IVF deel 4 Alweer!

:lol: Meisjes! Even slecht nieuws…het kleine kitten is overleden…bah!!! :cry: ! Maar goed is mischien dan beter!Ben best een beetje verdrietig eigenlijk…Maar goed ga zo even naar het asiel kijken voor een kat die geen kitten meer is!

Enne ik heb wel zin in de meeting!!! Leuk lijkt het me!Lekker in de tuin wat beppe over van alles en nog wat! Laten we maar eens een paar datums prikken dan kunnen we zo mischien tot een concrete afspraak komen!

liefs van mij! :shifty:

Aaah wat een vreselijke domper! Zo verheugt op dat poesje en dan dit nieuws. Wel knap dat je idd weer vooruit kijkt naar andere manieren om toch zo’n knuffeltje erbij te krijgen. Succes en je weet het ik kijk met je mee samen met de buurtjes hier!

Tja datums voor de meet; iemand zin in mei?? Ergens begin of zo ligt aan wat het weer doet. Dus geef maar een gil, en hebben mensen voorkeur voor bv een zaterdag of zondag? zondagen in mei zijn; 1, 8, 15, 22, 29

zaterdagen zijn dus; 7, 14, 21, 28.

Ik weet niet wie er rond die tijd ver in de behandelingen zitten, misschien Angela? Of ikzelf, maar daar is nog niets zeker over. We hebben er iig over gedacht om de komende ronde even niet mee te doen, maar ik vrees dat ik dat niet over mijn hart kan verkrijgen. Dus het blijft een achterhoofd ideetje en we wachten af.

hoi dames,

nou ik heb slecht nieuws gehad.ik heb diabetes type 2 en als ik ooit zwanger word zit ik aan de insuline(prikpen bbrrr).de eerste tijd kan ik beroerd worden van de pillen maar ja ik zie wel vanzelf leer ik er wel mee omgaan en zal het beter gaan.15 april moet ik weer laten controleren en maandag moet ik de fert. arts bellen ivm de clomid.

rhiannon dank je voor je compliment en ook moon dan k je wel jullie zijn zelf ook toppie’s.

meeting ja graag en angela nu ben je er wel bij he???

mij maakt het in zoverre niet uit wanneer alleen zondag’s 1x in de 2 weken moet ik mijn stiefzoon naar dordrecht brengen.of mijn vriend moet zijn rijbewijs eindelijk halen maar dan zit ik met vervoer.

chan baluh van je kitten zeg.heb je wel wat in het asiel kunnen vinden?

ik zal de 14de aan je denken en duimen voor de tp.

sorry voor de gene die ik vergeten ben.

groetjes annie(die nu een reden voor haar continue vermoeidheid heeft.)

Annie! Zo toch een beetje een opluchting dat je nu weet waar je aantoe bent! Vervelend dat je aan de pilletjes bent en wanneer je zwanger bent evt aan de pen moet, maar geloof me dat gaat je ook lukken!

Die insulinepen is vergelijkbaar met de gonal pen die ikzelf gebruik en het zijn echt ieniemienie naaldjes. Dat komt goed! De eerste keer is een soort drempeltje waar je jezelf even overheen moet helpen en daarom zijn er ook prikinstructies waar je dat doet. Vanaf daarna geloof me wordt het routine en kun je op de meest onmogelijke plekken (Hema toilet was Ang geloof ik 8) ) prikken.

En wanneer je wat stabieler bent door de medicatie gaat vast het afvallen ook soepeler!

Geef binnenkort maar even door welke weekenden in mei je rijdt dan kijken we hoe en wat.

Ondanks het wat vervelende nieuws wil ik je toch een heel fijn en zonnig weekend wensen!

hoi dames

Wat een drukte hier vandaag heeft niemand lekker in de tuin gezeten met dit mooie weer??? 8) Tja dat ik nu zielig aan het werk was en dat ook niet kon :frowning: .

