Oh wat spannend hier…
Ik duim voor Byjou ,geweldig nieuws en ja hoor we gaan gelijk op volgens mij mag ik straks ook de 25ste offcieel testen!!!
Maar goed ben nu stiekem wel erg zenuwachtig bibber bibber, ga vanavond naar het theater lekker afleiding :lol: !
Rhi misschien wel een goed idee om mee te tellen , hoe is het nu met jou!
Tot morgen, daN LAAat ik wel weten hoe het gegaan is!
Tans
Hallo! doe er gewoon nog een berichtje op! Jullie zijn allemaal zo lief!
In alle druk van mezelf heb ik de helft niet meer bijgehouden hier :oops:
Rhi! Heel veel suc6 morgen!
Angela , jij mag bijna beginnen met spuiten? Het wordt weer spannend!
Ook ik ben er voor je ! Als we het moeilijk hebben gaan we lekker msnen of smsen of faxeb
Gelukkig zijn wij allebei superrelaxed in de ww :liar:
hahhaah
Annie hoe gaat het met je? Al een beetje van het nieuws bekomen?
Shouka heel veel geluk wens ik je alvast!!! Mischien samen in de ww?
Ikzelf kan het nog steeds niet zo goed bevatten , ik heb echt geluk gehad dat ze beide goed uit het ontdooiproces zijn gekomen en ook nog 8 en 6 cellig…Maar goed deze keer probeer ik minder hysterisch te zijn dan vorige keer :lol:
Ik heb even getwijfeld om 3 weken vrij te nemen , maar dan heb ik te veel tijd om na te denken! Ik ga deze keer ook gewoon paardrijden , wel rustig aan natuurlijk!
3 weken is best lang maar ook weer niet!
:? Oh ja wat ik nog zeggen wou…een vrijdag in mei vind ik ook prima ? Maar ik weet niet hoe de rest van jullie zit met werk enzo?
We horen het wel! liefs van mij
He Tans
Heel veel suc6 vandaag. Misschien is het nu al wel achter de rug maar ik heb aan de gedacht en zolang ik niks hoor, blijf ik duimen. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Liefs Angela
Chan drie weken duimen staan gereserveerd!!
Tans; ik ben zo benieuwd hoe het is gegaan! Ik hoop dat het je reuze is meegevallen en dat de score heel goed is! En mocht je nog pijn hebben
:-*
Enneuh … jaaaaa ik mag aanstaande dinsdag voor een kennismakingsgesprek naar de opdrachtgever! Daar is het ook een kwestie van dezelfde goeie indruk maken die ik vanmorgen ook heb gemaakt en dan zou ik er zeker door zijn volgens mijn gesprekspartner van vandaag!!
Dus nog een weekje spanning en dan weten we volgende week woensdag of ik kan beginnen!!
He te gek chantalle,we blijven duimen hoor !!!Maar dat gaat helemaal goeg komen hoor :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Heeeeeee Tans hoe is tie???
Wat een drukte hier zeg je kan het bijna echt niet meer bij houden
Liefs Urs :-*
He Rhiannon,jij heel veel succes met je gesprek he meid!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Urs :-*
Haa Meiden
Het viel gelukkig wel mee, de punctie zelf was erg snel voorbij, ja wel gemene spuitjes maar daar weten jullie ook alles van. Heb net even in bed gelegen en nu gaat het wel weer maar wat jullie natuurlijk willen weten is de score nou het zijn er 6 :-* , ik hoop dat dat genoeg is!!
Het zaad was ook okee en het zal er allemaal goed uit.
Zaterdag krijg ik te horen of ze daadwerkelijk zijn bevrucht, ik hoop het zo want anders ben ik natuurlijk vreselijk teleurgesteld en mijn man ook!!
Nou meiden, bedankt voor het duimen
Enne Rhi succes dinsdag
Joepie! Goed nieuws dus Tans! Zes is zeker weten genoeg, want…met 1 moet het zelfs kunnen lukken! Dus je hebt er straks lekker 5 over :dance: ! Doe het lekker rustig aan de komende dagen en geef je lichaam ook die rust. Je hebt het lichamelijk en geestelijk nodig want al dat geprik in zo een rare positie doe je ook niet dagelijks. (Gelukkig )
De duimen blijven gewoon doordraaien ik verwacht zaterdag minstens 5 mooie embryootjes .
En dank je voor het succes wensen!
Urs ook thnx!! Hoop dan ook snel met goed nieuws te kunnen komen!
