IVF deel 5

is goed hoor ik doe met met het bloem gebeuren en prijs is ok

Wat een ontzettend naar bericht Angela, ik schrok ervan. :cry: :cry:

Heel veel sterkte en hopelijk kan je nu wel gaan genieten van het beebje waarvan je het hartje hebt gezien! :-*



Tans, het gaat hard, hartje nu ook gehoord super hoor! Heb je ervan genoten? :smiley:



Heidi, vandaag is mijn nod dag, maar wilt nog niet echt doorzetten.

Balen! :mrgreen: :thumbdown:

Alles verder goed met jouw?



Ik ga lekker mijn mandje in want ik ben doodmoe.



Liefs Rennic

volgende week vrijdag heb ik de eerste echo… :smiley: :smiley: :smiley: hopen dat de tijd een beetje snel gaat

vind het allemaal reuze spannend hoor

ik hoor dan ook wat ik allemaal nou precies moet doen

en wanneer ik moet spuiten, wanneer de cryo’s worden ontdooidt

het is me allemaal nog een raadsel maar ja.

we moeten wachten tot volgende week vrijdag



toedelsss kim

Kimmetje succes hoor meid!!!



Wat fijn dat angela het beebje heeft gezien met kloppend hartje :thumbup: Hoop dat ze gauw weer opknapt!!!



Rhi,hoe is het met jou???

Annie,hoe gaat het meid???

En natuurlijk ben ik ook heel benieuwd hoe het met alle andere meiden hier gaat!!!

Liefs Urs :-*

Hoi meiden,



Wat fijn dat het goed gaat met Angela en dat ze alweer snel naar huis mag. Doe haar de hartelijke groeten en ik wil evt. ook nog wel meebetalen aan dat bloemetje.



Rennic hoe staat het bij jou?



Tans, al iets van een uitslag gehoord? Hoelang moet je er op wachten?



Gister was mijn nod en inderdaad hij is er nog niet :smiley: Zou het dan toch zo zijn?? Ik ben altijd standaard 14 dagen na een positieve ovutest ongi en dat was echt gister. 1 juni op dag 13 had ik een positieve test (teststreep donkerder dan controle streep) En dus 14 dagen later kom ik uit op 15 juni, dag 27. Maar ik heb maar 1 ovulatietest gedaan en die was meteen positief, daarna niet meer getest. Zou ik er dan misschien een dag of wat naast zitten of zou ik echt 1 dag overtijd zijn. Vanmiddag ga ik een zwangerschapstest halen en als ik durf doe ik hem meteen. Ben alleen erg bang dat ie negatief is en ik alsnog ongi wordt. Heb dit echt nog nooit gehad. vreselijk spannend.



Liefs heidi

:smiley: Spanned heidi!!! Laat maar snel iets weten!

Ik ben vanmorgen met de deca begonnen en heb 27 juni mijn eerste echo!

We gaan met een aantal dames gelijk op!

We moeten maar snel eens afspreken wanneer we gaan bbqeun bij Moon lijkt me zo gezellig!

:smiley:



Tans Goed nieuws! Heb je het al tegen iedereen verteld?



Ik ga werken!

Dag dames



liefs van mij

Hoi meiden,



Ik ben nog steeds niet ongi :? Ik heb twee testen gedaan (meteen goed aangepakt) zowel predictor en CB maar beide waren negatief :frowning: Wat moet ik hier nou van denken. Heb ik echt verkeerd zitten rekenen?

Zou ik dan toch ongi worden?



Groetjes Heidi

Ik heb trouwens het idee dat ik nu wel iets meer krampen krijg. Maar dan trekt het ineens weer weg :?

Hoi meiden,



ben net ongi geworden. Toch verkeerd gerekend :cry:

Heidi balen meid. Wel prettiger dan onzekerheid maar nooit leuker dan zwanger zijn.



Kim succes meid!! Ben benieuwd hoe deze ronde bij jullie gaat!



Ang; meid toi toi toi en ik duim me wezenloos voor jullie baby!! :-*



Urs; toppertje! Hoe is het met jou?



Chan; lekker man! Ik begin de 27e dus als jij je echo hebt! :smiley:



Ik vergeet er vast weer tig, maar de duimen draaien!

Met de verzekering hebben we het ook rond! Morgen naar de apotheek om de medicatie te regelen heb over de telefoon gehoord dat ik geen machtiging hoef te vragen maar dat ik gewoon kan aangeven dat de rekening naar Agis mag omdat dit de tweede poging is! Ben op dat vlak dus weer happy! Van de week wel een kleine terugval gehad ivm het nietroken door ene vervelend telefoontje waar ik maar niet over ga schrijven. Maar mijn bloeddruk was zo hoog geworden dat ik echt alleen nog maar aan een sigaretje kon denken helaas.

