IVF deel 5

Angela, meid wat een geluk dat je zo goed in het ziekenhuis bent opgevangen! En wat een schrik was dat! Gelukkig doet beebje het goed en op de goeie plek, daar blijven we voor duimen en dat jij je weer beter gaat voelen. Laat je flink in de watten leggen doe het rustig aan en voor je het weet tik je hier weer elke dag maar dan alleen nog maar over kwaaltjes die er niet zijn, babykamers die gemaakt moeten worden en je knuffels van een hondjes. Hopelijk is je mannetje snel weer bij je want die zul je ook wel missen en hij jou. Ow jee jullie is het nu!! :mrgreen:

Kim alleen maar een Pregnylletje dat moet wel goed komen! Nu wordt het dus duimen dat de emmies mooi uit de vriezer komen! :thumbup: ze draaien weer vollop!

Moon; ach ik had zin om wat in elkaar te fröbelen :oops: . En was zelf ondertussen het overzicht ook weer kwijt om eerlijk te zijn. Dus nu heb ik iig ook wat om terug te zoeken als ik weer strak sta van de hormonsters hihi. Wat een mooie kinderkamer zijn jullie aan het maken zeg! Daar gaat jullie kindje zeker weten heerlijk in dromen straks! :wink: En jij hebt lekker een plekje in huis om zelf ook wat te knutselen, in te richten en wat te dagdromen! Geniet ervan! Jahaa BBQ moeten we zeker regelen! Ik kan me geen betere manier bedenken om de wachtweken korter te maken dan gezellig met zijn allen eten en wat drinken en veeeeel kletsen!

Rosa weet je al meer? Hoe is het gegaan?

Annie; meid wat fijn om te horen dat je je beter voelt! Iedere dag meer hoop ik want daar doe je het allemaal voor! Petje af voor je prestaties! En maak je niet naar hoor ik ben er nog wel een tijdje! Hoop wel dat je gauw weer met je autootje op pad kunt want zo zonder lijkt me zeker niet prettig. Veiligheid voor alles nietwaar. En mocht het langer duren en je wilt toch de bus nemen; lijn 80 naar Warnsveld en dan uitstappen bij de Weerdslag dan weet de chauffeur genoeg als je je mobiel mee neemt en ff belt haal ik je zo op als je wilt. Voor 1 eurootje kom je heen en terug met een dagretourkaartje.

Ik ben weer off want we moeten nog een vaderdagkadootje halen voor zondag. En straks eens pa en ma bellen om te kijken of ze zin hebben om te bbqen want het weer schijnt echt top te worden! Dus allemaal genieten zou ik zeggen!

:stuck_out_tongue: Hallo Allemaal.

Hoe gaat het met jullie?

Met ons gaat het goed disdag 21juni krijgen we een echo.

om te kijken hoe de eitjes groeien en hoe lang ik nog moet spuiten puregon hoop dat me eitjes wel zijn gegroeid heb ze goed warm gehouden i.v.m met de weer pfffffff :inlove:

Maar ik laat jullie wel weten hoe het verder gaat met me.

Groetjes van Tamara :pray:

Hallo meiden,

Pffffffffffffttttttttttttt…wat is het warm vandaag! Het is echt niet te harden, sinds ik zwanger ben, kan ik niet meer zo goed tegen de warmte!

Ben trouwens donderdagochtend zo’n beetje ingestort op mijn werk, huilbuien, kon steeds minder goed hebben van collega’s! Ik dacht Moon, dit gaat niet goed, ben ziek naar huis gegaan. Afgesproken dat ik vanaf maandag 6 uurtjes per dag werk en 2 uurtjes ziek! Het wordt gewoon te zwaar voor mij! Dusseh…langzaam ga ik afbouwen met werken.

Tamara, meid dat wordt spannend, je krijgt na dinsdag waarschijnlijk donderdag weer een echo, hangt van de groei van je eitjes af! Dan krijg je te horen hoe laat je pregnyl mag zetten (laatste prik) voor de punctie!