Hey Tans,
Goed zo, en gelukkig is het meegevallen. En 6 stuks is goed hoor, zoals rhi ook al zei; je hebt er maar 1 nodig” en alles dat meer is is meegenomen.
Mijn duimen staat iig niet stil. Zet hem op en dat je snel je emmie(s) maar mag gaan halen.
Rhi; nogmaals veel suc6 en de duimen draaien ook voor jou.
Liefs Angela
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
hoi hoi,
ik moet me weer vaker melden :oops: :oops: :oops: wat hebben jullie de laatste tijd weer veel geschreven ongelooflijk.
ik ben dan ook bang dat ik nu niet overal op kan reageren sorry.
Chan, GEWELDIG nieuws!!! :inlove: alle 2 terug geplaatst, ga er heerlijk van genieten de komende weken… dat kan namelijk niemand je dan meer afnemen. Zo dachten wij erover in de 2 ww. blijf absoluut positief de komende weken!!! hmmm balen meid van je kitten maar fijn dat je dan nu eentje uit het asiel hebt en dat het een schatje is. Ik ga giga voor je duimen :-*
Tans, zo punctie zit erop!! fijn te horen dat het meeviel en natuurlijk zijn 6 genoeg. Je krijgt zaterdag te horen dat er bevruchting is opgetreden en maar snel de TP… en ook voor jou gaat dan je wens eindelijk in vervulling en ben je over 2 weekjes hartstikke zwanger.
Rhi, en hoe is je gesprek gegaan??? ben heel benieuwd.
Ang, binnenkort beginnen met spuiten, gaat weer lukken meid, suc6 denk aan je…
Urs, alles goed daar bij je?
meiden die ik vergeten ben sorry ik zal het weer beter bij gaan houden. heel veel sterkte en succes de komende dagen.
de beeb zit er nog steeds :inlove: :inlove: 2 weken terug weer een echo gehad ( met 9 weken ) en nu over 2 weken weer de 18de een echo
verder nog steeds vreselijk moe, misselijk maar wel te doen. veel last van maagzuur dat is niet fijn maar ja ook dat hoort erbij
heel erg vergeetachtig en dat is wel erg vervelend met m’n werk… normaal gesproken heb ik echt een ijzersterk geheugen maar nu is die zoek. ik vergeet zelfs dingen van 2 minuten geleden. lastig hihihihi
sinds 1 1/2 week erg last van mijn stuitje met uistralende pijn in mjn onderrug en bibs
wordt met de dag erger, dus vandaag maar even naar de dokter ermee geweest omdat ik eind v/d dag haast niet meer kan lopen, zitten, enzo…
maar heeft geen idee wat het is of hoe ik eraan kom dus moet het nog zeker 2 weken aankijken en anders terug komen. :x zijn ookecht van die veeartsen hier (woon in een dorp) heb je weer helemaal niets aan, ga eigenlijk ook nooit naar de dokter omdat ik ze al van die prutsers vind.
maar nu even genoeg geklaagd, ik geniet met volle teugen van het zwanger zijn!!! straal nog steeds echt de hele dag door!!!
het is echt fantastisch…
lieve meiden ik hoop dan ook echt dat er snel meer gaan volgen!!
dikke kus
liefs Sam
Meisjes!
Tans 6 is zeker genoeg , je hebt er maar 1 nodig en dan kunnen er 5 benoemd worden tot eskimo! En die bevruchting die komt er wel hoor! :thumbup: :thumbup: :thumbup: Ik ga voor je duimen! Zitten we samen in de ww! Op de een of andere manier vind ik deze makkelijker dan de vorige keren,zal wel aan t weer liggen hahahah
Suc6 en blijf positief he?
Verder iedereen suc6 met alles ik hou jullie op de hoogte! Moet naar een verjaardag wilde ff snel kijken hier op kok! Hebben we al een datum en waar of bij wie? Het mag bij mij en anders hoor ik het wel! :think:
dag dag!
Liefs van mij :thumbup: :thumbup:
Als het kan wil ik er wel graag 2 laten terugplaatsen, doe jullie dat ook of zijn er meiden die bewust voor 1 emmie gaan?
Tans
Sam; super dat alles (op wat kleine kwaaltjes die je weer snel vergeet door je zwangerschapsdementie weer snel vergeet :silenced: ) zo goed gaat! Lekker blijven genieten en hartstikke leuk dat je laat weten hoe het gaat! Hoe vaak dat is maakt niet uit hoor, gewoon wanneer je er zin en tijd voor hebt!