Maar goed byjou wat jammer nou dat de kitten overleden is, is zo schattig zo’n hummeltje, maar goed ik heb begrepen dat je al een ander leuk poesje gevonden hebt. laat je leuke foto’s voor ons achter???

Annue tja het is wat diabetes 2 maar tegenwoordig kunnen ze je heel goed instellen en je zult merken dat je je dan veel beter zult gaan voelen en nu weet je in ieder geval waar al je klachten vandaan komen en dat is vaak ook een geruststelling.

Urs pas je wel op dat je je vingers niet verslijt met al dat :thumbup: grinnnnn

Hier gaat alles zijn gangetje nog 12 dagen werken deze maand en dan zit het erop en gaan we de regelmaat in. Ieder weekend vrij zaligggggg

Hoi Meiden,hoe gaat het met jullie???

Chantalle,wat zielig zeg van het katje :frowning: Heb je in het asiel nog een ander katje kunnen vinden???

Annie,jeetje meid het zit je echt eventjes niet mee he!!!Je hebt nu wel een verklaring voor die vermoeidheid,sterkte hoor!!!

Shouka :smiley: :smiley: :smiley: Mijn duimpjes gaan het nu wel voelen hoor :smiley: :smiley: :smiley: maar dat geeft niks,ik blijf net zolang duimen totdat jullie allemaal zo,n wondertje in jullie armen hebben,echt waar hoor 2005 wordt echt een topjaar :dance: :dance: :dance:

Liefs Urs :-*

hoi hoi,

vrijdag 8 april moet ik naar dr van de kamp om te bespreken wat we nu gaan doen door de diabetes.wou liever naar dr nienhuis maar die blijkt er niet meer te zijn.nou ja heb van de kamp al een keer ontmoet is wel aardig.maar ik hou niet zo veel van iedere keer anderen gaat zoveel mee fout.

chan heb je al weer een nieuw katje?

ange hoe is tie?

rhiannon had je deze woensdag een gesprek?

urs en de rest dank je voor de steun.

moon hoe voel je je?

groetjes annie

Kom net uit het ziekenhuis en ja er zitten nu 10 eitjes!!! Wel twee kleintjes dus of die meegaan doen is nog niet helemaaal zeker. Ik had goed gebroed zei de gyn en mijn slijmvlies was ook okee, was al een warm nestje haha.

Nu maar hopen dat het allemaal goed verder verloopt!!

Woensdag is de grote dag, ben wel erg zenuwachtig als ik er aan denk!!

Verder gaat alles prima, hoe is het met iedereen?

annue,jeetje suikerziekte je zult wel geschokken zijn maar goed nu weet je wel hoe het komt dat je moe bent enzo

Chan, wat vervelend met je kleine kitten zeg,

Rhi, hoe gaat het met het werk

Byjou, dinsdag veel succes.

Moon krijg je al een buikje

O jee moet nu echt naar mijn werk, de groeten Tans

He Tans,zie je wel het gaat echt helemaal goed komen hoor met die eitjes :lol: :lol: :lol: Enne heel veel succes woensdag hoor!!! :pray: :pray: :pray:

Liefs Urs :wink:

hoi

Tans, fantastisch nieuws 10 eitjes en dan woensdag gaat het echt beginnen spannend hoor allemaal en ik ben lekker vrij dus zal enorm hard gaan duimen dat alles goed gaat en we over een tijdje van jou mogen vernemen dat er iets moois in jouw buik aan het groeien is.

Urs mag 2006 ook een topjaar zijn want zoals het er voor ons nu uit ziet zal ik pas de eerste behandeling in januari 2006 gaan krijgen :frowning:

En ik ga nu samen met jou eerst maar eens :thumbup: voor alle anderen die me voorgaan.