Wij leven met je mee!

Angela meid, hoe is het nou met je? Je bent weer thuis! Zorg maar goed voor je andere beeb, die gaat het goed doen! Meid, als wij bij ons gaan bbq-en, zal je al een buikje hebben! :inlove:

Chantalle, nog ff,…dan ga je ook voor de punctie! hahahahaha! Samen met Rhiannon!

Kaatje, hoe is het met jou en de behandeling? Hoever ben je nu?

Andere meiden, nog ff volhouden en sterkte!

Veel liefs,

Moon

:smiley: Dag meisjes!

moon…ik herken dat wel , had dat ook in mijn zwangerschap , iets minder hooi op je vork gaan nemen tis allemaal niet niks ook! En dan die Hormonen die door je lijf gieren…weet t nog zo goed …Ik huilde toen al bij het testbeeld op tv en als een collega iets fouts zei werd ik snel boos…Gelukkig is het met mij goedgekomen! :smiley: :smiley:

Rhi tnx for the pay! :wink: Nog zo’n snelle jelle!

Het is superwarm he?..pfffffffffff

Had concour vanmorgen maar ben niet gegaan dat is voor mij en het paard veel te warm!

Hoe is het met iedereen verder?

Ang , rust maar lekker uit en neem vooral je tijd om te herstellen!

Nog een dikke week en dan heb ik al de 1ste startecho , dan 2 weken puregon en dan is het weer zo ver!

njoy the sun lady’s 8) :angel:

liefs van mij

dames het is warm hier.

bij jullie ws ook.

ik ben maar een uurtje buiten geweest en ik ben op mijn boven rug en schouders al helemaal verbrand terwijl ik me in gesmeerd heb.gaat weer hard.

voor de rest baal ik wel dat ik geen tuin of balkon heb om lekker in de schaduw te zitten dus helaas binnen met de ven aan.

ange lekker dat je weer thuis bent.doe rustig aan en laat je lekker verwennen.geniet van de beeb die je nog heb en toch ook sterkte met het verlies van de 2de.

rhi als ik mazzel heb dan heb ik de auto niet deze woensdag maar volgende woensdag weer en dan bel ik je wel even kom ik wel weer aan bij je.

moon je bent nu al een aardig eindje op weg wel genoeg rust nemen hoor.het is een hele opgave voor je lichaam en je hebt er al zoveel moeite voor moeten doen dus rustig aan!

en ik verheug me op het bbq bij jullie.

voor de andere heel veel suc6 en sterkte met de behandelingen in dit onmens warme weer.

groetjes annie

Angela, je hebt heel wat meegemaakt in die paar dagen!! Dat was nog riskant ook als ik het zo las :shock: Heel veel sterkte en laat je lekker verwennen :wink: Ik :thumbup: voor je dat het met het beebje allemaal heel voorspoedig gaat en dat je een zorgeloze zwangerschap hebt :!:

Rhi, je hebt inderdaad een erg mooi schema gemaakt!

Je had bij mij een :?: gezet, maar die kan ik wel beantwoorden.

25 juli hebben we instructies over de medicatie en ergens half augustus is de punctie en terugplaatsing…We staan in ieder geval gepland!

Maar eerst gaan we over 2 weken lekker op vakantie :smiley:

Nu maar vast lekker wennen aan de warmte…mmmm ik vind het heerlijk!

suc6 voor diegene die er niet van houden en genieten voor de andere!

:-* Rennic

HE Meiden,

Hier ben ik weer even!

Het gaat met de dag beter met me. Ben natuurlijk nog lang niet de oude en mag ook helemaal niks doen. (dat vind ik het ergste) maar het gaat wel beter het bewegen enzo.

Met jullie begint het ook te korten he.