Tans; wij hebben heel bewust de eerste keer voor 1 TP gekozen. Dit omdat we zo optimistisch waren dat we geen risico op een tweeling (of misschien zelfs meer) wilden lopen. Achteraf misschien hadden we het anders gedaan. Maar de volgende keer hebben we een duidelijke afspraak staan met de arts dat we van tevoren te horen kunnen krijgen wat de kwaliteit is van de emmie(s) en of er evt kans is op cryos. En op basis daarvan gaan we besluiten voor 1 of 2. Geen cryos en kwaliteit tot 8 cellig net als de vorige keer; 2. Hebben we een topkwaliteit meer dan 10 cellig emmietje dan gaan we er voor 1 en als er kans is op cryos natuurlijk want dat zijn kleine extra kansjes en een teken dat de kwaliteit erg goed is. Maar het is zeker weten een lastige keuze en misschien handig om er toch met de gyn nog even over te hebben voor ze het buisje klaarmaken voor de TP? Ik duim me helemaal ongans tot zaterdag en hoop op een superkwaliteits uitslag!!
Goedemorgen meiden,
Tjonge tjonge, ff mijn computer uitgeschakeld door een defect en er wordt enorm veel gekletst! :roll: Ben nu op mijn werk, hier doet de compie het wel
Gelukkig alleen maar goed nieuws!
Tans: geweldig meid, als ze alle 6 nu bevrucht worden, hebben ze meer keuze om de beste te kiezen! Ik heb er steeds 2 terug laten plaatsen, helaas mocht er nooit meer, vanwege de grotere kans van meerlingen.
Bij mij waren steeds alle eitjes bevrucht, er werden steeds de besten terug geplaatst. Helaas waren de andere bevruchte eitjes niet goed genoeg om in te vriezen.
Gelukkig is bij de laatste poging 1 eitje door gaan nestelen en groeit nu heerlijk!
Ik ga vreselijk voor je duimen! :thumbup: :thumbup:
Chan, voor jou ga ik ook vreselijk duimen :thumbup: :thumbup: en bidden
dat het ook gaan aanslaan. Dat je over een maand kan zeggen: IK BEN ZWANGER!!! Hetzelfde geldt voor iedereen hier trouwens hoor!
Rhi, je hebt iig een hele goede indruk achter gelaten, dinsdag doe je dat ook zeker!!! Je gaat er gewoon voor!
Sam, meid wat leuk dat het goed met je gaat buiten de zwangerschapskwaaltjes! Laat de beeb maar flink groeien! :lol:
Vanavond ga ik naar de 9 maanden beurs en 25 april ga ik, JAWEL, op vakantie!!! JIPPIIEEEEEEEEEEEEEE!
Angela, lukt het nog met prikken :mrgreen: . Mijn benieuwen hoe het met jou zal gaan qua behandeling.
Ik denk aan jullie allemaal en blijf duimen en bidden!
Liefs,
Monique
Goeiemorgen allemaal,
Wat een hoop leuk nieuws weer om te lezen daar word je helemaal blij van
Sam fijn dat het goed met je gaat en hopelijk worden de kwaaltjes steeds ietsie minder.
Byjou succes met de ww ook ik duim heeeeel hard voor je :dance:
Tans wat fijn dat de puncti goed gegaan is en nu maar hopen dat er veel en goed bevruchte emmies uit voort mogen komen ook oor jou ga ik duimen zaterdag hoor je al meer toch???
Spoojy heerlijk op vakantie wordt er gewoon jaloers op 8) ga je ergens heen waar het lekker warm is???
Ik ga zo direct naar ziekenhuis om FSH te laten prikken en dan hebben wij de onderzoeken achter de rug en kunnen we gaan wachten op het B gesprek van 26 april.
goedemorgen allemaal,
moon ik ben jaloers je gaat op mijn verjaardag heerlijk op vakantie.ik wil ook!!!1 :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:
voor de rest van de dames die wil ik even suc6 wensen en zeggen dat ik mijn duimen rood draai.
zelf heb ik niet veel nieuws dan dat ik morgen naar het zh ga om met de fert arts te over leggen wat we gaan doen.
ik moet ook zeggen dat ik vind dat artsen je veel laten aan modderen.ik weet bv niet waar ik in verband met mijn diabetes goed aan doe(qua eten dan).er zal toch wat moeten veranderen toch?anders heb ik toch geen hoog suiker?maar ja op het alleen met vaste tijden eten is er zo wie zo tot 15 april niets veranderd en moe ben ik ook nog steeds maar ja dat zal ook niet 1 2 3 over zijn.
sorry het is iets meer een klaag berichtje geworden dan dat de bedoeling was.
