IVF deel 5

hoi ange,



met mij gaat het redelijk goed al zeg ik het zelf.miss omdat het zonnetje voor extra vitamine d zorgt?maar wat ntl ook helpt zijn de woensdagen therapie en zo goed als opgeruimd huis.er word in geleefd dus je vind altijd wel wat helaas.ik voel me zo goed dat ik tijdelijk als blondine(geel/blond) door het leven ga.gewoon is een keer proberen.zie je mijn grijze haren ook niet(ben 28 jaar jong en word nu al grijs iiiiiii,lijkt op mijn moeder).volgende keer word het wel weer donker hoor.ook voel ik me zo goed dat ik voor het eerst in mijn 28 jaar 3 hempjes en schouderlose truitjes gekocht heb.ik hoop ook dat de internist in augustus gaat zeggen nou mevr de … u mag weer een afspraak gaan maken bij de fertiliteitsarts hoor.met uw suikers gaat het heel goed.ik ben er echt weer aan toe voor mijn gevoel,maar ja het is nog lang geen augustus en of hij het dan ook echt zegt???

maar zoals je kan lezen mijn humeur is er op vooruit gegaan :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: wanneer had je nu de echo vandaag of de 16de?vandaag moet ik weer naar dort mijn stiefzoon op halen(hij gaat eerst meelopen in de vierdaagse school loop/laatste dag vandaag)dus dat word een latertje en kijk morgen dan wel en de 16de heb ik zelf 2 afspraken dus kan ik smorgens heel vroeg of einde van de middag kijken,maar ik kom snel kijken want ik ben heeeeeeeeeeel erg benieuwd of het er 1 of 2 worden en hoe het gegaan is.



rhi hoe bevalt het nietroken?mijn karretje is weer gemaakt op de kilometerteller na.zodra die gemaakt is ga ik swoensdags weer met de auto naar zutphen en dan kom ik echt weer is aan voor een bakkie thee hoor en die aanhalerige tijgertje.ow ja en ntl voor jou :lol: :lol: :lol:



moon nog even tegen de kwaaltjes aan hikken en dan is het oktober en de kleine laat zich zien en jij bent er vanaf.maar je hebt wel een mooi babytje in je armen.dus nog even meid.



chant wat gaat het ook weer snel bij jou zeg.donderdag al weer aan de deca jemig.jammer he dat de vakantie weer voorbij is.ach voor dat je het weet ga je al weer.ik ga in sept eindelijk weer is(ondanks de hele familie maar ja anders nog geen vakantie)na zon 5 a 6 jaar weer is.ik heb er zin in maar zie er ook door de hele familie erg tegen op.

hoe is het met oma en de kleine hengst?ik wil echt ooit nog een keer bij je aan komen en ze bewonderen.ga hier al weer wat vaker naar de manege(zo noem ik het nog steeds alleen is het nu een pensionstal geworden)en ik wil zo graag weer gaan rijden,maar ja helaas nog even niet.



shouka voor je het weet is het al weer juli en het scheelt toch al weer 4 maanden ipv 9 naar 5 maanden lekker he en je weet maar nooit miss zoals rhi zegt valt er als nog iemand uit en ben jij de volgende op de lijst en ben je veel eerder aan de beurt.ik weet dat ivf heel zwaar is doordat mijn zus het heeft doorlopen.ik ben zelf nog niet zo ver in de behandelingen dus neem de tips van de andere aan hoor.ze kunnen je echt helpen.



tans je kunt al echt een buikje bij je ondekken hoor.mooie foto’s.en als ik het goed heb ben je nu op de 12 weken super.



he urs lopen de kinders van jou ook mee met de vierdaagse scholenloop?heet anders dacht ik maar weet niet hoe dus noem het maar zo?

en nemen ze dan ook altijd zon onzettende lading snoep mee?die van ons wel zeg pppppppppfffffffffff.maar ja het is gelukkig maar 1 x in het jaar.



zo nu weet ik het even niet meer.

de rest van de dames die ik vergeten ben sorry en sterkte met waar jullie mee bezig zijn.



groetjes annie

:smiley: Hallo Meiden.