Chant; meid je bent ook alweer midden in de behandeling en de echo’s komen weer in zicht.

Ik kan het allemaal nog moeilijk bijhouden allemaal hoor en dat vind ik echt erg. Maar goed doe mijn best

moon; je was ingestort meid toch lekker rustig aan doen hoor. en lekkker aan jezelf en de beeb denken.

Rhi meid hoe ist met jou?

Tans en hoe gaa thet met jou en de beeb?

Annie; meid ik hoop dat het met jou elke dag een stukje beter gaat.

Urs; Alles okee met je?

Nou ik lees het wel weer, ga zo douchen das voor mj ook een hele opgave haha.

Liefs Ang en superbeeb.

Hai dames!

Wauw wat wordt er weer een boel geschreven! Heb ff de lijst aangepast Rennic dus je staat erbij! Geniet ook lekker van je vakantie! Gaan jullie naar het buitenland?

Moon; stress zoveel mogelijk vermijden hoor. Gaat het niet dan gaat het niet en dan is thuis wel de beste plek om te zijn! Goed dat je hebt doorgepakt en je uren verminderd!

Tamara; kijk aan dat gaat goed dus! Morgen alweer een echo, nou we duimen hier dat ze mooi doorgroeien! Toi, toi!

Ang; laat je lekker verwennen. Laat ze maar boeken, tijdschriften en een minibarretje aanslepen! Succes met het wachten meid en we duimen gewoon net zo hard door!

Annie; nu al verbrand!! Sterkte lekker komkommertjes erop en siesta houden in de middag! Mooi dat je weer zicht hebt op een werkend autootje! En idd gewoon ff bellen dan zet ik de pot thee op! :wink:

Chan; wij zijn snel…maar de bank is ook snel hoor voordeeltje van internetbanking :D.

Gaat het nog een beetje met het spuiten?? Nog even en dan alweer de echo! Succes!

Bedankt allemaal voor de complimentjes vanwege de lijst. Handig om eens na te lezen, maar vooral ook leuk om te maken hoor! Hij mag ook door iedereen gebruikt worden hoor, als je iets wilt aanvullen of meer in de lijst wilt hebben. Of krabbel het hier neer dan pas ik het aan of wie weet wil je het zelf doen. Ik lees het wel!

Nog precies 1 weekje en dan mag ik ook beginnen. Pfff heb er ondertussen zelfs weer zin aan…laten we maar starten! Morgen eerst nog een beetje jarig zijn en wie weet, hopelijk, eindelijk een laatste verjaardag zonder kinderen.

Hoi allemaal,

Ben ik weer even snel.

Angela wat een vreselijke ervaring moet dat zijn geweest. Gelukkig dat je nu weer aan de betere hand bent en je kleintje het goed doet. Ik hoop dat je nu eindelijk kunt gaan genieten van een hele fijne zwangerschap!

Ik ben zelf vorige week woensdag gestart met snuiven van syranel. Hebben jullie dat ook moeten doen? Dit moet ik twee weken als het goed is. 29 juni heb ik een afspraak in het ziekenhuis voor een eerste echo. Dan mag ik dus als alles oké is gaan spuiten. Ik snap nu wat jullie bedoelen als jullie zeggen ik voel me een junky! :? Dat gesnuif elke ochtend en avond. Afgelopen zaterdagochtend ging zelfs het snuiven niet goed. De medicijnen liepen weer mijn neus uit. Ikke in paniek! Maar mijn hubbie had zoiets van komt wel goed. Je krijgt nog genoeg van het spul binnen. Eén keertje niet goed snuiven zal echt niet zo erg zijn. Sinds zaterdag gaat het allemaal wel goed. Heb nu wel het idee dat ik wat meer last heb van de hitte dan normaal. Ik heb veel sneller beetje sluimerende hoofdpijn. Vandaag voel ik me eigenlijk voor het eerst sinds de start van het snuiven niet zo heel lekker. Heeft misschien ook te maken met de warmte… Rhiannon, mooi lijstje heb je gemaakt. Wij gaan inderdaad voor ons eerste kindje.