Ach als het bij deze terugval blijft komen we er wel! Heb geloof ik iets van 140 sigaretten niet gerookt dus alle beetjes helpen!

Rhi,lekker hoor dat je kan starten zonder gezeur,behalve dat telefoontje dan,ik hoop niks ergs hoor meis!!!Ga jij maar starten dan ga ik voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Heidi,meid wat jammer nou zeg,maar kop op hoor!!!



Tans hoe is het met jou???



Chan,hoe gaat het nu met je???27 een echo lees ik spannend allemaal hier weer hoor,mijn duimpjes gaan weer overuren maken maar dat geeft niks hoor ik stop pas met duimen als alle meiden hier een beebje in hun armen houden!!!



Ik vergeet er vast nog ,maar het is nu zo druk hier ik denk aan jullie allemaal hoor meiden en ik duim ook voor iedereen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Liefs Urs :-*

Tans; klinkt heel positief je echo met nekplooi! MAar je weet hoe artsen zijn he, die willen 3 keer zekerheid voor ze een uitspraak doen!



Rosa hoe is je echo gegaan??



Kaatje ben je al gestart met spuiten??



Kim hoe is het bij jou?



Vrouw Holle hoe gaat het met jullie? Lukt het wachten nog een beetje? Hier wordt iig geduimd dat jullie mss toch eerder mogen starten!



Urs thnx niets om bezorgt over te zijn hoor dat telefoontje. Niets wat niet goedkomt! Was alleen ff niet goed voor mijn bloeddruk helaas.



Ik maak zo even een lijst met alle namen en behandelingen erop dan hebben we wat meer overzicht. Zal Hed vanavond wel even vragen of deze weer bovenaan kan komen in dit topic.

Succes!







Tans

zwanger

1e kindje



Sam

zwanger

1e kindje



Moon

zwanger

1e kindje



Ang

zwanger

1e kindje, 1 *



Behandelingen!







Chan

27e echo IVF

2e kindje



Kim

cryo na ICSI

2e kindje



Kaatje

29 juni uitgangsecho IVF

1e kindje



Shouka

aug start IVF

1e kindje, 1 *



Heidi

aug start IVF

1e kindje?



Vrouw Holle

jan start ICSI

1e kindje?



Rennic

25 juli prikinstructies IVF

1e kindje



Rosalinda

21/6 echo IVF

1e kindje?



Amidala

ICSI start?

1e kindje?



Rhiannon

6/7 echo IVF

1e kindje

Hoe is het met iedereen? Spannende periode toch altijd zón inf poging maar meiden ons is het ook gelukt dus denk daar maar aan!!!



Heeft iemand al iets van Angela gehoord? Hoe is het nu met haar? Shouka ik ga het geld snel overmaken hoor maar misschien kun je via een pb nog even je woonplaats doorgeven.



Met mij gaat het eigenlijk heel goed, durf nu aan het idee te wennen dat er over een half jaar een kindje komt!!!

Mijn buikje groeit mooi door, gisteren had ik iets straks aan en ja toen konden mensen het toch wel een beetje zien denk ik.



De echo was wel leuk en ja heb giga veel gelezen op internet en volgens mij is 0,18 cm prima, het wordt spannend bij 0,3 cm !!

Ik ga maar gewoon op mijn gevoel af en ik voel me fantastisch dus zal het wel goed komen!!!



Nou meiden zet hem op!!! Ik wil mooie berichten horen over echo’s enzo…



Groet Tans

Hallo meiden,



Rhi, wat heb jij weer je best gedaan! Erg mooi zo’n lijst en wat belangrijk is ook erg overzichtelijk!



Tans, Ga er vanuit dat je een supergezond en mooi kindje krijgt over een half jaar, wanneer was je nou precies uitgerekend? En je moet het geld aan Chantalle over maken niet naar Shouka! hihihihihi



Chantalle, stuur nog even wat meer gegevens via de pb’tje, wat belangrijk is; de tenaamstelling en je woonplaats. Ik wil zo graag het geld storten hahahahaha :slight_smile:



Verder wil ik echt met jullie afspreken dat wanneer de behandelingen van Chantalle en Rhi achter de rug is, dat jullie gezellie bij ons komen! En natuurlijk bij mooi weer! Urs, jij bent ook van harte welkom hoor als je wilt!



Verder ben ik ook enorm nieuwsgierig hoe het met de anderen gaat zoals Rhiannon het al vroeg.