Ik was er een tijdje er niet i.v.m met de operatie.

De operatie is gelukt en ik ben nu aan het spuiten dekatapil

En moet over 1 week terug komen echo maken en bloed prikken.

Krijg dan te horen waneer ik met puregon mag starten.



groetjes Rosalinda

Hoi Meiden

Annie ja hoor mijn kinderen liepen mee met de avondvierdaagse Jordin alle 4 de avonden en Donney de donderdag heeft ook bijna de hele tijd gelopen en vrijdag in de buggy.Ben jij ook wezen kijken???Liep jou stiefzoon ook mee???



En ik ben voor jullie allemaal flink aan het :thumbup: :thumbup: :thumbup: en :pray: :pray: :pray:

Liefs Urs :-*

hoi urs



ik was daar vrijdag aan het kijken ja en mijn stiefzoon liep mee voor de mauvesschool.



groetjes annie

Rosalinda; spannend zeg!! Fijn dat de operatie geslaagd is geweest en hopelijk mag je snel met de vervolgspuiten starten!! Succes!



Dames gezellig he die avondvierdaagse! Deed ik vroeger ook al aan mee. Zelfs een tijdje met de ouwen van dagen die bij mijn moeder op de afdeling lagen meegedaan. Er mooie herinneringen aan!



Vanmorgen bij de gyn geweest, nog even duidelijk de afspraken over de terugplaatsing van de emmies besproken en op papier gezet. Wij horen dus de dag voor de TP hoe het ervoor staat en kunnen daar de beslissing op baseren. Echt wel toffe dokter!

Dus vanaf de 27e weer Deca erin pleuren en dan 6 juli weer terug!



Verder natuurlijk het nieuws gekregen dat Ang ff niet schrijft hier, en duim me dus ook de pleuris voor haar!

Hoop dat ze gauw zelf hier weer kan komen schrijven en typen!!



Chan hoe lang nog voor jij meer weet?



Ik heb visite zitten dus ik brei er voor vandaag een eind aan, wil trouwens nog wel ff vragen of we nog wat gaan regelen voor Ang, dus hebben jullie een goed idee mail of PB me ff dan regelen we dat met zijn allen!

:smiley: Dag meisjes :frowning: :frowning: weet niet of jullie al op de hoogte waren maar Ang. vroeg of ik het even op kok wou zetten…

Ze is geopereerd :cry: :cry: 1 beebje zat in de eileider en die is geknapt en verwijderd… Het andere beebje zit in de baarmoeder en maakt het gelukkig goed!!!

Het ging wel met haar geloof ik… Mischien is het inderdaad leuk als we iets regelen voor haar…

Was er erg van geschrokken maar gelukkig heeft ze nog een beeb!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



Ik hoor het wel als jullie ideen hebben!





Liefs van mij

Tjeetje, daar schrik ik wel van zeg!!! :frowning:

Ik zag gisteravond al een berichtje van Rhi, ik dacht wat is er aan de hand, ik heb geprobeerd je via de msn te bereiken!

Natuurlijk moeten wij wat doen, sowieso is het volgens mij leuk om via de KOK haar de beterschap wensen (dus een aparte toppic bij de huiskamer?) en dit op een later tijdstip uitprinten? Is een idee!

Enneh…wij moeten nog steeds een datum vaststellen voor een kleine meeting, doen wij maar wanneer Ang is aangesterkt! Wat mij betreft mag het bij mij, (lekker barbeknoeien?)



Wat ben ik blij dat er 1 beeb gelukkig goed zit in de baarmoeder, daar waar het thuis hoort! En nu hopen dat ze verder totaal geen klachten meer heeft en haar zwangerschap goed door gaat staan!