Sorry dat ik niet al jullie berichtjes goed heb gelezen. Ga ik echt snel doen. Succes allemaal! :thumbup:

liefs Kaatje

Oi Kaatje moet je snuiven! De meesten hier moeten geloof ik spuiten. Vind ik zelf wel makkelijk want ik ben idd niet zo bang dat ik iets niet goed heb met doseren. Die hitte kan van beide zijn. de synarel zorgt voor een kunstmatige overgang en er is een hittegolf gaande :wink:

Kun je denk ik ook weinig tegen doen hoor, behalve rustig aan doen en veel drinken. De 29e alweer echo! Hopelijk is alles braaf in rust zodat je door mag en dan begint ‘het echte werk’ met broeden! Toi toi toi! En met dit weer berichtjes werkelijk volgen?? Nope is er echt geen weer voor! Na de 29e horen we wel hoe het is gegaan!!

wow nog 3 dagen en dan krijgen we de eerste echo

het wordt steeds spannender

ik moet er gelijk weer van tussen

succes allemaal

Hoi meiden hoe is het met jullie???Hier is alles goed,gewoon lekker zijn gangetje,en nog steeds met het zweet nu in mijn handen vanwege de warmte maar nog steeds aan het duimen voor jullie allemaal!!!Tjee ik las dat ik geloof Kaatje moet snuiven,ik wist niet dat dat ook kon :? Zo word er hier dus flink gesnoven en gespoten maar ik hoop dat jullie allemaal het gewenste resultaat zullen krijgen echt waar!!!Afgelopen maandag was er trouwens op ned 1 om ik meen zo,n 10.15 ik kwam daar per toeval op een programma over zwanger worden door iui en ivf.Ik weet niet of iemand van jullie dat ook heeft gezien???Voor degene die mijn verhaal kennen,was ik erg opgelucht door haar uitspraak over drieling en nog meer zwangerschappen,het geeft toch een bevestiging voor mij dat we dat niet zomaar hebben gedaan en daardoor voel ik me toch weer een stuk beter!!!Voor degene die mijn verhaal willen weten dit staat bij vlinderpraat met als titel "opnieuw mijn verhaal"Maar ik kan me voorstellen als je nu nog volop bezig bent met ivf dat je dit nu niet wilt lezen,maar als je het wilt daar staat het dus en dan begrijp je ook dit verhaal beter !!!Kunnen jullie het nog volgen???

Rhi dat schiet al lekker op zeg nog geen weekje meer en dan ga jij ook aan de spuit zet ,m op hoor meis!!!

Angela,fijn dat het goed gaat met jou en je andere beebje houden zo hoor meis,het was echt schrikken zeg toen ik dat las van jou!!!

Annie,meid hoe gaat het met jou???

Tans hoe gaat het met het beebje???

Moon,hoe is het met jou en je beebje???

Chantalle,ook naar jou ben ik benieuwd,ik hoop dat de vakantie je goed heeft gedaan en je er weer lekker fris tegenaan kan met dit keer het gewenste resultaat hoor :thumbup:

En verder iedereen die ik ben vergeten,ik denk aan jullie allemaal en ik duim ook voor jullie allemaal hoor meiden!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Liefs Urs :-*

:smiley: Hallo Allemaal ,

het spuiten gaat mij goed af gelukkig en zoals altijd ben ik er nu (nog) niet mee bezig , wel groeit het verlangen naar een beebje er weer…

Deze keer ga ik het mezelf leuk maken in de twee weken die na de tp volgen , ik ga me met vanalles en nog wat bezighouden behalve…althans dat is de bedoeling… :think:

Volgende week dinsdag de eerste echo en dan aan de puregon.Tis alweer mijn 4de keer…Maar niet teveel bij nadenken.