Meiden, zet um op! Ik ben al aan het duimen! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Veel liefs,

Moon

spannend allemaal hoor ik las dat we zó’n beetje allemaal tegelijk op gaan

dus als alles goed gaat zijn we allemaal in de zelfde periode zwanger

maar laat ik maar niet op de zaken vooruit lopen

ik ben dit keer wel heel erg ongie erg veel kramp enzo maar ja hopelijk is dit de laatste keer :wink:



en byjou hoe ging de eerste keer?

ik hoef dit keer waarschijnlijk maar 1 spuit en dat is pregnyl



heidi jammer hoor dat die ongie toch is gekomen



rhi klasse meid dat je het nog steeds vol houd hoor en die ene ach je hebt er al zoveel acherwege gelaten dan telt deze niet mee :wink: :wink:

hoi hoi,



er zit echt weer beweging in wat behandelingen betreft en zo.

(bij jullie teminste ik sta nog steeds in de wacht)



rhi de auto staat al weer bij de garage er is wat fout gegaan met de koppelingskabel gggggrrrrrrrr dus het duurt nog 2 weken voordat ik weer een afspraak kan plannen bij jou want het is vanaf het station best ver lopen en de busregelingen ken ik daar niet.



urs met mij gaat het geestelijk steeds beter.zelf zo erg dat ik nu dingen doe die ik 2 weken geleden niet gedurft zou hebben.zelfs lichamelijk gaat het weer wat beter.nog wel niet wat ik wil,maar dat zal ws nooit meer gebeuren.ach ik leer er al steeds beter mee leven.



mijn duimen draaien suf voor jullie.

ik hoop me snel weer bij jullie te voegen maar ja dat duurt nog wel een tijdje minstens tot aug ws wel langer.



ik hoor wel wanneer de meeting gehouden word na de behandelingen van rhi en chan en dat angela zich beter voelt.



groetjes annie

Lieve meiden,

Hier even snel een berichtje van mij!

Allereerst HARTELIJK DANK voor jullie mooie bloemen. Ik vond het zoooo lief van jullie. Echt bedankt.

Nou ik zal even uitleggen wat er allemaal met me gebeurt is. Zaterdagavond waren we gezellig een avondje uit en ik kreeg ontzettend last van mijn buik. Na een aantal uren hield ik het niet meer en hebben ze me naar het ziekenhuis gebracht. Ik kon meteen naar de verloskamers en daar hebben ze bloed geprikt en een echo gemaakt. we zagen een hartje kloppen in de baarmoeder helemaal in de wolken maar zo ziek van de pijn! Toen zagen ze achter mijn baarmoeder iets ziten en wisten niet wat het was, ze dachten eerst aan een cyste maar durfde geen actie te ondernemen omdat ik zwanger was, en er een beebje in mijn BM zat. Ze hebben een infuus aangelegd en ik moest nuchter blijven voor het geval dat. Ik ben opgenomen, en heb heel de nacht liggen kreperen van de pijn. Sóchtends kwam de gyn en die hebben een echo gemaakt. hetgeen dat achter de BM lag was weg, en ben met spoed naar de OK gereden. Het bleek een buitenmbaarmoederlijke zwangerschap, het andere beebje zat in mijn eileider en dat was die nacht geklapt. Er was hierdoor 2 liter bloed in mijn buik gekomen. Ik ben geopereerd en ze hebben het beebje verwijderd, ze hebben ook mijn eileider verwijderd. En de andere dichtgebrand. Ik heb een bloedtransfusie gehad en gerust van de operatie en eergisteren heb ik een echo gehad en mijn andere beebje deed het GEWELDIG het hartje klopte nog steeds hevig. Ik ben zo blij dat ik er nog 1 heb. Echt een geluk bij een ongeluk. Ik ben nu bij mijn vriendin die heeft mij vandaag opgehaald en daar blijf ik dan tot mijn vriend thuis komt. Ze zorgt goed voor me. Zo hebben jullie nu een bericht van mij. Hier hou ik het ffe bij. Nou echt bedankt voor jullie lieve woorden en de bloemetjes. Ik probeer snel weer te schrijven.

Dikke kus Angela

:smiley: Angela! Echt Top dat je weer thuis bent! Rust goed uit zorg goed voor jezelf en je beebje! :inlove: :inlove:

Nog even en ik ga je volgen hahahah :inlove: :inlove:

Het wordt weer spannend hier!

Lieve Ang! Blij dat alles goed met jou is en dat je nog een beebje in je buik hebt! :inlove: :inlove: :dance:





liefs van mij

Lieve Ang,



Chantalle hield ons op de hoogte van jou!

Meid, wat ben ik geschrokken en nu blij dat er toch nog een beeb in zit en die het heeeeeeeeeel goed doet!! Bloemen is je van harte gegund, het is niet mis wat je mee gemaakt hebt! Laat je jezelf lekker verwennen en doe rustig aan! Jouw beeb wat nu groeit is erg belangrijk! Ik ben zo blij dat je nu ook zwanger bent :inlove: :inlove:

En de anderen gaan jou ook zeker volgen!



Veel liefs,

Moon