Wel lopen de onderzoeken en ik reken erop dat ik er van de week nog een kan laten doen als alles op schema loopt moet ik morgen ongi worden en dan moet ik bloed laten prikken om de waardes te laten meten en dan zitten de onderzoeken er voor ons op dan wachten tot eind april voor het beleidsgesprek en de eventuele prikcursus zoals ze dat noemde, waarom dat nu al allemaal moet terwijl ik 10 maanden moet wachten???

Weten zij meer dan ik :?: :?: :?: :shifty:

Hopelijk wel zal nog eens op freya kijken naar de wachtlijst

Succes allemaal van de week als je iets bijzonders te doen hebt voor werk of IVF of…

Hoi Meisjes!

Jeetje wat wordt er lekker geklept hierzo.

Chant; wat ontzettend zielig zeg van je kitten.Hopelijk heb je een nieuw poesje of kater gevonden die je de afleiding in je verschrikkelijke ww bezorgt. Morgen de tp mijn duimen draaien iig heel veel overuurtjes weer, mag ook wel want ze hebben de tijd gehad om bij te komen.

Tans; Woensdag de punctie meis laat het op je af komen, ik weet het ik heb makkelijk praten maar ik ben ook zon zenuwpees en ik heb het overleefd en we weten waar we het voor doen; het goede doel.Ik duim iig heel hard voor je.

Annie; suikerziekte meis wat een naar nieuws, wel heel fijn dat je weet waar je aan toe bent. Misschien dat je met de juiste medicatie je beter voelt en je weer een nieuwe annie wordt.

Rhi; Hoeist meis, ga je je inschrijven voor de vlgde ronde? Zo ja dan duim ik heel hard.

Urs; 2005 wordt inderdaad ons jaar en met jou duimpjes komt dat zeker te weten goed.

Moon en Sam; alles okee met die kleine frummel?

O ja ffe over de wc van de hema!! Jep dat was ik en als klapper op de vuurpijl in een rijdende donkere auto! Dus deze junk kan er weer tegenaan.

Nou met mij ook alles ok! Ik begin vlgde week donderdag weer met de lucrin en dan gaat het weer heel snel dat weten jullie he. Ik had ook beloofd dat ik jullie op de hoogte zou houden van mijn lijnpoging, en ja hoor afgelopen week 1 kilo eraf op naar de volgende kilo.

En over die meeting; ik zit inderdaad met de punctie in zicht tegen die datum ja. En dan moet ik echt tot mezelf komen in die tijd. Maar ik hoor de datums wel. O ja kan het misschien op vrijdag? Want dat zou beter uitkomen dan de zaterdagen en zondagen. Ik hoor het wel.

Liefs van mij.

Xxx Angela

Ha meiden :slight_smile: ,

Zo hé, niet teveel kleppen hiero hoor, ik kan het niet meer bijhouden!

Chant, wat sneu zeg van je kitten! zoals velen hebben gevraagd: heb je al een andere lieve knuffel gevonden?

Meid, ik zal aan je denken morgen, ik hoop zo dat het raak is! Dat er een kindje uit voort groeit! Ik duim alvast voor je :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Annie, dat is schrikken zeg; maar dat verklaart al een hoop voor je! Weten wat er aan scheelt is ook belangrijk! Nu kan je er aan werken en het onder controle houden. En je gaat als je groen licht krijgt voor het zwanger worden onder strenge controle van de gyn. De hoop is niet verloren!

Tans: geweldig nieuws :slight_smile: 10 eitjes, zie je nu wel dat het in een paar dagen zoveel kan veranderen :wink: . De punctie gaat lukken en de TP helemaal! Ook voor jou staan mijn duimen niet stil: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Rhi, heel veel succes a.s. woensdag met je sollicitatiegesprek! Ik ga duimen (mijn duimen raken oververhit hihihi)

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hopen dat je ook gauw gaat beginnen met de behandeling!

Angela (ouwe junkie) :mrgreen: , dat gaat ook snel, volgende donderdag alweer aan de lucrin! Nog ff dan is er ook een punctie! Het begint weer een zewuwachtige tijd te worden!