Rhi begin jij vlgnde week met spuiten?

Annie hoe is het met jou?

Moon je schilderij is af en al zeg ik het zelf maar het is erg mooi geworden!

Tans weet je al iets meer?

Sorry voor iedereen die ik vergeten ben maar het is ook zo warm… :sick:

Moon hou je het nog een beetje uit?

Liefs van mij!

Kim; succes alvast! En op naar een mooie echo.

Chan; toppie hoe minder je erover denkt hoe minder lang het lijkt te duren. Voor we het weten zitten we weer in de wachtweken en wie weet een mooie tijd om te gaan BBQen?

Urs; weet je dat ik gelijk aan je moest denken toen ik het zag?? Hoe bizar, maar net wat je zegt het past in het hele plaatje. En jullie weten zeker dat je er goed aan hebt gedaan want er is een mooie jongen uit voort gekomen! Mag je zeker trots op zijn want het is niet makkelijk geweest!

:-* Dank je Rhi,jou oppepper doet mij echt goed :-

Liefs Urs :-

Urs voor jou altijd! Supersupportster mag ook wel eens gesupport worden :wink:

Weet je nu al of je ook zin hebt om naar de mini IVF meet te komen?? Zou zoo leuk zijn als we je ook eindelijk in het echie zien! :smiley:

hey dames,

met mij weet ik heel eerlijk even niet hoe het met me gaat.

lichamelijk voel ik me redelijk goed en zelfs geestelijk wel,maar ik ben ook een beetje in de war door dingen die in therapie word gezegd en hoe ik me soms in een situatie voel en die emotie dan even niet kan plaatsen.

dit klinkt volgens mij heel erg vaag voor jullie en ik weet niet hoe ik het uit moet leggen.

chan doe jij aan portret schilderen?

rhi volgende week woensdag thuis?hoe bevalt het niet roken?

moon al weer wat beter?wel rustig aan blijven doen he!

angela hoe haat het nu met jou?

kim bijna en dan echooooooooooooo.

voor de rest sorry als ik je niet genoemd heb of wat vergeten ben.want op het ogenblik als mijn hoofd niet vast zat vergat ik die ook nog mee te nemen.zo is het bij mij nu even gesteld.

groetjes annie

Hoi Rhi,

Wanner zou die minimeeting zijn???En waar???Jullie wonen allemaal vrij ver uit de buurt volgens mij maar het lijkt mij wel leuk om jullie ook allemaal in het echie :smiley: te zien!!!Ik hoor het nog wel van je!!!

Annie,wat vervelend dat je je zo verward voelt,maar misschien is dit nodig om alles echt goed op een rijtje te zetten???Ik ben ook geen expert hoor maar ik kan me dat zo voorstellen.Ik hoop dat het niet lang meer duurt en dat het dan echt goed met je gaat!!!

Liefs Urs :-*

Hallo dames,

Zeer waarschijnlijk kom ik jullie vergezellen op dit onderdeel van het forum. Ik heb gisteren een kijkoperatie gehad en de uitslag was dat ik alleen via IVF zwanger zou kunnen worden.

Mijn eileiders functioneren niet, dus wat betreft de natuurlijke weg is het einde oefening. Ik moet zeggen dat ik me opgelucht voel, hoe raar dat ook mag klinken. Niet meer iedere maand de “zenuwen” van zou het gelukt zijn, of niet…?

Volgende week heb ik een vervolggesprek met de gynaecoloog en dan praten we verder over IVF. We willen het wel een kans geven.

Liefs van Gerda

Welkom Gerda,

wij zijn gezellige meiden bij elkaar die lekker met elkaar kletsen over ivf en van alles. Wij duimen en steunen elkaar en dat is toch wel heel erg prettig en zón spannende periode, dus kortom ik hoop dat jij je hier ook thuis zult voelen!!

Groetjes Tans