Veel liefs,

Moon

dag allemaal



jeetje hey wat lees ik nu allemaal

wat ontzettend verdrietig, ik leef erg met je mee ik vind het echt verschrikkelijk, maar gelukkig zijn ze niet allebij weg en zit er nog 1 in je buik heeeel veeeeel succes en dat het allemaal goed mag gaan





tja ik zou fanatiek mee schrijfen aan dit forum maar ja zo komt er elke keer wat tussen dit zijn echte famili omstandig heden en ben blij dat ik savonds lekker op de bank kan ploffen

maar ik zal me ff updaten



ik ben van morgen ongie geworden (de tweede keer dat ik me het niet snel genoeg kan gaan)

ik moet even wachten tot het echte werk begint hihih (ben het nog maar zoooo licht)

ik mag dan met de gyn bellen voor een afspraak met de echoafdeling :dance: :dance: :dance: :dance:

ik ben zooooo benieuwd en hoooop zo dat het lukt

waarschijnlijk mag ik over 9-11 dagen de 1e echo doen en dan is het weer afwachten…,.

maar ik laat het jullie weten



groetjes kim

:smiley: dag meisjes ,



Ik zal jullie op de hoogte houden , Moon weet jij toevallig welk zh ze ligt? Mischien kunnen we een bloemetje sturen namens ons clubje??? :o

Zal haar straks nog eens smsen , kan ze me mischien ff illegaal op de hoogte houden hahahaha.



leuk Moon bbq! We spreken nog eens wat nader af na mijn punctie en als Ang weer aangestrerkt is!



Morgen begin ik met de deca en de 27e eerste echo spannend alweer!

Ik laat het maar even op me afkomen …



Dames ik hoor wel hoe en wat jullie mbt tot Ang willen!





Liefs van mij!





:inlove:

Hoi meiden,



Ik heb geen flauw idee in welk zkhs Ang ligt, misschien Rhiannon?

Of probeer maar via sms erachter te komen, ik heb wel een mobiel nr. van Rhiannon, mocht Ang in het zkhs zal ze haar mobieltje niet aan hebben?

Een bloemetje is altijd leuk om te sturen, anders sturen wij het naar haar huisadres! Zij moet toch voorlopig even bijkomen en rusten.

Ik stuur je wel een pbtje wat mijn mobiel nummer is.

Moeten wij maar even overleggen wie het gaat bestellen, geld komt echt goed hoor!





Liefs,

Moon

jemig ik schrik me een ongeluk over het berichtje van angela.

ben blij dat er teminste 1 goed terecht is gekomen.laten we hopen dat de rest van de zwangerschapstijd het er goed aan toe gaat.

ik doe mee met een evt bloemetje of zo hoor.

rhi heeft mijn nr dus via haar hoor ik het dan wel of pb mag ntl ook.



moon bbq lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.maar pas wanner chant kan en angela kan.want de vorige keer waren ze er ook niet bij.

miss ben ik dan wel niet blond(nou ja rood/blond) en schrikt men ook niet zo hard van mij. :lol:



angela beterschap en sterkte meid!!!



groetjes annie

Jeetje,



Wat een bericht van Angela. Ik hoop dat het snel beter met haar gaat! Mocht een van jullie ze nog spreken wens ze ook namens mij heel veel sterkte en ik hoop dat ze ondanks dit vervelende kl*&&^%^%te bericht toch nog kan gaan genieten van het andere beebje en de zwangerschap.



Ik moet nog 1 dagje wachten en dan zal ik zeer waarschijnlijk weer ongi worden. Ik stond gister in een winkel waar ze ook baby kleertjes hadden. Ik zag daar een prachtig setje. Ik heb me ontzettend in moeten houden om het niet te kopen. Toen ik de winkel uit liep had ik het effe zwaar en vroeg mezelf af of ik ooit nog eens mag gaan winkelen voor mijn eigen kindje :? Hebben jullie dat ook (of gehad)?



Iedereen heel veel succes en sterkte met alles.