Shouka, voor jou wordt 2006 een TOPJAAR! Eerst maar al die onderzoeken achter de rug, dan ben je al een stap verder! Bij Freya heb ik inderdaad gekeken welke het minst lange wachtlijst had qua IVF/ICSI, zodoende kwam ik in Leiden terecht. Geen wachtlijst! :dance:

Urs, met mijn buikje gaat het goed, het groeit al…ik krijg een soort van spierpijn gevoel in mijn buik, hoe dat kan?? Of dat er bij hoort?? Maar mensen zien het al… :stuck_out_tongue: Ik ben echt trots op mijn buik :inlove: 14 april mag ik naar de verloskundige!

Sam meid, hoe gaat het met jou??? Wij horen niet zoveel meer van jou!

Gaat alles wel goed?

De meeting; mij maakt het niet veel uit, ik kan ook op een vrijdag (neem ik gewoon verlof), zaterdag 21 mei kan ik niet. Verder maakt het mij niet uit! Daarna maar een plek afspreken? Bij wie? Bij mij mag het ook hoor!

Nou dat was um weer ff, ik hoor het wel!

Veel liefs,

monique

1. Dag meisjes…

Nog 2 uur en dan weten we of de eskimo’s het gered hebben! pfff mijn buik ontploft zowat :!: Ik laat jullie vanmiddag iets weten! Enne ik heb een andere kat , hij is net 1 en ontzettend lief!De hond vindt hij leuk en andersom ook!Het is zo gezellig een kat in huis!

Hij heet Sjeng (zo worden echte maastrichtenaren genoemd).

Ik moet veel gaan drinken dus ik ga eens even nog wat drinken voor mijn volle blaas!

Nou meisjes :pray: bid en duim dat mijn eskomo’s ontdooien!

liefs Chantalle

Shouka,tuurlijk 2006 wordt gewoon jou jaar,ik ga dan ook weer heel hard duimen hoor meid :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Tans,ben je al zenuwachtig :shifty: Ik denk aan je hoor succes morgen !!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Angela,succes volgende week als je weer gaat starten!!!Zet ,m op hoor meid :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Moon,dat zou wel eens bandenpijn kunnen zijn :!:

Chantalle,ik ben heel hard voor je aan het :pray: en :thumbup: zet .m op hoor met die eskimo,s

Liefs Urs :-*

Bibber bibber!!

Chant ik bibber lekker met je mee zoals je ziet. Ik hoop zo dat het allemaal goed is gegaan de ontdooiing van die cryootjes. Ik duim en bid. Dit gaat hem worden.

Zet hem op en ik hoor het snel.

Xx Angela

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Hoera!!! Allebei de eskimos zijn goed door het ontdooiproces heengekomen! Lieve Angela jou duimen en bidden heeft geholpen!

Ik was helemaal beduusd ervan , zat daar met een volle blaas en d8 , ze komen me zo vertellen dat ik weer naar huis mag! Maar nee hoor ze hebben het gered! Ik wist even niet of ik blij moest zijn of niet!

Maar goed ze zitten er dus in!Wel moet ik nu 3 weken w8en omdat , ingevroren embryo’s er vaak langer over doen om in te nestelen en omdat ik medicijnen slik om mijn eigen hormoon huishouding stil te leggen. 26 april mag ik testen! Ik ga me deze keer maar gewoon rustig houden en afw8en!

Ik ga lekker even met het hondje wandelen!

Heel erg bedankt voor jullie steun dat doet eg zoooo goed!

Liefs van mij :slight_smile:

Hee Chant,

Jazeker mijn duimen hebben zijn werk gedaan Jippie jippie jahee

Maar… Ik ben nog niet klaar met duimen en bidden hoor, nog lang niet! Dus we gaan nog eens even door. Enne ditmaal doen ze weer hun werk. 3 weken wachten is wel lang meis. Maar… daar trekken we je wel doorheen hoor.