rhiannon ben je een keer op woensdag middags thuis?dan ben ik nl al in zutphen en ik duim voor je.
groetjes annie
hallo allemaal
ik had een topic gemaakt om te vertellen dat wij weer een terug plaatsing krijgen, en toen kreeg ik het lieve verzoek om hier gezellig mee tekletsen
dus bij deze :dance: :dance: :dance:
misschien kennen sommige mij nog wel van een tijdje terug
ik heb ook in de mm gezeten en na een ivf/icsi behandeling ben ik ondurtussen alweer bijna 8 maand mama van lucas
we hebben nog twee cryo’s over en we gaan kijken of het dit keer ons het geluk weer mee zit
als ik nu mijn menstruatie krijg moet ik bellen met de fertiliteitsarts om afspraken te maken voor de echo’s ik heb de medici al in huis, ik kan zo beginnen waarschijnlijk wordt ik rond de 21 weer ongie
ik las ook dat er hier ook een paar zijn die ook op een terugplaatsing wachten cq net hebben gehad, ik wens jullie alle geluk van de wereld
en ik hoop dat ik weer net zoveel steun aan jullie heb dan voor een tijdje terug :thumbup: :thumbup: :thumbup:
groetjes kim
Hoi Hoi meiden,
wat een drukte hier zeg
Tans,gelukkig dat het meeviel meid!!!hoe is het vandaag???Je vroeg hoeveel teruggeplaatst???Bij ons werden er gewoon 2 tp we konden toen ook niet kiezen ofzo(voor volledige verhaal zie bij de vlinderpraat 'opnieuw mijn verhaal,als je dat nu wel wilt lezen natuurlijk)
Mijn duimen draaien nog hoor :thumbup: :thumbup:
Succes!!!
Sam,vervelend dat je zo,n pijn hebt meid!!!Maar ik lees gelukkig ook dat je echt aan het genieten bent van je buikkie leuk hoor
Kim,heel veel succes hoor!!!
Shouka,hoe gaat het???
Angela,hoe gaat het met jou???
Annie,geeft niks hoor meid,hier mag je gerust je gal spuwen!!!
Liefs voor allemaal van Urs :-*
auw auw auw die tante in het ziekenhuis heeft me zeer gedaan met het prikken kan me niet herinneren dat iemand me ooit zo’n pijn daarmee heeft gedaan. Zal wel een blauw arm worden.
Maar goed dat is dan ook gebeurd en dan gaan we nu maar wachten en wachten en wachten en nog een keer wachten :roll:
Nou Kimmie welkom dan hier en hopen dat je weer zo snel succes hebt, heeft jullie ziekenhuis geen wachtlijst of teld dat niet als je al eerder een dergelijke behandeling hebt gehad???
Hey Meiden,
Urs; Ja dank je het gaat goed met me. Volgende week mag ik weer gaan spuiten. Jippie dan gaat het balletje weer rollen!
Rhi; wanneer gaat jou balletje weer rollen?
Sam; gewedlig al die kwaaltjes haha. Geniet er lekker van meis.
Moon hetzelfde geld voor jou natuurlijk heerlijk genieten van dat kleine wonder.
Chant; heyy meisje.Alles okee? Ik las dat je vragen had over het paardrijden, je moe doen wat jou goed lijkt, maar ik zal me even rustig houden. Je moet zorgen dat je jezelf achteraf geen verwijten gaat maken. Komt goed joh lekker stappen moet toch geen probleem zijn?
Geniet je lekker van je nieuwe poesje? Heb ik weer het e.e.a te bewonderen van jullie diertjes. Ihih en het was al zo heerlijk druk. Ik denk aan je en mijn duimen blijven draaien.
Annie; je mag altijd klagen natuurlijk meis, maar probeer te genieten van de leuke dingen in het leven. En het zonnetje komt steeds dichterbij.
Tans; Mijn duimen draaien ook voor jou. Hopelijk heb je snel je emmies terug.
Ze vertelde me dat ze een tp gingen doen van 1 emmie, toen het moment aanbrak kreeg ik er 2 terug omdat de kwaliteit minder was. De laatste keer mocht ik zelf kiezen want de kwaliteit was beter. Ik hoop dat nu weer het geval is en dat de kwaliteit nog beter is. Maar dan toch kies ik weer voor een tp van 2 emmies, vooral ook omdat dit mijn laatste poging word die ze vergoeden en omdat het al mijn derde is. Maar de keus is natuurlijk aan jullie samen.
Kim; welkom en ik hoop dat het je weer gaat lukken.
Groetjes Angela