Liefs Heidi :-*

Jeetje wat schrik ik van dat berichtje van Angela zeg!!!

Ze zal wel erg geschrokken zijn , gelukkig heeft ze er nog eentje maar goed dit is wel verdrietig voor haar zeg. Dus ik betaal graag mee aan een bloemetje of zoiets, wens haar ook van mij veel sterkte en beterschap!!!



Morgen wordt voor ons een spannende dag, vandaag een mijlpaal de 12 weken voorbij!!!

Enne morgen heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige en daarna na het ziekenhuis voor een nekplooimeting, hopelijk hoor ik bij de 93% de verlaagde kans op een kindje met het syndroom van Down!



Ik durf het bijna niet te vragen maar willen jullie nog een keertje voor mij duimen :oops: :oops: !!

Geeft mij een goed gevoel …



Groet Tans

Tans,



Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: al voor je!

Ik wens je heel veel succes morgen, hopelijk krijg je iets moois te horen maar vooral te zien!!!



:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Veel liefs,

Moon

jeempie wat een naar bericht van angela, nou hopelijk knapt ze snel op en blijft de andere baby zitten wat het zit en natuurlijk wil ik ook graag mee doen met een bloemetje als we wat sturen.



Tuurlijk duimen voor iedereen die nog een mijlpaal weer te gaan hebben dus Tans daar gaan de duimen weer.



Groeten Es

Tjee zeg dat is een naar bericht van Angela!!!Ik las ook rhi,s berichtje en vroeg me al af wat er met haar was.

Angela heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel sterkte,gelukkig dat het andere beebje het goed maakt!!!

Liefs Urs :-*

:smiley: Dames! heb het adres van Angela , ga morgen een mooi stukje laten bezorgen .Ik d8 aan 5 euro pp? Zijn jullie het daarmee eens?







Moon , Rhi , Annie , Shouka , Tans , en ikzelf.





Ik ga het morgenvroeg bestellen dus als jullie het er mee eens zijn dan hoor ik het wel!

Ik ga mijn mandje in en ga duimen voor Tans :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: .En een gebedje voor Ang dat ze gauw weer op de been is en zal aansterken!



Dag allemaal !



Liefs van mij

Chan toppie!! I’m in!



Tans hoe is het gegaan?? Ik hoop dat het allemaal genieten was heb er iig voor geduimt!

Ben weer off want vandaag is mijn zwager jarig en moet nog een kadootje regelen en wat telefoontjes plegen en mannetje komt ws vroeg thuis omdat de auto voor de APK moet. Maar voor alles moet ik ook nog douchen.

:smiley: :smiley: Meisjes!



Goed nieuws! :inlove: :inlove: Angela heeft het beebje gezien op de echo hartje klopt en alles was goed! Vrijdag mag ze naar huis!

Ben echt onwijs blij voor haar! Met tranen in mijn ogen las ik haar berichtje!

heb vanmorgen de bloemen verstuurd!

Ik stuur jullie allemaal wel een pbtje ivm de kosten!



:smiley: Tans hoe is het gegaan vanmorgen?





Liefs van mij! :o :o :inlove: :inlove:

Ha meiden,



We hebben het hartje gehoord …mooi is dat!!! Begin er steeds meer in te geloven JIPPIe!!



De nekplooimeting ging volgens mij ook wel goed, alleen de gyn wilde niets vertellen omdat ze willen wachten totdat ze de bloeduitslagen erbij hebben. Daar baalde ik wel een beetje van maar goed.



Heb al wel geprobeerd om info te vinden op internet en heb volgens mij gelezen dat als de nekplooi tussen de 0,17- 0,20 mm was dat het okee was. Maar goed zal het nog even proberen terug te vinden. Dus als jullie hier iets van weten graag!!

Van hoofdje tot billetjes van hij/zij 5,83 cm en de nekplooi was 0, 18 mm ik hoop zo dat mijn info klopt ga snel zoeken!!



Groet Tans