Ik blijf doorduimen en bidden. Laat ze maar lekker warm zitten in hun nestje en alles op slot. Zodat ze er zeker niet uitwillen. Komt goed. Lekker met je hondje wandelen zal je goed doen en ja precies jij houd je rustig. En we wachten lekker de komende 3 weken af. En dan nog 3 weken erbij en dan gaan we mijn wachtweken aftellen.

Mijn steun heb je en ik trek je er doorheen.

Heel veel liefs van mij en ik denk aan je

Xx Angela

Whaaa Chan, das top nieuws!! Nu nog 3 weekjes duimen maar dat gaan we met zijn allen doen dus dat wordt ook toppie!

Tans ook al zulk goed nieuws!! 10 eitjes dat is hartstikke mooi joh! Nu op naar een mooie punctie uit het boekje. En je weet hoe het werkt met die artsen; vraag ze hun hemd van hun lijf! Ook tijdens de punctie heb ik dat gedaan, hoe het ging, en toen ik pijn begon te voelen en ze vroegen of ik extra medicatie wilde heb ik gevraagd hoeveel ze er nog moesten. Dat waren er nog maar 3 dus toen leek extra medicatie me niet opwegen tegen nog maar 3 follies. Met zijn allen hebben we toen afgeteld van 3 terug naar 0. Het leidde iig goed af, vond het alleen wel jammer dat ik niet heb gekeken naar het schermpje.

Angela; wauwie jij gaat ook snel! Krijg je nog een uitgangsecho?

Moon; joepie?! hihi bandenpijn is een lekker teken. Jullie zwem-in-de-buik is lekker aan het groeien. Tijd voor buikolie/creme om alles lekker soepel en streepjesvrij te houden :wink: .

Argh ik vergeet vast weer van alles, maar zit met mijn hoofd al half bij morgen. Wat aan te trekken etc en wat te zeggen. Dus excuus als ik iemand vergeet, maar denk dat ik na morgen weer een beetje mijn normale zelf wordt.

Hallooooooooo :slight_smile: ,

Chantalle :dance: :dance: ik heb een rondedans voor je gemaakt! GEWELDIG! Als dit nu nog gaat mislukken, dan weet ik het niet meer!!

Wij slepen je gewoon door die 3 weken heen, ga je niet een weekie weg :angel: 8) . Ik vind het echt gaaf voor je!

En wat een leuke naam heb je nieuwe aanwinst! Fijn dat het meteen goed klikt tussen de dieren en uiteraard met jou :stuck_out_tongue: !

Verder ga ik gigantisch voor je duimen! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Tans, ik wens jou nog veel sterkte en succes voor morgen!!! Dan mag je gelijk met Chantalle in de wachtweken! :slight_smile:

Rhiannon, ik heb je al succes gewenst, nogmaals meid, zet um op en zet je beste beentje voor :stuck_out_tongue: :wink: . Heel veel succes!

Jongens, ik zie het al helemaal voor mij: iedereen gaat nu tegelijk met behandelingen en iedereen in de wachtweken!

Wij gaan waarschijnlijk nog een weekje weg in de week van 25 april tot 2 mei. Wij moeten nog een reisje gaan uitzoeken (Portugal of Tenerife iets in die trant) Straks komt er niets meer van!

Bandenpijn?? O ja, dat zou ook nog eens kunnen :roll: .

Veel liefs,

Monique

druk druk en veel ontwikkelingen hier.

Byjou wat goed dat het allemaal gelukt is en we gaan duimen hoor dat ze blijven zitten waar ze horen te zitten en ze heel goed mogen groeien.

Ikkie we gaan aftellen voor jouw wachtweken

Rhiannon veel succes morgen en ik duim voor jou ook heel hard zou leuk zijn een vaste baan en zekerheid.

Spooky ja lekker er nog even tussen uit naar een warm plekkie gaat alles goed?

Ik vandaag een klein dip daggie met veel spierpijn en teveel tijd om na te denken komt morgen vast allemaal weer goed