IVF deel 5

OOOO wij krijgen om 1130 de uitslag van de nekplooimeting en de bloedtest… ben nu toch wel een beetje zenuwachtig heb stiekem spijt…want wat als het niet goed is…

Maar ik moet mezelf ook niet gek maken want de nekplooimeting was 0,18 en volgens internet is dat prima dus nu maar hopen op goed nieuws…

Groet Tans

oeh spannens zeg !!!

succes !

Pfff Tans wat een spannende dag (halve dag). Maar meis net wat je al schrijft er wijst niets op een vergrote nekplooi, dus probeer vertrouwen te hebben in jullie baby!! Ik duim me wezenloos iig en hoop straks het goeie nieuws hier te lezen zodat jullie verder alleen nog maar 100% hoeven te genieten en voor te bereiden op de bevalling! :-*

hey hey,

Ben ik weer, Jah ik heb niks anders te doen he! :frowning:

Tans; Meid ik duim voor je dat alles ok is hoor!

Maar als je via internet al de juiste waarde hebt gezien en die van je beeb voldoet eraan , denk ik dat je weinig hebt om je druk over te maken.

Rhi; Nee ik ga geen site maken hoor, dat komt nooit goed. Ik kan daar niet mee overweg al die dingen. hihih

En ik mag vlgde wk vrijdag weer voor een echo dus nog iets langer dan een week. :smiley: Ik duim ook voor jou morgen hoor.

Moon; Ja ze moeten me gaan volgen hoor! Ik ben wel in voor nog veel meer zwangeren. Ik blijf me suf duimen voor iedereen. :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: O ja moon, jij blijft maar lekker in het kikkerlandje jij bent al lekker op vakantie geweest. hihi :-*

Chant meid suc6 vandaag denk aan je!!

doei doei xx Angela

Zitten we hier tegelijk te tikken gni gni.

Ja das ook weer waar, maar heb je hier al eens in het ledenhoekje gekeken? Die site is zoooo makkelijk bij te houden! :wink:

Misschien is dat wat voor je?

Ik heb er zelf ook 1 gemaakt maar dan als dagboekjesvorm.

Wacht ik zal ff de link erbij zoeken dan kun je kijken…

sitevoorbeeld

Met dit weer (of ietsje minder) is het zeker weten geen straf om in Nederland vakantie te houden. Heerlijk naar dingen als de Efteling, Apenheul, strandwandelingen, boottochtjes. Nee ik kan me ergere dingen voorstellen… Maar toch gaan wij in september nog lekker even naar Kroatie. Dan weten we tegen die tijd ook of we zwanger zijn of niet en dan ben ik er wel aan toe aangezien we vorig jaar niet geweest zijn. Dit jaar ook nog eens heerlijk in onze nieuwe tent. Zal alleen niet ontzettend zonnebakken worden als we zwanger zijn want dat schijnt niet gezond te zijn. Maar dat heb ik er dolgraag voor over!

Ow en Ang als je nu eens niet zover weg woonde had ik je nog gezelschap kunnen houden ook, maar we wonen allemaal zover uit elkaar dat de BBQ bij Moon wel de beste gelegenheid zal zijn!

Ha meiden

Het berichtje was goed , we hebben geen verhoogde kans op een kindje met het syndroom van Down, gelukkig maar want een keuze zou wel erg moeilijk zijn!!!

Groet Tans

lekker tans goed nieuws.

de dietiste van het zh heeft net gebeld en ze heeft met de diabetesverpleegkundige en de internist afgesproken dat ik in juli over ga op insuline.

18 juli ga ik naar de diab.verp. en zij geeft mij de recepten mee en geeft mij prik in structie’s.zodra ik met de insuline goed gereguleerd ben dan krijg ik groen licht en mag ook ik weer beginnen.

zal het dan toch aug worden?ik hoop het zo ik wil echt weer gaan beginnen!!!

:oops: hoe bedoel je een verlangen naar?

groetjes annie

Zo dames zeg! Alletwee goed nieuws!

Tans geniet ervan want het was idd een heel zware keuze geweest als je die had moeten maken. Gelukkig hoeft het niet en das zeker een feestje waard!

Annie wat lekker, eindelijk duidelijkheid nu is je motivatie om alles op de rit te krijgen echt super! En is het ook nog zo als je met de huidige medicatie alles al redelijk geregeld hebt dat het dan nog sneller gaat als je eenmaal de insuline mag spuiten?

Ik duim iig voor je dat het goed mag gaan en dat alles lekker snel gaat! :thumbup:

hoi rhiannen,

nee helaas moet ik weer van voor af aan beginnen omdat insuline net weer iets anders werkt dan tabletten daarom dat ze nu al met insuline willen gaan werken en niet wanneer ik al zwanger ben(ik blij).

al ben ik nog steeds bang voor het prikken hoor maar ik heb een heeeeeeeeeeeeel goed doel om het te doen en ik hoop het snel onder de knie te krijgen.

groetjes annie

Ik merk dat ik toch wel heeel zenuwachtig ben want ik heb het via mijn man gehoord door de telefoon en er is iets dat ik niet begrijp.

De gyn vertelde dat de uitslagen goed waren en dat de kans 1 op 440 was.

Ik lees me nu suf op internet en dit is volgens mij toch niet zón goede uitslag iedereen zit op 1 ; 1000 ofzo of zelf 1 ; 8000!!!

Ik wil mij man/de gyn/ de verloskundige zometeen toch nog maar eens bellen want vind dit wel heel vreemd!

Groet Tans

Hey Annie gelukkig maar dat je dan nu al mag starten. De stress zou nog erger zijn wanneer ze je pas omzetten als je al zwanger bent. Nu eerst rustig wennen aan de spuitjes (echt ben je met een paar dagen helemaal aan gewend! ) en dan op een wat meer rustige manier zwanger proberen te worden!

Tans zit daar niet ook verschil in per leeftijd? Dat iemand die bv 21 met een kans kan zitten van 1:8000 en als je al pak um beet rond de 40 zit met goede uitslagen nekplooi etc je op een kans van 1:100 zit oid?

En wie weet heeft je vriend het helemaal verkeerd verstaan na het goede nieuws en was het wel 1:4400 :wink: Ik hoop dat het dat laatste is! :thumbup:

he tans,

ik zou gewoon even bellen met de gyn ofzo.leg de situatie uit dan kunnen hun je gerust stellen,want als ze zeggen dat de uitslag goed is dan zal dat toch best wel.geniet van je zwangerschap meid want stress is een hele verkeerde factor in de zwangerschap(weet ik helaas alles van).

rhi morgen de thee klaar rond een uurtje of 14.45?

en ja ik zal blij zijn als alles goed loopt.ik heb het bloedprikken ook geleerd en doe het nog steeds niet met plezier :? dus ik denk dat het met spuiten ook wel gaat lukken,als ik maar weet wat ik moet doen dan komt het van zelf wel goed.

tot morgen!

groetjes annie(mannen!als het warm is zijn ze niet vooruit te branden.wacht hier al meer dan uur op hem :evil: )

An zeker weten! Eerst gezellig de sollicitatie maar heb ruim de tijd. Om negen uur gesprek, dan met de trein weer terug neem haast aan dat we rond tienen wel klaar zullen zijn. En dan ben ik echt wel snel thuis :smiley:

Tot morgen!

Ik ben helemaal weer :inlove: :inlove: .Ik heb zojuist de belly talk binnen gekregen (huur), daarmee kan ik op ieder moment naar het hartje luisteren van ons kindje! Onze buren hebben het zojuist ook mogen horen!

Angela…een goede aanwinst! Zeker wanneer je onzeker voelt, vanaf 12 weken is het echt waarneembaar!

Samen met hubbie heerlijk naar het hartje zitten te luisteren!

Rhi, veel succes bij je sollicitatie!!! Ik duim voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Annie, ik hoop echt dat je gauw groen licht krijgt.

Veel liefs,

Moon :inlove:

Whaaa das gaaf Moon! Kan je mannetje nog weer een beetje van dichterbij alles meemaken. Heerlijk apparaat lijkt me dat. Maareuh is dat nog knetterduur dat huren eigenlijk? Want geloof dat ze in de aanschaf helemaal niet zo heel duur zijn… 33 euro heb je de first sound al.

Ben wel benieuwd want ik wil er dus later ook 1 :smiley:

Tja, is niet goedkoop hoor, zo’n 30,= euro per maand! Het hartje kan je horen op onze homepage :inlove: Han heeft het meteen via de computer laten opnemen en op de homepage gezet! Ga maar gauw luisteren!

Ik vind het echt een gaaf ding hoor.

Hoi Meiden,

hoe is het hier???Ik kom nu even wat minder hier ivm met drukte met van alles en nog wat.De kinderen krijgen hier vrijdag vakantie en Donney moest op de peuterschool trakteren en daar wil ik altijd iets speciaals van maken,dus ik maak het mezelf ook wel druk hoor maar ja zo ben ik nu eenmaal :? Hier gaat dus alles redelijk zijn gangetje,zaterdag weer een nichtendag gehad was heel gezellig alleen hebben we er 2,5 uur over gedaan om in Utrecht te komen :? En daar gebeurden wat rampjes om ons heen,het begon met een man die niet goed werd en waar een ambulance bij moest komen en daarna op de plek waar wij eigenlijk wilde gaan zitten viel zo,n hele grote parasol op een man zijn hoofd,dit was echt zo zielig het was een oud mannetje en hij zat zo te huilen bah en wij zaten daar dus met het zicht op deze rampen gezellig te eten :shock: :shock: :shock: .Ook Zondag was een vreemde dag,we gingen naar een strandje fietsen en Rob en ik hadden allebei een tas aan ons stuur hangen op een gegeven moment zie ik Rob zo over zijn fiets heen vliegen op zijn kaak smakte hij tegen de grond en daarna klapte zijn fiets op de andere kant van zijn hoofd :shock: en hij bleef helemaal stil liggen bah ik schrok me eigen echt te pletter,maar gelukkig viel het mee en fietsten we toch verder,de kinderen in het water en wij ze in de gaten houden op een gegeven moment valt Donney en zie ik alleen zijn haartjes nog boven het water uit steken,ik zie dat hij op wil staan maar dat lukte hem dus echt niet ik ben me daar gaan rennen en heb hem zo uit het water getrokken,ik moet er niet aan denken dat we even niet zouden kijken want dan hadden we hem echt niet meer gevonden vrees ik,ik heb er de hele nacht van gedroomd!!!En nu moet hij morgen dus voor buisjes vind ik ook niet leuk :frowning: Maar goed even genoeg over mij!!!

Rhi,hoe gaat het meid???

Annie,Tans,Moon,Chantalle,Angela kortom alle meiden hier hoe gaat het met jullie???

Liefs Urs :-* :-* :-*

hee allemaal

wow wat gaat dat snel hier zech mis je even een dag of 2 staan we alweer op 10 pagina’s :smiley: :smiley: :smiley:

ik las ook dat het gelukkig met iedereen goed gaat en lekkere vakanties plannen en idd ons land is nu ook vakantie met dit weer :lol: :lol:

ik ben gisteren weer geweest voor een echo en het was dit keer met mijn eigen gyn ze was wel aardig maar ja of het ligt asan mij of ze zijn gewoon allemaal zo kortaf!!!

ik laat me niet meer gek maken ik heb mijn energie nog hard nodig

maar er was weer niks te zien :roll: :roll: en ik zou vandaag mijn eisprong hebben maar niet dus, morgen vroeg om 9.15 krijg ik weer een echo

oja ze hebben ook nog bloed afgenomen om via mijn bloed te kijken hoever ik nu in de cyclus zit (wanneer ik m’n eisprong ongeveer zal hebben)

ik hoop zo dat er morgen wat verandering in zit

ik heb hetook rond met de verzekering (hoop ik) het ziekenhuis moet het nu allemaal regelen met het ziekenfonds met aanvragen enzo

ik ga er maar niet vanuit dat dit allemaal goed komt wat je weet maar nooit het loopt allemaal zo langs elkaar heeen

ik zal jullie morgen even laten weten hoe het is gegaan in het ziekenhuis met de echo

doegggie

Hai Urs!!

pff dat klinkt inderdaad niet echt als het dagje uit wat je ervan gedacht had. Jammer want het geeft je daarna toch een heel ander gevoel over het gezellig ertussenuit zijn.

Gelukkig dat het goed is gegaan met je mannetje…wat schrikken en ja het geeft weer het belang aan van opletten met water. Zo klein als ze zijn en hoe ondiep het water ook is dat rottig ongeluk zit in een klein hoekje! Goed gereageerd!! :thumbup:

Chan; hoe was nu je echo??? Kom nu eens vertellen!! Ik hoop dat het helemaal goed was en je straks een spuit erbij mag!! ik doe nog ff door :thumbup: :thumbup:

he meiden,

Jeetje mina; Ik heb gisterenochtend nog geschreven en nu alweer een end verder moeilijk bij te houden maar wel gezellig.

Urs; tjee wat heb jij een hoop nare dingen meegemaakt afgelopen week zeg. Gelukkig is alles goed afgelopen.

Annie; Eindelijk aan de insuline gelukkig meis en dan hopelijk snel weer groen ligt.

Rhi; Ik duim voor je meis ik hoop dat je suc6 hebt met je sollicitatie.

Moon; zon belly wel leuk joh, maar is het niet schadelijk? Ik had eens gelezen dat een gyn het afkeurde. Maar goed dat doen ze wel meer.

Tans; Als ze zeggen dat je een goede uitslag hebt, dan zal dat echt wel zo zijn hoor. Maar voor de zekerheid zal ik ook even het ziekenhuis bellen.

Chant; Vandaag de 2e spuit erbij. Gaat de goede kant uit.

KIm; Gelukkig had je een gyn die wat aardiger was, jammer dat ze niet de tijd voor je nemen hoor. maar hopen dat je er snel weer vanaf bent.

Nou meiden, met mij gaat het wel hoor. iedere dag een stapje in de juiste richting.

Veel liefs weer van mij. xx Ang