manier lijkt de tijd dan (voor mij iig) sneller te gaan. Heb je al een verslaving ontwikkelt trouwens nu je zwanger bent? Zure bommen, drop, sellerie, aardbeien? :wink:

Dank je voor je duimen ik laat morgen wel weten hier of ik wat gehoord heb!



Ik ga denk ik maar ff niet meer teveel typen hier want wie weet heb ik het morgen nog wel heeeel hard nodig om nog meer te typen als bezigheidstherapie… :silenced: