Dag meisjes!
bah wat heb ik een last van die hormonsters zeg! :evil: hubbie wordt er helemaal gek van! Ben de hele dag moe , kan wel iedere minuut slapen…gaaaaaaaaaaaaaaap
Ben ontzettend benieuwd hoeveel eitjes ik gekweekt heb en ik weer weet waar ik het voor doe!
Gelukkig heb ik de week na deze vakantie ,dus dat komt goed!
Hoe is het verder met iedereen?
warm he ???
Moon hou jij het nog een beetje uit?
Ang zag dat jij al 9 weken bent! Jee dat gaat best hard he?
Annie hoe is het met je?
Kim hoe is het met jou?
liefs van een lastige mij 8)
Hai allemaal!
Morgen eerste dagje training! Heb er best wel zin aan. Weer een nieuw ritme in de dag. En oh wat is het toch heerlijk dat het halve dagen zijn! Kan de rust ook veel te goed gebruiken. Lang leve de spuiten…hahaha.
Nog maar 3 daagjes en dan is het zover dan weet ik weer meer!
Heerlijk weekend geviert gister lekker rustig aan gedaan en een buurvrouw die even langskwam…werd zo gezellig dat we pas om half 1 afscheid namen aan de deur.
Chan; mannetjes kunnen vluchten voor de hormonsters (boven, achter een PC, eindje fietsen) kunnen wij niet. Dussuh die komen er wel weer overheen. De mijne gaat nog wel eens naar boven als ik een rotbui heb.
Succes!!
Ang; lekker he weekend! En het weertje was ook mooi, niet te warm, niet te koud. Voor mij dan althans. We duimen hier iig nog door hoor. Dus op naar de volgende echo voor jullie!
Ik sluit weer gauw af want morgen dus op tijd eruit en ik zit er al weer veel te lang achter… :oops:
hoi hoi,
en rhi hoe was je eerste dag?
chan met mij gaat het wel en niet.ik ben erg verward op het ogenblik.de ene moment ben ik heel blij en het andere dan zit ik in een dip.je zou bijna denken dat ik zwanger ben.wat ik aan de ene kant heel blij mee zou zijn,maar aan de ander kant door dat ik nog tabletten slik weer niet.(hoe bedoel je dubbel).en zo is dat met meer dingen.als ik nou clomid slikte of zeker wist dat ik zwanger was had ik een excus of reden om me zo te voelen maar ja ik slik het niet en weet niets zeker.ik ben wel 2 dagen overtijd maar dat ben ik in mijn eigen cyclus wel vaker.
urs alles goed?ga je ook naar de minimeeting?
angela lekker het weekend door gekomen?
moon nog last van de warmte/benauwdheid?wel rustig aan blijven doen he.oktober komt steeds dichterbij.
en hoe is het met de andere dames???
groetjes annie
hee hallo
annue: wat vervelend dat je je zo moet voelen, het is idd erg dubbel allemaal, ik hoop voor je dat je nog veeeeeeel langer overtijd bent
rhi: nou hoe was je eerste dag daar je zult nu wel helemaal uitgeput zijn
ik wacht met spanning af tot je meer bericht hebt hopen op heeel goed nieuws
byjou: hoe gaat het nu met die hormonsters?? kun je er een beetje je weg in vinden? ben ook heel benieuwd hoe jij het hebt gedaan met de eitjes en hoeveel
ik ben vanmorgen weer bij de echo geweest en ze konden het niet vinden ik geloof dat ik wel een kwartier zo heb gelegen :evil: lekker genant, maar goed
ik mag woensdag pregnyl spuiten en maandag worden de cryo’s ontdooid en dinsdag terug geplaatst (mits ze de ontdooing goed door zijn gekomen)
laten we het maar hopen
ik krijg maandag telefoon of het gelukt is of niet en dan maken ze gelijk een afspraak voor dinsdag
ik heb mijn hubbie maar eens lekker verrast met een lang weekend formule 1 heerlijk met zijn tweeen, voor lucas is het nog iets te hard (kwa geluid) dus die laten we lekker een weekend bij opa en oma
en die vinden het natuurlijk geweldig oppassen
succes iedereen de komende dagen ik duim voor jullie allemaal
Zoooo eerste dagje gehad! Wel lekker dat ik in de middag weer thuis ben. Al was vandaag wel erg want ik kwam thuis (trein gemist omdat ik moest overleggen over woensdag) en toen ff gegeten en Oprah gekeken en zomaar in slaap gevallen op de bank
Nu ja om 7 uur kwam mannetje thuis die maakte me wakker en was dus net op tijd voor de spuit hahaha.
Morgen dus weer zo vroeg eruit en moet zeggen dat dat me nog wel meevalt. Helemaal omdat we er tegelijk uitgaan. Samen koffie en dan op pad.
Kim oh wat wordt het spannend ondertussen! Hier gaat dus de komende week een kaarsje aan en hoop dat ze mooi ontdooien! En zoals je leest heb ik al gelijk het middagdutje ingevoerd. :oops: Heel veel plezier straks bij de F1!
Chan; hebben ze nu al geteld bij je?? Ik duim stug door!
Ang; en genoten van de regen en het afkoelen?
Moon; hoe is het bij jullie? Nog even en dan weten we wanneer we de puncties hebben! Kunnen we lekker gaan plannen! Heb er wel zin aan! Straks allemaal leuke dingen in het verschiet! Minimeet, KOKmeet, vakantie! Hopelijk werpt het zijn vruchten af met behandelen…
Tamara? Hoe is het met je? Kaatje? Al een telling gehad??
Alle dames die nog zitten te wachten? VH, Shouka?? Gaat het nog een beetje??